eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‌💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼 🍃🌺🍂 🌿🍂 🌸 ✳️یاران امام مهدی (عج) به چهار گروه تقسیم می شوند: ۱- اوتاد ❇️ افرادى هستند که به اندازه یک چشم برهم زدن از خداى خویش غفلت نمى کنند و به دنبال مال دنیا نیستند مگر آن چه که نصیب و روزى آنها شود و خطاها و لغزش هایى که از افراد دیگر صادرمى شود ازآنها سرنمى زندو (درخصوص غیر پیامبران) در آنها عصمت شرط نیست، آن عصمتى که از شرایط قطب است. این گروه بى واسطه با حضرت مهدى علیه السّلام در ارتباط هستند. ۲- ابدال ❇️ ابدال یک درجه از اوتاد پایین تر و در مرحله بعدى هستند که ممکن است گاهى ازآنهاغفلتى صادر شودولى بلافاصله با تذکر و تنبّه آن غفلت را از خود دور مى کنند و هرگز گناه عمدى از آنها سر نمى زند. ۳- نجباء ❇️ در رتبۀ بعد از ابدال قرار دارند و با دو واسطه (اوتاد و ابدال) با حضرت علیه السّلام در ارتباط هستند. ۴- صلحاء ❇️ افراد باتقوایى هستند که متصف به صفت عدالت هستند، اما ممکن است گاهى اوقات از آنها خطایى سرزند که بلافاصله استغفار کرده و پشیمان مى شوند همان طور که خداوند متعال مى فرماید: هرگاه گروهى از شیاطین در دل اهل تقوى وسوسه و خیالاتى واردکنندبلافاصله آنها متذکر شده و همان دم خدا را به یاد آورده آگاه و بینا مى شوند.(۶) ♻️صلحاء با سه واسطه با حضرت مهدى علیه السّلام در ارتباط هستند.(۷) 🔆اگر یکى از اوتاد کم شود، یکى از ابدال جایگزین او مى شود و جاى آن ابدال را یکى از نجباء پر مى کند و به جاى او یکى از صلحاء وارد دستۀ نجباء مى شود و هرگاه یکى ازصلحا کم شودازبقیۀ مردم که صلاحیت و لیاقت داشته باشند جایگزین صلحاء مى شوند.(۸) 📚منابع 1-سوره ملک آیه ۳۰ ۲- امام حاضر،مدیرناظر صص۷۶-۷۵ ۳-مصباح کفعمی ص۵۳۴ حاشیه بر دعای ام داوود ۴-کافى،ج ۳،ص ۱۴۱ ۵-تاریخ غیبت کبری ،محمدصدر ص۱۹۵ به نقل ازغیبت طوسی ص۱۰۲ ۶- اعراف /۲۰۱ ۷- امام حاضر ، مدیر ناظر ص ۸- مصباح کفعمى،ص ۷۰۴ 🌹 🌿 🌾🍂 🍃🌺🍂 💐🌾🍀🌼🌷🍃
🌹فرزند شهید محسن حججی در دیدار امروز با رهبر معظم انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ در آمریکا محصول میساختم اما در ایران کشور میسازم! 🔹‌ دکترای هوش مصنوعی که مدیریت در شرکتهای آمازون و مایکروسافت رو رها کرده و به ایران بازگشته 💎🔻: 🖌انسان در این مورد در این فکر فرو می‌رود که اگر جواب ظرفیت گسترده خود را در میدانی که هرچه بیشتر انسانیت خود را وسعت میدهد؛ ندهد، آری! در عین برخورداری از همه امکانات دنیایی همچنان با خلأ بزرگ خود روبه‌رو خواهد بود و معنی حضور این شخص در ساختن ایران، به همان معنای حضور در تاریخی است که ادامه آمریکا نیست.☘️ 🍃✨🌸✨🍃✨🌸✨🍃
آقای رییسی در مجمع عمومی قرآن روی دست گرفت از سردار سلیمانی یاد کرد شرف قاتلانش را برد و پیگیر محاکمه قاتلانش شد آمریکا را بزرگترین زندان مادران و مجرم اتمی نامید جنایات اسراییل را برشمرد و مدافع کل امت اسلام شد از امام زمان یاد کرد و گفت قدرت های کهنه،گذشته اند و ما آینده ایم!
