eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 «معلّم» معمار هویت آینده ایران 🔹 امام خامنه‌ای بر اهمیت امور پرورشی و تقویت هویت‌شناسی ملّی و شخصی دانش‌آموز تأکید کردند. روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی بر اساتید، معلمان و مربیان دلسوز کشور گرامی باد.
👀ولی تویت حاج مهدی رسولی :))))
⭕️ برهنگی، اضافه حقوق مردان! 👈 استاد رحیم‌پور ازغدی: در تمام جهان مردان مخالف حجاب هستند و نام آن‌را حقوق زن می‌گذارند. امّا در واقع برهنگی حقوق زن نیست بلکه اضافه حقوق مردان است.
حواستون باشه ، تعداد قریب به اتفاق کسانی که روسری از سر برمیدارند و لباسهای شهرت بر تن میکنند ودر خیابانها مانور بی عفتی و بی حیایی میکنند ، حقوق بگیر آمریکایی و خائن به ملت و مملکتشون هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃کلیپی تکان دهنده و قابل تامّل ... ❌اگر کم کاری کنیم ، فاتحه اسلام خونده میشه و باید همه‌ی ما روز قیامت پاسخگو باشیم ... ✨ بعضیا دارن توی زمین دشمن بازی میکنن ... 🔥میخوای بدونی نقشه‌ی دشمن چی بوده ؟ 💥این کلیپ رو حتما ببین ...
💢 خب بعد از ۳ روز از شهادت شهید الداغی بالاخره موفق شدن به عکسهای شخصیشون دست پیدا کنن 🔹 حالا که مطمعن شدن شهید بسیجی یا سپاهی یا به قول خودشون ارزشی نبوده عکسها رو پخش میکنن و تسلیت میگن 🔹 تسلیت تو سرتون بخوره که حتی از خون پاک این جوون سواستفاده میکنید.
به احترام همه معلمین سرزمینم تا همیشه برپا... روز معلم  مبارک🌹
🔴تحلیلی بر خیانت های روسای جمهور فتنه گر نسبت به جمهوری اسلامی این بخش: ادعای جدید سید محمد خاتمی، 🔹روزنامه اعتماد از قول آقای خاتمی نوشته: "جمهوری اسلامی به حکومت اسلامی تمایل پیدا کرده است" 🔴 به ادعای ایشان جمهوریت فدای حکومت و حاکمیت شده است، تحلیل کوتاه: ♦️سید محمد خاتمی همان کسی است که در کنار آقای موسوی و اشرافیت سیاسی- اقتصادی مفسد، کودتای آمریکایی- انگلیسی و صهیونیستی را در سال ۱۳۸۸ هدایت کرد و با دروغ تقلب، علیه جمهوریت و رای ۲۴/۵ میلیون نفری مردم آشوب به راه انداخت 🔹در مظلومیت جمهوری اسلامی همین بس، که برخی عناصر ناسالم یا غافل و مقصر، در مراکزی مانند "همراه اول، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و برخی شرکت ها، بانک ها و موسسات دولتی یا عمومی"، در پوشش آگهی، رسانه های مغرضی مثل "اعتماد" و "سازندگی" و "دنیای اقتصاد" را تامین مالی می کنند. یعنی همان کاری که مشابهش را مفسدانی مانند شهرام جزایری کرده اند. ♦️مراجع اقتصادی نظارتی، حسابرسی، قضایی و امنیتی، باید با جدیت و فوریت، تامین کنندگان ملای رسانه های جریان نفاق و تحریف را مورد تعقیب و مجازات قرار دهند. ________ ‼️در ادامه تحلیل راملاحظه کنید 👇 در متن فوق ارتباط آقایان خاتمی و موسوی و روحانی و... با کودتاهای انگلیسی و صهیونیستی و ردپای ایشان در جریانات ناسالمی که در کشور به راه افتاده و همراهی ستاد فرمان امام، شرکت ها و بانک ها و موسسات دولتی به وضوح بیان شده و روزنامه‌های اعتماد و سازندگی و دنیای اقتصاد را به درستی شناسایی