eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 شيطان در آخرالزمان با تمام توان خود می‌تازد... ✍آخرالزمان چون نزديك نابودی ابليس است ، تمام سعی و تلاش خود را برای تأخير در ظهور و گمراهی مردمان به كار خواهد بست . آنقدر در آخرالزمان اين مسائل رونق می‌گيرد كه وقتی ندای آسمانی به نفع امام زمان علیه‌السلام بلند می‌شود ، نعره‌ای هم از جانب شيطان شنيده می‌شود كه بعضی‌ها ، حق و باطل را اشتباه می‌كنند . حضرت امام صادق علیه‌السلام در مورد زمان ظهور حضرت و نشان آن فرمودند : منادی نام قائم «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را ندا می‌دهد . پرسيدم : آيا اين ندا را بعضی می‌شنوند يا همه ؟ حضرت فرمودند : «همه ! هر قومی به زبان خودش می‌شنود» . پرسيدم : پس با اين حال ، ديگر چه كسی با حضرت مخالفت می‌كند ، در حالی كه نام او ندا داده شده و شكی در حقانيت او نيست ؟ حضرت فرمودند : ابليس آن‌ها را رها نمی‌كند ، تا اين‌كه در آخر شب ندای ديگری بدهد . پس مردم دچار شك می‌‌شوند . 📚كمال‌الدين و تمام النعمة ، ج ۲ ، ص ۶۵۰ . ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋
سلام_امام_زمانمسلام بر تو ای نماینده پروردگار بر روی زمین که آینه وجودت نمایانگر اوست. سلام بر تو ای مولایی که حق خدا به دست تو احیا خواهد شد و همه خلایق را زیر پرچم توحید جمع خواهی کرد.. اللهــم‌عجـل‌لـولیک‌الفــرج🌤 🌸🌸🌸🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد : آیا ذکر شریف هر گناهی را پاک می کند؟
🙂✌️👌 در پی بروز در مراسمی که در دریاچه شهر تهران صورت گرفته و از طریق منتشر گردیده بود، پس از انجام بررسی های لازم شناور تفریحی توسط مأمورین پلیس بر عمومی بدلیل عدم رعایت و بی توجی به ضوابط انتطامی گردید. پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسیار شیرین و دلنشین روز قیامت امیرالمومنین علیه السلام برای شیعیانش چه می‌کند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌ ••———*💕*~💕~*💕*———••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ رگ‌ گردن‌ نمایندگان چرا بیرون زده؟ 🔰 حمید رسایی: این روزها چه اتفاقی افتاده که مجلس خروشیده؟ آیا مسئولان دولت، استقلال کشور را فروخته‌اند؟ شاید نمایندگان بخاطر هزینه‌های سرسام‌آور مسکن این چنین برآشفته‌ شده‌اند؟ کاهش ارزش پول ملی، خواب و خوراکشان را ربوده؟ فکر کنم به خاطر تلفات بالای تصادفات جاده‌ای تولیدات ایران خودرو و سایپاست که آنها را عصبانی کرده! شاید هم به خاطر تعلل در ساماندهی فضای مجازی است که آرام و قرارشان را از دست داده‌اند؟ اگر اینها نیست پس حتما به خاطر بی‌حجابی‌های برنامه‌ریزی شده نزدیک به برهنگی است که رگ‌های گردنشان بیرون زده! اما نه، هیچ‌کدام از اینها نیست. دلیلش بخشنامه معاون سیاسی وزارت کشور است. یعنی در این بخشنامه یکی از موارد ذکر شده نقض شده؟ نه! پس مشکل چیست؟ معاون سیاسی وزیر کشور چه گناه کبیره‌ای مرتکب شده که مستحق این هجوم شده؟ معاون سیاسی وزیر کشور در آستانه انتخابات، مطابق وظایف ذاتی‌اش بخشنامه‌ای صادر کرده و در دو بند آن به فرمانداران و بخشداران توصیه کرده‌: ۱. ضمن پیگیری جدی امور شهرستان، برای جلوگیری از هرگونه شائبه و جانبداری، در روابط با نمایندگان فعلی تا زمان برگزاری انتخابات از همراهی و معیّت با آنها در جلسات شائبه‌دار، دقت لازم را داشته باشند. ۲. هرگونه انتصاب مدیران یا بکارگیری نیرو بر اساس سفارش نمایندگان فعلی، قبلی یا کاندیداهای انتخابات ممنوع است. باورش سخت است اما علت همین است. آقایان نماینده! حرمت عنوانی که رهبری انقلاب درباره شما بکار برده را نگه دارید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈 سخنرانی خطیب توانمند حاج آقا ترابی در مورد علی کریمی و...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه خانومای ما بچه‌دار شن دستگاه جوجه‌کشی‌ان ولی اونا مادرهای افتخار آفرینن با ۱۰فرزند!!!!! مقطوع‌النسل کردن ِایرانیا پروژه‌ی دشمنه ... چرا نمی‌خواین باور کنین؟!!!