eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍یمنی ها به ناو گروه ایالات متحده آمریکا حمله کردند جالب است که بر خلاف ادعای آمریکایی ها سامانه هاشون قادر به ردگیری موشک ها نبودند. 👈به خاورمیانه بدون آمریکا خوش آمدید قبل از پایان ۲۰۲۵ ان شاءالله هیچ اثری از آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی در منطقه نخواهد بود !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸نمازجماعت تو واشنگتن از نمازجماعت های ما داره پیشی میگیره دقیقا پشت به نماد شیطان پرستی،ابلیسک
✍ 8 کُرد اهل غزه در حمله رژیم صهیونیستی شهید شدند.😔😔 👈 جسارتا پان کردها حرفی برای گفتن دارند یا چون طرف مقابلشان رژیم جعلی هست براشون صرف اقتصادی نداره ؟!🤦‍♂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍ قدرت_لیزری_نظامی_ایران 👈فناوری طراحی و ساخت سلاح‌های لیزری بسیار پیچیده و منحصر به فرد است 👈صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران جزو همین کشورهاست که سلاح‌های لیزری را برای دفاع هوایی کوتاه‌برد و همچنین دفاع از تأسیسات حساس و حیاتی طراحی کرده وساخته است 👈 که درصنایع دفاعی کشورمان طراحی وساخته شده، دارای مأموریت‌هایی چون حفاظت و حراست از اماکن حساس وحیاتی کشور است 👈 دیگر سامانه سلاح لیزری رونمایی شده ایرانی است این سامانه که مجهز به ردیاب تصویری جهت اخلال درعملکرد سنسور‌های تصویری منصوب روی اهداف پرنده مانند پهپاد، موشک کروز و ریزپرنده است، با استفاده از لیزر پرتوان قادر به مقابله با اهداف هوایی است از شواهد وقرائن موجود درکنار ظهیر می‌توان گمانه زنی کرد که یکی از مأموریت‌های آن نصب و به کارگیری روی شناور‌های نظامی است 👈پدافند لیزری از حساس‌ترین و یکی از اصلی‌ترین مسائل در لبه فناوری نظامی فعلی جهان به حساب می‌آید و کمتر از هفت کشور مهم و قدرتمند دنیا به تنهایی توانسته‌اند دراین زمینه محصولی حتی در حد آزمایش موفق دراختیار داشته باشند 👈 دانش طراحی وتولید سامانه‌های پدافندی لیزری ازجمله دستاورد‌های مهمی است که صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران به آن دست یافته‌ و توپ‌های لیزری که بااستفاده از اشعه لیزر پرتوان قادر به مقابله و انهدام اهداف هوایی پرنده هستند،امروزه درسازمان رزم یگان‌های پدافندی کشورمان برای مقابله با اهداف متخاصم درکنار سامانه‌های توپخانه‌ای وموشکی قرار گرفته‌اند.
4_5877418159073399419.mp3
24.21M
🎤 سخنرانی استاد بسیار شنیدنی موضوع فلسطین
310058753_-1404986101.pdf
4.23M
💠📗 📚 عنوان : جزوه آغاز یک پایان 📖موضوع : 🔸 روایتی مستند از افول قریب‌الوقوع رژیم اشغالگر قدس ✍ نویسنده : علی رحمانی ، دکتر شهره پیرانی 📄 تعداد صفحات: ۴۳ صفحه ⭕️ ف- فوتوریسم 🔸بحث تئولوژیک تمام مذاهب آسمانی
♨️حیا فقط برای کوچه و خیابان نیست❗️ حجاب_فاطمی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
⭕️ چرا عربستان دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل بود یکی از دلایلی که عربستان را برای عادی سازی و صلح با اسرائیل قلقلک می دهد و عربستان قبل از طوفان الاقصی به جد در صدد بود تا با اجرای صلح ابراهیم روابط خود و کشورهای عربی همسو با عربستان را با این غده سرطانی عادی سازی نماید بحث اقتصادی و بطور خاص طرح اتصال خلیج عقبه (خلیج عرب) با دریای مدیترانه است (خط قرمز روی نقشه بالا) طبق این طرح خلیج عقبه با حفر کانال به دریای مدیترانه متصل می شود که از طریق آن رفت و آمد کشتیرانی بصورت دو طرفه انجام می گیرد . در صورتی که چنین طرحی اجرا میشد درآمد بسیار بسیار هنگفتی بابت عوارض کشتیرانی به اسرائیل می رسید که حتی از درامد کانال سوئز نیز بسیار بیشتر پیش بینی می گردد . از این طرح عربستان و اردن نیز بطور قابل توجهی منتفع می شوند. این طرح از طرحهایی است که هنوز آنچنان آن را رسانه ایی نکرده اند .اما این طرح در واقع قطعه ایی از طرح کریدر هند به اروپا است این کریدر از هند /عربستان/اسرائیل به اروپا متصل می شود.
