eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
27.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✳️ماجرای از دفتر 🔺سخنان سردار نوعی اقدم درباره خبر محرمانه ای که فاش شد و هیچ رسانه ای پوشش نداد.... 🔹 شیخ حسن روحانی، رئیس دولت قبل در سفر به یزد چه خبری را شنید که از روی عصبانیت هر آن چه خواست بر زبان آورد؟ 🔹دلیل عصبانیت روحانی و خبری که به او دادند چه بود؟
33.mp3
10.2M
🟢برنامه 🔸 با حضور با محوریت 🎙پخش از شبکه رادیویی خراسان رضوی 🔺پاسخ به 👇🏻 قرآن گفته اول دعوت به خیر بکنید بعد امر به معروف و نهی از منکر کنید. 🤔 خب شما اول مردم رو به خوبی دعوت کنین بعد ببینین مردم چی میشن! حجابشون چی میشه!😒
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله به صهیونیست‌ها با رمز یا مریم مقدس (س) 👈 «رونی حداد» هنرپیشه مسیحی لبنانی، از حزب‌الله می‌خواهد که به‌یاد زنان و کودکان مسیحی غزه، هنگام شلیک به مواضع دشمن صهیونیستی نام حضرت «مریم مقدس» سلام‌الله‌علیها را هم ذکر کنند. 👈 رزمندگان مقاومت این خواسته را اجابت و فیلم لحظه شلیک را منتشر کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ جـــدید به سوی مـهـدی 🎥 ➕ پای انقلابی بودیم و هستیم که خونها پاش ریخته شده (( اخوی حواست هست وزنه سنگینه رو دوشمون )) 👈 نشیم قضیه بنی اسرائیل که اول انقلاب عهد بستیم کوتاه نیایم در برابر حاکمیت طاغوت و شیطان و بعد .... 〰♦️ در معرض آزمونی هستیم در قبل ظهور که من و تو تحت لوای ولایت فقیه هستیم یا فقط لافشو میزنیم ؟؟؟! ➕ آزمونی که من و تو جایگاه ولایت فقیه رو بشناسیم آزمون ولایت غیر معصوم رو چقد بهش پایبندیم حواست هست ؟؟؟! (( ولایت فقیه شخص نیست جایگاهه )) ⏱ وضعیت طوریه که باید هر ۶۰ دقه دعای غریق رو بخونیم (( با تمام وجودت امام زمانت رو میخوای ؟؟؟ تک تکمون شدیم شبیه یعقوب نبی ؟؟؟ عقلاً و قلباً قوی شدیم ؟؟؟ ))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لیلا لیلا لیلااااااا!😉😊 🔰عسَىٰ أَن تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَن تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّكُمْ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این ویدیو ویژهٔ روز جهانی کودک است؛ ولی دیدن آن برای کودکان مناسب نیست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆اگر می خواهید شجاعت رزمندگان انصارالله را ببینید این فیلم را نگاه کنید 👌دوست مجروحش را مقابل تیر مستقیم دشمن سعودی‌ چند صد متر به دوش گرفته و کمک می‌کند.
