eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺 یعنی عکس بالا ❌به وسیله‌ی ربات‌ها و لشکر سایبری منافقین [که هر فردی صدها اکانت فعال دارد] و همچنین توئیت های بی محتوای ، یک هشتگ را ترند میکنی و به هم‌فکران خود القا میکنی که شما زیاد هستید! 😏در انقلاب هشتگی اگر رایانه های لشکر سایبری در تیرانا از بین برود و خودشان دستگیر شوند ، یا دیگر نشود هزینه‌ی سرسام آور ربات‌ها هشتگ‌زن را تامین کرد ، انقلاب هم زمین‌گیر میشود! ❌فریب هشتگ بازی دشمنان را نخوریم! از کف روی آب هم سست‌تر است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 داستان دربه‌دری منافقین ▪️منافقین بعد از فرار از ایران بی‌خانمان شدند. ▪️تابه‌حال سه پادگان اشرف عوض کردند که در آخری‌اش هم حسابی کتک خوردند.
یک جاسوس اسرائیلی ، اجیر شد شهید چمران رو ترور کنه . بعداز یه هفته تعقیب و مراقبت ، عاشقِ رفتار و کردار چمران شد !(: انصافاً یک هفته مراقب ما باشن چطورمیشه! عاشق دین و مذهب ما میشن یا ...؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ چطور در جنگ‌ها پیروز می‌شویم؟! 🔹برش کوتاهی است از مصاحبه تلویزیونی شهید که حدوداً یک ماه قبل از شهادتش انجام شده. 🔸شهید چمران از وضعیت نیروهای خودی می‌گوید که رو به صعود است و نیروهای دشمن رو به نزول. توضیح می‌دهد که از ابتدای جنگ تا به کنون وضعیت بسیار بهتر شده و اگر جنگ ادامه یابد سقوط دشمن حتمی است. 🔹مجری می‌پرسد عوامل تغییر دهنده وضعیت برای ما چه چیزهایی بوده که ما را به این حد رسانده که توانایی‌مان خیلی بیشتر بشود؟ در حالی که ما محاصره هستیم و چیزی بر ادوات و امکانات ما اضافه نشده؟! 🔸جواب شنیدی است، شهید چمران چیزی را رمز پیروزی معرفی می‌کند که گمشده امروز ماست! و اگر به میدان آورده شود ان‌شاالله پیروزی محقق خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛 سلطه بر انسان؛ ورود اجنه و شیاطین به زندگی انسانها با فناوری های نوین! 🔹️ صحبت های ارزشمند این مهندس الکترونیک با تجربه را کامل بشنویم! 😳😳😳🤔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥ایزی ایزی تامام تامام 💥 تامام تامام 💥 تامام تامام 😁😂
🔷 شهید آوینی: «هجرت مقدمه‌ جهاد است و مردان حق را سزاوار نیست كه سروسامان اختیار كنند و دل به حیات دنیا خوش دارند آنگاه كه حق در زمین مغفول است و جُهّال و فُسّاق و قدّاره بندها بر آن حكومت می‌رانند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ناگفته‌های رئیس جمهور از مین‌گذاری‌های دولت قبل 🎥 دکتر رئیسی: مسئله‌ای را می‌گویم که تابحال بنا نداشته ام به مردم بگویم⁉️ ⭕️ دولت ما با تعهد ساخت ۲۴۰ هزار خانه طرف است که پول‌ این خانه‌ها را در دولت قبل از مردم گرفته‌اند و آن را در جای دیگر هزینه کرده‌اند! ‌ ⭕️ ما با خزانه خالی مواجه نشدیم، بلکه خزانه بدهکار را تحویل گرفتیم!
