eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قدرت نظامی ایران افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را وادار به اعتراف کرد؛ ما در حد و اندازه جنگ با ایران نیستیم!😁
جواب کسانی که تا بحث میشه، یاد مشکلات دیگه میفتن!🤣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تکنولوژی آمریکا انقد پیشرفته شده بجای آب ، نوشابه از لوله هاشون بیرون میاد😂😂😂 🔹وضعیت آب می‌سی‌سی‌پی/آمریکا الان تنابنده میاد میگه ،کاش آب خونه ی منم این طوری نوشابه ای بود😐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ استقبال جالب مردم اندونزی از سید‌ ابراهیم رئیسی با خواندن سرودی از صدر اسلام مسلمانان اندونزیایی در سفر رئیس‌جمهور به کشورشان با نوای مشهور و دل‌انگیز موسوم به «طلع البدر علینا» به استقبال رئیسی رفتند 🔹 این سرود در فیلم ماندگار «محمد رسوال‌الله(ص)» به کارگردانی مرحوم مصطفی عقاد هم استفاده شده و یادآور سرودی است که مسلمانان یثرب هنگام ورود پیامبر به شهرشان سر دادند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❗️«بیماری خطرناک!» 🔹 یکی از بیمارى‌هاى خطرناک، مرضى بى‌صداست که هیچگونه علامتى نداشته و ندارد، اما مى‌تواند آسیب شدیدى به شما وارد کند. این بیماری، مرض «عادى‌شدنِ نعمت» است! این بیمارى چهار نشانه دارد: 1️⃣ اینکه نعمت‌هاى فراوانى داشته باشى اما اگر آنها را نعمت ندانى و هیچگونه احساس [شکرگزارى] در قبالش نداشته باشى، گویا این حقى بوده که کسب شده. 2️⃣ اینکه وارد خانه شوى و همه‌ اعضاى خانواده‌ در سلامتى به‌سر برند اما «شکر خدا» را به جاى نیاورى. 3️⃣ وارد بازار شوى، خرید کنى، مایحتاج روزانه را تهیه کنی و به خانه برگردى، بدون اینکه قدردان و شکرگزار صاحب نعمت باشى و این امر را عادى و حق خودت در زندگى بپندارى. 4️⃣ هر روز در کمال صحت و سلامتى از خواب برخیزى در حالیکه از چیزى ناراحت نباشى اما خدا را سپاس نگویى. و به نظرم نشانه های زیاد دیگری از این قبیل خدایا مراقبم باش این‌گونه نشوم! آمین.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥ضرب المثل ایرانی می گوید: «دست که به چوب بردی گربه دزده حساب کار خودش رو میکنه» ♻️هفته قبل بود که یک پایگاه آمریکایی گفته بود امریکا با اسرائیل برای حمله به ایران توافق کرده! 👌حالا این موشک حکایت همان چوب است. و گربه دزد، قطعا بایدن آلزایمری و شریکش آن صهیونیست وحشی است که از کابوس خرمشهر 4 به شب ادراری مفرط دچار خواهد شد، چه برسد که بخواهد خواب پریشان حمله به ایران ببیند! «شهد شیرین غرش خرمشهر 4 با برد 2000 کیلومتر و سر جنگی ناقابل 1500 کیلویی گوارای وجود تک تک میهن پرستان ایرانی»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 | ۴ خردادماه ۱۴۰۲ 💫 : ملت ایران هشت سال را تحمل کرد، چون این هزینه‌ى دست یافتن به استقلال ملت و قدرت ملى و افتخار ملى بود. 🗓 ۱۳۸۷/۰۲/۱۱ | | 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه بنده خدا تو کانادا سرطان گرفته یه خود تحقیر هم این وسط معرکه!!!🙄 📝 پاورقی
🔰 برای فتح خرمشهرهای ذهنی باید کاری کرد 🔹 یکی از مهمترین خرمشهرهای پیش رو، خرمشهرهای ذهنی و فکری خواصی است که به واسطۀ پروپاگاندای رسانه‌ای دشمنان، اشغال شده است. 🔹 برای فتح این ذهن‌های اشغال شدۀ باید بیت المقدسهای شناختی راه انداخت. 📌 همان طور که رزمندگان به پشتوانه بصیرت و ولایت‌محوری‌شان توانستند خرمشهر زمینی را فتح کنند، رزمندگان جنگ شناختی نیز باید به فکر فتح خرمشهرهای فکری، ذهنی و عقیدتی جامعه به ویژه خواص باشند. ♨️ سکوت در قبال معممینی که با مواضعشان به شهدای هشت سال دفاع مقدس خیانت می‌کنند، خود خیانتی بزرگ است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ترسا کوربین فعال حوزه حقوق زن آمریکایی 🔹تازه مسلمان شدگان غربی آن راهی را تجربه کردندکه در ایران تازه عده ای آغاز کرده اند.