eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 جزئیاتی از تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران 🔺وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که افراد تحریم‌شده شامل محمدرضا انصاری از مسئولان سپاه، روح‌الله بازقندی رئیس سابق ضد جاسوسیِ سپاه و رضا سراج رئیس اطلاعات خارجیِ سپاه می‌شوند. 🔺شهرام پورصافی تبعۀ ایرانی نیز در فهرست تحریم‌های امروز  واشنگتن قرار دارد که وزارت دادگستری آمریکا او را متهم به ارائه و تلاش برای حمایت مالی از یک توطئه قتل فراملی کرد. 🔺این نهاد آمریکایی همچنین حسین حافظ امینی‌فرد دوتابعیتی ایرانی و ترک مقیم ترکیه را از اعضای سپاه دانسته و در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 🔺آمریکا همچنین شرکت سهامی صنعت و تجارت صادرات و واردات هوانوردی رِی مستقر در ترکیه موسوم به رِی ایرلاین را در فهرست تحریم‌‍‌های جدید خود قرار داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ایران، عربستان، امارات و عمان نیروی دریایی مشترک تشکیل می‌دهند
🔴نماینده ویژه رئیسی در امور روحانیت: باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است 🔹حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اوضاع نامناسب زیرساخت‌های دینی و فرهنگی در کشور و خلوت و خالی شدن برخی از مساجد در کشور اظهار داشت: متاسفانه دولت‌های ما در گذشته کارنامه خوبی در حمایت از نهاد‌های دینی بر جای نگذاشته اند و امروزه از بین حدود ۷۵ هزار مسجد در کشور، درب تعداد ۵۰ هزار مسجد بسته است که این فاجعه‌ای است که باید بر آن خون گریست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تظاهرات گسترده مسلمانان در اتیوپی در اعتراض به تخریب ۳۰مسجد طی دو ماه .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆🟩✨ بیان مقام معظم رهبری 🟨 هر وقت به‌خاطر هجمه‌های دشمن، از آینده ناامید شدید، این صحبت‌ها رو بشنوید. ┏━🍃💠🍂━┓
آقای ✅۱۴۰۲/۳/۱۰ ✨بسم‌الله الرحمن الرحیم و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد سلام علیکم جمیعا 🟠در هفته گذشته سلطان عمان جهت دیدار با مقامات ایرانی راهی کشور ما شد و به حضور مقام معظم رهبری مشرف شد تا پیامهایی که از طرف آمریکا و مصر برای ما آورده بود رو تقدیم کنه و البته چندین قرارداد بزرگ اقتصادی هم بین دو کشور ایران و عمان بسته شد 🟠و اما یک نکته در این دیدار بسیار حائز اهمیت می نمود و اونهم چراغ سبز مقام معظم رهبری برای برقرار کردن ارتباط با مصر بعد از چهل سال بود 🔸🔸🔸و اما چرا مصر 🟠یادتونه آمریکا با ایجاد پایگاه در تمام کشورهای همسایه ما ، به قول خودش یک کمربند آتشین ایجاد کرده بود؟ الان همین حربه داره گریبان اسرائیلی ها رو میگیره 🟠طراحی عمق استراتژی نفوذ ما در منطقه تا جایی رفته که پاشنه آشیل اسرائیل الان داره در اختیار ما قرار میگیره یعنی گذرگاه رفح 🟠گذرگاه رفح برای این مهمه که محلی های نوار غزه در برای رفت و آمد در اون تونلهای زیادی حفر کردن و این تونلها میتونه تا دل اسرائیل نفوذ کنه اونموقع تعداد عملیات‌ها در داخل سرزمینهای اشغالی بسیار بالا خواهد رفت 🟠از طرفی هم مصر دروازه ورود ما به بازار آفریقا خواهد بود 🟠ما داریم دایره محاصره اسرائیل رو تنگتر میکنیم و این برای صهیونیستها بسیار وحشت آوره 🟠و اما دایره ارتباط اقتصادی ما داره بشدت گسترده میشه این دولت همون دولتی بود که میگفتن زبان دنیا رو بلد نیست الان میبینیم که ترافیک رفت و آمد سران کشورها به کشورمون بسیار زیاد شده 🟠کشور عمان هم یکی از مستعدترین کشورها در حوزه بازار صادرات کالا برای ماست 1⃣ادامه دارد🔻🔻🔻
🟠با اضافه شدن مصر ما میتونیم تا عمق آفریقا هم بازار صادرات کالا ایجاد کنیم 🟠با توجه به عبور ما از بحران اقتصادی در آینده نزدیک به دلیل ایجاد کریدورهای مختلف اقتصادی و ایجاد منابع درآمدی بسیار زیاد غیرنفتی ، ما شاهد رشد و جهش بزرگ اقتصادی خواهیم بود ان شاالله 🟠عده ای در داخل با تمسخر شعار سال ، میگفتند که دولت هیچکاری در رابطه با کنترل و مهار تورم و رشد اقتصادی انجام نداده ولیکن دیدیم که با یک برنامه ریزی دقیق و با ایجاد زیرساختها و بازاریابی بین المللی در حال قدم برداشتن به سمت یک رشد عجیب و بی‌سابقه اقتصادی است 🟠و این یک خبر خوش میتونه برای مردم باشه کارهای اقتصادی به فرموده حضرت آقا یک شبه که نمیشه درستش کرد باید یواش یواش و با درایت دونه دونه سنگرهای اقتصادی رو فتح و با مفسدین اقتصادی برخورد کرد تا این تغییرات