📩 گفتند حرکت نظامی روی میز است اما از روی میز تکان نخورد/ میدانستند اگر وارد این میدان بشوند شروعش با آنهاست پایانش با آنها نیست، این را دفاع مقدس نشان داد ✏️ رهبر انقلاب صبح امروز: اینی که گفتند فی تقلب الاحوال عُلِمَ جواهر الرجال، در دگرگونی‌های بزرگ گوهر انسانها شناخته میشود، این مخصوص افراد نیست، جامعه هم همینجور است. یک جامعه را در حوادث سخت و سنگین میشود شناخت. ✏️ ما خودمان را نمیشناختیم و دیگران هم ما را نمیشناختند، دنیا هم ما را نمی‌شناخت، در دفاع مقدس هم ما خودمان را شناختیم هم دیگران ما را شناختند، آن‌هایی که صاحب ادعا بودند در دنیا فهمیدند. ✏️ یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس همین ایمن‌سازی کشور است. دفاع مقدس کشور را از تهاجم‌های نظامی محتمل تا حدود زیادی ایمن کرد. ✏️ یعنی هی گفتند که حرکت نظامی هم روی میز است اما از روی میز تکان نخورد میدانستند که اگر چنانچه وارد این میدان بشوند شروعش با آنهاست پایانش با آنها نیست، این را دفاع مقدس نشان داد. این هم یکی از دستاوردهاست. ✏️ ایمان‌های عمیق و صادق، عزم‌های قوی و راسخ، هوشمندی جوانان ایرانی، قدرت ابتکار و نوآوری‌ها، از سوی عناصر نظامی و غیرنظامی، ظرفیت غلبه بر قلدرهای جهانی اینها چیزهایی بود که در این دفاع مقدس از ملت ما و از رزمندگان ما آشکار شد و دیده شد. خود ملت هم اینها را شناختند و طبعاً وقتی ما شناختیم فهمیدیم که این توانایی ها را داریم امید ما زیاد خواهد شد، نشاط ما زیاد خواهد شد، بیشتر درصدد استفاده از این توانایی‌ها برخواهیم آمد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: آیا وقت آن نرسیده که به ۷۵ سال اشغالِ فلسطین پایان داده شود؟
🔴 جنگ الکترونیک علیه GPS هواپیماهای اسرائیل 🔹شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی از حملات و جنگ الکترونیک علیه سیستم  GPS هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر خبر داد. 🔹بسیاری از هواپیماها در پرواز هفته‌های گذشته خود به مقصد فرودگاه بن‌گوریون تل‌آویو با حملات الکترونیکی و اخلال در سیستم GPS  خود روبرو شده‌اند. 🔹در نتیجه این امر برخی پروازها مجبور به تغییر مسیر و فرود در دیگر فرودگاه‌های سرزمین‌های اشغالی شده‌اند. 🔹اگرچه هنوز به صورت رسمی منشأ این حملات الکترونیکی مشخص نشده است اما یک منبع ناشناس مدعی شد که سیستم‌های جنگ الکترونیک روسیه مستقر در خاک سوریه و دریای مدیترانه در پشت پرده این حملات دست دارند.
💥پایان خاورمیانه آمریکا و نقش محوری ایران ✍️ مهدی روحی 🗓 28 شهریور ۱۴۰۲ ♻️نشریه علمی فارن پالسی در مقاله‌ای با عنوان "پایان خاورمیانه آمریکا" نوشته است، «چهار ستون سنتی آمریکا در خاورمیانه اکنون شکننده‌تر از آن هستند که بتوان به آنها تکیه کرد. 🔻 چهار کشور بزرگ منطقه همگی اعتماد واشنگتن را از دست داده اند. این پایگاه منظور خود از چهار کشور را «عربستان سعودی، اسرائیل، ترکیه و مصر» معرفی کرده که هر یک مسیرهای خود را ترسیم کرده‌اند و آشکارا منافع اصلی واشنگتن را نادیده می‌گیرند. 🔻البته این نشریه به چرایی این موضوع نپرداخته است که چرا این چهار متحد سنتی آمریکا در غرب آسیا، مسیر خود را از آمریکا جدا کرده اند. 🔻پاسخ این سوال مهم را باید در سخنان آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا جستجو کرد. بلینکن طی سخنانی در دانشگاه جانز هاپکینز در واشنگتن گفته است: « جهان در حال گذار به یک نظم دیپلماتیک جدید است که در آن واشنگتن باید اوضاع را برای غلبه بر تهدیدات فزاینده روسیه و چین رهبری کند.» 