eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
177 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰مسئولین اگر میخواهید اقتصاد درست شود یا که مشکلات فرهنگی برایتان مهم است یا اصلا امنیت کشور باید ارتقا پیدا کند ، مدیریت فضای مجازی را جدی بگیرید!
💰بانک جهانی از رشد۴.۷٪ اقتصاد ایران و کسب جایگاه ۱۵کشورهای دارای بیشترین رشد اقتصادی خبر داد. بانک مرکزی نیز تورم نقطه‌ای تولیدکننده اردیبهشت را ۳۲.۴٪ و نزولی اعلام کرده،ارز وارد کانال ۴۰هزار شده و قیمت مسکن و خودرو ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش داشته. 📈روندها مثبت و متفاوت باتبلیغات سیاه است.
4_5931580737512802509.mp3
2.38M
📼 منجی موعود... 🎙حجت‌الاسلام عالی
💫 امام‌علي(ع): ازعشوه گري زنان را نهي کرده، و آنان را سفارش به تکبر دربرابر نامحرم فرموده‌اند امام علی (ع) ( نهج‌البلاغه حکمت 234 ) 💎فضایل مولایمان را به همه بگوییم !
🔴روایت یک فاجعه 👆شرایط کشور ،در مرداد ۱۴۰۰، به روایت دولتمردان سابق!
. 🔴جـهـــاد تـبییــن 🔻از دست آوردهای سفر به چه میدانید⁉️🤔 1⃣🛢ساخت فراسرزمینی با توان پالایش روزانه ۳۰۰۰ بشکه نفت 2⃣⚙ قطعه پالایشگاهی 3⃣💵 افزایش حجم معاملات تا ۲۰میلیارد در سال آینده 4⃣💉در حوزه ، صادرات ما به دنیا پارسال ۵۰ میلیون دلار بوده، صادرات فعلی ما فقط به ونزوئلا طی ۵ ماه گذشته، ۶۰ میلیون دلار بوده! یعنی صادرات دارو از ایران فقط به ونزوئلا، مساوی با کل صادرات سال گذشته‌ به دنیا 5⃣📦 سال گذشته حجم ایران به ونزوئلا ۴۰۰ درصد رشد داشت. 6⃣🏭 بازسازی و نوسازی یک مجتمع تولید در ونزوئلا 7⃣📑 توسعه خوزه که نخستین قرارداد EPC یک شرکت ایرانی در خارج از کشور محسوب می‌شود 8⃣🛠 _صادرات و تجهیز ۵ ایستگاه تقویت فشار گاز در ونزوئلا 9⃣🚜 احیای خط تولید ایران در ونزوئلا با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰۰ دستگاه تراکتور در ونزوئلا و تاکنون هزاران کشاورز ونزوئلایی در صف دریافت این محصول ایرانی قرار گرفته‌اند. ✅ اینها فقط بخش کوچکی از دستاوردهای سفر به ونزوئلا است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥«بهترین فرمول برای یاری امام زمان عج» ✅خَیْرُکُمْ خَیْرُکُمْ لِأَهْلِهِ وَ أَنَا خَیْرُکُمْ لِأَهْلِی: بهترین شما، بهترینتان نسبت به خانواده‏اش است، و من بهترین شما نسبت به خانواده هستم. 🎙
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌مشکلاتی در کشور وجود دارد، این مشکلات را مرتب به رخ جوانان ایرانی میکشند! ❌دشمن سعی میکند این مشکلات را ابزاری کند برای خاموش کردن نور امید در دل جوان‌ها... 🎙رهبر معظم انقلاب
🛢کشورهای خاورمیانه تا چه زمانی نفت دارند؟ 📍پ.ن : شاید برخی دوستان نمیدانند که کشور ایران استخراج نسبتا کمی نسبت به عربستان و دیگر کشورهای منطقه از چاه‌های نفتی‌اش دارد، چرا که نسل های آینده هم برایش مهم است! 📛البته خام فروشی نفت سود کمی دارد و باید به سمت فروش و صادرات فرآورده‌ نفتی و محصولات تمام شده‌ی نفت محور بریم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ صریح روحانی اصلاح طلب به شبهه محمد خاتمی 📌حجت الاسلام سید عباس نبوی در گفتگو با برنامه وارونگی: ورود به بحث حجاب یک بازی سیاسی است. اینها به دنبال جمع آوری سبد رأی برای خود هستند.
