eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر معظم انقلاب صبح سه شنبه در دانشگاه امام علی علیه‌السلام: این بلا را عملکرد خود صهیونیستها بر سرشان آورد. وقتی ظلم و جنایت از حد گذشت، وقتی درنده‌خویی به نهایت رسید، باید منتظر طوفان بود. اقدام شجاعانه و در عین حال فداکارانه‌ی فلسطینی‌ها پاسخ به جنایت دشمن غاصب بود که سالها ادامه داشت و در ماه‌های اخیر شدت آن افزایش پیدا کرده بود. مقصّر هم دولت کنونی حاکم بر رژیم غاصب صهیونیستی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️هشدار فرمانده کل قوا به سران رژیم صهیونیستی؛ ⚠️بدانند واکنش حمله به غزه و ظلمها سیلی سنگین‌تری بر رخسار زشت آنهاست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: 🔹این مظلوم‌نمایی را رژیم اشغالگر بهانه قرار داده است برای اینکه بتواند باز به ظلم مضاعف خودش ادامه بدهد. حمله به غزه، حمله به خانه‌های مردم، حمله به غیرنظامیان، قتل‌عام و کشتار دستجمعی مردم غزه. 🔹این مظلوم‌نمایی دستاویزی است برای اینکه باز بتواند این جنایت را چند برابر کند. با مظلوم‌نمایی میخواهد این جنایات خودش را توجیه کند. این هم یک محاسبه‌ غلط است. 🔹بدانند سران و تصمیم‌گیران رژیم غاصب و حمایت‌کنندگانشان که همین کار بلای بزرگتری بر سر آنها خواهد آورد. بدانند واکنش این ظلمها سیلی سنگین‌تری بر رخسار زشت آنهاست. ۱۴۰۲/۷/۱۸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پس از تصمیم اسرائیل در قطع آب از نوار غزه؛ بارش باران شدید در غزه
مادر نیکا "نسرین" شاکرمی: در کنار مردم اسرائیل هستیم ! پرچمی که عکس شیر روش هک شده👆، پرچم براندازان هست. منظورش از مردم ایران، من و شما نیستیم.🤭 اون تعداد افرادی هستن که هر چند وقت یکبار میان شعار میدن و میرن تا چند وقت خیری ازشون نیست😆 ما که ایرانی هستیم، یاد گرفتیم که در کنار مظلوم باشیم. 👈ما در کنار مظلوم"مردم فلسطین" هستیم، نه ظالم (مردم اسرائیل) ✍الحمدلله کشور ما در دست این تفکر نیست، وگرنه از دم همه(جز عده‌ای قلیل که هم تفکر خودشون هستن) رو قلع و قمع می‌کنن... سالهای سال جان مردم غزه و فلسطین را گرفتند، صدایی از این فکر بلند نشد اما الان که الحمدلله قبله‌ی آمال"آرزوهاشون" داره نابود میشه، حمایت خودشون رو اعلام کردند.
🔴هـشـدار فرمانده کل قوا، به سران و تصمیم گیران رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آنها:......👆
⭕️ خوش رقصی برای رژیم کودک کش...
⚠️رزمندگان مشغول مبارزه اند! . پاکسازی 1100 جنایتکار
حساب توئیتر دولتی چین ادعا کرد عامل موفقیت حماس و غافلگیری موساد استفاده نیروهای حماس فلسطین از گوشی های هواوی ساخت چین هست چون غیر قابل جاسوسی برای موساد و سیا آمریکا است!
❌️ همونایی که نسخه می‌پیچیدند: واسه اربابتون‌ امام حسین علیه‌السلام ،مشکی نپوشید، واسه اربابای اسرائیل شون ،مشکي پوشیدند!؟؟
🔴کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی: 🔻شهرک‌نشینان میگویند ، زنان و کودکان را نکشتند و روی دیوار خانه‌ها نوشتند القسام کودکان را نمی‌کشد. 👈بله فرق است میان مسلمان و صهیونیست کودک کش جنایتکار... ما مثل هم نیستیم👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در مصر یک رسم عجیب وجود دارد. زنان و دخترانی که غیبت کنند، یا مقابل شوهران و پدران خود زبان بازی کنند وتمکین نداشته باشند. توسط امام مسجد جمع شده و زبان آن ها داغ میشود تا همیشه یادشان بماند و در آینده دوباره چنین عملی انجام ندهند. ✅خانمهای کشورمون بایدقدر این آزادی روبدونن🥵🥵🥵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قابل توجه آنها که برای گرگ صهیونیستی دل می‌سوزانند. محله رمال در غزه که ساعتی پیش با خاک یکسان شده است.
