eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴پاسخ های کوتاه به شبهات زیر 🔺۱- بهشت حضرت آدم، کجا بوده است؟ 🔺۲-خدا آدم را از بهشت بیرون کرد؛ بعد ۱۲۴ هزار پیامبر فرستاد تا آدم ها را بفرستن به بهشت. 🔺۳- شیطان چگونه به بهشت راه پیدا کرد؟ 🔺مرتضی کهرمی
🔷🔷🔷صهیونیست ها ، انسانهای غیر یهودی را حیوانات دو پایی میدانند که باید در خدمت یهود باشند 👈تردید نکنید اگر اسرائیل نابود شود ، آزمایشگاه های مخوفی کشف خواهد شد که در آن انسان به عنوان موش آزمایشگاهی تحت انواع آزمایشهای ژنتیکی و جداسازی اعضای بدن و اختلال روانی و ...قرار می گیرند. 👈 قطعا زندانها و سیاه چاله‌هایی پیدا خواهد شد که در آن برخی زندانیان از بدو تولد تا سالها در آن بوده و هر بلایی سر آنها درآورده اند. 👈 آزمایشگاه های تغییر ژنتیکی مواد غذایی کشف خواهد شد که خوردن محصولات آن موجب سرطان و عقیم شدن و پیری زود رس و هزار درد و بلای دیگر خواهد شد. 👈مبارزه با اسرائیل چه سخت افزاری و چه نرم افزاری و روشنگری یعنی تلاش برای نجات بشریت و حمایت از اسرائیل حمایت از همه آن جنایت‌هاست. 👈 اصلاح طلبانی مانند زیبا کلام که جلوی دوربین به اسرائیل احترام می‌گذارند در همه ی آن جنایات شریکند.
شک نکنید اسرائیل، از سران خائنِ کشورهای عربی، فیلم خاک‌برسری داره!!😉 وگرنه مگه میشه، این‌قدر بی شرف و ترسو باشند؟!!! ⭕️دکتر مایک ایوانز: با بسیاری از سران کشورهای حومه خلیج فارس صحبت کردم خیالتون و راحت کنم اونها از هر اسراییلی اسراییلی ترند ! با ولیعهد عربستان سعودی صحبت کردم گفت اجداد مادری من یهودی بودن ! در مورد فلسطینی ها نظرت چیه ؟ واضحه اونها باید از اسراییل تبعیت کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆👆👆مهممممممم: سفیر سابق مصر در اسرائیل: دستیابی حماس به اسناد و تجهیزات کامپیوتری حاوی اطلاعات مهم و حساس از جمله جاسوسان اسرائیلی که در ایران برای اسرائیل جاسوسی می کردند و برخی مسائل حساس هسته ای ایران و انتقال آنها به خارج از فلسطین.... تنها بخشی از دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی هست!
نتیجه اخلاقی از این کلیپ وقتی می خوایی کسی رو تنبیه کنی اول یه سر به خاطراتت با او بزن
آلزایمری! مهاجری،مدیرمسؤول روزنامه جمهوری اسلامی! صدرمدیریرمسؤول روزنامه انقلاب اسلامی!
کودک ۴۵ روزه اهل غزه از شدت صدای مهیب بمب، قالب تهی کرد. از ترس به شهادت رسید. بدون آثار زخم و جراحت!
