eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 تذکر و هوشیاری هرچه به سالگرد فتنه نزدیکتر می‌شیم، انتشار فیلم‌ها از درگیری و خشونت‌ دو قشر از جامعه با عناوین مختلف، زیاد و زیادتر میشه! ⛔️لطفا لطفا لطفا هیچ فیلم و کلیپی که از درگیری و تنش تحت هر عنوانی هست رو منتشر نکنید.⛔️ 🔹علت ۱. در قشر انقلابی منجر به ناامیدی میشه ۲. در قشر متوهم برانداز، منجر به گستاخی میشه ۳. جامعه رو به غلط، خشن و دچار تنش معرفی میکنه که منجر به ترویج خشونت میشه راهکار: بدون انتشار رسانه‌ای، فیلم، کلیپ و عکس مورد نظرتونو رو برای سازمان اطلاعات فراجا ارسال کنيد. برخورد قاطع می‌کنند.
✅✅✅ بیانات رهبری : در دولت خوشبختانه افرادی که فهم اقتصادی‌شان، دانش اقتصادی‌شان خیلی خوب است و ما از آنها واقعاً باید استفاده کنیم و بشنویم و یاد بگیریم زیادند. ۱۴۰۲,۰۱,۱۵ ♦️ دشمنان در صدد تخریب مسئولان انقلابی هستند.
👆 دورخیز عاملین وضع موجود برای انتخابات مجلس 🔻کدام یک از نزدیکان دولت روحانی و اصلاحات در پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شرکت کرده اند ؟
عالم به فدای دل محزون رقیه 🥀
⭕️یادمون نمیره!! 🔻صبح رفتم بانک، کمتر از ده دقیقه ارز زیارتی اربعین رو گرفتم ولی هیچ وقت یادم نمیره زمان روحانی با چه فلاکتی از تو سوراخ دیوار به مردم ارز دادن و چه آبرویی از ایرانی جلوی اون همه ملت نرفت!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍ امروز تضعیف رهبری بالاترین گناه است ➖ان شاءالله خدا توفیق بده یار رهبرمان باشیم ➖خدا توفیق بده قدر این آقا را بدونیم ➖خدا شاهده گناهی بالاتر از تضعیف رهبری نیست ➖تضعیف نظام حرام است 📹 "مرحوم آیت الله فاطمی نیا" "روحت شاد مرد بزرگ و یاور رهبر" --------------------------------------------------- 💐 تا نیایی گره از کار بشر وا نشود درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود 💐
🔴 شکایت ملت بزرگ ایران از جسارت به ساحت قرآن مجید را میلیونی امضاء کنید. 🔺از آن‌جا که جسارت‌کنندگان از بی‌عملی ما مسلمانان روز به روز گستاخانه‌تر به عمل شنیع خود ادامه می‌دهند، ما ملت شهید دادۀ ایران از از قوه قضائیه و سایر مسئولان ذیربط تقاضای اشد مجازات عامل یا عاملان، آمران، مروجان و مشوقان این حرکت هنجارشکنانه از طریق مراجع قضایی را داریم. ✊ این شکایت را امضاء کنید: 👉 https://asle90.24on.ir/n/5 برای قرآن تمام زندگی‌مان را اگر هزینه کنیم هم ضرر نکرده‌ایم… پس تا می‌توانید این پیام را برای دوستان‌تان ارسال کنید✊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 خلاصه‌ی اتفاقات از مهر ۱۴۰۱ تا مرداد ۱۴۰۲ و تاثیرات آن بر اقتصاد و معیشت مردم 🔺 مردمی که پشت کشورشون باشن اینجوری تو دهن دشمن میزنن و مشکلات کشورشون رو حل می‌کنند.
همه مراقب باشیم ..روزی باید جوابگو باشیم 😭
🔴 و سایر وابستگان!!!!!
مردم چرا انقلاب کردند؟.mp3
8.25M
🎙 💠 مردم چرا انقلاب کردند؟ 🔸 آقای مسئول حواست هست؟؟ 🔸 بخوای با علی باشی، باید انسان باشی.
