eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌 صدها کشیش مسیحی دسته جمعی در یک کلیسا مسلمان شدند و شهادتین را به عربی و انگلیسی قرائت کردند.ولی اصلا خبرش جهانی نشد .شما منتشر کنید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺ما برای غدیر خم چه کردیم؟؟؟ 🔺چه کارمی خواهیم انجام بدهیم؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراف جالب اینبار در پخش زنده ایران‌اینترنشنال اظهارات تلخ مهمان برنامه درباره پناهندگی و مهاجرت که به مذاق مجری خوش نیامد؛ «تو رو خدا نیایید، اینجا آن بهشتی که می‌گویند نیست!»
38.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👌 👁چشم شیطان👁 اسمش جذاب بود و وقتی که پرسید: _ چند نفرتون مستند چشم شیطان رو دیدید؟ هیچکس ندیده بود🙈 اصلا متوجه نشدیم چطور هجده دقیقه‌ی مستند گذشت. مطمئن هستم با دیدنش می‌گید: _چرا کسی به ما نگفته بود؟؟!!
39.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 افسر اطلاعاتی پیشین ارتش آمریکا: 🔹 سليمانی یک ژنرال موفق بود که بازی را بهتر از ما انجام می‌داد، در سراسر بازی ما را شکست داد، راهکاری نداشتیم پس او را کشتیم و الان باید بهای آن را بپردازیم.
31.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کدام رئیس‌جمهور ایران در دادگاه غیابیِ اروپا محاکمه شد؟
29.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 پرونده تاریخ 🔸قسمت سوم 🔸تابستان خونین؛ بازخوانی وقایع ۱۳۶۰ با حضور: 🔸محمد رحمانی، نویسنده و پژوهشگر تاریخ معاصر 🔸احمدرضا کریمی، عضو جدا شده از سازمان مجاهدین خلق (منافقین)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟣 ازدواج به سبک اینستاگرام توقعاتی که بلاگر‌ها، از زندگی در ذهن ما ساختند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کاری که حسن روحانی با جوانان کرد، همان کار معاویه بود !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ هر چقدر هم ماله بکشی، بازم نور حق پیداست! هر سال آل سعود، روی این تَرَک ماله می‌کشه، و با سیمان پر می‌کنه، و ترمیم می‌کنه، ولی این ترک باز شکافته میشه ! آل سعود که هیچ ،بزرگتر از آل سعود هم، نمی‌تونه فضایل علی (ع) رو کتمان کنه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸ما اعتراض داریم ، براندازا هم اعتراض دارند ؛ این کجا و آن کجا؟!
💠خاطره همسر شهید چمران از  شب آخر حیات دنیوی شهید چمران 🔹هر وقت می‌رفت تهران (از اهواز) روز بعد بر می‌گشت، امروز (30 خرداد 60) صبح رفت و عصری آمد تعجب کردم. گفتم چرا زود آمدی؟ گفت ناراحت شدی؟ گفتم نه فقط تعجب کردم. گفت تا حالا دیده بودی من با هواپیمای خصوصی سفر کنم؟ گفتم ندیده بودم. گفت به خاطر شما آمدم امشب پیشت باشم. رفت دراز کشید. داخل اتاق شدم او را بوسیدم، آرام و به سقف می‌نگریست. 🔹گفت بشین، من فردا شهید می‌شوم. دو وصیت به شما دارم. بعد از من در ایران بمان، کشور شما حکومت الهی ندارد. دوم ازدواج کن. گفتم زنان پیامبر الگو هستند آنان ازدواج نکردند. از این مقایسه ناراحت شد. شب به فکر بودم که این حرف‌ها چیست؟ صبح زود که درب منزل داشت سوار ماشین می‌شد کلت کمری داشتم، خواستم به پایش شلیک کنم که نرود اما جرأت نکردم. 🔹رفت و من به منزل تنها دوستم در اهواز، خانم خراسانی رفتم و داستان شب را تعریف کردم. دلداری‌ام می‌داد تا اینکه تلفن منزلش زنگ خورد و او مرتب "نه" می‌گفت. گفتم چه شده؟ گفت چمران زخمی شده. گفتم خیر او شهید شده است و باهم به سردخانه رفتیم و جنازه مصطفی را دیدم و گفتم: خدایا این قربانی را از ما بپذیر! 🔹آن روز چمران از اهواز تا دهلاویه (72 کیلومتر) فقط می‌نویسد. با اعضای بدنش خداحافظی می‌کند و..؛ همسر شهید چمران می‌گوید 6 ماه بعد از شهادت چمران، امام متوجه شد ما خانه نداریم به بنیاد شهید گفت. خونه‌ای به من دادند، اما هیچ وسیله‌ای نداشتم. یکی از دوستان مصطفی مقداری لوازم اولیه زندگی برایم آورد.🌹🌷🥀🌹🌷🥀🌹🌷🥀🌹🌷🥀🌹🌷🥀
🔹از رانندگی پهلوی رسیدیم به رانندگی وزیر خارجه امارات برای امیرعبداللهیان... 🔷بازم بگم چقدر فرق داره کی رئیس جمهور باشه.. 🔹بدرقه یک وزیرخارجه توسط شخص حاکم امارات تقریبا بی سابقه بود؛سطح احترامی که برای امیرعبدللهیان قائل شدند در حد روسای جمهور بود؛تاجایی که وزیرخارجه امارات خود رانندگی را بر عهده گرفت و همراه با وزیر ایرانی به گشت زنی پرداخت،یادش بخیر!وزیری هم داشتیم به هواپیمایش بنزین نمیدادند!
