eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
177 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 فرار ظریف از پاسخگویی در برابر مردم ایران در صداوسیما!؟...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پایان یک چشم انتظاری و کم‌کردن یک راه طولانی 🔹در دومین روز سفر استانی رئیس‌جمهور به آذربایجان شرقی چه گذشت؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ظریف حتی واسه قرارداد ترکمنچای هم ماله میکشه!!!🙁 📝 پاورقی 📌 شنبه تا چهارشنبه 🕗 ساعت ۱۹:۴۵
🔻تدابیری اتخاذ شده تا با «چند بانک مخرب خصوصی» برخورد جدی صورت بگیرد که یک مورد از آنها هم اقدام شده است بهادری جهرمی: 🔹برخی بانک‌ها به ویژه بانک‌های خصوصی، از دستورات تمکین نمی‌کنند و در حوزه کلان اقتصاد هم بد عمل می‌کنند. 🔹بسیاری از تورم‌های ما نتیجه عملکرد بد و تخلفات برخی بانک‌هاست. 🔹دولت برای حل این کارشکنی‌های بانک‌ها برنامه جدی دارد. 🔹امسال تدابیری اتخاذ شده تا با چند بانک مخرب خصوصی، برخورد جدی صورت بگیرد که یک مورد از آنها هم اقدام شده است. 🔹طرح مجلس در خصوص بانک مرکزی که دولت گذشته با آن مخالف بود، مورد موافقت و حمایت دولت سیزدهم قرار گرفت و در مجلس تصویب شد. با تصویب نهایی این طرح، قدرت زیادی به بانک مرکزی داده می‌شود تا از تخلف بانک‌ها جلوگیری کند. با اجرای این طرح ان‌شاءالله امسال تحولی را در حوزه بانکداری شاهد خواهیم بود.
ایشان رئیس دیوان عالی کشور است. امشب دیدم در فرودگاه کرمان، دو دقیقه دیر رسید و کانتر را بستند و از پرواز جا ماند. خودش را معرفی نکرد و برگشت. یک جوان هم بعد از او رسید و از پرواز جا ماند. صدای دادوبیداد این جوان فرودگاه را برداشت: تقصیر آخوندها می‌دانست.
🔴عبدالحمید: اول شکم مردم باید سیر شود، بعد از سلاح پیشرفته رونمایی کنید ▪️عبدالحمید که به عنوان امام جماعت یک مسجد در محروم‌ترین استان کشور برای رفتن به مسجد به اندازه قیمت موشک ایرانی هزینه لندکروز، اسلحه و نیرو فقط برای حفاظت از خودش میکنه، درباره موشک فتاح برای حفاظت از کل کشور گفته اگر شکم مردم سیر بشه خوشحالتریم!
🔺هدف نهایی سرمایه داری، تبدیل به موجوداتی خنثی و بزک کرده است تا بتواند با قوه نظامی بر ملت های جهان مسلط و آنها را به بهره کشی جنسی بکشاند و ثروتهای ملی شان را غارت کند. ▪️اینها نمونه ای از «مردان زن زندگی آزادی» هستند! ▪️آیا از اینها وطنپرستی، ناموس و غیرت در میآید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این خانم مثلا روانشناس توی اینستاگرام بیش از یک میلیون فالوور داره و به همین راحتی با مزخرفاتش داره خیانت رو عادی‌سازی میکنه ▪️فضای مجازی که بی صاحب باشه همین میشه!
خاطره‌ی ربط دادنِ واردات واکسن کرونا به FATF، "تقریبا هیچ" خواندنِ دستاورد برجام شان و بی‌اختیار دانستنِ خودشان هنوز از یادها پاک نشده اما تلاش دارند همانطورکه تمام مشکلات‌شان را به دولت قبل از خودشان ربط میدادند، تمام دستاوردهای دولت‌های بعد از خودشان را هم مصادره کنند!
💠 اون موقع که آقای رئیسی گفتن گشت‌ ارشاد مدیران رو تو دولت راه می‌ندازیم و ریشه فساد رو تو قوه مجریه حل می‌کنیم نه قوه قضاییه؛ خیلیا گفتن این یه وعده‌ی تو خالیه ولی دولت رئیسی نشون داد کاملاً واقعیه!