🔻البته بلینکن این سخنان را بیشتر از زاویه نگرانی قدرت گرفتن چین و روسیه در تحولات بین المللی بیان کرده است ولی در ادامه به نکته ای اشاره کرده است که بیشتر اهمیت دارد وی گفته: «یک عصر در حال پایان است، یک عصر جدید در حال آغاز است و تصمیماتی که اکنون اتخاذ می‌کنیم آینده را برای دهه‌های پیش رو شکل خواهد داد.» 🔻این سخنان از چند جهت بسیار پر اهمیت و راهبردی است: 🔺اول؛ اینکه متحدان سنتی آمریکا در منطقه هم دارند به نظم جهانی پسا آمریکا فکر می کنند و به تعبیر فارن پالیسی به مسیرهای جدید پیش روی خود می اندیشند. 🔺دوم؛ روزی مقام معظم رهبری از پیچ مهم تاریخی سخن به میان آوردند و بر برنامه ریزی به جهان پسا نظم آمریکایی تاکید کردند که برخی غرب گرایان و غرب پرستان این سخنان را به سخره گرفته، بر آشفته شده و غیر واقع بینانه دانستند اما اکنون نشریه معتبر فارن پالیسی و وزیر خارجه آمریکا به طور صریح به آن اعتراف می کنند 🔺سوم؛ اگر متحدان سنتی آمریکا مسیرهای جدید برای خود ترسیم کرده و بر اساس آن بر خلاف منافع آمریکا حرکت می کنند؛ جمهوری اسلامی که بیش از همه بار مبارزه با سلطه گری غرب به رهبری آمریکا را بر دوش کشیده در طراحی این مسیر باید اولی تر و پیشگام تر بوده و در تشکیل ائتلاف افول هرچه بیشتر و زودتر نظم غربی یکی از مهم ترین و موثرترین حلقه های نظم جدید قرار گیرد. 🔺چهارم، خاورمیانه خانه ماست و در دوره پسا امریکا باید با نقش محوری ایران در راستای امت گرایی اسلامی به سمت یک الگوی منطقه گرایی با محوریت احیای تمدن اسلامی و باز احیای جهان اسلام حرکت کند.
سلام بعنوان یک فرد ایرانی از مواضع رییس جمهور مردمی ومحبوبم آقای سید ابراهم رییسی عزیز در دفاع همه جانبه از قرآن،مسلمین ،ایران،وانسانیت که باعث غرور وافتخار هر آزاده ای گردید،تشکر وقدردانی میکنم،امیدوارم که همچنان شاهدعزت وافتخار و سرافرازی ملت تحت منویات امام خامنه ای س و زمینه سازی ظهور را با همدلی و وحدت در دولت ایشان باشیم🤲 صحت وسلامتی برایت آرزومندیم سید عزیز🤲🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اخراج دیپلمات رژیم جعلی صهیونیستی از صحن سازمان ملل 🔹️با آغاز سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، یک عضو هیئت رژیم صهیونیستی با بالا گرفتن عکس به دنبال اخلال در جلسه بود که از صحن سازمان ملل اخراج شده و توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب : 🔺آمریکایی ها مهمترین کمک که کمک اطلاعاتی است را صدام می کردند. 🔺آمریکایی ها نقشه های هوایی و شیوه های تاکتیکی را در اختیار دشمن قرار می‌دادند. 🔺آلمانی ها امکانات تهیه تسلیحات شیمایی را در اختیار صدام قرار دادند. 🔺فرانسوی ها پیشرفته ترین تجهیزات هوایی را در اختیار صدام قرار دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: مادرهایی بودند که مادر ۹ یا ۸ یا ۷ شهید بودند؛ این شوخی نیست، اتفاق افتاده است جوانان با شوق شهادت به جبهه‌ها می‌رفتند. مادران و همسران راضی می‌شدند که جوانان به جبهه بروند؛ می‌گفتند حتی اگر ۱۰ فرزند داشتیم به جبهه می‌فرستادیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دم بچه های خبرنگارمون توی نیویورک گرم که اینجوری مزدور های رو اذیت کردن 😂
آیت الله العظمی سيستاني: تسلیم محض رهبر( امام خامنه ای) باشید، هرچی گفت بگید چشم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ اصلا چه فایده‌ای برای جمهوری اسلامی دارد که انقدر روی آن پافشاری می کند؟!