47.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 یهودیان صهیونیست، تشنه به خون مردم ایران قسمت ۱ 🔰 شواهدی از تاریخ باستان 👈🏻 حیله‌گری رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی: ما مردم ایران را دوست داریم. فقط با حکومت ایران، دشمنی داریم! اما واقعیت تاریخی: 👈🏻 یهودیان صهیونیست در تاریخ باستان، چنان به ایران، خیانت و در حق مردم ایران، جنایت کردند که در ادبیات فاخر فارسی، یهودی نمادِ رذالت و بدذاتی است. 👈🏻 کوروش هخامنشی از اعتماد به یهودیان پشیمان شد... 👈🏻 بسیاری از پادشاهان زرتشتی ساسانی هم از اعتماد به یهودیان پشیمان بودند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به آنان استفاده می‌کردند. 👈🏻 یهودیان صهیونیست، جِنتیل‌ها، یعنی مردم غیر یهودی از جمله ایرانیان را، حیوان می‌دانند!؟😳😡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌اسرائیل از زبان اسرائیل ▪️توضیح روزنامه‌نگار اسرائیلی، 👈 دربارۀ سه اصلی که باعث می‌شود اسرائیلی‌ها بتوانند با وجود واقعیت‌های وحشیانۀ موجود، در آرامش کامل زندگی کنند! ▪️گیدئون لوی، روزنامه‌نگار و نویسنده اسرائیلی است که برای روزنامه هاآرتص مقاله و ستون هفتگی می‌نویسد. کارهای او اغلب بر اشغال سرزمین‌های فلسطینی توسط اسرائیل تمرکز دارد. ▪️او از سال 1978 تا 1982 به عنوان دستیار و سخنگوی شیمون پرز، رهبر وقت حزب کارگر اسرائیل، کار کرد.
💠 از نسل کشی صهیونیست ها در غزه تا نسل کشی صهیونیست ها در ایران 🔹این روزها شاهد نسل کشی صهیونیست ها در فلسطین هستیم. اما سال هاست که صهیونیست ها از طریق بی بند و بار کشورمان و با سکوهای مجازی آمریکایی صهیونیستی در حال نسل کشی هستند. زیرا نسل نوجوان و جوانی که آینده این مملکت هستند را از طریق همین فضا به فساد و فحشا می کشانند و خانواده ها را نابود می کنند. 👈 دین زدایی و عفت زدایی از جامعه ای که پایبند به ارزش هاست، در حقیقت، نوعی است. جامعه به نسل پاک و پایبند به ارزش های اخلاقی و دینی نیاز دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️مدرسه‌ی دهه‌هشتادی‌ها در سانفرانسیکوی آمریکا ! روی دهه هشتادی‌های ما برای اغتشاشات سرمایه گذاری کردند، ولی دهه هشتادی های خودشان برای آزادی و نابودی اسراییل و استکبار جهانی به پاخاستند!