یهود شناسی صورت جلسه های صهیونیستی پروتکل شماره۳:👇 ⛔زمامداری مملکت را هدف احزاب سیاسی قرار داده و به وسیله آن میدانهائی را برای زد و خورد بوجود آوردیم، در نتیجه اضطراب و ناامنی همه را بیچاره کرد و فقر و بدبختی بر تمام کشورها حکم فرما شد. ⛔با جمله (حقوق کارگران) فقرا و بینوایان را دچار بحران کردیم، زیرا فشار زندگی، آنها را از رسیدن به این حقوق ساختگی باز داشته، در نتیجه هم از حقوق روزانه خود محروم شده و هم در اثر اعتماد بر کابینه‌های کارگران و تظاهرات بی مورد، فقیرتر و بیچاره تر گشتند. ⛔مردم زیر لوای ما اشراف را که در واقع به نفع آنها بود از بین برده و خود را در ذهن استعمارگران و ثروتمندان نوظهور انداختند. ⛔ما پیوسته می‌کوشیم تا خود را مخلص و مدافع از کارگران قرار دهیم و به این وسیله آنها را تحت خِرقه کشیده و از طرفداران کمونیزم قرار دهیم. ⛔از مبادی کمونیزم، دفاع خواهیم کرد تا مردم گمان کنند که مخلص آنها هستیم و این همان روشی است که حزب (ماسونی) در پیش گرفته است. ⛔ملّت یهودی برای آن که رفقای خود را به شکل قهرمان نشان دهد، آنها را از قهرمانان درجه اوّل معرفی می‌کند. ⛔تا توانستیم بساط فقر و بیچارگی را وسیع ساختیم تا مردم همچنان برده و ذلیل اراده ما باشند. ⛔از راه تقویت حسّ حسد و کینه توزی عواطف و احساسات مردم را به خدمت گرفته و می‌گیریم. ⛔ملتهای غیر یهودی بدون کمکهای فکری ما نمی توانند کاری انجام بدهند، حتّی در کوچکترین مسائل زندگی خود نیاز به ما دارند. (ادامه دارد ) منبع : دنیابازیچه یهود
1301356288_1017746199.mp3
11.45M
♥️
من آماده ام برا بیعت 
با🌱 از فلسطین تا عراق و شام دعوا سر اسم علی والسلام ابوذر روحی 🕊🕊🕊
یهود شناسی صورت جلسه های صهیونیستی (ادامه) پروتکل شماره 3 ⛔انقلاب فرانسه که آن را انقلاب کبیر می‌نامیم بدست ما انجام گرفت ⛔اعلامیه حقوق بشر از تراوشات یهود است، اسرار این اعلامیه برای ما خیلی روشن و واضح است زیرا ما آن را تنظیم کرده و به وسیله آن مردم را بدبخت و بیچاره کردیم. منبع :دنيا بازیچه یهود
عکس نوشته ها رو با دقت مطالعه کنید👆 و همه این علائم نجاسات سالهاست در ایران رواج پیدا کرده!
«ضربه سنگین به پروژه هوش مصنوعی در غرب» تمام پروتکل های امنیتی مرتبط با شاباک و ۸۲۰۰ باید بازنویسی شود!! چقدر اصلاح طلبا از این خبر سوختند😁 ➖بله اسم جاسوسهایی که با اسرائیل کار میکردند لو رفته ➖پروژه هوش مصنوعی در مجموعه امنیتی ۸۲۰۰ ضربه سختی خورده و حداقل ۵ سال کارش عقب افتاده ➖تمدن غرب در حوزه امنیتی به شدت ضربه خورده ➖ اسراییل هاب اطلاعاتی و امنیتی غرب بوده ➖پروژه های امنیتی مبتنی بر هوش مصنوعی در غرب چون مشترک با ۸۲۰۰ بودند ضربه سختی خورده ➖کامیلا هریس در لندن گفته باید به فکر خطرهای هوش مصنوعی باشیم حالا اسراییل ضربه جبران ناپذیر خورده چرا برخی در داخل به دنبال کوچک جلوه دادن این پیروزی عظیم هستند؟ این برمیگرده به چی!؟! نکنه منافع این افراد در تخریب جبهه مقاومت و کوچک جلوه دادند حماسه حماس هست؟ مگه با اسرائیل هم کیسه اند؟ حقیقت به تدریج معلوم میشود. مراقب نفوذی ها که تنها وظیفه شان تخریب جبهه انقلاب، دولت انقلابی و حماسه های بزرگ مقاومت است، باشید.
