eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 حرکت در مسیر درست 🔶حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با هدف شرکت در نشست وزرای خارجه کشورهای گروه بریکس ،در صدر هیاتی عازم کیپ تاون آفریقای جنوبی شد. 1⃣‌ بریکس، گروهی متشکل از پنج اقتصاد بزرگ در حال ظهور دنیاست(برزیل،‌روسیه،هند،چین،آفریقای جنوبی) که رقیب اصلی گروه هفت که تحت سلطه غرب است می باشد. 2⃣ کشورهای بریکس در مجموع، حدود چهل درصد جمعیت، نزدیک به یک‌چهارم تولید ناخالص ملی و حدود یک‌سوم خاک دنیا را تشکیل می‌دهند. 3⃣ کشورهای عضو بریکس نقشی حیاتی در اعمال چند جانبه‌گرایی واقعی و ارتقاء وحدت و قدرت در میان کشورهای در حال توسعه ایفا می‌کنند. 4⃣ یکی از برنامه‌های اصلی بریکس دلارزدایی و شکستن انحصار دلار در اقتصاد دنیاست که امروزه مورد توجه اکثریت کشورها و حتی متحدان سنتی آمریکا قرار گرفته است. ✅ عضویت در بریکس ،در ادامه مسیر درست سیاست منطقه‌ای و نگاه به شرق دولت سیزدهم می‌باشد،که پس از عضویت ایران در پیمان شانگهای ،تلاش برای تکمیل کریدور شمال به جنوب و توسعه‌ی روابط سیاسی و اقتصادی با کشورهای منطقه می‌تواند به اقتصاد کشور کمک شایانی نماید.
🔥کاری که نکردیم 🔻رهبر حکیم انقلاب در مراسم در سال ۱۴۰۱ نکات بسیار دقیقی را مطرح کردند که توجه به آن نکات می‌توانست زمینه اغتشاشات طراحی شده دشمن در پاییز را از بین ببرد. 🔻اما متاسفانه پس از پخش اخبار در شب و‌ روز بعد مراسم تقریبا به فراموشی سپرده شد. در حالی که علاوه بر اقدام عملی مسئولان بخش‌های مختلف، ، و دفتر حفظ آثار، رسانه‌های متعهد رسمی و آتش به اختیار، ی مردمی، نخبگانی، دانشجویی و طلاب می‌بایست سهم خود را انجام داده و نسبت به دیگران پیگیری و‌ مطالبه نمایند. 🔻اگر به فرمایش رهبر انقلاب عمل کرده بودیم با افشاگری، اجازه تأثیر جنگ روانی دشمن بر کشور را نمی‌دادیم و از سرمایه ایمان مردم، عمل صالح و اقدامات ملی در زمینه های فرهنگ و اقتصاد تولید شده بود؛ هرگز غربگرایان به عنوان مرتجعین اصلی امروز ما نمی توانستند هویت اسلامی امام و انقلاب را تحریف کنند و بخشی از جامعه را دچار واپسگرایی و ارتجاع کنند و بی حجابی را رواج دهند. 🔻اگر مقابل واژگون کردن حقیقت انقلاب و تحریف یاد امام با ابزار بن بست نمایی ایستاده بودیم، خاتمی و سید حسن مصطفوی با ... به خود اجازه نمی دادند در بهمن ۱۴۰۱ جمهوری اسلامی را به انحراف متهم کنند. 🔻چرا تحلیلگران انقلابی صداو‌سیما و دستگاه‌های فرهنگی رسانه‌ای و دانشجویی به بازپخش و بازخوانی فرمایشات سال قبل امام خامنه‌ای در مراسم نمی‌پردازند؟