👆شهدای اغتشاشات سال ۱۴۰۱👆 حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام فرمودند: «کم مِن دمٍ سَفَکه فمٌ» چه مقدار خون هایی که به دلیل دهان (و زبان) ریخته شده است! {غرر الحکم، ۶۹۲۸} معنای این کلام حکیمانه را از شهریور سال گذشته با دروغ «قتل مهسا امینی» دیدیم... کسانی که دروغ گفتند... مثل پدر دروغگوی مهسا امینی و ... کسانی که بدون اطلاع و بی‌مسؤولیت اظهار نظر کردند... مثل برخی سیاسیون و سلبریتی ها و ... کسانی که بی حساب و خائنانه، دهان باز کردند... مثل عبدالحمیدها و مادر کیان پیرفلک ها و ... کسانی که می توانستند به موقع دهان باز کنند و‌ حقایق را بگویند ولی ساکت ماندند... مثل آنان که می‌توانستند فیلم اتفاق مهسا امینی را زودتر نشان بدهند و ندادند... گرچه تلخ، ولی معنای این روایت، جلوی چشمان ما محقق شد و همه ما دیدیم... آیا عبرت می گیرند و می گیریم یا حکایت همچنان باقی است...
‏حقیقتا از شبی که دکتر رئیسی مصاحبه تلویزیونی داشت تا الان تو شوک سنگینی رفتم؛ پول ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر این ملت بیچاره رو گرفتی و جای دیگه خرج کردی؟؟؟؟؟؟؟ خدا لعنتت کنه ان شاءالله....
در مصاحبه تلویزیونی دکتر رئیسی به نکته جالبی اشاره کرد!👇 خزانه خالی نبود! خزانه بدهکار بود !!!!! این دو تا جمله کوتاه یه دنیا حرف داره... فکر کنید دو سال دولت در حال تلاش تا بدهی های دولت گذشته رو صاف کنه و اون رو به صفر برسونه، که بشه بهتر برای مردم کار کرد.
🕋 🤔 یک ضدیت عجیبی بین این دو حالت ، در دو نوع سبک زندگی است : زندگی ها در قدیم، خانه ها از خشت و گل و چوب ، وسایل زندگی طبیعی و ساده ، و دائم در حال استهلاک ،و لازم به تجدید بود،با قوانین علمی اصیل دینی قدیم ! اما برعکس، اخلاقها و عقاید و سبک زندگی و روابط خانوادگی و اجتماعی، قانونمند ،دینی و مستحکم و پایبند با ثبات و با امنیت و با فضائل اخلاقی بود ! اما در زندگی امروز ، خانه ها محکم از بتون و سنگ و آهن آلات ، وسایل زندگی فلزی و مصنوعی محکم و پیچیده و مقاوم و طولانی ماندگار و دیر استهلاک و تجدیدپذیر است، براساس هزاران قانون ظالمانه ی ناسالم ،دست و پاگیر و بی ضرورت... اما برعکس، اخلاقها و عقاید و سبک زندگی و روابط خانوادگی و اجتماعی، بدون قانونمندی دینی، و سست و متغیر و ناامن و بی ثبات هست . اینها به این دلیل است که امروزه: ۱_ خوراک فاسد شد !؟ ۲_ از اطاعت از دین خارج شدیم!؟ لذا قلب ها و اندیشه ها فاسد، و اشیاء مهمتر از انسانها ،و عواطف و حقوق آنها شد .
بسم الله الرحمن الرحیم. اِذا جاءَ نَصرُاللهِ وَالفَتح، وَ رَاَیتَ الناسَ یَدخُلونَ فی دینِ اللهِ اَفواجا، فَسَبِح بِحَمِدِ رَبِکَ وَاستَغفِرهُ اِنَهُ کانَ تَوابا. و در آخرالزمان، می بینی ، هنگامی که نصرت الهی و پیروزی نزدیک شود، و مردم گروه گروه و دسته دسته ، در دین خدا وارد شوند، پس تسبیح و حمد خدا را به جا آور ، و به درگاهش استغفار کن، که همانا او بسیار توبه پذیر است!