🔴 حرف های خطرناک ایت الله رئیسی تن مفت خورها و غارتگران بیت المال را میلرزاند رئیسی اصل ۴۹ را اعلام کرد این اصل از دولت هاشمی به بعد فراموش شده باید اموال بیت المال از غارتگرها پس گرفته شود 🔻تذکرات ایت الله رئیسی درمورد قانون اساسی امیدوار کننده است باید پی گیری شود و دست قانون شکنان و قانون گریزان هرکجا که هستند قطع شود 🇮🇷 سید حسین کانال این روزها
اعلام شد یکنفر ۱۳۰ واحد مسکونی خالی دارد و خیلی از مردم محتاج ۳۰ متر خانه اجاره ای چرا نباید قانون جلوی این تبعیض ها رو نتونه بگیره ؟ قانون اساسی باید اجرا شود و ایت اله رئیسی توان این کار را دارد قوه قضائیه و مجلس هم باید با او همکاری کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وامصیبتا😱 لطفاً پس از تماشا فروارد کنید تا همه بفهمند چه اتفاقاتی داره میوفته ودشمنان پشت پرده چه کارهایی برعلیه ملتها می کنند.
❌ساسی مانکن سَمبُل پروژه‌های استبدادیِ آمریکا علیه فرهنگ مردم ایرانه؛ فاحشه‌سازی و هرزه پروری از جمله برنامه‌هایی‌است برای تُهی کردن اذهان مردم؛اگر این هدف جلو برود و مردم هوشیار نباشند، دیگر نمی شود از انسانیت، دین، شرافت، اخلاق ، کانون گرم خانواده، غیرت و... حرفی زد. ✖️حالا چرا می‌گوییم مرگ بر آمریکا، چون آمریکا با ایجاد جنگ‌های ترکیبی علیه مهمترین رُکن اساسی کشور یعنی «فرهنگ»، می‌خواهد مردم ما را از تفکُر و تحلیل، پوکِ پوک کند، در این زمان می تواند، خنجر زهرآگینش را بر کمر مردم ایران بزند... 🔶🔷امّا در نهایت به حول و قوّه الهی با هوشیاری مردم ایران، شکست خواهد خورد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اختراع جالب، در تظاهرات ضد صهیونیستی روز گذشته در پاریس! حزب الله هم الغالبون
📜 تماشاگر نباشیم! ▫️آنهايى كه آمده‌اند در اين عالم، آدم ببينند، فقط انتظار نمايشنامه‌اى را مى‌كشند كه هنوز ساخته نشده است. ▫️ ما در اين عالم نيامده‌ايم تا به ما آدم نشان بدهند؛بلكه آمده‌ايم آدم شويم و آدم بسازيم. ▫️ وقتى معيارمان «آدم ديدن» شد، هنگامى كه همين آدم‌هايى كه ما را جمع كردند، تو زرد درآمدند، تصميم مى‌گيريم مسير حق را رها كنيم. ▫️به رها كردن مسير حق نيز قانع نمى‌شويم، بلكه جلوى حق مى‌ايستيم؛ غافل از اينكه وقتى ديگر آدم‌ها تو زرد از آب درآمدند، تازه بار ما سنگين‌تر مى‌شود! ▫️اما وقتى ديديم كه نمى‌توانيم رها كنيم، بايد بنيادى را بريزيم. وقتى فردى از جمع، حتى رهبر جمع كه اين مقدار از راه را آمده، خودش آلوده شده، نمى‌توانيم طب را رها كنيم؛ بلكه بايد طبيب‌هاى پاكى را بسازيم. ▫️ اينجاست كه آنچه تا حال برايمان يك استحباب بود، به صورت يك ضرورت درخواهد آمد. ▫️اين است كه اگر الله ما را جمع كرده و او ما را به هم ربط داده باشد، با ديوارها، فاصله‌ها، فرسنگ‌ها و شغل‌ها از همديگر جدا نمى‌شويم.