eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
عضو کمیسیون ناتو با انتشار تصویری از نقشه تجزیه‌شده ایران از نقشه ناتو پرده برداشت 🔹️او نوشته است با تجزیه برخی کشورها، دنیای بهتری ساخته خواهد شد!/باشگاه خبرنگاران AkhbareFori ذات لجنی غربی ها را ببینید !!! بله، کوچیک بشن کشورها تا هم بزنیت تو سرشون وهم غارت شون کنید !!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نظر رهبرانقلاب درمورد استفاده از برخی اساتیدِ غیرانقلابی: «از عناصر نامطمئن، مطلقا در دانشگاه‌ها استفاده نکنید!»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ رئیس جمهور به سوال شیطنت آمیز روزنامه شرق؛ «در جامعه التهاب نیست؛ التهاب در دشمن است»!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 باید کارمندان ادارات مرتب آموزش ببینند تا بهتر کار مردم راه بیفتد❗ ⬅️ بر اساس نهج‌البلاغه، هم گزینش مهمه، هم آموزش و هم نظارت درونی و بیرونی❗️
✔️ رئیسی: منتظر لبخند غربی‌ها نخواهیم شد 🔺رئیس‌جمهور: 🔹میز مذاکره را برای رفع تحریم ها ترک نکردیم و طرف مقابل ترک کرد و پشیمان شد. 🔹سازمان شانگهای یک ائتلاف منطقه‌ای است که در مسائل مختلف اقتصادی و امنیتی تاثیرگذار است. 🔹ما منتظر لبخند غربی‌ها نخواهیم شد. زندگی و اقتصاد مردم را به لبخند انها متصل نمی‌کنیم. 🔹التهابی در کشور نداریم و التهاب در طرف مقابل و دشمن وجود دارد. دشمنانی که در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده‌اند ملتهب هستند که با انقلابی که درحال پیشرفت است چه کار کنند. 🔹القا دشمن، القا دو قطبی و چند قطبی در جامعه است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خبرنگار المیادین: من در افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی حضور داشتم؛ به عنوان یک خارجی مبهوت شدم؛ این تحریم های آمریکایی پس کجاست؟
🔺وقتی برخی روزنامه‌های داخلی، به هیچ عنوان خبر بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی را پوشش نمی‌دهند یعنی اساسا با ایجاد هرگونه امید و حس خودباوری در جامعه مشکل دارند، با خروج مذاکره از اولویت ذهنی جامعه (بعنوان تنها راه حل مشکلات) مساله دارند و از بازبینی تعلل‌های چندین ساله و خوش‌بینی‌های واهی‌شان توسط جامعه هراس دارند!
از مدافع تا فاتح؛ 🔴 صهیونیست‌ها به نصرالله چگونه نگاه می‌کنند؟ 🔰 وبگاه والا در تازه‌ترین گزارش خود از سید حسن نصرالله به عنوان یک فاتح نام برده و عنوان کرده او از مدافع لبنان به فردی تبدیل شده که به دنبال فتح الجلیل است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 همزمان با ایام ... حضور ده ها عالم مسلمان از فلسطين ودیگر کشورها در نماز جماعت حرم مطهر امام حسین علیه السلام .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تعجب زائر عربستانی اهل قطیف، از میزان کرامت و مهمان نوازی عراقی ها در مسیر راهپیمایی اربعین .