🔷 هر روز خبر خوب به گوش می رسه، گوش و چشم شیطان کر و کور! فرق بین اینکه گوشت به دهن دشمن باشه یا گوشت به دهن امامت ✔️ جامعه نیازمند تبیین و آگاهیست
🔸‍ منافقی که دیروز کشته شد، از عناصری بود که مریم رجوی او را از «بهترین فرمانده‌های عملیاتی سازمان» می‌دانست 🔹فردی که در ‎اشرف۳ در آلبانی کشته شد و منافقین او را ‎علی مستشاری می‌خوانند، در واقع ‎عبدالوهاب فرجی‌نژاد جهرمی است که در بین اعضای سازمان با نام «فرمانده افشین» شناخته می‌شد و از مهم‌ترین فرماندهان عملیات‌های تهران بود. مریم رجوی ۳۰ سال پیش او را «بهترین فرمانده عملیاتی» نامید. 🔸افشین که برادرش سال ۶۰ در استان فارس کشته شده بود، در تهران فرماندهی تیم‌های عملیاتی منافقین را به‌دست گرفت و صدها عملیات را فرماندهی کرد و آنگاه به فرانسه و بعد به عراق منتقل شد. 🔹او را اولین‌بار سال ۱۳۵۹ دیده بودم. بعد از آن تا سال ۱۳۶۷ که معاون تیپ خط شکن در عملیات فروغ جاویدان بود و جبهه‌ای از سرپل ذهاب تا کرند را پوشش میداد او را ندیده بودم و بالاخره در سال ۱۳۶۸ معاون همان لشگری شد که من در آنجا فرمانده دسته بودم. به‌دلیل همشهری بودن با من رابطه صمیمی برقرار می‌کرد. افشین طی دهه ۷۰ مربی آموزش تکاوری سازمان بود و صدها نفر را آموزش داد. 🔸او تا پیش از شروع سرکوب‌های شدید مسعود رجوی در سال ۱۳۷۴، چهره‌ای خندان و خونسرد داشت اما از آن سال به بعد آرام آرام چهره‌ای خشن و کمی ترسناک به خود گرفت.(عکس وسط)‌ 🔹افشین بعدها به بخش حفاظت مسعود و مریم منتقل شد و در نهایت به فرانسه و آلبانی رفت و دیروز هم اینگونه به پایان عمر خود رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعترافی تلخ برای اینترنشنال؛ تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران جواب نداده! ⭕️ تحلیلگر اینترنشنال: تحریم‌های آمریکا علیه ایران جواب نداده یا اعمال نشده و این اعمال نشدن به این دلیل است که بخشی از این تحریم‌ها قابلیت اعمال شدن نداشته‌است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قدرت حجاب از نگاه ایرانی مقیم آمریکا👌 لایو ، ایرانی مقیم دانمارک ،و جواد، ایرانی مقیم آمریکا . .
یا مهدی: سلام کتاب الغارات را مطالعه کردم چند نکته جالب توجه را خلاصه ذکر می‌کنم. کسانی که از امام علی بریدند و به معاویه پیوستند فریب هوای نفس و دنیا را خوردند. گناه می‌کردند انتظار داشتند حد بر آنها جاری نشود تا آبروی آنها و قبیله‌ی آنها نرود. شرابخوران، زناکاران، روزه خواران، قاتلان و رهزنان و.... حد می‌خوردند و از امام فرار و به معاویه پناه می‌بردند. در تقسیم بیت‌المال خواص و سران مشهور انتظار دریافت سهم بیشتر داشتند. ولی امام علی زیر بار زیاده خواهی و خراب کرد قیامت و آتیه خود بخاطر دنیای دیگران نمی‌رفت. معاویه به سران قبایل و سرشناس و....زیادتر از بیت‌المال می‌داد. قریش که خود را برتر و پیامبر را از نژاد خود می‌خواندند و انتظار احترام و توجه بیشتر داشتند و بجای اطاعت از نبی و وصی خود را در حد خلیفه و رقیب می‌خواستند. عرب هم به دلیل زبان عربی قرآن، خود را از دیگر زبان‌ها و نژادها و فرهنگها برتر می‌دید و انتظار توجه بیشتر نسبت بقیه اقوام از امام علی داشتند. و امام علی به اجرای احکام الهی و قرآن برای همه انسانهای با معیار تقوی توجه داشت. افرادی را به عنوان والی می‌گماشت که زکات و زیادی جمع می‌کردند ولی نمی‌توانستند استفاده بیشتر از مردم داشته باشند. خراج را بر می‌داشتند و فرار می‌کردند و به معاویه پناه می‌بردند. کسانی که در جنگها پدرانشان، و مردان قبایلشان در جنگ‌ها و غزوات اسلام به دست امام علی کشته و مغلوب شده بودند. کسانیکه خود را اصحاب پیامبر می‌خواندند ولی نه در مناقب و افتخارات جهاد و علم و عمل به پای امام علی علیه السلام نمی‌رسیدند. انتخاب همسری فاطمه (س) و غدیر و انتخاب الهی امام علی و اعلام آن از طرف پیامبر مزید بر علت شد و بهانه کید حاسدان خاندان معصومین و امامان شد. علی باشی، معصوم باشی، اگر همراهی مردم نباشد، تصمیمات، و رأی و نظر فرمانده فاسد و بی‌اثر می‌شود. یک لشکر از شام تا سواحل فرات تا شهر انبار را غارت می‌کند و لشکریان کوفه، سرما، گرما و...