eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
41.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه یکی گفت من مسلمان نیستم و نمی‌خوام حجاب داشته باشم، بهش چی بگیم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✡می دانید طرح ابراهیم چیست ؟ طرح ابراهیم طرحی است که با حمایت ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا اگر تحقق می یافت ایران در محاصره رژیم صهیونیستی قرار می گرفت . گام اول طرح : ⛔️گفتگوی صلح با اعراب و تقویت روابط باکشورهای منطقه آذربایجان ترکیه عراق بحرین امارات عربستان و.... گام دوم : ⛔️گسترش حوزه نفوذ سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) با کمک سازمان اطلاعات این کشورها با هدف : ✔️الف) شناسایی مراکز حساس بویژه هسته ای و نظامی ایران برای خرابکاری و انهدام آنها ✔️ب)شناسایی دانشمندان هسته ای ایران و حذف آنها با ترور ✔️ج)تلاش برای مشروعیت زدایی از نظام جمهوری اسلامی نزد مردم ایران با استفاده از امپراطوری رسانه (دروغ،شایعه ،تحریف و....) ✔️د)فراهم کردن زمینه تجزیه ایران با تسلیح گروه‌های تجزیه طلب مستقر در بعضی کشورهای همسایه . ✔️۳-فروش تجهیزات نظامی و امنیتی به کشورهای همسایه ایران به سلاح هایی که کارخانه تولید سلاح رژیم صهیونیستی تولید کرده باهدف .... ✔️الف )گره زدن امنیت کشورهای منطقه به ادامه حیات این رژیم جنایتکار و غاصب ✔️ب)تقویت توان اقتصادی این رژیم با انتقال بار کمک‌های مالی ایالات متحده و اروپا به کشورهای منطقه . 💬سوال: 🇵🇸میدانید طوفان الاقصی چه کرد ؟ ✅پاسخ : 🌪طوفان الاقصی طرح ابراهیم را منهدم کرد . 💥اگر قرار بود ایران این طرح را خنثی کند چه هزینه سنگینی باید می پرداخت ؟ ↩️متوجه شدید چرا (هم غزه، هم لبنان،هم جانم فدای ایران!)؟ عمق راهبردی ایران (امنیت و منافع ملی) با تحقق این شعار امکان پذیر است .
📣 📣 📣 ✅مقام معظم رهبری مدظله العالی: فضای مجازی، به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد!!!
🔴 افشای نقش پایگاه سری ایالات متحده در یونان در همدستی با بمباران غزه توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی؛ آمریکا گرای اهداف را به اسرائیل می دهد 🔹در ۲۴ اکتبر ۲۰۲۳ (۲ آبان ۱۴۰۲)  یک خبرگزاری یونانی گزارش کرد که آمریکا ده ها هواپیمای نظامی و  تعداد زیادی از نیروهای تفنگدار دریایی را بعنوان قسمتی از واکنش به جنگ غزه به پایگاه سودابی واقع در جزیره کریت یونان اعزام نموده است. 🔹ده روز بعد  در ۱۲ آبان سی ان ان گزارش کرد؛ پهپاد آی اس آر آمریکا بر روی غزه پرواز می کند تا برای شناسایی و پیدا کردن گروگان ها کمک کند. 🔹داده های راداری نشان می دهد که هواپیمای آی اس آر، آر سی-۱۳۵ که در پایگاه سودابی یونان هستند جهت پشتیبانی از رژیم صهیونیستی این جنگ در منطقه پرواز می کنند. 🔹 بر اساس اطلاعات دریافتی  کانال سپاه پاسداران گروهی از افسران ارتش آمریکا که دو سال قبل از افغانستان خارج شده بودند، بعد از شروع جنگ اسرائیل و غزه به پایگاه سودابی، یونان اعزام گردیدند و هم اکنون نقش  جمع آوری و شنود اطلاعات جهت هدفگیری اماکن و اهداف در غزه  و تبادل آنها با رژیم صهیونیستی را برعهده دارند. 