🔴حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم این است: ⛔کالای اسرائیلی نخریم⛔ 👇👇👇 🔺نوشیدنی‌ها: (کوکاکولا) (فانتا) (اسپرایت) (سون آپ) (پپسی) (آکوافینا) (پیورلایف) (دسانی) 🔺پوشاک و فشن: (لیوایز) (لی) (گوچی) (گپ) (کالوین کلین) (تامی هیلفیگر) (لاکوست) (شنل) (دی اند جی/ دولس اند گابانا) (پنتی) (پاریزین) (کاترپیلار) (لویس ویتون) (پولو رالف لورن) (تیمبرلند) دیزل،لی وایز،لی،ری بوک،نایک،بُس. سی کِی،دی اَند جی،پولو،لوییس ویتون،کَت،لِگز،کالوین کِلِین،مارکس اِسپِنسِر،جورجیو آرمانی، ژیوانژی،تیم برلند. 🔺کفش و لوازم ورزشی: (ریبوک) (نایک) (آل-استار) (پوما) (آدیداس) (فیلا) 🔺خودرو: (شورولت) (فورد) (هیوندای) 🔺تکنولوژی: (نوکیا) (موتورولا) (اینتل) (مایکروسافت) (اپل) (ال جی) (سونی) (سامسونگ) (دل) (اچ پی) 🔺لوازم خانگی: (فیلیپس) (بوش) (تفال) 🔺خوراکی: (محصولات نستله) (نسکافه) (نسکوییک) (بیسکوییتهای اوریو) (کیت کت) (دنون) (دنت) (غذاهای آماده مگی) (کیندر) چی توز. ,دُل( Dole) ,کیت کَت،نِسکوئیت،کافی میت،نِسله،گیگوز، سون آپ،اُلیپس،مگی،استار باکس،نپتون، 🔺لوازم آرایشی بهداشتی: (لورئال) (مک) (استی لادر) (میبلین) (لنکوم) (گارنیر) (جانسون اند جانسون) (داو) (سیگنال) (وازلین) (نیوآ) (پمپرز) (اورال بی) (لوکس) (رکسونا) (ژیلت) 🔺شست و شو: (پرسیل) (پریل) (تاید) (سیف) 🔺فست فود: (کی اف سی) (مک دونالدز) (استارباکس) (برگر کینگ) (بسکین رابینز) 🔺سایر: (لگو) (باربی) (والت دیزنی) (فیسبوک) (یاهو) !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥نخبه ای که که پس از تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان، برای خدمت به کشورش بازگشت 💥 دکتر علیرضا بازارگان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥«آیات الخضور» در آخرین ویدیویی که قبل از شهادت منتشر کرد، می‌گوید که اوضاع بسیار فاجعه‌بار است و هواپیماهای اسرائیلی این منطقه را با بمب‌های ممنوعه فسفری هدف قرار دادند. 💥 ساعاتی بعد از ارسال این ویدیو به شهادت رسید 💥آیات الخضور خبرنگار زِن فلسطینی به شهادت رسید، تا بر جهانیان و آزادگان عالم ثابت شود که شعار زن، زندگی، آزادی از جانب کسانی همچنان صادر می شود،که کارشان زن‌کُشی‌است، و از طرفی آزادیِ بیان یاوه‌ای بیش نیست، و این رژیمِ زن و کودک‌کُش، مثل آب خوردن خبرنگار را نیز می‌کُشد!
❌ آن نئولیبرالهای وطنی و مجامع بین المللی که برای بازداشت جاسوس خبرنگارهایی مثل الهه محمدی و نیلوفر حامدی سینه چاک می کردند، آیا الآن نظری درباره آیات الخضور خبرنگار فلسطینی که در بمباران بیت لاهیا در شمال نوار غزه به شهادت رسید و آن دیگر شهدای خبرنگار ندارند؟ ⁉️چرا لال شده اند؟ جای خبرنگار در زندان نیست اما وقتی توسط جنایتکاران اسرائیلی کشته شود جایش در قبر هست؟ ⁉️میدانید چرا الآن صدایی از گلوی ناپاکتان بر نمی خیزد؟ چون شما لاشخورانی هستید که فقط گوشت مردارِ حرام به کامتان خوش می آید و با شهید و شهادت نسبتِ عکس دارید. ‼️شما جلّالها، آنقدر نجاست خورده اید که نسبتتان را با آدمیان از دست داده اید. ❌ شما خود عین نجاست شده اید! ننگ ابدی بر شما باد!
