eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
📲💭 حال مصی و نوچه‌هاش دیدنیه اول شورای براندازی ترکید بعد قدرتمندترین مرد اروپا پشتشو خالی کرد، مریم قجر هم که در گونی هست فعلا! به نظرتون کم کم نباید چشم بسته سوار بر GLX براش مستند بسازیم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه دوستدارید ببینید، با چی می‌اومدند توییتر ، و فحاشی می‌کردند، شما رو به دیدن این فیلم دعوت می‌کنم :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استقبال سعودی ها از حجاج ایرانی را مشاهده کرده بودید که با چه عزتی پذیرایی میشدند. اینهم استقبال سعودی ها از حجاج که با شکوه خاصی همراه است. آیا با ذلت تسلیم و تعظیم، کسی اینگونه شما را تکریم میکند؟ عبث نبود و همه چیز را دادند ولی دشمن تف هم کف دستشان نگذاشت!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥⭕️ این ویدیو حاوی تصاویر دلخراش هست، پوزش چهره واقعی اروپا ، مدافعان حقوق بشر 💔
*⃣ حجاب "تصميم" نیست بلکه "تکلیف" است!
🚫اثر مقایسه ☝️در این تصویر، دو دایره وسط به یک اندازه هستند؛ اما به نظرمان می‌رسد دایره وسطی سمت راست بزرگتر باشد. 🪣اگر ما یک دستمان را در آب سرد، و دست دیگرمان را در آب گرم قرار دهیم و پس از حدود ۳۰ ثانیه دو دستمان را وارد آب ولرم کنیم، دستی که در آب سرد بوده است، آب ولرم را گرم احساس کرده و دستی که در آب گرم بوده است، آب ولرم را سرد احساس می‌کند. 📦یا هنگامی که یک شیء سنگین را بلند می‌کنیم و بلافاصله بعد از آن یک جعبه سبک‌تر را بلند می‌کنیم، جعبه دوم به نظرمان سبک‌تر از وزن واقعی آن به نظر می‌رسد. ⚠️علت چنین برداشت‌های غلطی این است که مغز ما تمایل به سنجش و ارزیابی چیزها بر مبنای مقایسه دارد؛ حتی اگر استانداردهای مشخص و ثابتی برای ارزیابی آن ها وجود داشته باشد. زیرا مقایسه، برای ذهن راحت‌ترین و در دسترس‌ترین راه است. ✍در مصاحبه‌های استخدامی و ارزیابی افراد نیز، فردی که بلافاصله بعد از یک فرد ضعیف مصاحبه می‌شود، ممکن است به دلیل خطای مقایسه بین این دو نفر توسط مصاحبه‌گر، واجد شرایط شناخته شود.
⚠️به اسمِ آزادی، تو را اسیر می کنند.
و اهمیت و نشانه های امید⏏️ لذا علیرغم برخی مشکلات ،به نظام جمهوری اسلامی ایران،کاملا 🔼 ✍🏻علی اکبر صیدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️منافقین پای ثابت آشوب‌ها در ایران! 🔹تهدیدهای مسعود رجوی از وقتی که در انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت شد ، آغاز شد!
⚠️مهمترین عنصر و بازیگر در فضای‌مجازی طراح و ایده‌پرداز چنین فضایی است. ❌ بسیاری گمان می‌کنند که پشت پرده چنین طراحی خطرناکی کشور یا دولت خاصی است. وقتی می‌خواهند نام کشور یا دولت طراح فضای‌مجازی و پدیده استعمار فرانو را بیاورند، از آمریکا اسرائیل یا انگلیس نام می‌برند. غافل از آنکه خود این کشورها قربانی اول سیاست‌های استعماری استعمار فرانو هستند. 👨‍🔧«مارک زاکربرگ» یکی از مدیران فضای‌مجازی می‌باشد. 🌀شرکت فیسبوک در سال ۲۰۰۴ توسط «مارک زاکربرگ» تاسیس شد. در سال ۲۰۰۸ میلادی جوانترین میلیاردر که ثروتش را شخصاً کسب کرده معرفی شد. مارک عضو انجمن برادری یهودیان« آلفا اپسیلون پی» است. مانند تمامی مدیران شرکتها و موسسات آمریکایی ارتباط تنگاتنگی با لابی‌های صهیونیستی دارد ، به طوری که صهیونیست‌ها به مالک فیسبوک و واتساپ و اینستاگرام لقب «پسر خوب یهود» و «امید غلبه تفکر یهود بر جهان» را داده‌اند. ✡ هم اکنون چهار شبکه متعلق به زاکربرگ در لیست ۲۰ شبکه اجتماعی برتر جهان می‌باشد. 📌زاکربرگ در سال ۲۰۱۱ میلادی تاثیرگذارترین صهیونیست جهان شناخته شد. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از او حائز رتبه دوم گشت. 📚 برشی از کتاب فضای مجازی دام ها دانه ها.
