eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 صهیونیست‌ها مراسم مسیحیان را بهم زدند/به کلیساهای خودتان بروید 🔺روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد، آریه کینگ، معاون شهردار قدس اشغالی و ده‌ها یهودی صهیونیست اکنون در حال برهم زدن مراسم مبلغان مسیحی در نزدیکی دیوار «البراق» در قدس هستند. 🔺کینگ افزود: آنها باید به کلیساهای خود بروند، آیا  آنها به یهودیان اجازه برپایی آیین‌های یهودی در ورودی واتیکان را می‌دهند؟/تسنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پیغام مخفی غربی‌ها به تروریست‌ها و جاسوسان در ایران 🔹با اینکه غربی‌ها به تروریست یا جاسوس‌بودن برخی از دستگیرشده‌ها در ایران اعتراف می‌کنند، باز دست از حمایت‌شان برنمی‌دارند. آن‌ها با این کار می‌خواهند یک پیغام مخفی مخابره کنند. پیغامی به تروریست‌ها و جاسوسان لونرفته: خیال‌تان راحت. ما پشت‌تان هستیم. شما ماموریت‌تان را پیش ببرید.
🔴 صدرالحسینی: روابط ایران و افغانستان متحول نمی‌شود کارشناس ارشد مسائل منطقه‌: 🔺موضوع روابط دو ملت ایران و افغانستان موضوعی است دیرینه، تمدنی، زبانی و دینی. 🔺برخی از اختلافات مرزی که به چند دلیل از جمله عدم آموزش لازم توسط مرزبانان افغانستانی و موضوعاتی همچون عدم توجه به مقررات بین‌المللی و یا نفوذ برخی از جریان‌های مخالف تحکیم روابط بین دو کشور که در بعضی از نقاط به وجود می‌آید، قطعا و یقینا باعث تحولات عمیق نخواهد شد.
چند روز پیش، شهدای مرزبانی را ،مزدوران جمهوری اسلامی می‌خواندند، حالا برای شهدای مرزبانی، اشک تمساح می‌ریزند! ؟
🔴 سلطان عمان وارد تهران شد 🔺هیثم بن طارق آل سعید سلطان عمان به دعوت رسمی رئیس جمهور ایران برای سفری ۲ روزه وارد تهران شد.
💠بیانات امام خامنه ای: دشمنان ما واقعاً خودشان را می‌کُشند؛ ⚠️ اما تلاششان عقیم است! ...من میخواهم مسئله‌ی حجاب را ذکر کنم و اشاره کنم: پول‌های زیادی خرج می‌کنند، فعّالیّت زیادی می‌کنند، صدها رسانه را -از انواع و اقسام رسانه‌ها- به کار می‌گیرند برای اینکه بتوانند روی این نقطه‌ی حسّاس، [یعنی] نقطه‌ی هویّت مستقلّ فرهنگیِ زنِ مسلمان، اثرگذاری کنند؛ دشمنان ما واقعاً خودشان را در خارج از کشور [برای این کار] می‌کشند؛ از طُرق مختلف؛ حالا چقدر پول خرج می‌شود برای اینکه بتوانند این تلویزیون‌ها و این رادیوها و این فضای مجازی و این سایت‌های اینترنتی را به کار بیندازند -مدام تبلیغ بکن، بگو، بگو، صد بار- که چه بشود؟ که نتیجه‌اش بالاخره این بشود که مثلاً فرض کنید چهار دختر فریب بخورند و در خیابان حجابشان را بردارند. این‌همه خرج، این‌همه زحمت، این‌همه فکر، پشت سر این کار است، دارند تلاش می‌کنند، [امّا] تلاششان عقیم است؛ 🗓 بیانات در دیدار مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام ؛ ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
