eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 استاد دانشگاه تولوز در فرانسه: 🔺️پلیس فرانسه در این جنایت اخیرش از پلیس آمریکا الگوبرداری کرده‌ است! پلیس فرانسه پلیس استعماری است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️استانداردهای دوگانه به سبک مقامات بی شرف سوئدی 🔹برای قرآن سوزاندن کسی با تو کاری ندارد ، بلکه حمایت هم میشوی! 🔹ولی اگه وحید سعادت طلب رساله دکترایش را به حاج قاسم سلیمانی تقدیم کند ایراد دارد!
برخی عزیزان از عدم برخورد به موقع نظام و دستگاه های امنیتی گلایه دارند که به نظرم آمد با تذکاری حرفه ای واقعیت را گوشزد کنم، با تاملی به تصویر بالا باید باور کرد عزیز رزمنده ما از سر محبت الاغ را کول نکرده بلکه میدان مین است و یک قدمِ اشتباهیِ این الاغ، کل عملیات رو مختل میکنه. واقعیت این است گاهی ناچاریم به خاطر پیشبرد انقلاب مان برخی فتنه گرها را روی سر بگذاریم و سالها کول کنیم و محاکمه نکنیم تا مبادا فقط به خاطر یک بی ملاحظه گری و بی دقتی درامور امنیتی و مسائل کشور، غائله دیگری رقم نخورد و خدای ناکرده عملیات ظهور در این پیچ تاریخی بار دیگر۱۰۰۰سال تعلیق شود،
🔴  کی بود نگران مسلمانان چین شده بود؟ 🔹‌ اینجا چین هست مسلمانان در خیابان های شهر مشغول برگزاری نماز ‎عید قربان هستند. 🔹‌ اگر کسی نگران داعشی های اویغور است، بحث دیگری است اما مسلمانان کاملاً در این کشور آزاد هستند!
فردی که در سوئد قرآن را آتش زد یک عراقیست که بارها در آشوبهای عراق شرکت داشته و پرچم ایران را آتش زده و اخیراً هم علیه سعودی و مصر مطالبی انتشار داده است... چنین فردی یقیناً با نهادهای امنیتی صهیونیست در ارتباط است. در این تصویر، وی حین حمله به پارلمان عراق دیده میشود...
محاکمه حاکمان منتخب مردم! ✍️ وقتی حاکمی بخصوص که منتخب اکثریت یک ملت باشد را بخواهند محاکمه کنند مثل افراد عادی نیست 🔻و این معمولاََ در تاریخ و در همه کشورها و حتی در عصر ائمه اطهار (س) مرسوم بوده که خود حکمت و فلسفه خاصی دارد 🔹و در دهه شصت که برخی خواص سرشناس و از جمله رئیس جمهور بنی صدر نادانی و خیانتش محرض و اثبات شد محاکمه نشد بلکه از راه مجلس عدم کفایت او اعلام شد و بعد امام ره هم آن رأی مجلس را تأیید کرد اما با وجود آن امام ره او را نصیحت کرد که می توانی در کشور بمانی و به کار تدریس و تحقیق علمی مشغول شوی هر چند عملاََ آن نصیحت را نپذیرفت و با مسعود رجوی با آن وضعیت خاصی که همه می دانند به فرانسه فرار کرد 🔻پس حالا چه حکمت و فلسفه ای دارد که حاکمان بخصوص حاکمان منتخب مردم آنگونه که باید محاکمه نمی شود مسئله ای است که مبحث طولانی است و از زوایای متعددی قابل بحث می باشد 🔹 بهترین محاکمه مسؤول منتخب مردم اگر به هر عنوان لیاقت لازم را برای آن مقام بعد از اینکه مردم او را انتخاب کردند نداشته باشد رویگردانی مردم از او و اینکه در کشور منزوی شود و در مرحله بعد مردم از چنین افرادی با آن افکار و سیره که به منافع ملی آسیب می زند رأی ندهند 🔻 محاکمه سریالی و علنی منتخب مردم و طولانی شدن محاکمه او که سالها در بالاترین مسؤولیت کشور بوده با حاشیه ها و عوارض منفی که دارد که برای هر کشوری بخصوص جمهوری اسلامی با آن وضعیت خاصی که دارد خطرناک است 🔹و می توان گفت مثلاََ آمریکا و غربی ها و اسرائیل غاصب بسیار مشتاق هستند که ایران مشغول محاکمه آنچنانی آقای روحانی شود و جو روانی و امنیتی کشور و مردم چنان متشنج شود که نتواند پیگیر امور اساسی داخلی و خارجی خود شود 🔹 پیامبر اکرم (ص) تا آخر عبدالله بن اُبی رئیس منافقان مدینه را محاکمه نکرد و امام علی(ع) پرونده قاتلان عثمان را باز نکرد که آنها را شناسایی و محاکمه کند ،،،
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آب گوارا به مردم بم رسید،‌ آن هم پس از ١٠ سال! رئیس‌جمهور در جمع مردم بم: 🔹وعده کرده بودیم که کارها با سرعت انجام بشود و انتظار ١٠ ساله مردم این منطقه به پایان برسد. 🔹با مدد الهی و کمک کارشناسان،‌ مدیران، وزارت نیرو و مردم عزیز سرانجام آب گوارا به مردم این منطقه به واقع برخوردار اما در ظاهر غیربرخوردار رسید. 🔹بم شهری است که در کشاورزی و تولید خرما نام‌آور است، شهری که ظرفیت‌های بسیاری دارد و مشکلات زیادی پس از زلزله برای آن پیش آمد،‌ اما با مدد مردم سروسامان گرفت، هر چند هنوز کار زیاد دارد.