به مذاق مردم خوش بیاد 🔸🔸🔸و اما یک خبر عالی دیگه بدم 🟠یکشنبه هفته جاری قراداد سوآپ گازی بین ایران و ترکمنستان و آذربایجان در حاشیه نشست سران هضو اکو بسته شد و قرار شد سالانه ١/۵ تا ٢ میلیارد متر مکعب گاز از  ترکمنستان و از طریق مرز سرخس وارد ایران شده و از مرز آستارا به آذربایجان ارسال بشه 🟠و مهمتر از اپن اینکه بازار اروپا خیلی علاقه داره تا از ترکمنستان گاز تهیه کنه منتهی چون قبلا این امکان به دلیل تسلط روسیه امکان نداشت با احداث این سوآپ گازی میشه گاز ترکمنستان رو بدون دخالت روسیه به اروپا صادر کرد 🟠از طرفی ههمسازمان بین المللی انرژی اعلام کرده که با توجه به بحران انرژی در دنیا ، کشورهای امارات و کویت و پاکستان هم مشتریان خرید گاز ترکمنستان هستند 🟠در واقع با زبان ساده بگم که ایران داره تبدیل میشه به شاهراه تامین گاز منطقه و این از لحاظ درآمدی برای ما بسیار سودآور خواهد بود 🟠احداث چنین کریدور های مهم اینقدر برای ما سودآور خواهد بود که در چند سال آینده تکیه اقتصادی ما به فروش نفت به کمترین حالت خودش خواهد رسید 🟠و با انجام معاملات بزرگ و  گرفتن عوارضات این کریدورها با ارز ملی ، در آینده نزدیک شاهد رشد ارزش پول ملی خواهیم بود 🟠بالاخره زمستان خواهد رفت و روسیاهی اش برای اونهایی خواهند موند که از آینده کشور دل بریدن ، از حمایتی که از دولت کردن و بهش رای دادن ناامید شدن و بیشتر از همه اون عده از مثلا دلسوزان جبهه انقلابی که با چنگ انداختن به دولت دنبال جمع مخاطب بودن شرمنده خواهند شد 🟠به امید روزهای درخشان برای مردم عزیز میهنم والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته 2⃣پایان
💥🅾📢دستور تخلیه شهرک های شمالی سرزمین های اشغالی صادر شد. ❌مقامات اسرائیل:به احتمال خیلی قوی به زودی وارد یک نبرد سنگین با حزب‌الله خواهیم شد. 🔺سرهنگ ارتش اسرائیل: 🔻در صورت جنگ حزب الله در سه روز اول ۱۵۰۰۰ موشک شلیک خواهد کرد!
🌺علامه امینی: اگر ما چهل روز برای غدیر جشن می‌گرفتیم، فاطمیه درست نمی‌شد. باید این اربعینی که برای امام حسین می‌گیریم، برای غدیرهم بگیریم. یعنی عدم شناخت غدیر باعث ایجاد فاطمیه شد و بزرگ نشدن فاطمیه سبب اتفاق عاشورا شد.
🔴ایران نایب‌رئیس مجمع عمومی سازمان ملل شد 🔹مجمع عمومیِ سازمان ملل متحد با اجماع، نمایندۀ دائم ایران در نیویورک را به‌سِمت نایب‌رئیس هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی انتخاب کرد. 🔹با این تصمیم، ایران یکی از پنج نایب‌رئیس مجمع عمومی از گروه آسیا- اقیانوسیه در نشست آتی مجمع که از سپتامبر آینده و با حضور مقامات عالی‌رتبه کشورها آغاز به‌کار خواهد کرد، منصوب شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۵ خبر خوب از پیشرفت در حوزه علم و فناوری 🔹از توافق‌نامه ۵۰۰ میلیون یورویی برای شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه نفت و گاز تا ساخت سامانه شبیه‌ساز ناوبری شناورهای نظامی با یک سوم قیمت نمونه خارجی.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔘آورده یک قلم قرارداد گازی با ترکمنستان بیش از برجام 🔻هفته جاری جواد اوجی وزیر نفت از اجرایی شدن واردات روزانه ۱۰ میلیون متر مکعب گاز ترکمنستان خبر داد. بدین ترتیب بعد از توقف واردات از دی سال ۹۵، ایران مجددا این قرارداد را احیا کرد. 🔻همین یک قلم واردات گاز از ‎ترکمنستان اگر حتی منجر به جلوگیری مصرف گازوئیل در نیروگاه‌ها به میزان ۱۰ میلیون لیتر در روز شود، با فرض قیمت ۲۵ سنتی گاز و ۸۰ سنتی گازوئیل، سالانه حدود ۲ میلیارد دلار سودآوری دارد. 🔻طبق گزارش سازمان سرمایه‌گذاری، ارزش کل مجوز معتبر سرمایه‌گذاری خارجی در اوج برجام فقط ۱.۵ میلیارد دلار بود. یعنی همین یک قلم تعامل با یک کشور همسایه به اندازه کل برجام برای ایران فایده داشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ این استقبال از زوار ایرانی بخشی از «درس خارج»‌ آیت‌الله به مدعیان بلد بودن و زبان دنیاست که یک نتیجه‌ی سالها لفاظی آنان، استخدام مزدبگیران توئیتری و رسانه‌ای، معاشقه با القابی چون و و...، در فرودگاه جده شد
🔺رئیسی ۱.۶ میلیارد دلار دیگر از بدهی های روحانی را تسویه کرد!! می دانید اگر این پول، خرج مردم می‌شد، چقدر از مشکلات را حل می‌کرد؟ ‎ رئیسی، رئیس جمهور دو کشور است!! یکی کشورِ بدهی های روحانی، و دیگری مملکت ایران! قبول کنیم این سید، علیرغم همه مشکلات و موانع، موفقیت های زیادی به دست آورده است! ✔️ جامعه نیازمند تبیین و آگاهی است!