🔹 یک افسر آمریکایی در این پایگاه طی ارسال برخی اطلاعات محرمانه از فعالیت های این پایگاه و ارتش ایالات متحده گفت: سودابی برای رصد فعالیت های روسیه در سوریه استفاده می شد اما بعد از شروع جنگ اسرائیل و حماس، گستردگی نظامیان افزایش یافت. فعالیت های اصلی این پایگاه ارئه پشتیبانی آی اس آر (جمع آوری اطلاعات، شناسایی، شنود) و داده های هدفگیری به نیروی دفاع اسرائیل است. سی ان ان گزارش کرد پهپاد های ارتش آمریکا برای شناسایی در بالای غزه پرواز می کند تا گروگان ها را پیدا کند اما این دروغ است. همه منابع آی اس آر برای کشف اهداف و ارائه این داده به آی دی اف استفاده می شود. هر و همه ارتباطات حماس شنود کرده و موقعیت منابع این ارتباطات را به آی دی اف ارائه و سپس اسرائیل این مناطق را بدون توجه به حضور غیر نظامیان در مجاورت هدف بمباران می کند.
🌱بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم🌱 إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ لَمْ يَرْتَابُوا وَجَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ۚ أُولَٰئِكَ هُمُ الصَّادِقُونَ/حجرات_۱۵ 🍃مؤمنان، تنها كسانى هستند كه به خدا ورسولش ايمان آورده و دچار ترديد نشدند و با اموال و جانهاى خود در راه خدا جهاد كردند. اينانند كه (در ادّعاى ايمان) راستگويانند. [✍🏻بدانیم‌که؛این‌حنگ‌مذموم‌نیست‌] : ‌مجاهدین فلسطینی میجنگند، مجاهدین حزب‌الله میجنگند، ملّت عزیز ما در دفاع مقدّس و جنگ هشت‌ساله جنگید امّا این ‌جنگ، مذموم نیست، ممدوح است، جهاد فی‌سبیل‌الله است؛ اَلَّذینَ ءامَنوا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ الله؛ این مهم است که مؤمن قتال ‌میکند امّا برای اهداف الهی. وَالَّذینَ کَفَروا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ الطّاغوتِ فَقاتِلوا اَولِیاءَ الشَّیطان.‌ ☀️به نام آن که تن را نور جان داد، ☀️خرد را سوی دانایی عنان داد! ⏳عمرما، زمان ماست. به بطالت هدرش ندهیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻به جز دریغ چه از دست من برآمده است؟ شعرخوانی میلاد عرفان‌پور، برای مردم غزه در پشت صحنه به افق فلسطین❣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 خاطره‌ شنیدنیِ آیت‌الله طبسی از راننده سعودی! 🇸🇦 کارفرمای وهّابی دعوتم کرد برای شام؛ دویست نفر وهّابی چفیه قرمز دورهم جمع بودند. ناگهان...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸 آیا مردم ناصبی هستند؟ 🕌 مکانهایی به اسم اهل‌بیت در غزه! 👨‍👦‍👦 در غزه، معمولا اسم دوقلوها چیست؟ 😳 تعجب اهالی غزه وقتی این شبهه را می‌شنوند! 🎙 مجموعه مصاحبه‌های اختصاصی با «مردی از » (قسمت ششم)
⭕️ 5 هزار خودروی برقی توسط ارتش یمن به غنیمت گرفته شد. از آنجایی که این کشتی متعلق به صهیونیست‌ها است و یمنی‌ها نیز به این رژیم اعلان جنگ کرده‌اند، آن‌ها این غنایم جنگی را که ده‌ها میلیون دلار ارزش دارد، در ساحل پیاده کردند تا از این به بعد شاهد استفاده مردم یمن از خودروهای برقی باشیم.