اخبار_جنگ 🔷کشته شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه به ضرب گلوله نیروهای خودی 🔹روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت فاش کرد که از آغاز جنگ در غزه، 10 نظامی اسرائیلی به ضرب گلوله نیروهای خودی کشته شدند که بیشتر آن‌ها در هفته اول جنگ کشته شدند. 🔷 از نیروهای اطلاعاتی اسرائیل تلفات گرفتیم 🔹 حزب‌الله لبنان: نیروهای اطلاعاتی وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی را در پاسخ به حمله صهیونیست‌ها به دو خبرنگار لبنانی، هدف قرار دادیم که منجر به تلفاتی در بین آنها شد. مدیر بیمارستان اندونزی : 🔹وضعیت بیمارستان غیرقابل تحمل است، زیرا هیچ درمانی و دارویی وجود ندارد و ما نمی توانیم به مجروحان خدماتارائه دهیم - به دلیل بمب گذاری که بیمارستان را تحت تأثیر قرار داد، نمی توانیم هیچ عمل جراحی انجام دهیم - نمی توانیم اجساد شهدا را داخل بیمارستان بیرون بیاوریم محیط بیمارستان کثیف است و ممکن است منجر به عفونت زخم مجروح شود روز گذشته حدود 200 مصدوم و همراهانشان از بیمارستان مرخص شدند ما برای جابجایی آماده ایم به امید ارائه خدمات به بیماران خود در جاهای دیگر - شهدا دو روز است که در بیمارستان روی زمین افتاده اند. 🔷شلیک بیش از 30 موشک به سمت الجلیل 🔹منابع عبری زبان اعلام کردند که طی دقایق اخیر بیش از 30 موشک از لبنان به سمت الجلیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است. در همین حال، برخی منابع از اصابت موشک برکان به شهرک‌های صهیونیستی در این منطقه خبر دادند. 🔷قطعا حزب الله پاسخ خواهد داد 🔹  پیشتر سید حسن نصرالله در سخنرانی خود هشدار داده بود کشتن غیر نظامیان لبنانی ما را به معادله غیر نظامی در مقابل غیر نظامی بر میگرداند. 🔷نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا: آنچه در فلسطین در جریان است، فراتر از هولوکاست است و نباید به سکوت در برابر ادامه نسل‌کشی جمعی ملت فلسطین ادامه داد. در تل آویو یک جریان تندرو راست‌گرای نازیستی در راس قدرت است و ما باید آماده دفاع از ارزش‌های انسانی حقیقی و ارزش‌های وطن در برابر راست‌گرایان رادیکالی باشیم. طبق اعلام دبیرکل سازمان ملل، ملت‌های جهان را به حضور گسترده در خیابان‌ها برای توقف نسل‌کشی مردم غزه و بازخواست و مجازات عاملان این جنایات فرامی‌خوانم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 پنج اصل اقتدار کشورها ♨️ زیباترین پاسخ به کسانی که می‌گویند: وظیفه در کشور چیست و چرا کاری نمی‌کند؟! 🔰 برشی از سخنرانی
امام خامنه ای: بسیجی اصلا احتیاجی به محافظه کاری ندارد و به دنبال از دست دادن چیزی نیست، یک کارت عضویت در بسیج دارد که آن هم سند شهادتش است!🌹 هفته بسیج بر بسیجیان جان برکف فدایی ولایت مبارک باد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شای گولدن در کانال ۱۴ عبری: به سمت تان می‌آییم به غزه می‌آییم سپس به لبنان می‌آییم. به سراغ ایران خواهییم آمد به سراغ همه تان خواهیم آمد می‌آییم و می‌کشیم به تعدادی که خیالش راهم نمی‌کنید ووی.. ووی ترسیدیم... فعلا از همون غزه عبور کنین.. تا بعد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥متخصص بیهوشی که در آلمان نانوا شد! 🔹‌حمید میرحسینی در ایران متخصص بیهوشی بوده و الان در آلمان سوپری و نان سنگکی داره! تازه19 ماه برای بازکردن همین نانوایی در آلمان دوندگی داشته تا مجوز بگیره. 🔹‌میگه تو آلمان یاد گرفته برای هر کاری صبور باشه ولی اگه تو ایران اینکار یکماه طول میکشید کلی فحش و بدو بیراه می‌گفت! آقای دکی لیاقتت همون نانوایی هست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ کارشناس عمانی: 📍مرتب می‌گویند ایران چهار پایتخت عربی را اشغال کرده اما نمی‌گویند آمریکا تمام پایتخت های عربی را اشغال کرده است/در مقابل ایران به اتحاد خود با آمریکا افتخار نکنید، آمریکا نشان داده از شما دفاع نمیکند شما فقط یک سوپرمارکت برای آمریکا هستید/شما چون خود ضعیف هستید و اراده ای ندارید همه را همچون خود تصور می‌کنید... 🔥
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️اینم از بسیج دانمارک 🔶 پایگاه بسیج دانمارک یه جوری فراخوان داده که انتهای جمعیت دیده نمیشه:) 🔹 دیگه حتی شهرها رو هم نمیشه شمرد چه برسه به تعداد معترضین جهان! در واقع بجز یه عده برانداز فارسی‌زبان، حامی‌ای برای رژیم صهیونیستی نمونده :))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسپانیا استاديوم فوتبال سبحان الله همه یک صدا داد می زنند ما نمی خواهیم فوتبال ببینیم می خواهیم فلسطین برویم!