کرده است. اینها جریاناتی هستند که هنوز دست از براندازی و فتنه برنداشته‌اند، در زمان آقای خاتمی به جایگاه و مناصبی دست یافتند و در بدنه نظام رسوخ کردند؛ در رسانه، بانک، مراکز تصمیم‌گیری و... و اوج عملیاتشان نیز در زمان آقای روحانی بود و در کل کشور اثرگذار بودند، خاصه در عرصه اقتصاد و فرهنگ کشور مصائبی را رقم زدند که هنوز دامنگیر ماست، هنوز نفوذی ها دست به کار هستند تا هویت دینی کشور را جعل کنند و مردم و خصوصا نسل جوان را منحرف کنند. اینکه حضرت آقا فرمودند نقشه‌ها بسیار دقیق است، همینطور است، دشمن در این راه کوتاه نیامده و تلاش و بودجه خود را دوچندان کرده است. خدا کند که مسئولین هوشیار باشند و با علم و اطلاع کامل، سرمنشاء نفوذ را بخشکانند. 🗓 ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توصیه مرحوم امام (ره) به معلمين و اساتید: بچه هامون رو غربی تربیت نکنید ما مخالف صنعت غربی و تمدن نیستیم ما مخالفت‌ غربی شدن تفکر هستیم.
🔺مقایسه تعداد توییت های چند کاربر فعال اصلاح طلب.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ تقویت اراده‌ ها 🔸برشی از بیانات اخیر رهبر انقلاب در نماز عید فطر
🔴 ایران یا غرب وحشی؟ 👤 🔹 طی ۴ روز اخیر ۴ نفر ( شهید سلیمانی ، شهید الداغی ، شهید شهرکی و همسرش) در نقاط مختلف کشور توسط اشرار ، اراذل و اوباش و ضدانقلاب به شهادت رسیده و چند روحانی هم هدف حملات مرگبار قرار گرفته و به شدت مجروح شده اند! 🔸هر چند اینجا «غرب وحشی» نیست اما مدتهاست که قاتلین و مجرمین در آن احساس راحتی و امنیت می کنند چون می دانند تیغ عدالت دیگر برنده نیست و قانون حرمتی ندارد و حق با قانون شکنان است!! ✅ حدود ۶ ماه از شهادت آرمان و روح الله عجمیان می گذرد و قاتلان آنها هنوز نفس می کشند و بعضی ها هم دنبال گرفتن عفو و نجات این جنایت کاران از مجازاتند ! 🔹 همین چند روز پیش بود که حکم اعدام تعدادی از مجرمان به حبس تبدیل شد! 🔸 مدتهاست که نقض آشکار و علنی قوانین و اهانت به احکام شرع به سادگی آب خوردن شده و مجرمان با افتخار جرمشان را در فضای مجازی ولنگار به نمایش گذاشته و قانون و حاکمیت و ارزشهای آن را به ریشخند و تمسخر می گیرند ( از بی حجابی و روابط نامشروع و عرق خوری گرفته تا اهانت و ضرب و جرح طلاب و توهین به مقدسات و ...) چون یقین دارند کسی گریبان آنها را نمی گیرد و مجازاتی در کار نیست و اگر هم بگیر و ببندی باشد بیشتر به شوخی شبیه است تا مجازات و ...( صحنه های خروج دختران آشوبگر از زندان بدون حجاب و گستاخی و جسارت آنها در همان لحظات اول آزادی و اصرار آنها به ادامه قانون شکنی در چند ماه اخیر یا جسارت اهالی منکر در ماجرای باغ شازده کرمان یا گستاخی گله موتور سواران بی حجاب در خیابانهای تهران ،نمونه هایی کوچک از این موردند .) ✅ بی حرمت شدن قانون و به دنبال آن، گستاخی بیش از حد جنایت کاران نتیجه اهمال و کوتاهی مجریان قانون در دولت و قوه قضائیه است! وقتی مسئولان برای پاک کردن سوابق هنرمندان مجرم و دادن عفو به آشوبگران با هم مسابقه می دهند و قانون شکنان هر چه گستاخ تر باشند نزد مسئولان محترم تر و عزیزتر می شوند ( رفتار مدیران مملکت با فوتبالیستهای اهل فساد و فحشا و آشوبگر یا تحویل گرفتن دختران ورزشکار که مرتکب کشف حجاب شده بودند و...) نتیجه چه می تواند باشد جز ریخته شدن خون جوانان بی گناه و غیرتمند؟ 