✔️مذاکرات آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در مرحله نهایی است/ محدودیتی در هزینه‌کرد وجود ندارد 🔹منابع بلوکه شده ایران در بعضی از کشورها که در واقع گروگان گرفته شده‌اند، بخشی از ده‌ها پرونده‌ باز و گره خورده‌ای است که به دولت سیزدهم به ارث رسید. 🔹دولت رییسی به موازات مذاکرات رفع تحریم‌ها، مذاکره برای آزادسازی این منابع بلوکه شده را نیز آغاز کرد. در تابستان سال گذشته این مذاکرات در حال نهایی شدن بود که با وقوع اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی» طرف آمریکایی‌ با توهم دریافت امتیاز بیشتر مذاکرات را متوقف کرد. 🔹بعد از شکست بلوای ۱۴۰۱، مجددا پیام‌ها و تحرکات برای شروع مجدد مذاکرات آغاز شد. اکنون مذاکرات برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در مرحله نهایی است. 🔹همچنین ادعای ارتباط این «تبادل و آزادسازی» با موضوعات «هسته‌ای و غنی‌سازی» یا «محدودیت در هزینه‌کرد» این منابع به «پرداخت بدهی به سازمان ملل و خرید واکسن» صحت نداشته و در راستای سیاست‌های خبری شبکه رسانه‌ای متصل به صهیونیست‌ها است. در واقع این خبرسازی‌ها با هدف ضربه به این مذاکرات و جلوگیری از آزادسازی منابع کشور صورت می‌گیرد.
♦️‌ چند مورد از پیروزی‌های دیپلماتیک ایران در ماه‌های اخیر را ببینید! 🔹‌ البته این محاله که یه اصلاح طلب غرب زده این چیزا رو ببینه و یا بخواد ازش صحبتی بکنه ،چون اینجوری فقط پنبه خودش رو زده..
🌐روش های پلید رسانه معاند برای دور کردن ذهن مخاطب از جنایت های این افراد😒😏 پ.ن:جالبه که قاتلا واسشون عزیزند، ولی اونایی ک شهید میشن نه!؟؟ ذات بد نیکو نگردد!،چون که بنیادش بد است!
‏خشکسالی هواشناسی در سطح استانهای ایران، از ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲.
🔸پست‌بانک ایران با داشتن تنها دوهزار و ۷۳۹ کارمند و پرداخت تسهیلات دوهزار و ۸۱۳ میلیارد تومانی به کارکنان خود، روی تمامی بانک‌ها در پرداخت وام به کارمندان خود را سفید کرده است! 🔹این بانک به طور متوسط به هر کارمند خودیک‌میلیارد و ۲۷ میلیون تومان وام داده است!
🔻امکان دسترسی سریع به ۶.۷ میلیارد دلار از منابع ایران در صندوق بین‌المللی پول 🔹رئیس کل بانک مرکزی: در حال حاضر ایران دارای ۴.۸ میلیارد SDR حق برداشت ویژه (معادل ۶.۷ میلیارد دلار) است که از این منابع به منظور کمک به وضعیت اقتصادی موجود می‌تواند با کمترین تشریفات اداری و به سرعت از این قابلیت استفاده کند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فتنه ای به نام حجاب استایل 🔹فتنه ای که به مراتب خطر ناک تر از کشف حجاب است چون حتی میتونه نوجوانان و جوانان که مقید به حجاب هستند رو باخودش همراه کنه.. 🔸️متاسفانه مذهبی های صورتی که جدیدا در فضای مجازی حضور پررنگی دارند از این جماعت حمایت میکنند.. خدا لعنت کنه این دسته از دختران را که به اسم حجاب استایل یا همان اسلام ناب ترکیه‌ای و آمریکایی، دارند به محجبه‌ها و متدینین ضربه می‌زنند.
