eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 مامان ها! برای با حجاب شدن دخترتون اینطوری رفتار کنید! 🔻 در مسئله حجاب، لازم است دختر ما حساسیتمان را نسبت به نوع بستن روسری، شال و مقنعه ببیند. یعنی در موقعیت‌های مختلف از تمام مدل‌های رایج حجاب استفادها کنیم، اما به شکل مناسب و استاندارد. مثلاً به او نشان دهیم می‌شود شال سر کرد، اما حجاب کامل را هم داشت. ❌ چون بچه‌ها در فضای مجازی، انواع مدل‌های شال بستن را می‌بینند. مدل‌‌هایی که شال یک متر و نیمی به گونه‌ای بسته می‌شود که از پشت یک متر آن آویزان است، و از جلوه فقط مقداری کمی را می‌پوشاند. دقیقاً ضد آیه قرآن! ♨️ در قرآن بیان می‌شود بِخُمُرِهِنَّ عَلى‌ جُيُوبِهِنَّ. یعنی گریبان کامل باید پوشیده شود و آنچه از سر پایین می‌آید تا وسط ساق دست را بپوشاند. 🔴 اما مدل های امروزی حجاب به گونه ای است که آنقدر دور گردن می‌پیچند که بتوانند عریان نمایی کنند. ☑️ بنابراین، شما به عنوان یک مادر در جمع‌های خانوادگی که رخ به رخ نامحرم نیستید، نشان دهید که می‌شود شال را خیلی زیبا با لباس ست کرد، اما به مدلی که قرآن گفته است. "خانم دکتر نیلچی زاده "
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥کو تحقق آرمانهای انقلاب ؟ 💥کم مردم گرفتاری و بدبختی دارن؟ 💥انقلاب کردید اوضاعُ به اینجا بکشونید؟ 💥خجالت هم نمی‌کشید، از انقلاب دفاع می‌کنید؟
✍️ ‏شنیدید که تو سال ۱۴۰۱، نرخ بیکاری در ۲۳ استان کشور تک رقمی شده؟ نه؟ اینو چی؟ شنیدید نرخ بیکاری کل هم 9 درصد بوده؟ یعنی کمترین نرخ بیکاری در چهار دولت گذشته! اینم نشنیده بودید؟ حق دارید، چون رسانه و تریبون‌های سفارشی باید کاری کنن که فقط خبرهای بد رو بشنوید!
. ♻️ تابلوی متفاوت در ورودی شهری در آمریکا: به شهر کریاس جوئل خوش‌ آمدید... اجتماعی سنتی دارای عفت‌ها و ارزش‌ها، بر اساس سنن و رسوم مذهبی خود، از شما خواهشمندیم تا به هنگام بازدید از اجتماع ما به گونه‌ای عفیف لباس پوشیده و رفتار کنید. این امر شامل موارد زیر می‌شود: پوشیدن دامن یا شلوار بلند، پوشیده بودن سینه‌ها، پوشیدن لباس‌های آستین‌دار حداقل تا آرنج، استفاده از الفاظ مناسب، رعایت تفکیک جنسیتی در تمام اماکن عمومی. از احترام شما به ارزش‌های ما سپاسگزاریم، از بازدید خود لذت ببرید! یعنی حتی آمریکایی‌ها هم برای خود سنت‌ها و قوانینی دارند که نه تنها خود رعایت می‌کنند، بلکه بقیه را هم ملزم به رعایت آن می‌دانند.
| مرگ؛ بی‌حسین مردن است 🔹«مَنْ ماتَ وَ لَمْ يَعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ ماتَ مَيْتَةً جاهِلِيَّةً؛ هرکس بمیرد و امام زمانش را نشناسد، به مرگ جاهلیت مُرده است.» 🔸می‌دانید مرگ یعنی چه؟ مرگ این است که آدم بی‌ولایت بمیرد. مرگ این است که هدف هستیِ روی زمین را پیدا نکند، فلذا مُرده است. مرگ؛ بی‌حسین، مُردن است. من با تحقیق به این رسیدم، نه اینکه فقط پای روضه برسم، که البته پای روضه خودش یک نعمت است، یک سفره‌ای است. حسینی‌زیستن است. 📗برشی از دانشجویی به سبک انتظار.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کی گفته تاریخ ایران ۲۵۰۰ ساله است؟! ویدئوی جدید (ویدئو با حجم کمتر) ببینید و فکر کنید.
