eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⁉️دقت کرده‌اید؟ از ابتدای محرم، ضدانقلاب با همه توان به‌خط شده است تا هیئت و عزاداری را به حاشیه ببرد. بله، خاک به چهره خورشید می‌پاشند؛ اما اجازه دهید از کنار این موضوع به‌سادگی عبور نکنیم. ▫️پروژه ضدانقلاب پیش‌تر در مواجهه با مناسبات آیینی چه بود؟ مصادره به مطلوب. تلاش می‌کردند از محبت مردم به اهل‌بیت علیه جمهوری اسلامی استفاده کنند. اما امروز ماجرا تغییر کرده است. ضدانقلاب صریح و عیان به‌دنبال حذف هیئت و مراسم مذهبی در جامعه ایران است. اما این تغییر استراتژی به چه دلیل رخ داده است؟ ▫️از ابتدای محرم مردم را به کهنه‌پرستی و خرافه‌پرستی متهم کردند و بعد هم نوشتند عزاداران حسینی به‌دنبال غذای رایگان هستند و در نهایت هم وقتی دیدند جواب نمی‌گیرند، خبیثانه در صحنه عمل دست به آتش‌زدن خیمه و پرچم امام حسین(علیه السلام) زدند و بین مردم ایجاد اختلاف کردند. ▫️دشمن امروز به‌درستی فهمیده است که (علیه السلام) و هیئت و عزاداری را نمی‌شود از سیاست و جهاد و مبارزه با ظلم و عدالتخواهی و در یک کلمه انقلاب اسلامی جدا کرد، لذا با اصلش مبارزه می‌کند. ▫️ دستمریزاد به دشمن. تشخیص‌اش درست است اما باز هم به نتیجه نمی‌رسند، چون هنوز نمی‌فهمند ریشه محبت این مردم به اهل‌بیت عمیق‌تر از خرابکاری‌های مذبوحانه و دست‌وپازدن‌های سایبری است. نمونه آشکارش نیز ایران عزادار امروز؛ ایران سراسر اشک و ندبه، ایران یکپارچه هیئت. ▫️روزگاری دشمن خیال می‌کرد اگر هیئت را سکولار کند، اتصالش به انقلاب اسلامی از بین می‌رود. خطای آشکاری بود؛ چراکه اساسا هیئت نمی‌تواند از سیاست خالی شود. چطور ممکن است سیدالشهدا را از مبارزه با ظلم و امر به معروف و نهی از منکر و از اسلام عزیز جدا کرد؟ همه کربلا برای برقراری حکومت سیاسی شیعی بوده است تا در تاریخ ثبت شود حق کیست و کدام‌سو است. ▫️دشمن امروز فهمیده است که ثمره هیئت و اشک و عزاداری تنها و تنها قیام است؛ قیام برای نصرت امام، برای نصرت دین، برای تجلی اسم‌ الله در همه عالم. ▫️مردم ایران رشد کرده‌اند، به موازات این رشد آگاهی و معنوی، نفاق‌ها از بین رفته است. روزگاری عمرو عاص و معاویه هم مدح امام معصوم می‌کردند و در غم‌شان به‌ظاهر غصه می‌خوردند تا مردم را دچار خطای محاسباتی کنند، اما امروز نقاب‌ها افتاده است و دشمن می‌داند با نفاق نمی‌تواند حقیقت اهل‌بیت را از این مردم بگیرد، بنابراین مقابل اصل آن آرایش گرفته است. ▫️بله، خروجی اشک و عزاداری و هیئت جز قیام و انقلاب نیست؛ جز حاکمیت اسلام نیست. ✍محسن مهدیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷نقش سامانه ۱۱۴ و امنیت پایدار؛ چرا و چگونه؟ 📞 ستاد خبری اطلاعات بسیج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺شهریار زرشناس: مشکلات اقتصادی امروز ریشه در دوره ناصری و رضاخانی دارد 🔸دکتر شهریار زرشناس (عضو هیات علمی دانشگاه): 🔹مشکلات اقتصادی ما ثمره 44 سال حاکمیت جمهوری اسلامی نیست، بلکه ثمره تفکرات اقتصادی شبه مدرنتیه‌ای است که زمینه اصلی آن به دوران پهلوی و رضاخانی بر می‌گردد و حتی می‌توان رگه‌های اصلی آن را در دوره ناصری جستجو کرد. 