به دروغ می‌گفتند آخوندا فرار کردن ونزوئلا حالا خاخام هاشون دارن فرار میکنند
✡️ عملیات یهود برای مبارزه با (صلی‌الله علیه و آله و سلم) 📃 برشی از یک کتاب | (دفتر اول)، صفحه ۲۴۶ تا ۲۵۱: 🔸 یهود با شناسایی نور نبوت در اجداد پیامبر (ص) و تطبیق آن با علائم ذکر شده در کتاب‌های آسمانی، می‌کوشیدند این نور را خاموش سازند. در ادامه به تلاش‌های یهود در زمینه جلوگیری از تولد و ظهور پیامبر اکرم (ص) خواهیم پرداخت: 1️⃣ ترور هاشم، جد اعلای پیامبر (ص) 2️⃣ ترور شیبه یا عبدالمطلب جد پیامبر (ص) 3️⃣ ترور عبدالله که به مکرر اتفاق افتاد و ناکام ماند. 4️⃣ تلاش برای ترور شخص پیامبر اکرم (ص) 🔍👈🏼 برای مطالعه تفصیل موارد بالا میتوانید به فصل هشتم کتاب درسنامه دشمن شدید با عنوان «یهود قبل از عصر بعثت» مراجعه بفرمایید. 📚 شما میتوانید علاوه بر خرید به قیمت قدیم، از ۴۰٪ تخفیف ویژه برای تهیه این مجموعه بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شناسه زیر در ارتباط باشید: 🆔 @Admin_Chs ✅ پایگاه نشر آثار استاد مهدی طائب 📢 @ostad_taeb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نظم جدیدی بر جهان حاکم خواهد شد 🎬 استاد مهدی طائب 🔹️ نبرد آینده مقاومت، با رژیم صهیونیستی، چند روز طول می کشد؟
⛔️نژاد پرستی ✍در مسیحیت به کسی که کار دینی می کند، می گویند. یعنی آنقدر کار کرده که او را به این صفت "کاردینالی" می شناسند.
☄تا دیروز پُر رویی و زبون درازی می کردید احمق‌ها! بخورید که حقتونه. 👈ما رو بخاطر دعا کردن، مسخره می‌کردن اما الان درخواست دعا دارن. با کمال بی حیایی و بی شرمی، نوشته: [صدها از به اسرائیل حمله کردند] 😏 👈وقتی حمله می کردید و می کشتید، تروریست نبودید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅بسم رب قاصم الجبارین✅ 🕎نابودی اسرائیل 🕎 الله اکبر 🇮🇷🇮🇷🇮🇷خامنه ای رهبر تجلی این👇 عبارات رهبری در سخنرانی ۱۸ مهر ۱۴۰۲ در انیمیشن فوق 👆 و اما عبارت رهبری👇 «با مظلوم نمایی میخواهند این جنایات خودش را توجیه کند. این هم یک محاسبه‌ی غلط است. بدانند سران و تصمیم‌گیران رژیم غاصب و حمایت‌کنندگانشان که همین کار بلای بزرگتری بر سر آنها خواهد آورد. بدانند واکنش این ظلمها سیلی سنگین‌تری بر رخسار زشت آنهاست. » 🎞انیمیشن فوق العاده عالی که بر مبنای پیش بینی نابودی اسرائیل چند سال پیش ساخته شده است.👆 حتما حتما حتما ببینید عالیه👆
⭕️ابرحریف بزرگترین مرد‼️‼️ ✳️ماهنامه " فارین افرز" از نشریات سیاست خارجی آمریکا به زندگی سیاسی و اجتماعی آیت‌الله خامنه‌ای پرداخته است. این نخستین بار است که یک مجله معتبر آمریکایی تیتر اول و مطلب اصلیش را به مرور مواضع و جهت ‌گیری ‌های رهبر کنونی ایران اختصاص می‌دهد.در این شماره از مجله  عکس ایشان را بر روی جلدش چاپ کرده! 🔸گدین روز، مدیر مسول مجله گفت : علت اختصاص مطلب اصلی نشریه به آیت‌الله خامنه‌ای، آشنایی بیشتر مخاطبان آمریکایی از رهبری ایران است که "قدرت سیاسی بسیار دارد و تصمیمات و سخنانش با پیامد های مهم منطقه‌ای و بین‌المللی همراه است این مجله تیزهوشی و مدیریت بالای آیت‌الله خامنه‌ای را مانع تحققق اهداف غرب در مقابل ایران دانسته است 🔸مقاله‌ (جنگ آیت‌الله): این مرد 80 ساله بی ‌سر و صدا به قدرتمندترین مرد خاورمیانه تبدیل شده است. آیت‌الله خامنه‌ای طی 30 سال رهبری‌اش، همیشه یک مشکل آزار دهنده برای رؤسای جمهور ایالات متحده بوده است 🔹 در مطلبی BBC با عنوان آیت‌الله خامنه‌ای مرد فضاهای خالی ایران: آنچه آیت ‌الله خامنه‌ای را از بسیاری از رهبران متمایز می ‌کند، نگاه منطقی و عملگرایانه او به سیاست است 🔶روزنامه آمریکایی یو ‌اس ‌ای ‌تودی به نقل از ‌اندیشکده آمریکن اینترپرایز : بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک «ابر حریف» به ‌نام آیت ‌الله خامنه‌ای است که نقشه راه را می‌شناسد و مردم به او اعتماد آمیخته با اعتقاد دارند.
