eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
خدایا 😭💔 ما را ببخش که برادران و خواهران مسلمانمان، با کودکانشان، مظلومانه، بدون آب،برق ،غذا،دارو و....در جنگلی به نام دنیا،سازمانهای بین المللی،حقوق بشر و....،به دست سفی تمرین مردم عالم، صهیونیست های پست تر از حیوان،شبانه روز ،قتل و عام می شوند؛ و ما ،بی تفاوت،له زندگی روزمره خود می پردازیم!؟ خدایا،ما را ببخش ، که نمیدانم،وقتی امام زمانمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هم بیاید، چگونه خواهیم بود و در کدامین صف، حسینی، یا یزیدی؟؟!😔😞😓
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هزار الله اكبر و هزار صلوات بر محمد و آل محمد براى اين نوجوان فلسطينى اهل غزه! 🔹مى گويد رابطه ما را با عالم قطع كرده اند اما نمى توانند رابطه ما را با رب العالمين قطع كنند. نكته ها و بلاغت و عمق سخنان او شنيدنى ست. و انك باعيننا! عنايت خداوند أست كه مثل خورشيد لعل مى آفريند.
میخواستند حجاب رو تو ایران از بین ببرند ، پایگاه بسیج واحد خواهران *سانتیاگو* هم با حجاب شدند!
✍️همزمان با پیشروی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال غربی غزه شهروندان فلسطینی شروع به استفاده از کریدور خروجی ایجاد شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی کرده اند. این راه خروج امن فقط در ساعات خاصی بازگشایی میشود و راهی برای انتقال مردم به جنوب باریکه غزه است.
⭕️ ⭕️ مجازات «یهود فاسد» اسرائیل، بعد هرج الروم ✍️ مصطفی امیری ▪️واقعه «هرج الروم»، قبل از مجازات یهود فاسد است و در واقع، قبل از تسلط سفیانی بر شام اتفاق می‌افتد. ▪️بعد هرج الروم و تضعیف حامیان رژیم اسرائیل، تقابل نظامی و جنگ فراگیر محور مقاومت شیعی با صهیونیست‌ها شکل خواهد گرفت و «مارقه الروم» برای دفاع، وارد صحنه تحولات میدانی «فتنه شام» خواهد شد. ▪️هرچند در این جنگ، پیروزی از آن محور مقاومت شیعی و زمینه‌سازان ظهور است و «مقدمات» آزادی فلسطین، رقم خواهد خورد و نشانگر این است ساعت شنی «زوال اسرائیل» به مراحل پایانی رسیده است. ▪️لکن یهود و حامیانشان مثلث «غربی، عبری و عربی» با رونمایی از «سفیانی» و تسلط بر منطقه شام، تلاشی برای بقاء خواهد داشت. ▪️در واقع سفیانی، به منزله «تنفس مصنوعی» اسرائیل است و با شکست وی آزادی نهایی فلسطین بعد از ظهور، رخ خواهد داد. ▪️«سفیانی» در قالب کمربند امنیتی رژیم صهیونیستی، نقش ایفا خواهد کرد. ▪️زیرا بنابر نصوص آیات قرآن در سوره اسراء (وعده الاخرۀ) و احادیث معتبر، یهود بعد از ظهور نیز در فلسطین، کماکان مستقر هستند و با «سپاه قدس» امام عصر در «جنگ طبریه» وارد نبرد می‌شوند و امام مهدی و حضرت عیسی، صهیونیسم بین‌الملل را شکست می‌دهند. ▪️در واقع جنگ شیعه با یهود صهیونیست و فروپاشی اسرائیل، قبل از ظهور است؛ اما آزادی فلسطین و فتح نهایی قدس، بعد از ظهور، توسط امام عصر و حضرت عیسی خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«نفرین هشتاد» که ابوعبیده سخنگوی حماس در سخنرانی چند روز قبل خود به آن اشاره کرد، چیست؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🥖این صحنه‌ها رو حتما صبح زود درب سوپرمارکت‌ها یا ساندویچی‌ها دیدید... این صحنه‌ها، نماد امنیت و اعتماد در ایران هست!!! !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📱🎙📽 -کوتاه- 📜موضوع: مسلمان هایی، که کافر یا یهودی و مسیحی، از دنیا میرن! 🎚📻 سخنران:حجة الاسلام محمد رضا .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇺🇸واقعا نمیتوان باور کرد اینجا واشنگتن دی‌سی آمریکاست، اما باید باور کرد! 🔝صدها هزار نفر در واشنگتن تجمع کردند تا حمایت جوبایدن را از رژیم صهیونیستی محکوم کنند و همچنین آتش‌بس فوری در را خواستار بشوند!
