eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کانال تلگرامی نزدیک به رضا پهلوی صوت محرمانه از مکالمه مسیح علینژاد منتشر کرده و نوشته : مسیح علینژاد از اساس و بنا مبارزه برای زن زندگی آزادی را قبول ندارد و صرفا برای پول حرف می زند! :))) اعترافاتش رو گوش کنید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نماینده چین در دیوان بین‌المللی دادگستری: مقاومت مسلحانه در برابر اشغالگری در قوانین بین‌المللی گنجانده شده است و تروریسم محسوب نمی‌شود.
🔴 می جولان، وزیر برابری زنان رژیم صهیونیستی: به ویرانه های غزه و این که هر کودکی ۸۰ سال دیگر به نوه های خود خواهد گفت که یهودیان چه کردند،افتخار می کنم! ماهم این سخنرانی را در آرشیومان نگه می‌داریم ،تا ۸۰ سال دیگر، به نوه های خود بگوییم، در دوران ما چه آدم‌کش‌هایی زندگی می کردند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 جاسوسی اسرائیل از عوامل انگلیس در ایران! 🔹سهیل کثیری‌نژاد در این بخش از بررسی اسناد به دست آمده از سفارت رژیم صهیونیستی در ابتدای پیروزی انقلاب، به سندهایی پرداخته که نشان می‌دهند اسرائیلی‌ها در کشورمان، از جاسوس‌های غربی از جمله انگلیسی‌ها هم استفاده می‌کردند. 🔸در سندی که او مورد بررسی قرار می‌دهد، مربوط به 9 مارس 1979 یعنی 18 اسفند 57 و گفت‌وگو بین یک افسر اطلاعاتی اسرائیلی و کاردار سفارت بریتانیا در تهران است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 روزی که مخالفان جمهوری اسلامی در شبکه‌های معاند مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق می کردند!
🔴 میزان مشارکت در یازده دوره انتخابات مجلس/ آیا مردم از نظام خسته شده‌اند؟ 🔻نتایج جالب یک بررسی: ۱. مطابق این نمودار، میانگین مشارکت در دوره‌های گذشته ۶۰ درصد بوده است. ۲. بیشترین میزان مشارکت مربوط به دوره پنجم با ۷۱.۲ درصد است و کمترین میزان مشارکت مربوط به دوره یازدهم با ۴۲.۶ درصد است. ۳. در سال نخست انقلاب، ۵ انتخابات در کشور ما برگزار شده که نتایج آن اینگونه بوده است: رفراندم جمهوری اسلامی (فروردین) ۹۸/۲ درصد، تعیین نمایندگان تدوین خبرگان قانون اساسی (مرداد) ۵۲ درصد، رفراندم قانون اساسی (آذر) ۵۷ درصد، اولین دوره ریاست جمهوری (بهمن) ۶۷ درصد، اولین انتخابات مجلس شورای اسلامی (اسفند) ۵۲ درصد. ۴. درصد مشارکت بعد از مجالس ششم و دهم به طور چشم‌گیری کاهش شدید داشته است. در این دوره‌ها مجلس و دولت همسو و اصلاح‌طلب بوده‌اند و بدون شک عملکرد دولت‌های خاتمی و مجالس اصلاح‌طلب در مشارکت تأثیر داشته است. ۵. میزان مشارکت در اولین انتخابات مجلس ۵۲ درصد بوده در حالی که در این دوره، کسی ردصلاحیت نشده، تحریمی‌ در کار نبوده، اخباری ااختلاس و ناکارآمدی مدیری شنیده نشده. نتیجه‌گیری: این تلقی که مردم از نظام خسته شده‌اند به استناد مشارکت ۵۰ درصد مردم، درست نیست چون ۴۵ سال قبل و در اولین دوره، مشارکت به همین میزان بوده است و این روال طبیعی است. البته باید موانع مشارکت آن ۵۰ درصد را که قطعا رد صلاحیت نیست، برطرف کرد. مشارکت دراین دوره به استناد جنس دولت آقای رییسی و فعالیت آن، قطعا بیش از دوره قبل است.
🔴 صندوق بازنشستگی نروژ، یکی از بزرگترین صندوق های بازنشستگی جهان، اعلام کرد که کل دارایی اوراق قرضه اسرائیل (به ارزش نیم میلیارد دلار) را واگذار کرده است. 🔹«ما معتقدیم، که سرمایه‌گذاری در اوراق قرضه دولتی، که به تأمین مالی جنگ در غزه کمک می کند، کاملاً اشتباه است»! درود بر آزادگان عالم!
