eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این کلیپ را ببینید. هر چند موضوع آن بیان تفاوت بین زن و مرد است اما برای بیان این موضوع به واقعیت اقتصاد غیرفرهنگی غرب اشاره می‌کند. اینکه برای دیدن تصاویر مستهجن پول پرداخت می‌کنند‌. این یعنی حتی نیاز جنسی در جامعه به ظاهر آزاد غرب تامین نشده و نمی‌شود. علت آن هم این است که زن در آنجا کالا شده و در ساختار بازاری طبیعتا به طبقات پایین چیزی نمی‌رسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️کارشناس صدای آمریکا: در مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا، ایران دست برتر را دارد.
🚨بعد از اعلام ایران مبنی بر ساخت موشک هایپرسونیک؛ رژیم جعلی اسرائیل اعلام کرده قصد دارد سامانه پدافندی مقابله با این موشک رو بسازد. 😏چرا آمریکا یکی از آن بمب هایی که آقای ظریف فرمودند با یکی از آنها کل سیستم دفاعی ایران از کار می افتد به اسرائیل نمیدهد؟
⭕️ ادبیات امام خمینی ره از زبان فرمانده نیروی انتظامی مازندران ▫️امام خمینی ره: اسلام پوست تان را میکند سردار مفخمی: طبق قانون گردنشان را بشکنید ▫️سردار عزیز بار دیگر ادبیات امام خمینی رهبر کبیر انقلاب را در مقابله قاطع با مجرمان حرمت شکن زنده کرد
📸🅾️ آلودگی‌های ماورایی‌ این‌گونه توسط دشمنان به جامعه‌ ما تزریق می‌شه متأسفانه جوانان بسیاری در کشور گرایش به چنین پوشاکی دارند. 👈 نمادهای داخل در این تیشرت: بُز بافومت ( ابلیس ) تکامل شیطانی انسان صلیب برعکس ستاره پنج پر ( پنتاگرام ) و دایره یینگ یانگ ( فناناپذیری انسان و جهان ) مار
🔴ظریف در خوابش هم نمی‌دید!
🧐یاسمین پهلوی گفته ایده چپ و مجاهد و ملا رو برای آینده ایران زیان بار میدونه 🔹فقط شوهر پشتک وارو زن خودش رو، لایق حکومت می‌دونه 🤣
🚨‌ بعد همین جماعت در کمال وقاحت، برای ما نسخه زن_زندگی_آزادی می‌پیچند! 👈: شما اگه بیل زن بودی، باغچه خودتون رو بیل می‌زدی داداش!
31.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌اعتراض مردم متدین و انقلابی ( امروز ۲۶ خرداد ) 🔻برخی از شعارهای اعتراضی مردم قانون حفظ اجرا باید گردد نیروی انتظامی اقتدار اقتدار نوشتن نشانه اسلام امریکایی قانون بی حیایی نمی خوایم نمی خوایم بانیان اسلام امریکایی از قوه قضاییه اخراج باید گردند ✍ متاسفانه با خیانت برخی مسئولین و حماقت برخی دیگر از مسئولین مربوطه ، بی بندوباری در جامعه حاکم شده و بدتر از آن سران قوا لایحه ای تنظیم کردند که گویا این لایحه از آمده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جاسوسی بازرسان سازمان انرژی اتمی ذات کثیف و پلید بازرسان سازمان بین المللی انرژی اتمی برای همه دیگر شناخته شده است: آنها در طول دو دهه گذشته که به ایران رفت و آمد دارند جز جاسوسی و خرابکاری کار دیگری بلد نیستند و حالا در روزهایی که به دلیل انهدام سد کاخوفکا توسط ناتو برای بررسی وضعیت ایمنی نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا به این منطقه سفر کردند اینگونه از استحکامات دفاعی روس‌ها فیلمبرداری می‌کنند اما نکته جالب آن که روس‌ها نه به آنها نت دادند تا فیلم‌ها را بفرستند و نه اینکه اجازه دادند بدون بررسی گوشی‌ها و دوربین‌های‌شان منطقه را ترک کنند. ابتدا همه فیلم‌ها و تصاویر را که از استحکامات روس‌ها ضبط کرده بودند پاک کرده و بعد هم آنها را روانه کردند تا بروند....