🔹 در این میان نقش فضای مجازی بی قانون در تشویق مجرمان و تبدیل نوجوانان و جوانان مملکت به مجرمان گستاخ و جسور را نباید نادیده گرفت! چرا که صهیونیستها ، منافقین ، تجزیه طلبها ، اشرار و اوباش بوسیله این عرصه بی در و پیکر تا توانسته اند نوجوانان و جوانان را به ارتکاب جرم و نقض قانون تشویق و قانون شکنی را به ارزش و افتخار تبدیل کرده اند تا جایی که فریب خوردگان این عرصه برای قانون شکنی با هم رقابت می کنند! 🔸و البته سهم مذهبی نماهای حامی منکر که برای دفاع از مجرمان و اهالی فسق و فجور ، گریبان چاک کرده و حنجره پاره می کنند را هم نباید نادیده گرفت! جماعتی احمق یا نفوذی که کارشان ماله کشی خباثت اهل معصیت است و تهاجم به دینداران اهل غیرت و مدتهاست که سوزن شان روی کار فرهنگی گیر کرده و در دفاع از قانون شکنان وقیح، دست هرشیطانی را از پشت بسته اند! 💢 آقایان اژه ای و رئیسی! چند جوان دیگر باید مظلومانه پرپر شوند ، چند خانواده دیگر باید داغ جوان ببینند ، چند فرزند دیگر باید طعم یتیمی بچشند تا شما و قوای تحت امرتان مقابله با قانون شکنی و دفاع از امنیت جامعه را جدی بگیرید، تساهل و تسامح در برخورد با جانیان و مجرمان را کنار بگذارید و منافع اکثریت غالب جامعه را بر هوا و هوس مشتی قانون شکن ترجیح دهید؟
🔹اینجا محل عروج دوباره انسان پس از هبوط پدرش آدم است؛ اینجا ایران است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تجارت کثیفی به نام قاچاق انسان! 🔹‌ اقتصاد سرمایه داری حتی به انسان ها هم به دید کالا نگاه می کند.
آمریکا یک ماه دیگر ورشکسته می‌شود وزیر خزانه‌داری آمریکا: 🔻ایالات متحده به این دلیل بعد از جنگ جهانی دوم به سروری جهان رسید که بزرگ ترین بستانکار جهان بود. 🔻اکنون ۸۰ سال بعد از آن روزهای طلایی، ایالات متحده نه فقط بزرگ ترین بدهکار جهان است که در یک قدمی ورشکستگی مالی هم قرار گرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸سخنان استاد مطهری راجع به نحوه تشویق فرزندان به نماز و عبادت .
⭕️آمریکای خبیث! 🔺مبارکه براهمی ، نماینده سابق پارلمان تونس در گفتگو با روزنامه الوفاق: آمریکا از یک طرف اقتصاد تونس را به زمین می زند و قاچاقچی ها را به جان مردم می اندازد تا بازار را خالی از اجناس ضروری کنند و از طرف دیگر پیشنهاد گرفتن وام با سود افسانه ای به دولت می دهد. 👈آمریکا در دنیا به دنبال هم‌پیمان نیست به دنبال برده می گردد. 🔹از ما بپرسید که در پارلمان تونس بوده ایم و سیاست های خارجی آمریکا را بهتر از هرکسی می شناسیم. هنوز مانده است کسی بفهمد امریکا چقدر خبیث است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رحیم پور ازغدی: همچنان دیپلم بیکار را به فوق لیسانس بیکار تبدیل می‌کنیم. 🔺 اکثر شغل فارغ‌التحصیلان، به رشته آنها ربطی ندارد!