📣فیروز نادری، دانشمند ایرانی ناسا درگذشت ‏  🔸این خبر را دکتر عیسایی، خواهر زاده فیروز نادری در اینستاگرام خود منتشر کرد. ‏ 🔹نادری چند هفته پیش به دلیل از دست دادن تعادل زمین خورده و از گردن به پایین فلج شده بود. 🔸اوایل خرداد ماه او در اظهار نظری عجیب منکر وجود خدا شده بود!...
🔴افشاگری بزرگ علیرضا بیرانوند 🔹وقتی آقایون تیم مذاکره کننده مون مشغول دلالی بازیکن بودند مشخص بود که حتی متن برجام رو هم درست مطالعه نکردند و نمیدونن در برجام از کلمه تعلیق استفاده شده یا لغو تحریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔖منبر کوتاه 🔖 🎥 🔅چرا خدا پارتی بازی میکنه؟! چرا بعضی رو پولدار و بعضی رو بی پول آفریده؟ چرا بعضی رو باهوش و بعضی رو کم هوش آفریده؟ 🔰 🌺🌸🌺🌸🌺🌸
1.05M
🌸👇 🎙 🔴 ۱۰۰ سـال دیگـر مـا را (جمهوری اسلامی) را چگـونه قضـاوت خواهنـد ڪرد ....⁉️ آیا حفظ نظام، به معنی "حفظ ارزشهای نظام و ارزشهای اسلام و انقلاب" است.✅ یا به معنای حفظ یه ظاهر پوشالی و پوک از نظام است که فقط اسمش اسلام است ولو ارزشهای اسلامی در آن از بین رفته و استحاله شده باشد⁉️ 📺
⚠️اگه مراقب نباشیم رسانه‌ها جای قهرمان‌هایمان را عوض می‌کنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚀اقتدار نظامیه که باعث اقتدار دیپلماسی میشه! ⛔️قدرت نظامی نداشته باشی کسی جواب سلامت رو هم نمیده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️این کشف ها و سلبریتی‌ سازی‌ها برای این است که می خواهند ما را به دوران قبل از انقلاب برگردانند 🎙حسن رحیم‌پور ازغدی
35.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️⚠️‼️هشدار حکیم دکترروازاده در خصوص مصرف کاکائو،قهوه،نسکافه و شکلات!....
کسی اینجا نیست با من بازی کنه ؟ نقاشی بکشم 👇 چشم ، چشم دو ابرو خواهر و برادرم کو؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سخنان زیبای این مولوی بلوچ در مورد رهبری رو آنقدر دست به دست کنید تا همه ببینند؛ 🔹" قلب قرآن کریم سوره یاسین است و قلب ملت ایران آیت‌الله خامنه‌ای عزیز " 🔹عجب تشبیه زیبایی بود مولوی عزیز،سرت سلامت...
فیروز نادری: خدا وجود ندارد خدا: فیروز نادری وجود ندارد😁😂
🔴آقای دکتر ظریف! حال که سکوت شکستید و در ایامی که وزارت نفت دولت سیزدهم، بدون برجام موفق شده بدهی ترکمنستان را تسویه و قرارداد گازی را احیا کند، 🔻آنچه سال۹۹ در جلسه با بنده و جمعی از نمایندگان در دفترتان گفتید، علنی بگویید: "زنگنه، در ماجرای ترکمنستان کرد" دانستن حق مردم نبود؟!
﷽ 👌👌 ۱۵۰ آیه اشارات نجومی در قرآن وجود دارد! ✨ « آنگاه که آسمان بشکافد» ‼️بعد از 14 قرن نجوم شناسان به این اشارۀ نجومی خداوند دست یافتند! « وَاِذ السَّمَاء فُرِجِت» « وآنگاه که آسمان شکافته شود.» (مرسلات آیۀ - 9 ) طبق تحقیقات دانشمندان نجوم، به همان اتلاق می شود . سیاهچاله منطقه ای در فضا هستند که نیروی جاذبه اش به قدری قوی است که هیچ چیز نمی تواند ازسیاهچاله فرار کند . زیرا حتی نور را هم با سرعت تمام به درون خود می کشد سیاهچاله، اجسام، ستارگان و نور را به درون خود کشیده و موجب محو شدن آنها می شود. هستند و فقط در زمان بلعیدن ستاره ها با اشعه ایکس قابل شناسایی هستند .