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 ۹ ماه پیش ایران برگشت گفت : برید خانه هایتان نکنید این کارها را مردم را در کشور من تحریک نکنید من پرونده باز زیاد دارم این کشور رو باید حفظش بکنم از طالبان تا اتفاقات جنوب شرق و همه جای کشورم من مسئله دارم بی پدرا ، پرونده این قدر برای من باز نکنید بحث جمهوری اسلامی نیست ، دارید به وطن ضربه میزنید هرچی میگفت اینا نمیفهمیدن جمهوری اسلامی گفت : خیلی خب حالا که این طوریه من تنبیه خواهم کرد همه تو ایران خندیدند وقتی گفت : من تنبیه خواهم کرد چرا؟ چون صبر استراتژیکش این قدر طولانی شده که رفیقای خودش هم خندشون میگیره میگن : جدی جدی میخوای ضربه بزنی ؟ نه ! ضربم رو این قدر بلند مدت و طولانی میزنم که اولا همه اینها فکر کنند دیگر خبری نیست دوما فرداش هرکسی خواست علیه ایران اقدام کند بگوید اگر هزار روز هم بگذرد ضربه خواهد زد نشان به آن نشان که ۹ ماه بعد از پروژه ژینا تازه رفته آلبانی و یاد منافقین افتاده....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روزی نیست یک کلیپ از وحشی بازی های این بی حجاب ها رو تو مجازی نبینیم.. اما فقط یک کلیپ از سطل ماست یک تندرو منتشر میشه کل اسلام و جمهوری اسلامی با خاک یکسان میشه... دینشون هم انسانیته
5.75M
🌸👇 📢 بشنوید 🔶🔹 طرح آینده‌ی دشمن| طرح تمدنی ما برای مقابله| اجزای عملیاتی و میدانی در جنگ تمدنی حق علیه باطل 💢 محورهای موضوعی 1⃣ اهم موضوعاتی که با آنها درگیر هستیم؛ 2⃣ نقش و جایگاه سند توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰؛ در پیشبرد اهداف جریان یهودی - غربی؛ 3⃣ نظر قطعی امام خامنه‌ای نسبت به سند توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰؛ 4⃣ معرفی نقاط ضعف بنیادین سند توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰ برای نابودی و زدودن آن؛ 5⃣ چگونگی تحقق گام دوم انقلاب اسلامی؛ 6⃣ تغییرات اقلیمی و بحران‌های زیستی، طرح احتمالی آتی جریان گلوبالیست برای سلطه‌جویی بر جهان؛ 7⃣ ارتباط معنادار لایحه‌ی حجاب و عفاف با سند توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰ 8⃣ پیمان پاندمی، زمینه‌ساز حاکمیت جهانی به بهانه‌ی بهداشت و درمان ✍️ شکوهیان‌راد 📺.
♦️‌ ۸ سال دولت رفسنجانی ۸ سال دولت خاتمی ۸ سال دولت روحانی متولی بخش‌های فرهنگی و آموزشی و اقتصادی کشور بودن و نتیجه لیبرالیزه کردن کشور رو در اقتصادو فرهنگ می‌بینیم، پول‌هایی هم که در این دولت‌ها از بیت‌المال گم شد که جای خود؛ 🔹‌ بعد این افراد به جای توضیح با وقاحت و بیشرفی تمام حرف از ۴۰ سال می‌زنند کاَنَّ این ۴۰ سال اصلا تو یه سیاره دیگه بودند! ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥روایت عضو سابق هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران از دلایل رد صلاحیت سلاح ورزی توسط نهادهای امنیتی 🔹حسین معروف:سلاح ورزی و دوستانش می‌خواهند در جامعه القا کنند، که دلایل رد صلاحیت او سیاسی است، اما بدانید سلاح ورزی، به خاطر مسائل و نوع مدیریت اقتصادی‌اش، توسط وزارت اطلاعات رد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌 صدها کشیش مسیحی دسته جمعی در یک کلیسا مسلمان شدند و شهادتین را به عربی و انگلیسی قرائت کردند.ولی اصلا خبرش جهانی نشد .شما منتشر کنید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺ما برای غدیر خم چه کردیم؟؟؟ 🔺چه کارمی خواهیم انجام بدهیم؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراف جالب اینبار در پخش زنده ایران‌اینترنشنال اظهارات تلخ مهمان برنامه درباره پناهندگی و مهاجرت که به مذاق مجری خوش نیامد؛ «تو رو خدا نیایید، اینجا آن بهشتی که می‌گویند نیست!»
38.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👌 👁چشم شیطان👁 اسمش جذاب بود و وقتی که پرسید: _ چند نفرتون مستند چشم شیطان رو دیدید؟ هیچکس ندیده بود🙈 اصلا متوجه نشدیم چطور هجده دقیقه‌ی مستند گذشت. مطمئن هستم با دیدنش می‌گید: _چرا کسی به ما نگفته بود؟؟!!
39.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 افسر اطلاعاتی پیشین ارتش آمریکا: 🔹 سليمانی یک ژنرال موفق بود که بازی را بهتر از ما انجام می‌داد، در سراسر بازی ما را شکست داد، راهکاری نداشتیم پس او را کشتیم و الان باید بهای آن را بپردازیم.