🔺جنگ روانی، جنگ نرم 🔸جنگ روانی پیشینه ای بسیار طولانی دارد؛ چرا که انسان‌ها برای تحت تأثیر قرار دادن طرف مقابل به شیوه‌ها و ترفندهایی متوسل می‌شدند، اما اصطلاح جنگ روانی در جنگ جهانی دوم در آمریکا و اروپا رواج یافت. 🔹فولر، مورخ و تحلیلگر نظامی بریتانیایی اولین کسی بود که اصطلاح جنگ روانی را در سال 1920 به کار برد. در آن زمان استفاده فولر از واژه جنگ روانی در محافل نظامی و علمی بریتانیا و آمریکا توجه چندانی را به خود جلب نکرد. در ژانویه 1940 با انتشار مقاله ای با عنوان "جنگ روانی و چگونگی به راه اندازی آن" این اصطلاح برای اولین بار وارد ادبیات آمریکا شد. بر این اساس "جنگ روانی را باید استفاده از هر نوع وسیله ای به منظور تاثیر گذاری بر روحیه و رفتار یک گروه با هدف نظامی مشخص معنا کرد". در پایان جنگ جهانی دوم این اصطلاح به "فرهنگ لغت وبستر" وارد شد و بخشی از عبارت پردازی‌های سیاسی و نظامی آن زمان را تشکیل داد. 🔸 در سال 1950 یعنی تنها یک‌سال پس از پایان جنگ جهانی دوم "ترومن"، رئیس جمهور وقت آمریکا به منظور کسب آمادگی برای اجرای جنگ‌روانی در کره پروژه‌ای با عنوان "نبرد حقیقت" را با بودجه‌ای معادل 121میلیون دلار تصویب کرد. ارتش آمریکا اداره و ریاست جنگ‌ روانی را به عنوان بخش ستادی ویژه ایجاد کرد و در کنار واحدهای رزمی، واحدهای جنگ‌روانی گسترده‌ای را با استفاده از تجربیات جنگ‌جهانی دوم تشکیل داد. از آن‌زمان تاکنون، سازمان‌ها و واحدهای روانی تبلیغاتی آمریکا با توسعه‌ای روزافزون همواره به عنوان یکی از بازوهای اصلی آن کشور در جنگ و صلح عمل کرده‌اند.
🔺تاریخچه جنگ روانی: 🔹آنچه مسلم است این که عملیات روانی سابقه‌ای به قدمت تاریخ انسانیت دارد. از این منظر کمتر برهه‌ای از تاریخ حیات سیاسی و نظامی بشر را می‌توان یافت که فارغ از این عنصر باشد. محققان زیادی در پی یافتن قدیمی‌ترین نمونه‌های استفاده از جنگ روانی بوده‌اند. در این میان پل لاین بارگر، سابقه استفاده از جنگ روانی را به جنگ کیدئون با مادها نسبت می‌دهد. در این جنگ کیدئون برخلاف رسوم نظامی زمان خود که هر دسته صد نفره یک مشعل داشتند، به هریک از سپاهیان مشعلی داد و این توهم را در ذهن دشمن ایجاد کرد که تعداد افرادش، صد برابر میزان واقعی است،‌در نتیجه توانست بدون هیچ درگیری به پیروزی دست یابد. از این زمان به بعد این اعتقاد به‌وجود آمد که جنگ حداقل در دو زمینه رخ می‌دهد؛ میدان نبرد و اذهان عمومی در تاریخ اسلام، روشن کردن آتش توسط سپاهیان اسلام در شب فتح مکه و ایجاد رعب در بین مکیان از این طریق، نقش مهمی در شکستن مقاومت آنها داشت و حیله‌ی قرآن بر سر نیزه کردن عمروعاص و شکست دادن سپاه در حال پیروزی امام علی(ع) با این وسیله نمونه‌های برجسته‌ای از جنگ‌های روانی است که به اقتضای فرصت و نبوغ طراحان آن به منصه ظهور رسیده‌اند. 🔸از نمونه‌های گسترده جنگ روانی در قرن بیستم می‌توان به جنگ جهانی دوم اشاره کرد. هنگامی که در سال 1939، محققان آلمانی به‌منظور توجیه شکست کشورشان در جنگ جهانی اول اعلام کردند که از جمله مهم‌ترین علل شکست، ‌غفلت آلمان از سلاح تبلیغات و استفاده مؤثر رقیبان از آن سلاح بوده است، در واقع خبر از حضور گسترده‌ی ابزار تأثیرگذاری روانی در صحنه سیاست و نظامی‌گری می‌دادند. وقوع تحولاتی همچون تشکیل وزارت تبلیغات در آلمان و سازمان‌های جنگ روانی و تبلیغات جنگی در دیگر کشورها، تصدیق عملی این ادعا بود. 🔹پس از آلمان‌ها، به‌طور عمده این مسأله مورد عنایت آمریکایی‌هایی قرار گرفت که به نوعی خود را ابرقدرت جدید جهانی می‌دانستند تا جایی که آن‌ها در کنار استراتژی نظامی‌، سیاسی و اقتصادی اصطلاح «سایکو استراتژی» یا راهبرد روانی را طرح و باین داشتند که عنصر روانی از مسأله زمان جنگ فراتر است و در هنگام صلح نیز باید به آن پرداخته شود.