💰ارزش اموال بلوکه شده ایران در کشورهای مختلف...
🔴حمله اوباش شمشیرزن به آمبولانس اورژانس لرستان / اراذل‌، پرسنل اورژانس را کتک زدند سرپرست اورژانس لرستان: 🔺۲۵ خردادماه گزارشی مبنی‌بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ لرستان اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در خیابان ارم اعزام شد. 🔺یک خودروی پژو پارس پس از اقدامات اولیه درمانی در لحظه انتقال مصدوم کنار آمبولانس توقف می‌کند. 🔺حدود شش نفر با شمشیر که حالت عادی نداشتند از خودرو پیاده شده و در این هنگام با عوامل اورژانس درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند که منجر به جراحت پرسنل و آسیب به آمبولانس می‌شوند. 🔺یک نفر از اراذل‌واوباش سوار آمبولانس شده و با سرعت بالا در این مسیر با دو دستگاه خودرو کوییک و ساندرو برخورد می‌کند که با اقدام به‌موقع پلیس دو نفر از اوباش دستگیر شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴علی کریمی روز تولد مجیدرضا رهنورد (عامل قتل دو بسیجی مشهدی) رو تبریک گفته! 🔺اینم جواب مجیدرضا رهنورد، خطاب به علی کریمی!
🔺زمان روحانی واگذاری جزیره به امارات خوب است ولی زمان رئیسی روابط دیپلماتیک با امارات بد!! 😏اصلاح‌طلب است دیگر!
⚠️همه چیز از برداشتن روسری آغاز می شود! (۳)
پشتوانه اصلی و روابط بین الملل چیست؟ یا به غرب و آمریکا و خواندن او ⁉️
تعامل با جهان با دو نگاه متفاوت از نگاه غرب گریان از نظر انقلابیون پاسخ به اظهارات (شو)انتخاباتی حسن روحانی در 23 خرداد 402-قسمت1
📣سرپیچی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن 🔹آمارها نشان می‌دهد که با گذشت ۲۰ ماه از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، اکثر بانک‌ها و موسسات مالی کشور از اعطای تسهیلات به بخش مسکن، منطبق با مقدار تعیین‌شده در قانون جهش تولید مسکن، سرپیچی کرده‌اند. 🔹از میان ۲۷ بانک‌ و موسسه مالی،‌ تنها دو بانک به ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن تمکین کرده‌اند و مقدار تسهیلات پرداخت‌شده از سوی آن‌ها در بخش مسکن تطابق ۱۰۰ درصدی با میزان قانونی داشته است. 🔹از میان ۲۵ بانک و موسسه اعتباری دیگر نیز، تنها عملکرد بانک مسکن در اعطای تسهیلات به بخش مسکن با آنچه که قانون تکلیف کرده بود تطابق بالای ۵۰ درصد دارد (تقریبا ۸۰ درصد) و درصد تطابق عملکرد ۲۴ بانک و مؤسسه دیگر در زمینه پرداخت وام‌ در حوزه مسکن به ۵۰ درصد هم نمی‌رسد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ربات هوش مصنوعی که رسید جعلی میسازد! ✅مواظب باشید ،هر رسیدی رو هر چقدر هم طبیعی، با پیامک بانک و یا موجودی گرفتن چک کنید.
🇮🇷🍃 ❇️ رئیس جمهور چین: برقراری روابط راهبردی با فلسطین را اعلام می‌کنیم. 🔹باز هم به چین که خدا و دین نمی شناسد ولی فلسطین را به رسمیت می شناسد. 🔹صد لعنت به شرافت نداشته کشورهای به اصطلاح اسلامی که رژیم صهیونیستی غاصب کشور فلسطین را به رسمیت می شناسد. 👈 تا فروپاشی رژیم صهیونیستی راهی نمانده....👊 🌹به امید اقامه نماز در بیت المقدس به امامت ولی امر مسلمین.
عکس نوشت: جایگاه و اهمیت فرزند و تولید نسل در کلام پیامبر گرامی اسلام(ص)