﷽؛ نقل می‌کند که علیه‌السلام فرمودند : « نَفَسُ الْمَهْمُومِ لِظُلْمِنٰا تَسْبِیحٌ ، وَ هَمُّهُ لَنٰا عِبٰادَةٌ ، وَ کِتْٰمانُ سِرِّنٰا جِهٰادٌ فِي سَبِیلِ اللهِ کسی که به جهت ستمی که به ما شده محزون باشد نَفَس کشیدن او تسبیح خداوند است ، و نگرانی او برای ما عبادت است ، و مخفی داشتن اسرار ما جهاد در راه خداست » . آنگاه علیه‌السلام فرمودند : باید این حدیث شریف را با طلا نوشت . إن‌شاءالله‌تعالی در پناه و و علیهم‌السلام محفوظ و مؤید و منصور باشید صَلِّ عَلی وَ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• 🎥⭕️ ماجرا جالب‌تر شد! 🔺 معترضین سوریه با عکسهای وارد خیابان ها شدند و شعارهای ضد انقلاب و ضد حاکمیت بشار اسد سر دادند! 🔺 سناریو، همان سناریوی نخ نمای همیشگی است. ⚠️ شهرهای شمالی سوریه که تحت کنترل و اشغال گروهکهای تروریستی داعش و گروهکهای حمایت شده از سوی ترکیه و آمریکا هستند، کانون این شورشها می‌باشند. 👈 هنگامی که پروژه زنده نگه داشتن آشوبها بعد از یکسال در داخل با شکست مواجه می‌شود به ادلب سوریه متوسل می‌شوند. 🔰 جالب‌تر اینکه بسیاری از زنان تروریست‌های داعش در این راهپیمایی حجابشان از مهسا امینی کاملتر است، عین تناقض!
فرق مدیریت برق تو ایران و آمریکا خیلی جالبه اونجا برای جبران کمبودها قیمت برق رو تا ۶۰۰۰ درصد بالا میبرن اینجا ظرفیت تولید برق رو! تو همین دو سال ۷۷۰۰ مگاوات به ظرفیت برق اضافه شده ولی یه عده خودتحقیر اینارو نمی خوان ببینند.
• ♦️برای خودکشی‌های کثیفتان هم از مایه میگذارید !؟ چرا از هزینه های سرسام آور لوازم آرایشی و جراحی‌های زیبایی و چشم و هم چشمی‌های اینستاگرامی و ترویج فحشا و سفرهای ترکیه و آنتالیا و سگ و گربه بازی هایتان و ... که همین احساس پوچی و حقارت و خودکشی را بدنبال دارند چیزی نمی‌گویید!؟ باشد که حضور میلیونی و مردمی اربعین در همیشهء تاریخ، خاری باشد در چشمهایتان... 👌
✳️ باسمه تعالی ✳️ ⏺ ۱_به این آقای مطهری باید گفت : شما اول اثبات کن که فرزند خلف استاد شهید مطهری هستی نه یک فرد بیگانه با مکتب ایشان بعد از ایشان دم بزن ⏺ ۲_ شما که روزی اصول گرا بودی در دوره قدرت اصلاحات در حرکتی نفاق آمیز به پیروی از شوهر خواهرت علی لاریجانی تغییر جناح دادی و اصلاح طلب شدی ما این چرخش ۱۸۰ درجه شما را فراموش نکرده ایم ⏺ ۳_ آقای مطهری الان هم حرفهای شما همان حرفهای اصلاح طلبان غربگرا و نفوذی است نه بازتاب سخنان و مکتب بزرگ معلم انقلاب اسلامی علامه شهید مطهری ⏺ ۴_ قرار نیست درجمهوری اسلامی کسانی مانند صادق زیبا کلام استاد دانشگاه تهران باشد و از بیت المال این کشور حقوق بالایی بگیرد و علیه جمهوری اسلامی و به نفع اربابان خود یعنی شیاطین غربی کار کند و به ریش این ملت بخندد ⏺ ۵_این استادنماهای خائن همان تروای نفوذ هستند که به اربابان غربی خود به شکل های گوناگون مانند : ⛔️ تطهیر چهره شیطانی شیاطین غربی ⛔️گل و بلبل نشان دادن کشورهای غربی ⛔️فراری دادن مغزهای کشور ⛔️ کتمان موفقیت ها و نقاط مثبت کشور و نظام ⛔️ بزرگ نمایی و سیاه نمایی نقص و ضعف ها ⛔️ ایجاد بدبینی و یأس ⛔️ تربیت دانشجوی غربزده و سکولار ⛔️ وساطت جهت ارتباط دانشجویان با سرویس جاسوسی غربی و...‌ خوش خدمتی و به این نظام اسلامی و این ملت شریف و کشورعزیز ایران خیانت می کنند 💠 ۶_ آیا برخورد نکردن با این موجودات منافق ، نفوذی ، مزدور و خائن و مخرب خیانت به اسلام ، تشیع ، نظام اسلامی ، ملت شریف و کشور عزیز ایران نیست؟