میهن را دوست دارید؟میهن؟! آمریکا ،ترور حاج قاسم عزیزمون!؟ انگلیس ،کشتن ۹میلیون ایرانی با قحطی!؟ فرانسه، ارسال خون های آلوده به ایدز !؟ آلمان، تجهیز شیمیایی صدام در جنگ!؟ اکراین، امضا پای تمام تحریم های علیه ایران !؟ ولی؛ نیش شما و اربابک تون، که همیشه بازه، و به جای دست پس زدن، دست به دامنید که!؟
🔴 با این مسائل، شوخی نمی کنند 🔰 رهبر انقلاب: " ما حتماً در مسئله ی فرهنگ[باید توجه کنیم]، دولت محترم هم باید توجه کند، دیگران هم توجه کنند. بنده هم در این نگرانی با شما سهیم هستم و امیدوارم که مسئولین فرهنگی توجه داشته باشند که چه میکنند. با مسائل فرهنگی نمیشود کرد، بی ملاحظگی نمیشود کرد؛ اگر چنانچه یک ی فرهنگی به وجود آمد، مثل رخنه های اقتصادی نیست که بشود [آن را] جمع کرد، پول جمع کرد یا سبد کالا داد یا یارانه ی نقدی داد؛ اینجوری نیست، به این آسانی دیگر قابل ترمیم نخواهد بود، مشکلات زیادی دارد. " ✍پ.ن: 🔻یکی از رخنه هایی که در سال های اخیر به جان کشور افتاد - که حاصل مماشات کردن و جدی نگرفتن مسئولین بود – ذره ذره عبور کردن از و عفاف بود که عوارض مخرب آن را در سست شدن بنیان خانواده، افزایش آمار طلاق یا خیانت به همسران، انحراف نوجوانان و جوانان، تغییر سبک زندگی و ... مشاهده می کنیم. 🔻 این ذره ذره عبور کردن به اینجا رسید که اخیراً قوه قضائیه و دولت لایحه ای را به مجلس فرستادند که بدحجابی را رسمیت می بخشید و به دلیل فشل بودن محتوای آن، دست نیروی انتظامی را برای برخورد با هنجارشکنی های خیابانی می بست. ◀️ البته آن لایحه توسط دولت پس گرفته شد اما آن تفکراتی که با انواع و اقسام توجیهات جلوی برخورد قاطع با هنجارشکنان ایستاد، همچنان در لایه های مختلف نظام درحال فعالیت است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺اینجا اسپانیا وضعیت بیمارستان ها را پس از سیل مشاهده میکنید نه خبری از آسفالتی که سیل را جذب کند که به بیمارستان ها وارد نشود بوده نه کسی توانسته مدیریتش کند و نه چیزی دیگر ... فقط ایران است که اگر حادثه ای رخ دهد ، سلبریتی ها و خود تحقیر های جهانِ سومی سریع به جای همدلی به تحقیر و تخریب خود به بهانه ی آن می‌پردازند...
🔴 جزئیاتی از تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران 🔺وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که افراد تحریم‌شده شامل محمدرضا انصاری از مسئولان سپاه، روح‌الله بازقندی رئیس سابق ضد جاسوسیِ سپاه و رضا سراج رئیس اطلاعات خارجیِ سپاه می‌شوند. 🔺شهرام پورصافی تبعۀ ایرانی نیز در فهرست تحریم‌های امروز  واشنگتن قرار دارد که وزارت دادگستری آمریکا او را متهم به ارائه و تلاش برای حمایت مالی از یک توطئه قتل فراملی کرد. 🔺این نهاد آمریکایی همچنین حسین حافظ امینی‌فرد دوتابعیتی ایرانی و ترک مقیم ترکیه را از اعضای سپاه دانسته و در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 🔺آمریکا همچنین شرکت سهامی صنعت و تجارت صادرات و واردات هوانوردی رِی مستقر در ترکیه موسوم به رِی ایرلاین را در فهرست تحریم‌‍‌های جدید خود قرار داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ایران، عربستان، امارات و عمان نیروی دریایی مشترک تشکیل می‌دهند