📩 زاویه‌ی دیدی که عظمت دفاع مقدس را روشن خواهد کرد ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ساعتی پیش در جمع فعالان عرصه دفاع مقدس: ✏️ مهاجم‌ها در دفاع مقدس چه کسانی بودند؟ اگر با این زاویه به دفاع مقدس هم نگاه کنیم، عظمت و اهمیت دفاع مقدس روشن خواهد شد. ✏️ همه قدرتهای مطرح آن روز دنیا شدند یک جبهه و در این حمله به جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی سهیم شدند. آمریکا یک جور،  کشورهای مختلف اروپا هر کدام یک جور، بلوک شرق آن روز به سرکردگی شوروی جور دیگر. ✏️ گفته میشد مشوق اصلی حمله‌ی صدام به ایران آمریکایی‌ها بودند. بعد هم در طول جنگ مهمترین کمک را  که کمک اطلاعاتی است آمریکایی‌ها میکردند. به آسانی نقشه‌های هوایی را، جایگاه آرایش نیروهای ما را نقشه‌برداری میکردند در اختیار آن‌ها میگذاشتند به طور مداوم و پی در پی و شیوه‌های راه‌کنشی جنگی (تاکتیکی) را، در اختیار صدام قرار می دانند. ✏️ اروپایی‌ها و فرانسوی پیشرفته‌ترین تجهیزات هوایی و جنگنده و بالگرد را در اختیار صدام قرار دادند. ✏️ آلمانیها امکانات تهیه تسلیحات شیمیایی را که این همه فاجعه در ایران و در خود عراق حتی در حلبچه به وجود آورد، در اختیار صدام قرار دادند. ✏️ بلوک شرق، شوروی سابق و کشورهایی که در اروپای شرقی بودند از امکانات زمینی و هوایی هر چه می‌خواستند در اختیار صدام گذاشتند و هر چه لازم داشت به او دادند. موشک گران بود و توپخانه‌اش را جوری تجهیز کردند که بتواند با توپخانه تهران را بزند که خرجش زیاد نباشد. ✏️ کشورهای عرب منطقه‌ی خودمان، پول بی‌حساب در اختیارش گذاشتند. هم پول دادند، هم مسیر رفت و آمد؛ قسمت جنوبی خلیج فارس به طور دائم محل رفت و آمد کامیونها و ماشینهای سنگینی بود که ابزارها را میبردند، وارد عراق میکردند. ✏️ یعنی همه کمک کردند، همه! مهاجم اینها بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥درگیری یوسف سلامی در آمریکا با براندازا😂دمش گرم ببینید چطور داره از ایرانی ها دفاع می‌کنه و با حرفاش تو دهن اونا میزنه👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔅رهبر انقلاب: نیروهای مسلح جزو نوامیس حتمی هر جامعه هستند....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: ما در منطقه دخالتی نداریم؛ بله حضور داریم، حضور معنوی 🔅خیلی از این کشورهای منطقه به‌طور رسمی پایگاه دارند ولی ما نداریم؛ اما حضور معنوی داریم. فریاد آنها از این بلند است.
دکتر ر ئیسی در سازمان ملل: این کتاب (قرآن) هرگز نمی‌سوزد. ولی قطعا این قاب خیلی‌ها را سوزاند
🔰خاتمی و مصائب «خوداخراجی» از کشتی انقلاب 🔸درباره صحبتهای اخیر یار غار براندازان و فتنه‌گران ✍محمد مهدی شیرمحمدی 🔻یکم: نعلبکی خداوند نیما یوشیج را بیامرزد که می‌سرود: «آب در خوابگه مورچگان افتاده است...» مورچه اگر داخل نعلبکی چای هم بیفتد، گمان می کند، جهان را آب برده است! بیچاره گناهی ندارد، ریزنقش است و افق دیدش به اندازه دنیای خودش. 🔹حالا حکایت محمد خاتمی و پیران افسرده مدعی اصلاح‌طلبی است. چون، دل در گرو غرب دارند، با فروپاشی غرب، برآمدن خورشید تابان اسلام در جهان را نمی‌بینند و گمان می کنند جمهوری اسلامی در خطر فروپاشی است. 🔹از ندای «رسیدن به قله» عصبانی هستند و چون خود را گرفتار «خوداخراجی» از کشتی ولایت کرده‌اند و سرگردان در گرداب مصائب تمدن غربی هستند، فریاد می‌زنند نظام دچار خودبراندازی است! 