🔴غرب هویتش را بر اساس تخریب رابطه انسان‌ها با خدا بنا نهاد 🔹اساس تمدن غرب بر اساس بی توجهی به رابطه انسان با خدا آغار شد،دستورات خدا حذف وآنچه که میل انسان پر تقاضا بود ،الویت تمدن غرب شد ،این بی توجهی به رابطه با خدا ،غرب را دچار بحران رابطه کرد.خانواده که بر اساس عمیق ترین روابط انسانی شکل می‌گرفت از هم فرو پاشید‌.رابطه بین والدین و فرزندان سرد شد ،تنهایی وبی تفاوتی به دیگران محصول این تمدن برای انسان‌ها شد.انسان غربی رابطه با همسایه و فامیل را هم از دست داد وجای انسان را حیوانات خانگی تسخیر کرد.در جدیدترین دستاوردهای تخریب روابط، رابطه انسان غربی با جنسیت خودش هم تحت تاثیر رسانه ها دچار فروپاشی شد.چه زیبا فرمود مولای ما که هر کس رابطه خود با خدا را درست کند خدا رابطه او با بندگان را درست میکند، غرب رابطه خود با خدا را خراب کرد و تمام رابطه ها را از دست داد‌. 🔹اما تمدن اسلامی بر اساس حفظ روابط شکل گرفته است.رابطه سالم انسان با خدا ،با خود ،با دیگران. تمام دستورات دینی ما برای معماری سالم این روابط است بیش از هزاران دستور و توصیه برای مدیریت روابط داریم که شاید گفت شاه کلید حفظ روابط در اسلام همین داشتن حریم و عفت و حیا در است که در بین همه افراد به شکل های مختلف باید رعایت گردد‌.
⭕ غـــــربال گری قبل از ظــــهــور ⇲ و ایــــنـــــڪ آخــــــــــرالزمان... ⇱ 🔎 غربال‌گری قبل از ظهور، به طوری که جز اندک، کسی باقی نماند، قبل از ظهور، غربال انجام خواهد شد، و این غربال بسیار سخت خواهد بود. ✍️ جابر جُعفی می‌گوید به امام باقر (علیه السلام) عرضه داشتم : «مَتَى یَکُونُ فَرَجُکُمْ؟» فرج شما کِی خواهد بود؟ سؤالی که همۀ ما داریم. «فَقَالَ هَیْهَاتَ هَیْهَاتَ لَا یَکُونُ فَرَجُنَا حَتَّى تُغَرْبَلُوا ثُمَّ تُغَرْبَلُوا ثُمَّ تُغَرْبَلُوا» ☀️ حضرت فرموند : هیهات هیهات، هرگز این فرج رخ نخواهد داد؛ مگر اینکه غربال بشوید، سپس غربال بشوید، سپس غربال بشوید. سه‌بار تأکید کردند. 📚 الغیبه طوسی ؛ صفحه ۳۳۹ ⤴️ در فتنه‌های آخرالزمانی بسیاری از افراد بی بصیرت غربال می شوند... الّلهُـــمَّ عَجِّــــلْ لِوَلِیِّکَـــــ الْفَـــــرَج
🔴 🔻 تضعیف غیرت و تعصب با چه هدفی؟ 🔹مرحوم دکتر شریعتی در کتاب امت و امامت می‌گوید غربی‌ها چندین دهه در بین ملت‌های مسلمان کار کردند تا مفاهیم ‎ و ‎ را از اعتبار بیاندازند و این دو کلیدواژه را منفور کنند تا جاییکه مسلمانان شرم کنند از اینکه بگویند ما غیرت داریم، ما تعصب داریم. 