🇮🇷🇵🇸 📝 یادداشت تحلیلی | پوشالی بودن ارتش باصطلاح مقتدر رژیم صهیونیستی ❌ رژیم سفاک صهیونیستی، وقتی نتوانست در مقابل طوفان الاقصی رزمندگان فلسطینی مقاومت کند، مناطق مسکونی، غیرنظامی، بیمارستان‌ها را با انواع موشک ها، سلاح های سنگین و بمب ها، خصوصا بمب‌های ممنوعه فسفری مورد هدف قرار داد و این در حالی است که رزمندگان فلسطینی با رویکرد دینی، اخلاقی و رعایت قواعد بین المللی، نظامیان متجاوز و البته مناطق شهرک نشین مسلح به انواع سلاح ها را مورد هدف قرار دادند. ♦️و این یعنی اینکه رژیم اشغالگر خون آشام صهیونیست در میدان جنگ، قدرت مقابله با رزمندگان مقاومت فلسطینی را ندارد و دست به کشتار مردم بی دفاع فلسطین می زند. ♦️در نتیجه؛ می توان گفت؛ رژیم صهیونیستی از آخرین ابزار بازدارندگی خود در برابر رزمندگان فلسطینی استفاده می کند و این گرچه قتل عام کودکان و زنان بی دفاع را بدنبال دارد ولی نمی تواند برگ برنده برای رژیم کودک کش صهیونیست باشد. 🔺 و در پایان می توان گفت؛ ابهت پوشالی ارتش صهیونیستی به اینکه یکی از ارتش های قدرتمند دنیاست، آشکار شد و رزمندگان فلسطینی در صورت تداوم مقاومت و مقابله با رژیم صهیونیستی می توانند در آینده نزدیک سرزمین مادری و قدس شریف را آزاد نمایند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 🔥🎥 پاسخ به تمام شایعات و دروغ‌هایی که در مورد فلسطین به ما گفتند 🔰 دروغ‌هایی مثل:👇 1️⃣ فلسطینی‌ها در کنار داعش با ما می‌جنگند!! 2️⃣ فلسطینیا خون اهدایی هلال احمر ایران رو پس دادن!! 3️⃣ فلسطینی‌ها برای مرگ صدام عزا گرفتن!! 4️⃣ حماس اسرائیل رو به رسمیت شناخت!! 5️⃣ چراغی که به خونه رواست به مسجد حرام است! مگه خودمون فقیر نداریم که به اونا کمک کنیم! 6️⃣ فلسطینی‌ها خودشون خونه‌هاشونو به صهیونیست‌ها فروختن!!! 7️⃣ تیم فوتبال فلسطین با تیم فوتبال ما بازی نکرد!! 8️⃣ فلسطینی‌ها سنی و ناصبی و مخالف شیعیان هستند!! 9️⃣ فلسطینی‌ها هدایای ایرانیا رو آتش زدند!! 🔟 رقص و شادی فلسطینی‌ها اونوقت ما برای اینها گریه می‌کنیم!!! 1️⃣1️⃣ ازدواج نیروهای حماس با دختران ۹ساله!! 2️⃣1️⃣ مردم اسرائیل از دولت اسرائيل جدا هستند!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تک تیراندازهای صهیونیست ،فقط برای تفریح و خنده ،در حال کشتن بچه های فلسطینی هستند، ولی هیچکدام از نهادهای حقوق بشری و بین المللی، که نگران «شهروندان بی‌گناه!؟اسرائیلی» هستند، آن موقع حتی خم به ابرو نیاوردند!؟؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ کارشناسان اسرائیلی: 📍باید ورق را برگردانیم اگر این کار را نکنیم تمام منطقه می‌بیند که ارتش ما ضعیف است/ما نباید مثل اوکراین بشویم، میلیون ها دلار برای جنگنده F35 خرج کردیم پس الان کجا هستند؟/در این مبارزه ایران نهایت توانمندی‌ خود را به میدان آورده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دکتر هوشنگ امیراحمدی: عملیات طوفان الاقصی شکست سه سرویس جاسوسی موساد، سیا و MI6 بود؛ ایران به عمق سازمان جاسوسی موساد نفوذ کرده است! 🔸پاسخ کوبنده دکتر امیراحمدی، استاد دانشگاه راتگرز آمریکا در پاسخ به یاو‌ه‌گویی جنگ‌طلبان: 🔺تنها ایران است که جایگاه ویژه‌ و توان قدرت‌سازی علیه اسرائیل را دارد؛ آمریکایی‌ها خوب می‌دانند که توان جنگ با جمهوری‌اسلامی را ندارند! ایران تأسیساتی دارد که غیر قابل تخریب هستند!