🔹عزیز دل برادر! این تخته پاره غرب است که توان کشیدن بار تو که هیچ، زلنسکی و مکرون و بایدن را هم ندارد. 🔻دوم: زاویه در فتنه ۸۸ به فتنه‌گران خوداخراج شده، گفته شد: «ما کسی را از کشتی انقلاب پیاده نمی کنیم. اما اگر کسی اصرار دارد پیاده شود، کاری نمی توانیم بکنیم.» 🔹آقای خاتمی! خطای تحلیل وقتی برایت پیش آمد که از کاروان حقیقت دور افتادی و زاویه دید تو تغییر کرد. یادت هست، زمانی که خود را در حلقه یاران امام خمینی (ره) می دیدی، در تریبون مجلس به مرحوم بازرگان عتاب و خطاب می کردی! 🔹الان که در جمع کانون زندانیان سیاسی قبل از انقلاب، نهضت آزادی و یاران مرحوم بازرگان را «نجیب» می‌خوانی، آیا نمی خواهی ببینی که از حلقه یاران امام گریخته‌ای و برای پیوستن به یاران بازرگان، توبه وارونه کرده‌ای؟! 🔹اگر چنین است که مخاطبان تو بدانند با تو نیز به سیاق نهضت آزادی، معامله کنند. لابد می دانی که حضرت امام خمینی (ره) به رفیقت مرحوم سید علی اکبر محتشمی‌پور وزیر کشور کابینه موسوی، فرموده بود: «... پرونده این نهضت و همین طور عملکرد آن در دولت موقت اول انقلاب شهادت می‏دهد که نهضت به اصطلاح آزادی طرفدار جدی وابستگی کشور ایران به آمریکاست... شاید آمریکای جهانخوار را... بهتر از شوروی ملحد می‏دانند و این به اصطلاح نهضت آزادی و افراد آن چون موجب گمراهی بسیاری از کسانی که بی‏اطلاع از مقاصد شوم آنان هستند می‏گردند، باید با آنها برخورد قاطعانه شود و نباید رسمیت داشته باشند.» 🔹و می دانی که مرحوم آقای منتظری وقتی با همنشینان بد، همچون نهضت آزادی نشست و برخاست، از حلقه یاران امام خمینی (ره) دور افتاد و در کژراهه‌ای افتاد که می‌دانی. 🔻سوم: جابه‌جایی فرجام کار آقای خاتمی، آنجا شگفت‌تر است که امروز نقش خود را با آقای بهزاد نبوی هم جابه‌جا کرده است! آقای نبوی چهره اصلی سازمان مجاهدین انقلاب است که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آن را در دوران صدارت خاتمی، «نامشروع» خواند، او همان کسی است که در کسوت نایب رئیس مجلس ششم، حتی تجزیه ایران همانند فلسطین را جایز می شمرد. درست مثل تشکیلات خودگردان فلسطین و غزه... 🔹حالا همین چریک پیر، این روزها به دلیل تندروی جبهه اصلاحات حاضر نیست ریاست این گروه را بپذیرد و اصرار دارد اصلاح‌طلبان باید زیر سقف جمهوری اسلامی کار کنند و انقلاب، علیه انقلاب اسلامی را نه ممکن می خواند و نه مطلوب. 🔹عجیب است که آقای خاتمی نقش بهزاد نبوی تندروی دیروز را پذیرفته و بهزاد نبوی، نقش خاتمی ملایم‌تر دیروز را. 🔻چهارم: رقص! آقای خاتمی! رقصیدن زیر شمشیر غم غرب بس است! رشته‌ای که دوستی غرب، برگردن افکنده را باز کن. بنده خدا! چراغ این انقلاب با این فوت‌ها و فن‌های صد من یه غاز، خاموش نمی‌شود. هر آنکس پف کند، ریشش بسوزد. حداقل از بهزاد نبوی بیاموز که آخر پیری، فرصت خوبی برای معرکه‌گیری علیه انقلاب اسلامی نیست. 🔹به جای ریاست فرهنگستان براندازان، پردازش واژه هر روزه، با طعم براندازی و خودبراندازی را رها کن و بیا به صراط مستقیمی که امام خمینی (ره) بنیان نهاد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جایگاه زن در غرب، ۱۰۰ سال پیش VS جایگاه زن در اسلام، ۱۴۰۰ سال پیش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 یک کرامت شنیدنی از امام رضا علیه‌السلام یا امام رضا علیه السلام من گناه کارم ببین 😭😭 🎙