🌾🌾🌾🌾🌾 امام رضا (ع) می‌فرماید: مَن جَلَسَ مَجلِسا یُحیى فیهِ أمرُنا، لَم یَمُت قَلبُهُ یَومَ تَموتُ القُلوُبُ. هر که در مجلسى بنشیند که در آن یاد ما (اهل بیت) زنده مى شود، قلبش، در روزى که قلب‌ها مى میرند، نمى میرد.) وسائل الشیعه، ج ۴۴، ص ۲۷۸ ) 🌾🌾🌾🌾🌾
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟩✨فرزندان خود را از کودکی با حیا آشنا میکنیم، چرا که میوه‌اش در دختران حجاب و در پسران‌ مان غیرت خواهد شد!
879.2K
«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ» 🔘اهمیت دعا وتاثیرتکرار زیاد آن 🔸امیرالمؤمنین(علیه‌السلام): اَلدُّعاءُ تِرسُ المُؤمنِ وَ مَتی تُكثِرُ قَرْعَ البابِ یفتَحُ لَك؛[1] ✍دعا سپر و حفاظ مؤمن است. و هر وقت دری را زیاد بکوبی، به روی تو باز خواهد شد. 📚1.اصول کافی، ج ٤، ص ٢١٤ 🎤 یوسف شیخ 🕧 زمان ۳ دقیقه و ۲۱ ثانیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کوتاهترین دعا برای بلندترین آرزو اللهم عجل لولیک الفرج...🤲😭🥀
🌹 دعای صاحب الزمان در حق شیعیان: ✍پروردگارا، شیعیان ما از ما هستند، از زیادی گِلِ ما خلق شده‌اند و به آب ولایت ما عجین گشته‌‌اند، خدایا آنها را بیامرز و گناهانشان را عفو فرما. پروردگارا، آنها را روز قیامت در مقابل چشم دشمنان ما مؤاخذه مفرما چنانچه میزان گناهانشان بیشتر و حسناتشان کم است از اعمال من بردار و به حسنات آنها بیفزای. این مطلب به نقل از مرحوم علامه مجلسی قدس سره از ملحقات کتاب انیس العابدین و علامه میرزا حسین نوری (قدس سره) می‌باشد. 📚بحارالانوار، ج 53،ص302
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پدر شهید محمدحسین حدادیان: از خانواده های مذهبی خواهش می کنم پارک ها و کوه ها را پر کنند تا فضای گناه از بین برود....
💠 🔸 امام باقر (علیه السلام): زمانی که بندگان قطع گردد، نیز از جانب خداوند قطع میشود. 📚 تحف العقول/ص457 ✍🏼 شکر گزاری نعمت، همیشه باعث زیاد شدن آن است. قرآن کریم میفرماید: ❇️ لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ وَ لَئِنْ كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذابِي لَشَدِيدٌ ... اگر مرا سپاس گویید، بر نعمت شما می افزایم و اگر کفران کنید، بدانید که عذاب من سخت است. 🌺سوره ابراهیم آیه7.