🔹دکتر ظریف می‌گفت چرا «سازشکاری» فحش است و «مقاومت» ستایش می‌شود؛ در حالیکه اگر ما به دنبال سازش و پذیرش آنچه نظام جهانی می‌گوید را قبول کنیم، از نظر اقتصادی وضعیت بدتری خواهیم داشت که نمونه بارز آن ژاپن و کره هستند. 🔹ژاپن تا سال‌ها اقتصادی مخصوص به خود داشت و امپراطور میجی هم بدون اینکه از اقتصاد نظام جهانی تبعیت محض کند، نوعی رنسانس بومی را پیاده‌سازی کرد اما در نهایت این ژاپنی که با غرب در ارتباط است، جامعه خوشبختی نیست، مردمش بالاترین میزان افسردگی و خودکشی را دارند و با اینکه از نظر اقتصادی به یک قدرت تبدیل شده‌اند ولی از نظر سیاسی، نیمه مستقل هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دکتر زرشناس: کسانی امروز منتقد اقتصاد هستند که سال‌ها سیاست‌های خودشان در ایران اجرا شده است دکتر شهریار زرشناس (عضو هیات علمی دانشگاه): 🔸کسانی باید پاسخگوی 30 سال مشکلات اقتصادی ایران باشند که نظراتشان در اقتصاد ایران اجرا شده و حالا در رسانه‌هایشان نشسته‌اند و قیافه منتقد به خود گرفته‌اند. 🔸کسانی که آمدند روی همین صندلی نشستند و منتقد بودند، باید پاسخگو باشند نه منتقد، چون سیاست‌های خودشان بوده که سال‌ها در اقتصاد ایران اجرایی شده است. 🔸سیاست نئولیبرالی دانشگاه‌ و بیمارستان پولی از دوره هاشمی در ایران اجرا شد، و این هم نتیجه‌ی آن است؛ و اگر هم سیاست‌هایشان کامل اجرایی می‌شد، قطعا وضع بدتر بود.
‏من کارشناس علوم اقتصادی هستم ، می‌توانم با اطمینان بگویم ؛ نشانه هایی از روزهای خوش اقتصادی در دو سال آخر دولت سیزدهم نمایان است و تمام نگرش های کنونی نسبت به آیت الله ‎ تغییر خواهد کرد. این توییت بماند به یادگار... ‏الحاق؛ دولت سیزدهم با دستیابی به رکوردهای جدید در صادرات نفت و رسیدن به فروش ۱.۵ میلیون بشکه نفت در روز و وصول پول فروش آن که با وجود تحریم‌ها انجام شده، عملاً موجب شکستن صدای پای تحریم‌های حداکثری آمریکا شده است. "سید تاج الدین ایزدگشب"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار ناوگروه ۸۶: امسال به برکت توجهات حضرت بقیه‌الله ارواحنا فداه محرم پرشوری بود. دشمنان تلاش کردند و سعی کردند محرم را بی‌رونق کنند؛ درست نقطه‌ی مقابل خواست آن‌ها اتفاق افتاد. دهه‌ی عاشورای امسال از دهه‌های عاشورای سال‌های قبل، پرشورتر، پرحرکت‌تر، پررونق‌تر و پرفایده‌تر بود. کار خدا اینجور است. کاری که برای خدا انجام بگیرد و در خط اهداف الهی باشد، خدای متعال به آن کمک میکند. ۱۴۰۲/۵/۱۵
🔴علت تاخیر در بررسی لایحه حجاب ♦️ نادری، عضو هیئت رئیسه مجلس ر: فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس امروز تشکیل جلسه داد که اکثر اعضای این فراکسیون رأی دادند بررسی این لایحه در مجلس بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی باشد که البته این رأی استمزاجی بوده و رأی قطعی مجلس شورای اسلامی نیست. ♦️ سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس: مجلس قصد ندارد روند رسیدگی به این لایحه را به گونه‌ای پیش ببرد که مشمول زمان شود. البته مجلس به صورت جدی به دنبال این است که اگر نواقصی در لایحه حمایت از عفاف و حجاب وجود دارد، مورد مداقه قرار دهد.