💠بیانات امام خامنه ای : ⚠️ نفوذ فرهنگی الان هم شروع کرده‌اند و برنامه‌ریزی کرده‌اند برای نفوذ؛ انواع و اقسام طُرق را -من محاسبه میکردم با خودم، دیدم شاید حدود ده راه مهم را- برای نفوذ در کشور پیدا کرده‌اند و دارند عمل میکنند؛ همین حالا دارند عمل میکنند. یکی‌اش راه علمی است؛ از طریق ارتباط با دانشگاه‌ها، ارتباط با دانشمندان، ارتباط با استاد، ارتباط با دانشجو -کنفرانس‌های به‌ظاهر علمی [ولی] در باطن برای نفوذ- افراد امنیّتی را اینجا میفرستند؛ این یکی از راه‌ها [است]. یکی از راه‌ها، راه‌های فرهنگی و هنری است. مأمور مستقیم دستگاه‌های امنیّتی را به‌عنوان یک فرد صاحب‌هنر برای، فرض کنید، جشنواره‌ی موسیقی معیّن میکنند که بفرستند؛ که البتّه خوشبختانه وزارت اطّلاعات فهمید، زودتر جلویش را گرفت. یعنی به‌عنوان حضور در یک جشنواره‌ی هنری -مثلاً جشنواره‌ی موسیقی- کسی را انتخاب میکنند که این آدم، صددرصد سیاسی و امنیّتی است؛ به‌عنوان [فرد] هنری اینجا میفرستند. خب، برای چه میفرستند؟ نفوذ اقتصادی یکی [از راه‌های] دیگر است. انواع و اقسام گوناگون، راه‌های نفوذ دارند؛ ما بایستی مراقب باشیم، باید مواظب باشیم. 🗓 بیانات در دیدار رئیس و اعضاى مجلس خبرگان رهبرى ؛ ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
💠بیانات امام خامنه ای : اینکه کسانی بخواهند کشور را غرق کنند در فرهنگ غربی و گرایش به فرهنگ غربی را روز‌به‌روز در کشور توسعه بدهند، این واقعیّتی است؛ بله، وجود دارد. بعضی‌ها به‌خاطر اعتقاد و ایمان به فرهنگ غربی، بعضی هم از روی ضعف نفس و سست‌عنصری و عدم توجّه و مانند اینها، میکشانند کشور را به سمت فرهنگ غربی؛ این هست، امّا اینکه اینها بتوانند انقلاب را از خطّ خود منحرف کنند و کشور را در فرهنگ غربی غرق کنند، بدانید که قطعاً چنین چیزی اتّفاق نخواهد افتاد. این نسلی که بحمدالله امروز تربیت شده و گسترده هم هست، این نسل علاقه‌مند به انقلاب و علاقه‌مند به اسلام و پای کار، نخواهد گذاشت چنین چیزی اتّفاق بیفتد و هر روزی هم که بگذرد، مسلّماً گسترش این نسل و عمق این نسل بیشتر خواهد شد؛ همچنان‌که امروز حرفهایی که شما اینجا زدید، خیلی عمیق‌تر و قوی‌تر بود از حرفهایی که مثلاً فرض کنید پنج سال پیش دانشجوهای قبل از شما اینجا میزدند. 🗓 بیانات در دیدار جمعی از دانشجویان ؛ ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دین و حجاب باعث شده کشورها عقب‌مانده بشوند غلامی، استاد دانشگاه جواب این مسئله را می‌دهد!
واقعا شرم آوره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفتم ۱۰ تا نون بده دیدم ۱۱ تا نون داد گفتم چرا اضافه دادی..! گفت مگه خبر نداری بارون اومده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دستکاری آمار تورم توسط سایت وابسته به دنیای اقتصاد/ اکو ایران از دستکاری نرخ تورم چه سودی می برد؟ 📌 سایت اکو ایران ( وابسته به دنیای اقتصاد) با دستکاری آمار تورم در دوره همتی، مدعی رکورد شکنی تورم در دولت رئیسی شد. 📌 این وبسایت تورم در دوره همتی را ۵۵ درصد کمتر از واقعیت اعلام کرد !