⚠️هزینه ۶۰ هزار میلیاردی ایرانی‌ها برای سیگار و قلیان | دود شدن سالانه ۷۳ میلیارد نخ سیگار در ایران 🔹فرهیختگان:آمارهای رسمی وزارت صمت نشان می‌دهد در سال ۱۳۹۶ ایرانی‌ها ۵۵ میلیارد نخ سیگار مصرف می‌کردند که این تعداد تا سال ۱۴۰۱ به ۷۳ میلیارد نخ رسیده است. 🔹طبق آمارهای وزارت صمت، در سال ۱۴۰۰ مجموع تولید سیگار کشورمان ۶۲ میلیارد و ۴۷۵ میلیون نخ بوده و حدود ۱۱ میلیارد نخ از نیاز کشور نیز از طریق قاچاق تهیه شده و واردات رسمی سیگار صفر بوده است. در کنار سیگار، گرچه از میزان مصرف تنباکو در کشور اطلاعات رسمی در دست نیست اما گزارش وزارت صمت نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۰ درمجموع ۴ هزار و ۸۸۶ تن تنباکو تولید شده که ۶۰۰ تن آن صادر و ۴۳۰۰ تن آن در داخل کشور به مصرف رسیده است. 📍پ.ن : ای کاش این مبالغ هنگفت و آسیب زا هم قابلیت خرج شدن در راه فقرا را داشت ، اما حیف که فقط هزینه‌ مراسمات امام حسین (علیه السلام) امکان خرج شدن برای فقرا را دارد!😏
🔺رئیسی و جبران فرصت‌سوزی‌های اصلاح‌طلبان! ✍️ 🔹آدم وقتی فکر می‌کند در تمام این سال‌ها جماعت اصلاح طلب چه می‌کرده که حتی کمترین ارتباطی با کشور مهمی چون اندونزی نگرفته، فقط افسوس می‌خورد! افسوس بابت اینکه ایرانِ بزرگ ما با این‌همه ظرفیت را صرفا معطل نگاه آمریکا کرده بودند! 🔹تمام رایزنی‌هایشان در طول ۸ سال خلاصه شده بود در ارتباط با کِری و موگرینی و شرمن! تمام مقاصد سفرهایشان ژنو بود و وین و هتل کوبورگ! دبه به دست معطل چند لیتر بنزین در فرودگاه‌های کشورهای اروپایی! واقعا چرا چین را بایکوت کردند، روی نام روسیه خط کشیدند، از عراق گذشتند، پاکستان را بها ندادند، هند را ندیدند، همسایگان را فراموش کردند و حتی یک سفر به اندونزی با این‌همه استعداد نداشتند؟! 🔹کشوری مسلمان، با جمعیتی نزدیک به ۳۰۰ میلیون نفر، در حال توسعه، رو به پیشرفت، با قرابت فرهنگی کم‌نظیر، و علاقه‌مند به ارتباط با ایران! مملکتی که حاضر بود در اوج تحریم‌های آمریکا با ایران تجارت انبوه داشته باشد، آن‌هم بدون استفاده از دلار آمریکا؛ کشوری که حاضر بود روادید را برای ایرانی‌ها حذف کند، در حوزه نفت و گاز با ما همکاری کند، تبادلات گمرکی داشته باشد، ارتباطات فرهنگی داشته باشد، در حوزه‌های علمی و فناوری و توسعۀ تجارت، استاندارد، و حتی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر با ما همکاری نماید! 🔹باید از روحانی و ظریف و دارودسته‌شان پرسید واقعا دشمنی شما با این کشورهای دوست چه بود که به همه پشت پا زدید و رفتید چسبیدید به یک مشت مستکبر که نه خودتان را قبول داشتند و نه خیرخواه مردمتان بودند! 🔹چرا ایران را هشت سال از فرصت‌های بی‌نظیر محروم کردید؟ چرا آمریکای لاتین را ندیدید؟ چرا نخواستید از ظرفیت‌های آفریقا به نفع مردم ایران استفاده کنید؟ چرا واقعا؟! برای اینکه مملکت را به هوای گلابی برجام در سخت‌ترین شرایط گرفتار کردید، امروز باید پاسخگو باشید و بگویید دشمنی‌تان با این‌همه کشورهای دوست چه بود؟ چرا نخواستید فشارها از شانۀ ملت برداشته شود؟ 🔹دنیا خیل این کشورهای مستقل و با استعدادی است که می‌شد بسیار زودتر از اینها با آنها ارتباط گرفت، فشارهای اقتصادی را کم کرد، و درآمد کشور را بالا برد؛ چرا این‌همه سال به مردم القا کردید دنیا فقط سه چهار کشور غربی است؟! 🔹چگونه است که رئیسی علی‌رغم باج ندادن به آمریکا و غرب می‌تواند به دستاوردهای بزرگی برسد، سبب تحول در غرب آسیا شود، با مصر ارتباط بگیرد، عربستان را رام، و امارات را سربه‌راه نماید ولی شما نتوانستید؟ چرا طوری رفتار کردید که جیبوتی هم به خود اجازه داد تحقیرمان کند؟ پاسخگو باشید!