در نبرد با آمریکا آیا رنج و محنت فقط برای ملت ایران است ؟ مهدی طائب.mp3
7.62M
🔒 در نبرد با آمریکا آیا رنج و محنت فقط از آن ایرانیان است ؟ 🔓 پاسخ توسط استاد : مهدی طائب
در آستانه قیامت ، اوضاع زمین و زمان چگونه خواهد شد ؟ علی اکبر صابری تولایی.mp3
4.5M
🔒 در آستانه قیامت اوضاع زمین و زمان چگونه خواهد بود ؟ 🔓 پاسخ توسط استاد : علی اکبر صابری تولایی شناسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 و مجری ضدایرانی اینترنشنال از و فعال و موفق دولت دکتر رئیسی😁🇮🇷✌️ 🔺درماندگی مجری ضد ایرانی اینترنشنال: با این دیپلماسی فعال و مؤثر ایران واقعا باید چه کرد؟! چه شد که غرب (در مورد منافقین) به سمت جمهوری اسلامی چرخش کرد؟ 🔺"سیماثابت"، مجری اینترنشنال با قطع سخنان کارشناس برنامه که می‌خواست جنایات گروهک تروریستی مجاهدین را بازگو کند، گفت: الان سازمان مجاهدین نیست که از خودش دفاع کند!! 🔺برنامه‌ای که قرار بود رپرتاژ گسترده برای منافقین باشد اما در نهایت ضمن اعتراف به اختلافات و گسست شدید بین اپوزیسیون، با آبروریزی و البته درماندگی مجری به پایان رسید! پ.ن: علنا دارن اعتراف میکنند: ما باختییییم بد هم باختییییییم😭😁👌🇮🇷✌️
🔴صبحانه در عمان ناهار در کویت شام در امارات چاره ای نیست جبران هشت سال کار نکرده و خزانه بدهکار، همت بلند میخواد و اراده قوی! 🙂🇮🇷✌️
روزهای داغی در پیش است...😄✌️
🇮🇷🍃 📝 با حمله به مقر سازمان مجاهدین خلق در آلبانی، چه‌تغییری در تعداد کامنت‌های رسانه‌های اینستاگرامی ایجاد شد؟🤔 🔻به‌دنبال حمله پلیس آلبانی به مقر سازمان مجاهدین خلق در این کشور، ادعاهایی در رسانه‌ها منتشر شد که این حمله بر میزان توجه به رسانه‌های آنلاین تأثیر گذاشته است. 🔹به برای بررسی این ادعاها، میانگین کامنت تعدادی از رسانه‌های اینستاگرامی در روز ۳۰ خرداد «روز حمله به مقر مجاهدین خلق» و بازه ۲۰ تا ۳۰ خرداد با یکدیگر مقایسه شده است. 🔸بر اساس یافته‌های به‌دست آمده، میانگین کامنت صفحه ایران‌اینترنشنال در روز ۳۰ خرداد، با کاهش ۴۳ درصدی نسبت به ۱۰روز قبل از آن مواجه شده است و کامنت‌های بی‌بی‌سی فارسی نیز ۳۱ درصد کاهش داشته است. 🔹این در حالی است که میانگین کامنت‌های خبرگزاری فارس تقریبا تفاوتی با قبل نداشته است. 🔺بر اساس این یافته‌ها می‌توان نتیجه گرفت که احتمالا با حمله به مقر سازمان مجاهدین خلق، تعداد کاربران فعال و کامنت‌گذار در این رسانه‌ها با کاهش محسوسی مواجه شده است؛ با این‌حال برای نتیجه‌گیری قطعی، بررسی داده‌های بیشتری نیاز است.