🔴نماینده ویژه رئیسی در امور روحانیت: باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است 🔹حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اوضاع نامناسب زیرساخت‌های دینی و فرهنگی در کشور و خلوت و خالی شدن برخی از مساجد در کشور اظهار داشت: متاسفانه دولت‌های ما در گذشته کارنامه خوبی در حمایت از نهاد‌های دینی بر جای نگذاشته اند و امروزه از بین حدود ۷۵ هزار مسجد در کشور، درب تعداد ۵۰ هزار مسجد بسته است که این فاجعه‌ای است که باید بر آن خون گریست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تظاهرات گسترده مسلمانان در اتیوپی در اعتراض به تخریب ۳۰مسجد طی دو ماه .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆🟩✨ بیان مقام معظم رهبری 🟨 هر وقت به‌خاطر هجمه‌های دشمن، از آینده ناامید شدید، این صحبت‌ها رو بشنوید. ┏━🍃💠🍂━┓
آقای ✅۱۴۰۲/۳/۱۰ ✨بسم‌الله الرحمن الرحیم و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد سلام علیکم جمیعا 🟠در هفته گذشته سلطان عمان جهت دیدار با مقامات ایرانی راهی کشور ما شد و به حضور مقام معظم رهبری مشرف شد تا پیامهایی که از طرف آمریکا و مصر برای ما آورده بود رو تقدیم کنه و البته چندین قرارداد بزرگ اقتصادی هم بین دو کشور ایران و عمان بسته شد 🟠و اما یک نکته در این دیدار بسیار حائز اهمیت می نمود و اونهم چراغ سبز مقام معظم رهبری برای برقرار کردن ارتباط با مصر بعد از چهل سال بود 🔸🔸🔸و اما چرا مصر 🟠یادتونه آمریکا با ایجاد پایگاه در تمام کشورهای همسایه ما ، به قول خودش یک کمربند آتشین ایجاد کرده بود؟ الان همین حربه داره گریبان اسرائیلی ها رو میگیره 🟠طراحی عمق استراتژی نفوذ ما در منطقه تا جایی رفته که پاشنه آشیل اسرائیل الان داره در اختیار ما قرار میگیره یعنی گذرگاه رفح 🟠گذرگاه رفح برای این مهمه که محلی های نوار غزه در برای رفت و آمد در اون تونلهای زیادی حفر کردن و این تونلها میتونه تا دل اسرائیل نفوذ کنه اونموقع تعداد عملیات‌ها در داخل سرزمینهای اشغالی بسیار بالا خواهد رفت 🟠از طرفی هم مصر دروازه ورود ما به بازار آفریقا خواهد بود 🟠ما داریم دایره محاصره اسرائیل رو تنگتر میکنیم و این برای صهیونیستها بسیار وحشت آوره 🟠و اما دایره ارتباط اقتصادی ما داره بشدت گسترده میشه این دولت همون دولتی بود که میگفتن زبان دنیا رو بلد نیست الان میبینیم که ترافیک رفت و آمد سران کشورها به کشورمون بسیار زیاد شده 🟠کشور عمان هم یکی از مستعدترین کشورها در حوزه بازار صادرات کالا برای ماست 1⃣ادامه دارد🔻🔻🔻
🟠با اضافه شدن مصر ما میتونیم تا عمق آفریقا هم بازار صادرات کالا ایجاد کنیم 🟠با توجه به عبور ما از بحران اقتصادی در آینده نزدیک به دلیل ایجاد کریدورهای مختلف اقتصادی و ایجاد منابع درآمدی بسیار زیاد غیرنفتی ، ما شاهد رشد و جهش بزرگ اقتصادی خواهیم بود ان شاالله 🟠عده ای در داخل با تمسخر شعار سال ، میگفتند که دولت هیچکاری در رابطه با کنترل و مهار تورم و رشد اقتصادی انجام نداده ولیکن دیدیم که با یک برنامه ریزی دقیق و با ایجاد زیرساختها و بازاریابی بین المللی در حال قدم برداشتن به سمت یک رشد عجیب و بی‌سابقه اقتصادی است 🟠و این یک خبر