به راستی چه می‌شود که ترسا می‌تواند در اسلام ستیز ترین کشورها با فطرت الهی خود اسلام را پیدا کند و به عنوان فعال حوزه زنان ،شناخته شود‌و در رسانه هایی که هزاران اسلام ستیز انها را رصد میکند در دفاع از حجاب صحبت کنند و مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند ؟ ◀️به صحبت های ترسا گوش کنید! معتقد است ،حجاب مانع ورود اندیشه ها به مغزش، نمی‌شود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مناظره داغ کارشناس عرب با افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی : ایران معادلات خاورمیانه را تغییر داده و این برای اسرائیل بسیار دردآور است! 💢 دکتر "أليف صباغ" در پاسخ به تهدیدات "جاک نریا"، افسر اطلاعات نظامی اسرائیل در آنتن زنده شبکه i24 رژیم صهیونیستی، گفت: 🔺️"هر اسرائیلی عاقل باید بداند اگر به ایران حمله‌ای شود آن گاه پاسخ‌های نظامی ایرانیان را تحمل نخواهند کرد!"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در طول روز پهلوونای زیادی از کنارمون رد میشن که نمی‌شناسیمشون؛ به افتخار همه‌شون ❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 باز هم دروغ گویی رسانه های ضد انقلاب و اصلاح طلب برای ایجاد درگیری بین ایران و طالبان 🔹 برابر بررسی های صورت گرفته فیلمی که در سطح گسترده در شبکه های اجتماعی و با محوریت رسانه های معاند خارجی و اصلاح طلب داخلی با عنوان رژه موتوری با دبه زرد و با هدف تمسخر رییس جمهور ایران در حال انتشار است مربوط به نهم شهریور ماه ۱۴۰۱ و مراسم رژه نیروهای مسلح طالبان به مناسبت اولین سالگرد خروج آمریکایی ها از افغانستان هست و این دبه ها معروف به دبه های انتحاری است و ارتباطی با مسئله اخیر حق ابه و سخنان رییس جمهور ایران ندارد ولی در اقدامی مشکوک برخی شبکه های وابسته به طالبان و رسانه های وابسته به اصلاح طلبان در داخل امروز و درسطح گسترده اقدام به انتشار این فیلم نمودند که یقینا هدف آنها ایجاد درگیری و تنش بین دو کشور ایران و افغانستان است. 🔹 همانگونه که به دفعات تاکید کردیم یقینا هدف اصلی انتشار این مطالب تحریک دو طرف بمنظور ایجاد درگیری و تنش بین ایران و افغانستان است و نهادهای مسئول باید مراقب این توطئه ها باشند. ولی باید توجه داشت نشان دادن اقتدار در مناطق شرقی و به نمایش گذاشتن جدیت در احقاق حق ایران می تواند مانع از شیطنت رسانه های مزدور داخلی و خارجی و تکرار حوادث مشابه شود.
فرمانده عراقی مقاومت خطاب به سفیر آمریکا؛ 🔥ما هم‌مسیر امام حسینیم و از شهادت نمی‌ترسیم/ تو بر کشور مقدسات ولایت نداری/ تهدیدهایت وزوز مگس هم نیست! 🔰پیام طوفانی شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش نُجَباء در سالگرد شهادت شهید صدر ثانی: ◼️زمان پایان دادن به هیمنه پوشالی آمریکا و سلطه بانک فدرال بر ثروت‌های عراق فرا رسیده است. ◼️ وقتی انقلابیون و در رأس آن‌ها شهید ابومهدی المهندس در برابر سفارت شر ایستادند، هیچ‌کس جز چند مزدور نگهبان در سفارتخانه باقی نماند و همگی به اربیل گریختند. ◼️سفیر شرارت در کشور مقدسات جولان می‌دهد، گویی که بر این کشور تسلط و ولایت دارد؛ تا آنجا که علاوه بر در دست گرفتن زمام امور، وعده می‌دهد و تهدید می‌کند! ◼️ کلاغ‌های نیروهای هوایی آمریکا به‌طور دائم حریم هوایی عراق را نقض می‌کنند و سفیرشان در کمال پررویی تصریح می‌کند که از عراق نخواهند رفت! ◼️ما قومی هستیم که در مسیر امام حسین علیه‌السلام قدم برمی‌داریم و به اندازه یک چشم بهم زدن از مرگ نمی‌هراسیم، بلکه به‌دنبال شهادتیم. ◼️ تهدیدهای شما برای ما حتی به اندازه وِزوِز مگس هم نیست. ما نه اهل چانه‌زنی، نه سازش و نه عقب‌نشینی هستیم. ◾️فرصت شما اندک است و در حال متلاشی شدن هستید. مانند گذشته با ذلت و وحشت، بار شکست را بر دوش می‌کشید و از کشور ما خارج خواهید شد.
. ♻️ مجروحین جنگ ادارکی! بعد از خودکشی (Moonbin) ستاره کره جنوبی در سن ۲۵ سالگی، تعدادی از دختران نوجوان در یکی از پارک‌های رشت به یاد او تجمع کرده‌اند! شاید این جماعت، برای فوت پدربزرگ و مادر بزرگشان چنین نمی‌کردند. اینها را باید مجروحان این دانست! مجروحانی که بر خلاف جنگ نظامی قابل افتخار نیستند اما نباید رها شوند.