❌ ناگفته‌های یک جلسه تاریخی/ژنرال‌های دولت روحانی به رئیسی چه گفتند؟ چه سندی مستندتر از اظهارات و بیانات آقایان دولت قبل در اولین جلسه با رئیس جمهور منتخب . این اظهارات مربوط به جلسه هیأت دولت در تاریخ چهارشنبه سوم مرداد ۱۴۰۰ است: آقای جهانگیری در همان جلسه صریحاً می‌گوید: «… واقعاً شرایط کشور دشوار است. ما تقریباً کم‌سابقه‌ترین دوران ۴۰ سال انقلاب را داشتیم. با اینکه ما خب جنگ تحمیلی را هم داشتیم و همه ما توی مسائل بودیم، توی شرایطی که به‌هرحال با فشار خارجی، آمریکایی‌ها و مسائل ما در منطقه، مسائل داخلی بسیار سخت شده بود. این شرایط کرونا، این شرایط خشکسالی، منابع کشور هم که ته کشیده، این هم شرایط دشوار بودجه، شرایط اقتصاد دشوار شده، هم شرایط اجتماعی و هم خارجی؛ » جهانگیری می‌گوید: «بزرگ‌ترین مشکل پیش روی ما، که قبلاً هم خدمت‌تان گزارش کردم، بحث انتقال نهاده‌ها و تدارک ورود آن به کشور است. درخصوص سایر کالاهای اساسی هم مشکل تأمین ارز را داریم. از این ۶میلیون و۳۲۸ هزارتنی که در بنادر وجود دارد و در اسکله‌ها و لنگرگاه‌ها ۹۸۴ میلیون دلار یا نزدیک به یک‌میلیارد دلار به ارز نیاز داریم. اینها کالاهایی است که ارز به آنها تخصیص داده نشده است.» رزم‌حسینی، وزیر وقت صمت می‌گوید: «در برق صنایع، ۶۰ درصد شب‌ها و ۳۰ درصد روزها برق هست. برق فولادمان هم ۵۰ درصد بعضی مواقع وصل است و بعضی مواقع قطع و الان تولیدمان کاهش داشته است.» در ادامه اردکانیان، وزیر وقت نیرو می‌گوید: «جناب آقای رئیسی در جریان باشند که با توجه به کاهش نسبی دما، خوشبختانه فعلاً امکان اینکه تولید برق را افزایش بدهیم فراهم شده؛ منتها این افزایش مرتب نیست؛ یعنی ما حتی ۷۰ درصد تا ۸۰ درصد هم در بعضی مواقع قطعی داشتیم و ….» خاوازی وزیر وقت جهادکشاورزی صریحاً اذعان می‌دارد: «برای گندم ۱.۲ میلیارد دلار و برای روغن ۱.۱ میلیارد دلار نیاز داریم؛ علاوه بر ارزی که مربوط به نهاده‌های دامی است و اگر بخواهیم آن‌را ثابت نگه داریم، یک میلیارد دلار هم اینجا نیاز داریم.» ربیعی سخنگوی دولت روحانی: برای موفقیت دولت سیزدهم دعا می کنیم. دولت آینده راه دشواری در پیش دارد. باید همگان انتظارات منطقی از دولت آینده،‌ داشته باشیم. دولت آینده هم، در شرایط تحریم قرار دارد. ‌تحریم، حقیقتی انکارناپذیر است . دولت آتی با چالش‌های سه گانه‌ امروز دولت دوازدهم نیز روبرو خواهد بود. تغییرات آب وهوایی و خشکسالی، امری واقعی است و جدی. بدون تردید نمی‌توان با عادات مالوف‌،‌ مسیر را ادامه دهیم. تغییرات اقلیمی و کرونا هم به عنوان «افراطی گری انسان ساخته طبیعت»،‌ چالش‌هایی هستند که دولت آتی با آن مواجه خواهد بود. همیشه کرونا و تحریم هم آثار معیشتی و روانی خود را ادامه می دهد. در کنار آن، تجربه ما در 8 سال اخیر می گوید تنها راه موثر برای مواجهه با این چالش‌ها مدارا، عقلانیت و سختکوشی است که می توان با آن بر مشکلات فائق شد.
خوشا راهی که پایانش تو باشی
⚫️ السلام علیک یا سیدتنا رقیه (س)
‏کلا 10 الی 20 نفر مخالف مصوبه عفاف و حجاب هستند ،ولی تمام کانال های تلگرامی ،حرف همین 10 نفر رو پخش می کنند، اقلیت پر سر و صدا که میگن، یعنی همین؟