خوش میتونه برای مردم باشه کارهای اقتصادی به فرموده حضرت آقا یک شبه که نمیشه درستش کرد باید یواش یواش و با درایت دونه دونه سنگرهای اقتصادی رو فتح و با مفسدین اقتصادی برخورد کرد تا این تغییرات به مذاق مردم خوش بیاد 🔸🔸🔸و اما یک خبر عالی دیگه بدم 🟠یکشنبه هفته جاری قراداد سوآپ گازی بین ایران و ترکمنستان و آذربایجان در حاشیه نشست سران هضو اکو بسته شد و قرار شد سالانه ١/۵ تا ٢ میلیارد متر مکعب گاز از  ترکمنستان و از طریق مرز سرخس وارد ایران شده و از مرز آستارا به آذربایجان ارسال بشه 🟠و مهمتر از اپن اینکه بازار اروپا خیلی علاقه داره تا از ترکمنستان گاز تهیه کنه منتهی چون قبلا این امکان به دلیل تسلط روسیه امکان نداشت با احداث این سوآپ گازی میشه گاز ترکمنستان رو بدون دخالت روسیه به اروپا صادر کرد 🟠از طرفی ههمسازمان بین المللی انرژی اعلام کرده که با توجه به بحران انرژی در دنیا ، کشورهای امارات و کویت و پاکستان هم مشتریان خرید گاز ترکمنستان هستند 🟠در واقع با زبان ساده بگم که ایران داره تبدیل میشه به شاهراه تامین گاز منطقه و این از لحاظ درآمدی برای ما بسیار سودآور خواهد بود 🟠احداث چنین کریدور های مهم اینقدر برای ما سودآور خواهد بود که در چند سال آینده تکیه اقتصادی ما به فروش نفت به کمترین حالت خودش خواهد رسید 🟠و با انجام معاملات بزرگ و  گرفتن عوارضات این کریدورها با ارز ملی ، در آینده نزدیک شاهد رشد ارزش پول ملی خواهیم بود 🟠بالاخره زمستان خواهد رفت و روسیاهی اش برای اونهایی خواهند موند که از آینده کشور دل بریدن ، از حمایتی که از دولت کردن و بهش رای دادن ناامید شدن و بیشتر از همه اون عده از مثلا دلسوزان جبهه انقلابی که با چنگ انداختن به دولت دنبال جمع مخاطب بودن شرمنده خواهند شد 🟠به امید روزهای درخشان برای مردم عزیز میهنم والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته 2⃣پایان
💥🅾📢دستور تخلیه شهرک های شمالی سرزمین های اشغالی صادر شد. ❌مقامات اسرائیل:به احتمال خیلی قوی به زودی وارد یک نبرد سنگین با حزب‌الله خواهیم شد. 🔺سرهنگ ارتش اسرائیل: 🔻در صورت جنگ حزب الله در سه روز اول ۱۵۰۰۰ موشک شلیک خواهد کرد!
🌺علامه امینی: اگر ما چهل روز برای غدیر جشن می‌گرفتیم، فاطمیه درست نمی‌شد. باید این اربعینی که برای امام حسین می‌گیریم، برای غدیرهم بگیریم. یعنی عدم شناخت غدیر باعث ایجاد فاطمیه شد و بزرگ نشدن فاطمیه سبب اتفاق عاشورا شد.
🔴ایران نایب‌رئیس مجمع عمومی سازمان ملل شد 🔹مجمع عمومیِ سازمان ملل متحد با اجماع، نمایندۀ دائم ایران در نیویورک را به‌سِمت نایب‌رئیس هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی انتخاب کرد. 🔹با این تصمیم، ایران یکی از پنج نایب‌رئیس مجمع عمومی از گروه آسیا- اقیانوسیه در نشست آتی مجمع که از سپتامبر آینده و با حضور مقامات عالی‌رتبه کشورها آغاز به‌کار خواهد کرد، منصوب شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۵ خبر خوب از پیشرفت در حوزه علم و فناوری 🔹از توافق‌نامه ۵۰۰ میلیون یورویی برای شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه نفت و گاز تا ساخت سامانه شبیه‌ساز ناوبری شناورهای نظامی با یک سوم قیمت نمونه خارجی.