🔸در واقع آن معنای منفی را غالب کردند. امروز بخشی از جامعه و قشر جوان ما تحت تاثیر همین تخریب‌ها و القاها، از این کلیدواژه‌ها فراری‌اند. گاهی خون امثال ‎، مجددً آن فرهنگ را احیا می‌کند که بدانیم اصل غیرت و مفهوم والای ‎غیرت یعنی همین. یعنی حاضریم جان‌مان را بدهیم تا دختر دیگری-ولو بدپوشش- اسیر گرگها نشود! غیرت یعنی در برابر ظلم و زورگویی نباید بی‌تفاوت بود! 🔹حاضریم جان‌مان را بدهیم تا بیگانگان بر وطن و سرزمین و ناموس ما حاکم نشوند. نویسنده می‌گوید اول این مفاهیم را لگدمال و بی‌اعتبار و منفور کردند، سپس توانستند ممالک اسلامی را استعمار و استثمار کنند. مردمانی که غیرتمند و متعصب نباشند، راحت تن‌فروشی و وطن‌فروشی می‌کنند؛ چوب حراج به ناموس و وطن و ارزش‌ها می‌زنند. 🔸باید به میلیون‌ها جوان از جنس شهید خلیلی‌ها و ها افتخار کرد؛ جوانان متدین و با غیرت و با شجاعت که بیرون یا بر سر مرزها ایستاده‌اند، یا در شهرها و یا در مراکز علمی و امنیتی مشغول به جهادند؛ یا در کف روستاها و حاشیه‌ها مشغول محرومیت زدائی‌اند؛ جوانانی که هر جایی و در هر اداره و مرکزی، ظلم و فساد ببینند سکوت نمی‌کنند ولو به قیمت ترور معنوی و شخصیتی یا حذف فیزیکی‌شان باشد. هر جایی نیاز باشد حضور دارند؛ در سیل و زلزله و هر مشکلی، در خط مقدمند؛ جوانانی که هر کجا باشند با غیرت و تعصب کار می‌کنند. 🔹باید مفاهیم غیرت و تعصب و آن معنای درست و اصیل و عمیق‌شان را زنده کرد. کسی که تعصب ندارد، یعنی رگ عصب و حیات ندارد! یعنی بی‌احساس و بی‌تفاوت است. نسبت به همه چیز بی‌تفاوت است! به خانواده، به همسایه، به شهر، به استان، به کشور، به بشریت و مستضعفان عالم!
🔴در روزهای سختی که ما تمام توانمان را به کار گرفته ایم تا درباره پیامد های بی حجابی برای دختران بنویسیم ،دیدن این خبر بسیار مهم است. 🔹سوال من از تمام کسانی که حجاب را یک سلیقه وانتخاب فردی میدانند این است چرا باید غرب زمانی که کودکان پروانه ای ما را تحریم کرد برای آزادی زنان ما هزینه های دلاری خرج کند ؟ 🔹زمانی که خود غرب درگیر مشکلات اقتصادی شدید است ،تورم وناراحتی واعتراض کار هر روزه مردم غرب هست، چرا باید روسری زنان ایرانی وبه قول معروف چند دانه موی ما مهم تر از گرسنگان نیویورک باشد ؟ 🔹واقعا دختر ایرانی چه جوابی برای این دلار پاشی های غرب در خیابان های تهران دارد وقتی که ما زیر ظالمانه ترین تحریم ها وجنگ اقتصادی غرب علیه مردم امان زجر کشیدیم ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼 چه زیبا گفت شیخ بهایی : آن کس بد من گفت، بدی سیرت اوست! وآن کس که مرا گفت نکو، خود نیکوست حال متکلم ،از کلامش پیداست از کوزه همان برون تراود، که در اوست 🌻🍃🌻🍃🌻