🔺 یعنی عکس بالا ❌به وسیله‌ی ربات‌ها و لشکر سایبری منافقین [که هر فردی صدها اکانت فعال دارد] و همچنین توئیت های بی محتوای ، یک هشتگ را ترند میکنی و به هم‌فکران خود القا میکنی که شما زیاد هستید! 😏در انقلاب هشتگی اگر رایانه های لشکر سایبری در تیرانا از بین برود و خودشان دستگیر شوند ، یا دیگر نشود هزینه‌ی سرسام آور ربات‌ها هشتگ‌زن را تامین کرد ، انقلاب هم زمین‌گیر میشود! ❌فریب هشتگ بازی دشمنان را نخوریم! از کف روی آب هم سست‌تر است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 داستان دربه‌دری منافقین ▪️منافقین بعد از فرار از ایران بی‌خانمان شدند. ▪️تابه‌حال سه پادگان اشرف عوض کردند که در آخری‌اش هم حسابی کتک خوردند.
یک جاسوس اسرائیلی ، اجیر شد شهید چمران رو ترور کنه . بعداز یه هفته تعقیب و مراقبت ، عاشقِ رفتار و کردار چمران شد !(: انصافاً یک هفته مراقب ما باشن چطورمیشه! عاشق دین و مذهب ما میشن یا ...؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ چطور در جنگ‌ها پیروز می‌شویم؟! 🔹برش کوتاهی است از مصاحبه تلویزیونی شهید که حدوداً یک ماه قبل از شهادتش انجام شده. 🔸شهید چمران از وضعیت نیروهای خودی می‌گوید که رو به صعود است و نیروهای دشمن رو به نزول. توضیح می‌دهد که از ابتدای جنگ تا به کنون وضعیت بسیار بهتر شده و اگر جنگ ادامه یابد سقوط دشمن حتمی است. 🔹مجری می‌پرسد عوامل تغییر دهنده وضعیت برای ما چه چیزهایی بوده که ما را به این حد رسانده که توانایی‌مان خیلی بیشتر بشود؟ در حالی که ما محاصره هستیم و چیزی بر ادوات و امکانات ما اضافه نشده؟! 🔸جواب شنیدی است، شهید چمران چیزی را رمز پیروزی معرفی می‌کند که گمشده امروز ماست! و اگر به میدان آورده شود ان‌شاالله پیروزی محقق خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛 سلطه بر انسان؛ ورود اجنه و شیاطین به زندگی انسانها با فناوری های نوین! 🔹️ صحبت های ارزشمند این مهندس الکترونیک با تجربه را کامل بشنویم! 😳😳😳🤔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥ایزی ایزی تامام تامام 💥 تامام تامام 💥 تامام تامام 😁😂
🔷 شهید آوینی: «هجرت مقدمه‌ جهاد است و مردان حق را سزاوار نیست كه سروسامان اختیار كنند و دل به حیات دنیا خوش دارند آنگاه كه حق در زمین مغفول است و جُهّال و فُسّاق و قدّاره بندها بر آن حكومت می‌رانند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ناگفته‌های رئیس جمهور از مین‌گذاری‌های دولت قبل 🎥 دکتر رئیسی: مسئله‌ای را می‌گویم که تابحال بنا نداشته ام به مردم بگویم⁉️ ⭕️ دولت ما با تعهد ساخت ۲۴۰ هزار خانه طرف است که پول‌ این خانه‌ها را در دولت قبل از مردم گرفته‌اند و آن را در جای دیگر هزینه کرده‌اند! ‌ ⭕️ ما با خزانه خالی مواجه نشدیم، بلکه خزانه بدهکار را تحویل گرفتیم!
🔷 هر روز خبر خوب به گوش می رسه، گوش و چشم شیطان کر و کور! فرق بین اینکه گوشت به دهن دشمن باشه یا گوشت به دهن امامت ✔️ جامعه نیازمند تبیین و آگاهیست