خوشا دردی که درمانش تو باشی السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
در شرایطی هستیم که دارو با گرانی و تحریم گره خورده، خواستم خدمتتون عرض کنم که جوان های کشورمون با فناوری دانش بنیان تونستن داروی ایرانی سرطان رو با قیمتی پایین تر از نمونه های خارجی تولید کنن تا گوشه‌ای از دغدغه های این بیماران عزیز رو کاهش بدن.
🔴 وطن اسکیموها رو نابود کردند ،اسمش رو گذاشتند کانادا ! 🔹 هفتادمیلیون سرخ پوست رو قتل عام کردند ،شد آمریکا ! 🔹 تاسمانی هارو ،گردن زدند ،شداسترالیا ! 🔹 حالا این آنگلاساکسون های وحشی، مدعی حقوق بشر شدند!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢تحلیل بسیار عالی و روشنگرانه ی مقابل دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور.
. 💢 آشنا شون کیه؟! 🔹"نگفتمت مرو آنجا که آشنات منم؟". محافل غربگرا، توییت احمد مسعود را کنایه به ایران (در ماجرای طالبان) خوانده و بر همین اساس، دعاوی خود را تکرار کرده اند که چرا ایران پس از خروج آمریکا، وارد جنگ با طالبان نشد. ♦️ "تو اول بگو با کیان دوستی- پس آنگه بگویم که تو کیستی". احمد مسعود پیش از این با وساطت صهیونیست بدنامی به اسم برنارد هانری لوی -که ماموریتش، کمک به بحران سازی، جنگ افروزی و تجزیه در کشور های منطقه است- به دیدار ماکرون در فرانسه رفت. 🔹جواد طباطبایی که خود سال ها در فرانسه زیسته، لوی را فردی هزار چهره و طرفدار صهیونیسم با رویکرد ضد ایرانی می دانست. ♦️هانری لوی همان کسی است که سال گذشته، برخی بازیچه های نگون بخت اپوزیسیون ایرانی را به ملاقات با ماکرون برد، اما خودش در تصاویر آفتابی نشد. 🔹او از نقش آفرینان جنگ یا تجزیه طلبی در کردستان عراق، سوریه، سودان، لیبی، افغانستان و اوکراین، و از طرفداران و خدمتگزاران سرسخت رژیم صهیونیستی است که بارها با کسانی مانند شیمون پرز و ایهود باراک ملاقات کرده است. ♦️ماجرای افغانستان پیجیده است، اما نه آن قدر که از نقش غرب غفلت کنیم.
✨مصطفی نظر کرده حضرت ابوالفضل بود✨ وقتی سه ساله بود، پیش از اذان ظهر روز تاسوعا با موتور تصادف کرد. گفتند از دنیا رفته است. مادرش او را نذر حضرت عباس کرده و گفته بود: نگهش دارید تا سرباز شما باشد. نگهش داشتند، بیست و شش سال، تا پیش از اذان ظهر تاسوعا سال 94 در حومه حلب سوریه به شهادت برسه.....روحش شاد
🔴 درمان ۱.۲ میلیون بیمار خارجی در کشور وزیر بهداشت: 🔺۷۰۰۰ دانشجوی خارجی در حوز‌ه‌های بهداشت و درمان در کشور آموزش می‌بینند و سال گذشته بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بیمار خارجی را در مراکز بیمارستانی کشور درمان کردیم. 🔺بیشتر آن‌ها از کشورهای افغانستان، عراق، آذربایجان، پاکستان، ترکیه، هند، ارمنستان، ترکمنستان، لبنان و تاجیکستان بودند.
گشایش‌های ارزی جدید در راه است/ قیمت دلار پایین می‌آید علی شریعتی عضو اتاق بازرگانی ایران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: به نقل از منابع موثق، مذاکرات چراغ خاموش تیم فنی حوزه بانکی در یکی از کشور‌های همسایه با موفقیت به پایان رسیده و یقینا به زودی شاهد گشایش در حوزه ارزی خواهیم بود.
⭕️خطاب به نمایندگان مجلس و لایحه عفاف و حجاب