یک یک دشمن (فرزندان ابلیس)تحقیرمی کند. احساس خودباختگی می کنیم!(عزت خویش را وامی نهیم) باور می کنیم ناتوانیم! او را توانا می یابیم!!! و چنین می شود که ابلیس ولایت پیدا می کند و ما می شویم تابع و پیرو بی چون و چرای او!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برخی ازمواضع و اقدامات افراطی خاتمی، میرحسین موسوی و حسن روحانی درباره مسائل فرهنگی از جمله 🔹 مواضع اصلاح‌طلبان در یک کلام: دیروز افراط امروز تفریط 🔰چه زیبا مولای متقیان فرمود که: لاَ تَرَى اَلْجَاهِلَ إِلاَّ مُفْرِطاً أَوْ مُفَرِّطاً هميشه جاهل يا افراط‍‌گر و يا تفريط‍‌ كننده است. 🤲 خدایا شر این جُهّال را به خودشون برگردون. آمین
🔴 محمود صادقی که در دولت روحانی پیشنهاد می‌داد یکی از جزایرمون را به امارات بدیم تا درآمدمون چندبرابر بشه، حالا از مذاکره در امارات عصبانی شده!؟ 💧آب بریز همونجایی که میسوزه محمود! تک تیرانداز انقلاب👇 💥@enghelab_sniper
🇮🇷🍃 ❤️ امام علی (علیه السلام) : بر اثر معاشرت با نابخردان اخلاق فاسد می شود و بر اثر همدمی با خردمندان، اخلاق به درستی می گراید. 📚 میزان الحکمه، ج۶، ص۱۹۱
✅علت غربت و تنهایی انبیاء و اولیاء الهی در طول تاریخ را در نگاه غلط پیروان آنها به دنیا باید جستجو کرد.👆👆👆👆
31.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴چقدر زیبا و منطقی جواب عبدالحمید رو داد👌 عبدالحمید: به جای موشک شکم مردم را سیر کنید .
⭕️ متهم اش میکنند به شش کلاس سواد، اما تمام ظرفیتهای تجاری و ترانزیتی مملکت را فعال کرده، در شانگهای و بریکس نقش موثر دارد، و همزمان آوارهای دولت قبل از خودش را نیز برمیدارد؛ یکی هم بود با مدرک دکتری [ادعایی]، تمام نگرانی اش خلاصه میشد در کیفیت تشک اش در سفرهای استانی! 🔺
آمریکا گفته ایران باید دلیل سفر رییسی به منطقه رو شفاف کنه:))) شفافه آقا. ما چیزی نداریم پنهان کنیم. داریم با متحدان استراتژیکمون، بیخ گوش شما، روابط اقتصادی و دیپلماتیکمون رو گسترش میدیم. ۸ سال گذشته یکم کند شده بود روندش، چون شیخ منتظر بود شما چراغ سبز بدید، اما دیگه گذشت.
4_5783006793563115031.mp3
12.04M
🚨 مهم / افشاگری اندیشکده کوئنسی رمزگشایی از ۲ اتفاق عجیب و معنادار در سیاست خارجی آمریکا شبنامه / اندیشکده کوئنسی بیش از 85 درصد از بودجه ی ده اندیشکده مطرح آمریکا را کارخانه های سلاح سازی میدهند / تسلیحات سازها پولِ تصمیم سازها را میدهند به خاطر همین است که انگلیس هم از توقف جنگ اوکراین میگوید اما مراکز تصمیم سازی همچنان جنگ را برای آمریکا تجویز می‌کنند.
🔸 وقتی بگویی تحقیر در جامعه پزشکی زیاد است و بیمار را آزار می‌دهند انگار کفر ابلیس گفته باشی. چنان حمله می‌کنند انگار موجودات برترند و بیمار اصلا غلط می‌کند حقوقی داشته باشد!
در سفر رئیس جمهور به ونزوئلا، خط تولید خودروهای ایرانی در این کشور که سال‌ها تعطیل شده بود، دوباره راه‌اندازی شد. به زبان بسیار ساده، امریکایی‌ها پس از 200 سال حضور در این منطقه حتی حاضر نشدند خط تولید خودروی مونتاژی هم برای کشورهای این منطقه راه‌اندازی کنند... کشور خوب به گفته آن‌ها کشوری است که هر چه کاخ سفید گفت گوش کند، فکر توسعه نباشد، فکر پیشرفت و استقلال نباشد، بر علیه منافع امریکا عمل نکند، برای تولیدات امریکا رقیب نتراشد و... اما ایران در طول سال‌های گذشته بدون هیچ منتی تکنولوژی و دانشی که به آن دست پیدا کرده را به کشورهای مختلف عرضه می‌کند و این یکی از اصلی‌ترین دلایل مخالفت و دشمنی غرب با ملت ایران است. دانش، نقطه قوت و گام اصلی پیشرفت است که کسی نباید به آن دست پیدا کند.