💐در زلال اندیشه امام خامنه‌ای 🔴نظام جمهوری اسلامی، آن وقتی است که بتواند را حفظ کند. من به شما - در هر شأنی که هستید - نصیحتی عرض می‌کنم. البته این نصیحت، در درجه‌ی اول، به خود من متوجه است و آن، است. اصل قضیه، این است. بعد از ایمان آوردن به اسلام، آنچه که مطرح می‌شود، است. «و من یتعدّ حدوداللَّه فاولئک هم الظّالمون». تعدی از حدود الهی، جایز نیست. اسلام، است. اگر کسی هم فکر کند که اسلام خط کشی نکرده است، باید و برود را زیاد نماید. ⭕️ حکومت اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، آن وقتی است که بتواند حدود الهی را حفظ کند. ❇️حدود را بشناسید و طبق آن عمل کنید. هرچه که است، آن درست است. باید دخالت نکند. ۱۳۶۹/۱۰/۱۰ ✅ در دیدار فرماندهان و جمعی از پاسداران کمیته‌های انقلاب اسلامی پ.ن. همه مسئولان نظام و مردم بدانند که نیست. بنابراین هیچ مسئول و نهادی در حکومت اسلامی حق ندارد اش را دخالت دهد و از رعایت و شانه خالی کند. والا بر عمل کرده و ترک فعل کرده است. در تمام دنیا، کارگزاران و مقامات و نهادهای هیچ نظام حکومتی حق ندارند و مجاز نیستند که و و اهدافی باشند که نظام بخاطر تحقق آنها تأسیس شده است. به همین جهت، امام خامنه‌ای در ۷ تیر ۱۴۰۱ خطاب به مسئولین قضایی کشور به آیه شریفه «ان مکناهم فی الارض.....» اشاره کرده و را به عنوان یکی از نهادهای حاکمیتی جمهوری اسلامی صریحا دانستند و بر توسط آن تاکید کردند.
🔴 خط قرمز نظام در مقابله با هنجارشکنان کدام است❓ 🔻اگر خط قرمز نظام در مقابله با هنجارشکنان، با آنها و هزینه ندادن است، این یعنی از ناامنی در کشور؛ فقط هم استقبال از ناامنی اخلاقی نیست؛ بلکه با این رویه به همه می فهمانیم که ما از هر درگیری و داد و فریاد در داخل کشور می ترسیم. 👈 این خودش زمینه ساز هر نوع ناامنی اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و سیاسی است و حتی می تواند ما را تا مرز براندازی یا جنگ داخلی ببرد. 🔻اما اگر خط قرمز ما و نص قانون باشد، این خودش امنیت آفرین است. همانگونه که در همان اول انقلاب، دغدغه باقی ماندن جمهوری اسلامی و اجرای احکام الهی، جوانان ما را به سمت جبهه ها برد. همانگونه که در زمان داعش، همین اهداف مقدس موجب زمین زدن حکومت داعش و نجات تمام دنیا از این حکومت شد. همانگونه که در این سال ها مقابله با آمریکا و دنیای غرب نیز با همین هدف دنبال شده است. 🔻در عرصه حجاب و عفاف هم ما در دو راهی هستیم؛ 👈 یا باید طرف هنجارشکنان را بگیریم؛ که در این صورت، فساد و هنجارشکنی ها ادامه خواهد داشت؛ روز به روز آنها قوی تر خواهند شد و ما باید هزینه بیشتری بپردازیم و درگیری ها ادامه خواهد داشت. 👈 و یا اینکه طرف حق را‌ بگیریم و با قاطعیت برخورد کنیم؛ که در اینصورت طی مدت کوتاهی، هنجارشکنان جای خود خواهند نشست و به ما هزینه تحمیل نمی کنند.