قالیباف: اگر به مقوله حجاب بی تفاوت باشیم، آیا می توانیم نام خود را مجلس انقلابی بگذاریم؟/ چه چیز بهتر از این است که با آبرو و اعتبارمان پای برپا نگاه داشتن حجاب بایستیم؟ رئیس مجلس در جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی: 🔹مسئله حجاب الان به یک موضوع امنیتی، سیاسی، اجتماعی و هویتی تبدیل شده و از طرف دیگر یک مقوله شرعی و دینی است. برخی ممکن است بگویند فعلا دست نگه دارید اما رهبر انقلاب به ما تاکید کردند که به آنچه وظیفه تان هست عمل کنید و تردید نداشته باشید. امروز به نتیجه رساندن این لایحه وظیفه شرعی و ملی ماست و باید به این وظیفه عمل کنیم و تردید نکنیم که مورد توجه خدا قرار خواهد گرفت. 🔹نباید در مقابل تهدیدها عقب نشینی کنیم و تحت تاثیر جوسازی ها باشیم، حکم خدا پنهانی نیست و تردید نکنیم که این قانون هم ان شاء الله قانونی با افتخار برای مجلس خواهد شد. آیا اگر درباره مقوله حجاب بی تفاوت باشیم می توانیم نام مجلس را انقلابی بگذاریم؟ 🔹همانطور که قانون اقدام راهبردی به فرموده رهبر انقلاب، مسئولان کشور را از سردرگمی نجات داد، قانون عفاف و حجاب نیز ان شاء الله از کارهای پراکنده و سردرگمی جلوگیری خواهد کرد.
🔴تحلیل کوتاه از آخرین تحرکات انتخاباتی اصلاح‌طلبان(افساد طلبان) ۱-آغاز زودهنگام پیش ثبت‌نام طبق قانون جدید، برنامه انتخاباتی اصلاح‌طلبان و لاریجانی برای حفظ ابهام تا پاییز را به هم ریخته است. ۲- طیف کارگزاران و اعتدال اکنون هوادار حضور در انتخابات و حزب اتحاد ملت مخالف آن است. ۳-اکثریت اصلاح‌طلبان هوادار ثبت‌نام بی سروصدای افراد کمتر شناخته شده هستند. ۴-طیف اعتدال هوادار ائتلاف با لاریجانی است و فعالیت انتخاباتی خود را در شهرستان‌ها با محوریت نوبخت آغاز کرده است. 🌐آنتی لیبرال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 | 🔻جوان امروز اگر میخواهد اقتدا کند به جوان دیروز،الگویش باید شهید بابایی شود... آسمان فرصت پرواز بلند است ولی، قصه این است چه اندازه کبوتر باشی...!
🌹مادرشهید سینا آراسته شبها تا صبح کنار مزار پسرش میخوابد، پسری که چند روز پیش توسط قاچاقچیان به شهادت رسید.
🇷🇺 ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه فرمان داد : تمام دکل های 5G و درکل استفاده از امواج 5G را در سراسر کشور ممنوع اعلام کرد و دستور جمع آوری و حذف همه را صادر کرد! پوتین چیزهایی فهمیده !؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلمی کمتر دیده شده از مادر شهید عجمیان همون طور که پای منو بوسیدی منم پاتو میبوسم
⚓ عصر جدید دریا 🚢 یک زمانی برخی کشورها با استفاده از دریا، قدرت‌شون رو در دنیا گسترش دادن ✅ «حضور شما در مناطق دوردست،‌ کمک به امنیت کشور بود. شما نشان دادید که دریا مال همه است. دریاهای آزاد مخصوص کسی نیست، این ابرقدرت‌ها اگر بتوانند اقیانوس‌ها را هم به اسم خودشان سند می‌زنند تا دست دیگران کوتاه بشود» ۱۴۰۲/۵/۱۵