🔴 بزرگترین جنایت سازمان یافته علیه زنان است! خانم هایی که برای ماموگرافی مراجعه می کنند احتمالاً از آسیب هایی که به خودشان می زنند بی اطلاع هستند قبل از تصمیم گیری در مورد بررسی، چند جزئیات را در نظر بگیرید: 🔹️50 تا 60 درصد نتایج "مثبت" نادرست است!! بنابراین، تشخیص "سرطان سینه" در 50-60٪ موارد، معلوم می شود که اصلا وجود نداشته است!! 🔸در حین معاینه سینه با وزن زیاد 10 کیلو پاسکال (1019 کیلوگرم بر متر مربع) فشار داده می شود و سپس بافت غده شیری سالم و بسیار حساس توسط اشعه های رادیواکتیو بمباران می شود!! تحریک رشد تومور و گسترش متاستازها!! 🔹️مطالعه انجام شده بر روی 690000 پرونده نشان داد که زنان کاملا سالم پس از معاینه ماموگرافی در تعداد زیادی به سرطان سینه مبتلا شده اند!! سوئیس اولین کشور در جهان است که معاینه ماموگرافی را ممنوع کرد! بنابراین مافیای پزشکی جنایتکار به شدت مجبور به انجام معاینات منظم سالانه ماموگرافی زنان سالم است تا آنها را به بیمارانی سودآور تبدیل . در مورد خودت تحقیق کن و خوب فکر کن که با خودت چیکار میکنی 🙏 بوکو بوریس بیلنجکی ❌❌❌👆👆👆❌❌❌ بانوان گرامی، پخش گسترده برای آگاهی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آمریکا محور شرارت های دنیا ▫️قسمت اول | اساس تشکیل داعش: شکست جمهوری اسلامی ▫️در آستانه سی‌ام آبان ماه، سال‌روز اعلام رسمی پایان حکومت داعش توسط شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حتما ببینین 🔻مکالمه ی جالب غسان کنفانی؛ یکی از نویسندگان و آزادی خواهان فلسطینی با خبرنگار استرالیایی سال ۱۹۷۰ کسی که نهایتا توسط موساد ترور شد... _چرا صلح نمیکنین؟!!! +صلح؟ منظورت تسلیم شدنه؟ _چرا لااقل راجع بهش صحبت نمی کنید؟!!! + با کی؟ شمشیر در برابر گردن؟ در مورد چی؟.... مهمان هایی که خود را صاحبخانه می دانند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایهود باراک نخست وزیر اسبق اسراییل در مصاحبه با سی‌ان‌ان: تونل زیر بیمارستان الشفا، توسط سازندگان اسراییلی و زمانی که غزه در سال ۱۹۷۲ زیر نظر اسراییل بود برای افزایش فضای بیمارستان ساخته شده.
🔴ظریف: قرار نیست ما به جای مستضعفان بجنگیم! 👆قرآن کریم: شما را چه شده که در راه خدا و رهایی مستضعفین نمی‌جنگید؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📱 | به آینده کاملا امیدواریم ✏️ رهبر انقلاب، روز گذشته: ما به آینده کاملاً امیدواریم، به وعده‌ی الهی یقین داریم که وعده‌ی الهی ان‌شاءالله تحقّق پیدا خواهد کرد، و به آنچه وظیفه‌ی خودمان بدانیم ان‌شاءالله عمل خواهیم کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر مقام ولایت نبودن خود همین مسئولین کافی بودن برای نابودی انقلاب.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ نحوه برخورد دیدنی حمید رسایی با چند بی‌حجاب که در جلسه سخنرانی عمومی وی برای عصبانی کردن مردم حاضر شدند.
وعده الهی بزودی تحقق خواهد یافت و بنی اسرائیل عامل بیشتر فتنه ها و جنگ ها نابود خواهند شد و مسجد الاقصی بدست مؤمنان خواهد افتاد فلسطین کلید رمز آلود فرج است