✳️ باسمه تعالی ✳️ 💠عوامل افزایش عمر 💠 ❇️ امام حسین(علیه السلام) فرمودند : ❇️ هرکس زبانش راستگو باشد ، کردارش پاکیزه گردد و هرکس نیت خیر داشته باشد ، روزیش فراوان و هرکس با زن و بچه اش خوش رفتار باشد عمرش طولانی مي شود.» 📗 ارشاد القلوب، ج ١، ص ٣٢٣
• 🔺مظلوم نمایی استاد دانشگاه شریف قطع همکاری علی شریفی‌زارچی با دانشگاه به علت پایان مدت پیمانی و عدم درخواست تمدید بوده است. درضمن در این مدت هم بخشی از تکالیف آموزشیش را انجام نداده بوده حالا هم برای مظلوم نمایی به دروغ گفته منو اخراج کردن! :)
❌پول خرید لوازم آرایشی و عشوه و ناز کردن در عروسی‌ها و داخل خیابان برای نامحرمان رو نمیشه و نباید به فقرا داد. فقط هزینه رفتن به کربلا، مکّه و امثال اون رو باید به فقرا داد ! ❌خرید خانه ۵میلیارد تومانی برای سگ اشکال نداره اما رفتن به کربلا، اجحاف در حق فقراست. همین افراد، فردا میان میگن: دم از فرزندآوری نزنید، چون هزینه‌ها بالاست !
• 🌱 باور کنید جنگ است و جنگ امروز بسی سخت تر از دفاع هشت ساله دشمن با تمام قوا از زمین و آسمان در حال حمله به مرزهای اعتقادی و ایمانی ماست ... حرکتی کنید! 🌷
❤️امام جعفرصادق علیه السلام : زائرِ حسین‌علیه السلام وقتى به قصد زيارت از خانه‏‌اش خارج شد، سايه‏‌اش بر چيزى نمی‌افتد مگر اینکه آن چيز برايش دعا می‌کند. و هنگامى كه آفتاب بر سرش بتابد، گناهانش را می‌سوزاند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 راننده بهش میگه پیاده شو کشف حجاب سوار نمیکنم اون خانم شروع به الفاظ رکیک نسبت به راننده میکند و با وقاحت تمام می‌نشیند و پیاده نمیشود!! راننده با او درگیر میشود اونقدر مسئولین مماشات کردن تا اینا دارن کشور رو به جنگل تبدیل میکنن! چقدر باید پررو باشی که به راننده بگی پیاده نمیشی و فحشم بدی... 📌پ ن ۱: بی‌غیرت باباته که میذاره اینجوری بیای بیرون😁 📌پ ن۲: دم راننده گرم😉👌👊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: یک قدم تا خودکفایی در تولید کاغذ فاصله داریم 🔹قیمت کتاب برمی‌گردد به قیمت کاغذ. ما می‌توانیم در تولید کاغذ خودکفا بشویم. قبلا میزان تولیدمان چشم‌گیر نبود اما در این ۲ سال افزایش چشم‌گیری داشتیم. ما با برداشتن یک گام دیگر به خودکفایی در تولید کاغذ خواهیم رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ رئیسی: این دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجام که آقایان وعدهٔ آن را می‎دادند دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد 🔹رئیس‌جمهور در جواب سوال اینکه چرا برجام به نتیجه نرسید گفت: با موضوع برجام تک‌گزینه‌ای برخورد نکردیم اما نگاه قبلی‌ها این نبود. 🔹غرب به تعهداتش در برجام عمل نکرد اما ما متعهد ماندیم. فقط ۱۵ بار آژانس اعلام کرده اقدامات هسته‌ای ایران انحرافی ندارد. اما برای اینکه بهانه دست دشمن ندهیم میز مذاکره را ترک نکردیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دشمن دانا به از دوست نادان ،، دوست نادان منافق است و قابل شناسایی نیست ولی دشمن نمایان است ،،