🔺پلیس آلبانی کنترل مقر منافقین را در دست گرفت تسنیم نوشت: 🔹در پی فشار بیشتر آلبانی به منافقین مستقر در مقر اشرف۳ در تیرانا، پلیس این کشور محدودیت‌های جدیدی را برای کنترل این مقر اعمال کرده که بر اساس آن، هیچکس بدون اجازه پلیس حق ورود و خروج در این اردوگاه را ندارد. 🔹فشارهای دولت آلبانی به منافقین خصوصاً پس از حمله پلیس ضدشورش این کشور به اشرف۳ در خردادماه سال جاری، موجی از اعتراض و انتقاد را از سوی اعضای این فرقه که تحقیر و فشار روانی زیادی را تحمل می‌کنند، برانگیخته است. 🔹سران منافقین از جمله مریم رجوی و مسعود رجوی (که اخبار ضد و نقیضی از زنده بودن او وجود دارد)، درقبال اتفاقات اخیر سکوت کرده‌اند که همین مسئله فشارهای داخلی به اعضا را بیشتر کرده و تعداد زیادی از آنها خواهان خروج از اشرف شده‌اند. 🔹بنا بر اخبار رسیده سران گروهک منافقین به این افراد قول داده‌اند که به شرط حفظ موضع مخالف با جمهوری اسلامی پس از خروج، این موضوع را پس از سالگرد فوت مهسا امینی و اتفاقات سال گذشته بررسی کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺ریشه‌یابی مشکلات دیروز و امروز از نظرگاه رویارویی ایران با مدرنیته غربی 🔸شهریار زرشناس: 🔹اگر تورم داریم، اگر ویژه‌خواری و مدیر فاسد و ناکارآمد داریم، همه به خاطر همان ساختی است که مدرنیته غربی برای ما به ارمغان آورده است. 🔹تا زمانی که در سایه فرهنگ ایرانی و اسلامی بودیم، یکی از تمدن‌های بزرگ جهانی بودیم و جریانی عظیم از فلسفه، ادبیات، هنر و صنعت داشتیم ولی تمام مشکلات دیروز و امروز ما از ترافیک خیابان‌ها تا معماری کج و کوله و کوچه‌های باریک و مسائل اقتصادی و فرهنگی، به همین مسئله یعنی رویارویی ایران با مدرنتیه غربی و مسئله نفوذ بر می‌گردد. 🔹مدرنتیه غربی ما را در این فرهنگ جهانی سهیم نکرد، بلکه هر آنچه داشتیم از ما گرفت و یک فرهنگ شبه مدرنیته به ما دادند که حتی روشنفکران سکولار هم به آن اذعان دارند. ایتا؛ https://eitaa.com/joinchat/4197974043Cc847276a8b سروش؛ https://splus.ir/joingroup/ADxEZXCKVcasFdOAN6wcMg
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وضعیت اتوبان‌های ژاپن! همون کشوری که میگن با هر چی که دم دستشون باشه برق تولید میکنن!!!🤔 📝 پاورقی
. تابستان داغ جهانی و متهمان طلبکار در ایران 🔹افزایش بی سابقه گرما و پیامد های آن، بحران جهانی است. اما جریان رسانه ای غربگرا ضمن سانسور واقعیت های جهانی (به ویژه غرب)، سعی می کند همین موضوع را هم بهانه منفی بافی و سیاه نمایی در ایران تبدیل کند. 🔹خبرهای جهانی را مرور کنید: 🔻سازمان ملل: ماه جاری، گرم ترین ماه ثبت شده در جهان است. گوترش: این، تازه اول دوران به جوش آمدن جهان است. 🔻گاوین اشمیت، اقلیم‌شناس ارشد ناسا: ژوئیه و آگوست امسال، احتمالا گرم‌ترین ماه تاریخ زمین در صد‌ها و یا شاید هزاران سال گذشته است. 🔻خبرگزاری رویترز: در اکثر کشورهای اروپایی، خشکسالی و آتش‌سوزی، موجب تخلیه خانه‌ها و قطعی آب و برق شده. ماه ژوئن، رکورد داغ‌ترین تابستان ۱۷۴ سال گذشته تاریخ اروپا را ثبت کرد. 🔻اعلام وضعیت قرمز گرمای مرگبار در اروپا. 🔻صدور هشدار قرمز برای ۱۶ شهر ایتالیا 🔻گاردین و سی ان ان: سال گذشته در اروپا، ۶۲ هزار نفر در اثر گرما جان باختند. 🔻گرما در آلمان جان ۸ هزار و ۱۷۰ نفر را گرفت. 🔻برآورد‌های سازمان بهداشت فرانسه: احتمالا در ایام افزایش گرما، دست کم ۸۰ نفر در فرانسه جان خود را از دست دادند. 