eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 بمب از نوع ساچمه ای بوده که بیشترین تلفات داشته باشد روی سنگ و آهن چنین اثراتی داشته با بدن شهدا چه کرده.. 😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حملات رژیم کودک کش صهیونیستی به الناقوره جنوب لبنان وستانیوز
📌ترور هدفمند دیگر در ناقوره در جنوب لبنان پهپاد اسرائیلی یک ساختمان در ناقوره در جنوب لبنان را هدف قرار داد،سه نفر شهید شدند ،الجزیره منابع خبری می‌گویند حسین یزبک از مقامات حزب الله و دو تا از نیروهایش به شهادت رسیدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛حاج قاسم: انتقام ما شلیک یک موشک نیست. قصاص این خون‌ها، برچیده شدن رژیم کودک‌کش صهیونیستی است!
🏴 پایان ماموریت بسیجی شهادت است! کجان اونایی که می‌گفتند طلبه ها اینجور جاها نیستند؟
✍ ‏چون توان جنگیدن در میدان رو ندارن، چهل ساله با ترورهای کور و بزدلانه از زنها و بچه‌ها انتقام میگیرن! ⚠️ اما نمیدونن قطره قطره خون شهدا، اراده مردم ایران‌رو برای مبارزه و مقابله با تروریست‌های و مزدوران و های داخلی اونا، صدچندان میکنه ❌ همونایی که رو سر کودکان بمب میریزن، دستشون برسه کودکان مارو هم تکه تکه میکنن 📛 کسانی که سه ماه قبل و با شروع هجوم وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه، معترض بودند که چرا جمهوری اسلامی، مستقیم، جهت حمایت از مردم وارد نمیشه، و باور نداشتن که این خونخوارانی که به هیچ ارگان و کشور و قاعده و قانون و سازمانی پاسخگو نیستن و رسما اعلام میکنن که نه شورای امنیت، نه سازمان ملل و نه حقوق بشر و نه هیچ کوفت و زهرمار دیگه‌ای قبول نداریم، هیچ ابایی ندارن که از صدتا بمب اتمی خودشون، رونمایی کنن علیه ملت‌ یا سایر ملت‌‌های منطقه؛ حالا شاید بیشتر از قبل، خوی وحشیگری اسرائیل‌رو درک کنند. 💢 سیاست درست جمهوری اسلامی ایران در محاصره صهیونیست‌ها در نزدیکی و لانه خودشون و شکست دادن ، ده‌ها کیلومتر دورتر از خاک ایران در خاک و ، و این جنایت‌های تروریستی، اثبات میکنه که نباید صهیونیست‌هارو به حال خودشون واگذار کرد و باید قاطع و محکمی بهشون داده بشه... 🖤 السلام علیک یا اباعبدالله الحسین 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امروز صبح مسیر گلزار شهدای کرمان یعنی حدود ١٨ساعت پس از دو انفجار دیروز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ¦ بازیکن سابق تیم فوتبال اسرائیل : باید همه غزه را با خاک یکسان کنیم برای خودمان خانه بسازیم، همه مردم غزه تروریست و تخم سگ هستند😐🙄😡 # مرگ بر اسرائیل # مرگ بر امریکا
تصویر اختصاصی بیسیمچی مدیا از عامل انتحاری محل انفجار انتحاری اول ، نزدیک اثر تاریخی تخت دریاقولی بیگ ... که انتحاری مردی با کوله پشتی سنگین بوده پس از مشکوک شدن عوامل انتظامی ، عامل انتحاری مردد میشود و با مامورین فراجا بر سر تفدیش کوله پشتی اش بحث میکند و سپس دست پاچه شده و خود را منفجر میکند که جمعیت زیادی اینجا بود و ملت به شهادت میرسن تروریست‌ها میخواستن خودشونو به گیت های شلوغ نزدیک مزار برسونن و منفجر کنن ولی وقتی انتحاری مرد از ایست بازرسی ورودی منطقه نتونست رد بشه دست به انتحاری میزنه و عامل انتحاری زن هم وقتی میبینه که اون مرد همون قسمت ورودی منفجر شده متوجه میشه که امکان پیشروی بیشتراز این نیست و متاسفانه در بین زنان و کودکان خودشو منفجر میکنه
🔴خبرنگار رژیم صهیونیستی: در عرض یک هفته و نیم، ترور سید رضی موسوی فرمانده ارشد ایرانی در دمشق، ترور العاروری در بیروت و ترور ابوتقوی یکی از فرماندهان ارشد شبه نظامیان طرفدار ایران در بغداد. فصل اقدامات متقابل هدفمند به طور گسترده بازگشته است
🔴سلبریتی‌ها از کجا برای گمراهی خود و جامعه خط می‌گیرند؟ اگر روزی یک سلبریتی گفت من آدم مستقلی هستم و از کسی خط نمی‌گیرم، محکم بزنید توی دهنش! شاید شما ندونید چرا زدید ولی خودش خیلی خوب می‌دونه که چرا خورده! نمونه‌‌ش همین تصویر! الیاس حضرتی اصلاح‌طلب یک مطلب از روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد(شما بخونید غرب‌پرست و غرب‌گدا) برای تهمینه میلانی فیلمساز فرستاده تا احتمالا بازنشر و جریان‌سازی کنه، اما تهمینه خانم که احتمالا نتونسته تصویر رو از توی گالری گوشی پیدا کنه، مجبور شده از صفحه چت با حضرتی اسکرین بگیره و منتشرش کنه. فقط یادش رفته که خوب بُرِش بزنه تا اسم الیاس حضرتی تو تصویر نیفته!
🔺صفحات ۹۰ درصدشونو چک کردم! همه از کشته شدن بیش از ۸۵ نفر از هموطنانمون لال شدند، خفه خون گرفتند چه کسانی؟ همونایی که بخاطر یه دختر یکسال کشور رو به اشوب کشیدند،یکسال مردم رو مجبور کردند عزادار وسیاهپوش باشند! بی ریشه ها فقط با کومله ها و tروریست ها هموطنید؟
اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در منطقه را "کنش" نبینید که بعد نتیجه بگیرید ایران و جبهه‌ی مقاومت در موقعیت ضعف هستند و دست پایین را دارند. اقدامات رژیم، "واکنش" است‌؛ واکنشی به "شکست ترمیم‌ناپذیرش". رژیم به دنبال اعاده حیثیتِ از دست‌رفته‌اش پس از طوفان الاقصی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شما هواپیمای مسافربری ایران را هم زده‌اید، چرا متهم شدنتان به دخالت در حادثه دیروز را مسخره می‌دانید؟ جدال لفظی خبرنگاران با سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره انفجارهای تروریستی کرمان.
و کلیدی که هیچگاه به درب خانه نرسید! اما، گویا کلید درب بهشت شد برایت!!🌹
✅همه جای دنیا اگه از یک حادثه تروریستی،کسی حمایتی بکنه، عملاً از زندگی ساقطش می‌کنند! منتهی اینجا، انگار پلیس و نیروهای امنیتی خواب تشریف دارند در این باره! مهم ترین قانونی که باید تصویب بشه، قانون برخورد با حمایت از تروریسمه! کمترین مجازات هم، ده سال حبس بدون قابلیت تبدیل عفو و... باشد! ببینیم بعدش چطور عده ای لال میشن! کسی که از ریخته شدن خون هم‌وطنش، این جوری تو پوست خودش نمی گنجه، این کمترین مجازاته!