💠نامه ای حاوی تهدید به صدمه زدن به بنیامین نتانیابو بر روی گور برادرش یونی نتانیابو در کوه هرتزل گذاشته شده. 🔻پلیس اسقاطیل و شاباک سریع تیم تشکیل دادن و در تحقیقات این پرونده مشارکت دارند، اما هنوز مظنونی دستگیر نشده است. 🔹در ابتدای هفته، بی‌بی و برادرش ایدو نتانیابو در مراسم یادبود ۴۷مین سالگرد اسقاط یونی نتانیابو شرکت کردند.
💠شارون سکته کرد ، امیدوارم بدتر ازون به سرت بیاد 🔴بخشی از نامه تهدید امیز روی قبر برادر نتانیابو
اصحاب امام خامنه ای جان می‌دهند ولی خاک نمی‌دهند... بقیه مدعیان فقط ناظر هستند...!
امروز دولت، مشکل آب آشامیدنی مردم کرمان که ۱۲ سال تاخیر داشت رو یه ساله حل کرد. خدا قوت به سید و دست اندرکاران 😘
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سخنرانیفوق العاده زیبا و کوتاه از ایت الله فاطمی نیا (چگونه با خدا رفیق شویم؟)
در پی اعتراضات در فرانسه؛ بدل مکرون موسوم به میرمکرون به ونزوئلا فرار کرد!😄
این جسارت‌هابه قرآن انتقام ازمردم دنیاست آنان خوب میدانند،باهمه اسلام ستیزی بی‌سابقه،گرایش مردم به اسلام،بقدری زیاد شده که تا چند سال دیگر اسلام دین غالب دنیا وقرآن،کتابشان خواهدشد پ.ن:به گزارش اندیشکده آمریکایی پیو،بعداز سال۲۰۶۰پیروان اسلام ازتمام ادیان وفِرَق دنیا بیشترمی‌شوند سید محمدحسین راجی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری از حمله پلیس فرانسه، به زن محجبه ،و برداشتن حجاب از سر وی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 دعای امام زمان (عج) برای رفع گرفتاری های سخت. يا مَن إذا تَضايَقَتِ الاُمورُ فَتَحَ لَنا [لَها] باباً لَم تَذهَب إلَيهِ الأَوهامُ ، فَصَلِّ [صلّ ]عَلى‌ مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ ، وَافتَح لِاُمورِيَ المُتَضايِقَةِ باباً لَم يَذهَب إلَيهِ وَهمٌ ، يا أرحَمَ الرّاحِمينَ «اى كه چون كارها به تنگنا مى‌افتد، درى به روى ما مى‌گشايى كه به خيال كسى هم نرسيده است! بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست و براى كارهاى به تنگناافتاده‌ام، درى بگشاى كه به خيال كسى هم نرسيده است. اى رحيم‌ترين رحيمان!» حجت ‌الاسلام
🔴بی بی سی فارسی برای اعتراضات فرانسه، خبرِ دعوت به آرامش رو کار میکنه؛ 👆ولی توی روزای اغتشاشاتِ ایران، دهه هشتادی هارو دعوت به شرکت در اغتشاشات میکردن... رسانه‌ی معاند همین‌قدر بی‌شرف!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈 امیرالمومنین یعنی ... 🌷 ویژه غدیر ▫️ذی‌الحجه 1396 (ایام غدیر) ▫️ تهران، مسجد امیر علیه‌السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥| تصاویری زیبا از بهسازی قطعه ۵۰ گلزار شهدا بهشت زهرا(س)/ اقدام خوب بهشت زهرا الگویی برای گلزارهای شهدا سراسر ایران در طرح بهسازی قطعه ۵۰ چند نکته لحاظ شده است: ۱- رعایت ملاحظات رهبر انقلاب در مورد حفظ سنگ و حجله شهدا ۲- کسب رضایت و اجرای خواسته‌های خانواده‌های معظم شهدا ۳- مسطح‌سازی کف قطعه بدون آسیب زدن به سنگ مزار ۴- تعویض سقف‌های ناایمن، ناهمگون و غیراصولی ۵- ساماندهی و توسعه باغچه‌ها و فضای سبز ۶- اجرای روشنایی و نورپردازی در شب ۷- نصب نیمکت برای نشستن خانواده شهدا و زائران 🔻روز گذشته یک رسانه با دروغ، تقطیع، استفاده از تصاویر قدیمی و صحنه سازی در یک کلیپ مدعی شده بود قبور شهدا تخریب و یکسان‌سازی شده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گفتگوی یک عضو جدا شده از سازمان منافقین با تلویزیون آلبانی 🔹با نامه جعلی برادرم، من را به داخل سازمان کشاندند. 🔹فقط آرزو دارم خانواده ام را بعد از ۲۰ سال ببینم.