🔻 مرگ و میر ناشی از گرما در آمریکا، در دهه گذشته دو برابر شده است. 🔻بزرگترین شبکه توزیع برق آمریکا که ۱۳ ایالت و ۶۵ میلیون نفر را تحت پوشش دارد، در کلیه خطوط، وضعیت اضطراری اعلام کرد. 🔻بی بی سی:۱۱۳ میلیون آمریکایی، یعنی یک سوم جمعیت این کشور، درباره موج گرما هشدار دریافت کرده‌اند. 🔻مقامات امریکایی نسبت به قطع برق دو سوم آمریکاییها به دلیل شدت گرما هشدار دادند. 🔻دستکم ۹ زندانی از ۳۲ زندانی جان باخته در ماه گذشته در زندان‌های تگزاس، بر اثر گرمای هوا مُرده اند. 🔻در ایالت آریزونای آمریکا، ۲۵ نفر بر اثر گرما مُردند. ۴۲۵ مورد مرگ ناشی از گرما در ایالت کالیفرنیا به ثبت رسید. 🔻گرما در کُره جنوبی، جان ۲۳ نفر را گرفت. 🔹از واقعیت های بحران جهانی که بگذریم، جریان غربگرا متهم است در دوره مدیریت خود به جای نیروگاه سازی و گسترش ظرفیت تولید برق، کشور را به عقب رانده است. 🔹مدیران این طیف، به غرب -که بزرگترین تولید کننده گاز های گلخانه ای است- برای کاهش یکطرفه استفاده از سوخت های فسیلی تعهد دادند، بدون این که غرب کمک جایگزینی ارائه دهد. 🔹ضمنا وزیر نیروی دولت سابق ادعا می کرد به خاطر ۲۰۰ مگاوات برق زیر بار مافیای نیروگاه سازی نمی رود(!) بدین ترتیب کشوری که طبق برنامه توسعه و سیاست های اقتصاد مقاومتی بنا بود صادر کننده برق باشد، با چالش تامین منابع مصرفی در داخل مواجه شد. 🔹البته با همت و تدبیر وزارت نیرو در دولت سیزدهم، هم بر ظرفیت تولید برق افزوده شده و هم مصرف -ولو با دشواری هایی- در حال مدیریت است. در عین حال، افزایش قابل توجه تولید برای رفع مطلق ناترازی و امکان صادرات، زمانبر است. ✍ محمد ایمانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 افشاگری مدیران فایزر در سنای استرالیا بعد از دو سال برای کارمندان خودمان از واکسن‌هایی که به مردم می‌زدیم استفاده نکردیم و به آن‌ها واکسن اختصاصی زدیم. وضعیت براندازهایی که فایزر زدن : 🙄
🔥رپورتاژ عجیب کاروکارگر برای سفیر ژاپن 🔻روزنامه‌ به نظر می‌رسد بیش از آنکه حنجره کارگران باشد، بیشتر به یک بنگاه رسانه‌ای شبیه است که هر روز با تیترهای سیاه از نام کارگران به نفع تعلقات سیاسی غربگرایان بهره برداری می کند. 🔻برای نمونه این روزنامه در شماره روز شنبه ۱۴ مرداد۴۰۲، به صورت عجیبی بیشتر نیم صفحه خود را به مصاحبه بی ربط با سفیر ژاپن اختصاص داده است و ضمن حمله ضمنی به روسیه و چین که فعلا به دلیل اشتراک منافع، تعاملات سیاسی اقتصادی راهبردی سطح بالایی با ایران دارند، از حلقوم سفیر ژاپن که ظاهرا در اجاره آمریکاست، حرفهای مورد مورد نظر غرب را علیه سیاست خارجی جمهوری اسلامی و دفاع از زلنسکی اختصاص داده است!! 🔻قرینه دیگر بر شدت بالای سیاست زدگی کاروکارگر این است که این روزنامه در صفحه اول از جلسه مهم رئیس جمهور با با ۶ شرکت بزرگ صنعتی که با سرنوشت واحدهای تولیدی و هزاران کارگر گره خورده است کاملا بی توجه عبور کرده است. 🔻اصلاح سیاست‌های این روزنامه یا تدبیر تریبون دیگر برای پیگیری مطالبات کارگران زحمتکش با حداقل میزان سیاسی کاری‌های جناحی کاملا ضروری به نظر می‌رسد. ✍حمیدرضا ابراهیمی