“سمساری داد می زنه !،طلا فروش سکوت می‌کنه!” اگه دیدید کسی زیاد منم منم می‌کنه ،بدونید دقیقا هیچی نیست! هیچی! کسی که ارزشش بالاست ،نیازی به دیده شدن نداره😉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 دانشجویی از توکیو این ویدیو را ارسال کرده و می‌گوید دخترهای دانشجو برای اینکه مخارج خود را در بیاورند به خودفروشی دست میزنند صفی که در طرفین خیابان ایجاد شده هم به همین منظور است 🖌 آنوقت یک عمر سطح کیفی زندگی در ژاپن را تو سرمان زدند! 🖌مرعوب رسانه های غربی یهودی نشویم 🖌 چه کسی می‌گفت گوشی تلفنِ روی میز رئیس جمهور آمریکا ساخت ژاپن است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 «گول نخوری» 👤  استاد 🔸 برای تشکیل حکومت امام زمان حتما امتحان می‌شیم، حتی سخت‌تر از کوفی‌ها...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایران می‌تواند هواپیمایی در کلاس ایرباس بسازد رئیس سازمان هواپیمایی کشور: 🔹با دانش و زیرساختی که در کشور وجود دارد حتما می‌توانیم هواپیمایی در کلاس ایرباس و بویینگ بسازیم. 🔹ده سال پیش کسی باور نمی‌کرد ایران جزو باشگاه فضایی باشد اما امروز این امر با ماهواره کاملا بومی محقق شده است. 🔹روسیه ۹۰۰ ایرباس خرید ولی در اولین روز تحریم اجازه پرواز نگرفت و جمهوری اسلامی ایران به روسیه کمک کرد. 🔹با افتخار می‌گوییم که هواپیماهای روسیه امروز در ایران تعمیر می‌شود!
🔺زبان دنیا اینجوریه دوستان پیروزی‌های دیپلماتیک ایران در ماه‌های اخیر👆
♦️کیهان: سریال های شـبکه نمایش خانـگی، زباله‌اند/ اهداف سیاسی هم دارند کیهان نوشت: 🔹طی هفته‌های اخیر، در شبکه نمایش خانگی هم کاهش افت شدید کیفی آثار هستیم و هم محتوای مبتذل و سخیف در آنها بیداد می‌کند. 🔹از سریال‌هایی چون «نیوکمپ» و «سرگیجه» و... -که زباله به تمام معنا هستند- گرفته تا رئالیتی‌شوهایی چون «تی ان تی»، «دست به مهره»، «ناتو»، «ارتش سری» و... گویی نمایش‌هایی برای تخریب سبک زندگی ایرانی/اسلامی و ترویج سبک زندگی اباحه‌گر و بی‌بند و بار هستند. 🔹با توجه به اینکه در شبکه نمایش خانگی سود اقتصادی بر هر چیزی ارجح است و بعضا اهداف سیاسی هم پشت کارها وجود دارد رفتن به سمت ابتذال و ناهنجاری‌ها در این‌گونه سریال‌ها قابل پیش‌بینی بود. به خاطر غلبه سرمایه سالاری در شبکه نمایش خانگی، نمی‌توان انتظار بازتولید فرهنگ فاخر و متعالی را در آن داشت. 🔹امروز می‌بینیم پلتفرم‌های اکران‌کننده سریال‌ها و سازندگان آثار در شبکه نمایش خانگی برای جلب مشتری، دست به هر کاری می‌زنند.
🔴 طالبان: نمی‌خواهیم رابطه‌مان با ایران خراب شود 🔹‌ معاون سخنگوی وزارت امور خارجه دولت طالبان: ما نمی‌خواهیم روابطمان با کشورهای همسایه‌مان خراب شود. 🔹‌ درخواست ما از تمامی کشورهای همسایه، از جمله ایران این است که این مسائل را از طریق کانال‌های دیپلماتیک حل کنند. 🔹‌ وضعیت موجود عادی است. امارت اسلامی افغانستان هیچ گاه با گسترش تنش‌ها موافق نبوده است. 😂آفرین کم کم داری رام میشی😂