⭕️چرا به «علی کریمی» بی‌اعتماد نمی‌شید؟ 🔻دیدین یه عده فاز برمی‌دارن که ما بی‌اعتماد شدیم، چون ۴٣ سال دروغ شنیدیم؟ (تنها مثالشون هم معمولاً هواپیما اوکراینیه) 🔻علی کریمی فقط ظرف چند ماه به همینا تصویر هواپیمای کره‌ای، دانش‌آموزان هندی، حمله به کابل، کودک پاکستانی و... رو جای ایران قالب کرده، ولی هنوز بهش اعتماد دارند.
⭕️ چرا نزدیکی ایران و مصر صهیونیست‌ها را برآشفته کرده است ؟ همگرایی ایران و مصر، پس از ازسرگیری روابط تهران _ ریاض، ضربه مهلکی را از چندین جبهه، به پروژه صهیونیستی - آمریکایی در منطقه وارد آورد، و هزینه‌های سنگینی را برای آن، به همراه خواهد داشت!
⭕️ قرار بود دولت رئیسی تو پیاده روها دیوار بکشه با دنیا وارد جنگ بشه و نهایتا در کمتر از دو سال ایران و انقلاب نابود کنه 👌عجیب که با خزانه تار عنکبوت بسته و انبار آذوقه طاعون زده ، ترافیک رفت و آمدای بین المللیش خواب از چشم دیپلمات‌هاش گرفته و وزارت خارجه ش شب و روز نداره.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مسیح علی نژاد دوباره باطن کثیف و ضد ایرانی خود را بیرون ریخت .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ چرا دولت قبلی استیضاح نشد؟ 🔻مصری نائب رئیس مجلس: در جلسه ای که از آقای روحانی سوال پرسیده شد، فقط ۱ سوال از ۵ سوال قانع کننده بود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وام‌های میلیاردی با سود ۱ درصد و بازپرداخت ۳۰ ساله در جیب کارمندان بانک‌ها!؟
. 🌰 درمان کوتاه قدی کودکان 🔺کودک اگرمشکل ژنتیکی وبحث هورمونی نداشته باشد، یا هورمون های کم کار است و بخواهیم فعال کنیم: 🧉داخل جیره غذایشون حتما : 👈چهارمغز 👈سه شیره 👈شیرتازه گاوی😋 چهارمغز با عسل چهارشیره باشیر :یعنی شیرتازه گاو با شیرین کننده مثل سه شیره، شیره خرما، شیره توت، شیره انگور چهارمغز: پسته خام درختی؛ بادام شیرین خام درختی؛ فندوق وبادام هندی داخل عسل کنند هر چهار مغز خام باشه نیاز به پودرشدن ندارد که ویتامین ها کم بشه وضریب قارچ زیاد بشه همین طور درسته خام داخل عسل کنید😋 از این مخلوط کودکان هرروز یک قاشق پلو خوری میل کنند بدن کودک سریع روفرم میاد ورشد قدی سریع میشه☺️
💠 امام علی علیه السلام: 💢 الاستِغفارُ یَمحُو الأوزارَ 🔵 استغفار گناهان را پاک می کند. 📚 غررالحکم، حدیث ۳۴۲ ╭═━⊰ 🍃🌺🍃 ⊱━═╮  ╰═━⊰ 🍃🌺🍃 ⊱━═╯ 💠💎 بهترین مردم 🔻امام سجاد علیه ‏السلام: مَنْ عَمِلَ بِما افْتَرَضَ اللّه‏ُ عَلَیْهِ فَهُـوَ مِـنْ خَیْـرِ النـاسِ ❇️ هر کس که به واجبات الهی رفتار کند از بهـتریـن مـردم اسـت. 📚اصول کافی: ج ۳، ص ۱۲۸۱۲۸
یادت باشه اون دری که خدا برات باز میکنه بنده ی خدا نمیتونه ببنده..