را بهانه می‌کردند و به دفاع نمی‌رفتند. و امام سرزنش می‌کرد وقتی سپاه شام شهرهای شما را غارت می‌کنند خلخال از پای زنان...در می‌آورند و شما نشسته‌اید. انسان از غصه این ننگ بمیرد رواست.(خاطرات حمله داعش و بی‌تفاوتی بعضی‌ها) به طوری که یک لشکر از طرف معاویه و شام به فرماندهی بسر از مکه، مدینه، یمن را غارت و کشتار می‌کند و امام دستور بسیج نیرو می‌دهد و در تعقیب سپاه شام می‌فرستد. و هنوز سپاه بر نگشته بود که شهادت امام علیه السلام رقم می‌خورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مروجین فرهنگ زندگی آزادی همچین چیزهایی رو میخوان سر ایران عزیزبیارن، کجان اونایی که می گفتند چرا مدافعان حرم درست کردین و فرستادین سوریه، و پول کشور رو این‌طوری خرج می‌کنید.؟ اما نمی دونند که این دشمن خبیث رو، غرب، فقط وفقط برای ایران تجهیزکرده بود! بله سرداردلها ،شهیدسلیمانی عزیزو یارانش ،با چنین وحشی‌هایی ،مردانه جنگیدن وشکست شون دادند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینا میخواستن به دستورغرب،وبه خواسته بعضی هواپرستان آزادی و ارزونی وراحتی رو به کشور سوریه هدیه بدن ولی ببینیدچطور بعدازکشتارمردان سوری سر ناموسشون معامله وبازار راه انداختن، امنیت اتفاقی نیست، وقتی نیروی امنیتی رو تضعیف کنی بایدتاوانشم پس بدی
🔴 تار و مار جدید، برای تار و مار کردن حشرات موذی منافق رسید. 😂
🔴 تفاوت اثر گرما در ایران و اروپا😁
1.65M
ماجرای تجمع های غیر قانونی، فتنه است !! هدف، تقابل با نظام است !! دفاع از حجاب ،بهانه است ! عده ای کینه توز، با تحریک افراد متدین و خانواده شهدا ، در تدارک آشوب و به راه انداختن مجدد اغتشاشات هستند !؟ متدین ها فریب شیاد های پشت صحنه را نخورید !!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎥 اظهارات جدید مصی پولی‌نژاد پس از مشاهده وضعیت منافقین در آلبانی/ فهمیده به زودی نوبت خودشه...
27.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🎥 | یک معمای پیچیده... 🍃🌹🍃 1⃣ دلیل پشت‌پرده اینکه دشمن در این مقطع سیاسی و را هدف قرار می دهد چیست؟!🤔 2⃣ چرا فقط یک نفر باید فریاد بزند که هم حرام شرعی است و هم حرام سیاسی؟ بقیه کجا هستند؟!🙂 🎙حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان
💢حاجی‌زاده: به فناوری‌‍‌های پیچیده دست پیدا کردیم فرمانده نیروی هوافضای سپاه: 🔹امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، بنابراین می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است نیز مشکلات را حل کنیم. 🔸در این دولت شاهد هستیم که همزمان چند برنامه در حوزه روابط خارجی از جمله روابط با عربستان و مباحث مرتبط با آژانس هسته‌ای و حوزه‌های دیگر در دست اقدام بود ولی رئیس جمهور شخصاً برای رونمایی از موشک مانورپذیر هایپرسونیک موشک فتاح حضور پیدا کرد. 🔹ولی در گذشته اینطور نبود و در آزمایش های موشکی و رزمایش باید تحمل اعتراضات آقایان را می‌کردیم و خارجی‌ها هنگامی که اعتراض از داخل را مشاهده می‌کردند آنها نیز به آزمایش‌های ما اعتراض می‌کردند ولی امروز چنین مواردی مشاهده نمی‌کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دستگیری فرد هتاک به مقدسات در چند استان از جمله قم 🔻روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز: 🔸با اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام، فرد هتاک به مقدسات و پرچم کشور در استان البرز دستگیر شد. 🔸این فرد اقدامات مشابهی را در هتاکی به مقدسات در شهرهای الموت، ایزدشهر، ، فردیس و کرج داشته است.
با یک گل بهار می شود؟!