🔺مؤلفه‌های جنگ روانی جدید: 🔸آنچه امروزه به‌عنوان جنگ روانی جدید مطرح است، در واقع محصول یک سری تحولات صنعتی و تکنولوژیک از جمله گسترش ارتباطات اجتماعی است که ابتدا در اروپا رخ داد. توسعه و گسترش ارتباطات، به‌نوبه خود باعث شد تا انسان‌هایی که تا پیش از این، فقط در محدوده قومی،‌قبیله‌ای و محلی فکر می‌کردند، این بار ملی و جهانی فکر کنند و به مسایل دنیایی فراتر از مناطق محدود خود علاقه‌مند شوند. همچنین پس از انقلاب صنعتی و گسترش جمعیت شهرنشین،‌زمامداران امور کم کم با مقوله افکار عمومی مواجه شدند که از قدرت فراوانی برخوردار بود. 🔸به این ترتیب تعریف بخصوصی از جنگ روانی به‌عنوان بخشی از کشورداری مطرح شد به این معنا که جنگ روانی سلاح جنگی در دنیای جدید محسوب می‌شد که در عین تدافعی بودن حتی می‌توانست تهاجمی باشد و ضمن تقویت روحیه ملت و سربازان خودی، به شکستن روحیه دشمن بپردازد. 🔹از همین منظر است که وزارت جنگ آمریکا مفهوم جنگ روانی را این‌گونه بیان می‌دارد: «جنگ روانی، استفاده برنامه‌ریزی شده از تبلیغات و سایر اعمالی است که قبل از هرچیز با هدف تأثیر بر نظرات، احساسات، مواضع و رفتار جوامع دشمن،‌ بی‌طرف یا دوست و به شیوه‌ای خالی در جهت اهداف ملی صورت می‌گیرد».
تصویر واقعی سران بی غیرت کشورهای اردن و عربستان و مصر و امارات....
بخش عمده‌ای از پیشرفت اقتصادی کشور چین مدیون زنان چینی‌ است، آنها در بازار کار مثل مردان تلاش می‌کنند و از انجام کارهای مردانه ابایی ندارند اما این کاهش چشم‌گیر علاقه زنان به اشتغال و برگشت به خانه‌داری بسیار جالب و با اهمیت است، آن هم در کشوری که تبدیل به ابر قدرت اقتصادی جهان شده است.
🚨 اهمیت عملیات بعد از توقف پروژه ۱۴۰۱، دشمن چند خط را برای بهره‌برداری در پاییز ۱۴۰۲ پیگیری می‌کرد: نمادسازی از کاوه آهنگر مسمومیت‌های مدارس ترور طلاب و عوامل فراجا خرابکاری‌های صنعتی افزایش قاچاق سلاح تند کردن فضای دانشگاه‌ها تحرکات آذربایجان تحریک گسل افاغنه مهسا امینی‌سازی از میترا گراوند. «طوفان الاقصی» به‌مثابه حمله‌ای پیش‌دستانه و در میان چند اتفاق مهم برنامه دشمن را به‌هم ریخته بی‌آنکه آن را منتفی کرده باشد: پس از آزادسازی اموال رفع تحریم موشکی کشور و تهدید نتانیاهو به انهدام تأسیسات اتمی ایران؛ و پیش از عادی‌سازی روابط اسرائیل و عربستان و شرارت علیه کشور.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خداوندا از شر یهود به شما شکایت می‌بریم! 🔺منزلشان بمباران شده و پدر و برخی اعضای خانواده‌اش را از دست داده است. از زیر آوار خارج شده و گریه کنان سراغ پدرش را می‌گیرد و به درگاه خداوند از شر یهودیان اشغالگر شکایت می‌برد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅سرخط خبرها 1 : طعنه سنگین ژنرال مکنزی به اسرائیل؛بعضی ها فکر می کنند توانایی مقابله با موشک‌های ایرانی را دارند اما‌...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡💥رونمایی مقاومت عراق از موشک اقصی۱_هشدار رئیس سیا به نتانیاهو؛ اتفاقی وحشتناک قرار است رخ دهد...!
🔴 روزنامه اسرائیل امروز به نقل از یک افسر اطلاعاتی ارتش اسرائیل: 🔹حماس چیزهای زیادی در مورد ما می داند، آنها می دانند ما چگونه کار می کنیم و همچنین یک مجموعه اطلاعاتی دقیق دارند، در واقع اطلاعات آنها به خوبی کار می کند. 🔹ما فکر می‌کردیم که بزرگترین تهدیدی که در نوار غزه با آن مواجه می‌شویم، مواد منفجره است، اما معلوم شد که خطر، موشک‌های ضد تانک است!