🔴 سند جعلی ای که ⁩ به عنوان یکی از اسناد افشا شده از قوه قضاییه درباره نیکا منتشر کرده، شهریور ماه امسال هم به همین شکل جعلی و دروغین منتشر شده بود! 🔹کرکس های مرده خوار شورش بی هویت زن زندگی اصرار عجیبی بر تجاوز و قتل یک دختر بی پناه به نام ‎ دارند. آنها از خون تغذیه می کنند و آبروی یک انسان برای آنها ابدا اهمیتی ندارد. 🔸 حقا که چیزی کثیف تر از این شورش امپریالیستی وجود ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شنیده شدن صدای اوکراین را رها کن، فکری به حال به ما کن از مجلس سنای آمریکا! بخش هایی از سخنرانی آتشین رند پاول سناتور جمهوری خواه در انتقاد از کمک های مالی و تسلیحاتی آمریکا به اوکراین را مشاهده می کنید. او می‌گوید در شرایطی که : ۶۱ درصد آمریکایی‌ها حقوق به حقوق زندگی می‌کنند و در شرایطی که ۸ خانواده از هر ۱۰ خانواده‌ای که ۵۰ هزار دلار یا کمتر درآمد دارند و اگر حقوقشان را ظرف ۲ هفته دریافت نکنند، پول کافی برای پرداخت قبوض خود ندارند یا اگر اتفاق ناگهانی یا هزینه غیر منتظره در خانواده خود داشته باشند ، پول کافی برای پرداخت این مخارج را ندارند ، حزب اول اوکراین (کنایه به شعار اول آمریکا ترامپ) متشکل از دموکرات ها و جمهوری خواهان، منافع اوکراین را به منافع آمریکایی ها ترجیح می دهند و می‌خواهند ۱۷۰ میلیارد دلار به اوکراین کمک کنند.
🔴 از صحبتهای اخیر فؤاد حسین نباید زیاد تعجب کرد؛ اساسا دادنِ آدرس‌های غلط به جامعه از ویژگی‌های غربگرایان است و متأسفانه در هر کشوری هم وجود دارند! غربگرایی و آمریکا پرستی مختص ایران تنها نیست . بلکه همه کشورهای اسلامی به این مصیبت خانمان سور گرفتار شده اند. سکوت کشورهای اسلامی در قبال کشتار روزانه مسلمانان بدست صهیونیست ها و غربی ها نتیجه وجود فوادحسین ها در میان سیاستمداران و روشنفکران و نخبگان بلاد اسلامی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پس از ۷ اکتبر رژیم صهیونسیتی ادعا کرد حماس به زنان تجاوز کرده؛ برای این ادعا سندی نداشت و معلوم شد دروغ است حالا سازمان ملل گفته ادعاهای معتبری درباره تجاوز سربازان اسرائیلی به زنان فلسطینی دریافت کرده ویدئویی که می‌بینید گزارشی تکان‌دهنده از تجاوزهای وحشیانه سربازان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی، به دختران و زنان فلسطینی است!؟😔😡😡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 واسه این عشق میشه جنگید اجرای زیبای غلامرضا صنعتگر، درباره رهبر انقلاب.
🔴 در سال‌روز دستگیری عبدالمالک ریگی، اسماعیل شه بخش از سرکردگان گروهک تروریستی جیش العدل و عامل اصلی عملیات‌های تروریستی اخیر در جنوب شرق کشور توسط نیروهای امنیتی برون مرزی انقلاب اسلامی در خاک پاکستان به هلاکت رسید! الحمدلله
🔴 تمدن غرب، همین‌جوری بنا شده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مجری سرشناس و ضد ایرانی الجزیره: ما در کشورهای عربی انتخاباتی مانند انتخابات ایران می‌خواهیم! 🔶«فیصل القاسم» مجری الجزیره: ما در جهان عرب انتخاباتی نظیر آمریکا و انگلیس نمی‌خواهیم بلکه انتخاباتی شبیه ایران می‌خواهیم؛ چه موافق این کشور باشیم چه مخالف، این کشور دارای انتخابات و جناح‌های سیاسی فعال است.
🔴 ‏یک هفته مونده به انتخابات جمعیت یکی از این ستادهای انتخاباتی‌مون بیشتر از کل وکالت هایی بود که برا ربع پهلوی جمع کردن:)) 🔹‌تازه اون مجازی بود، این واقعی!!! :))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 قطع مصاحبه زنده با نماینده پیشین پارلمان انگلیس به دلیل تروریستی نخواندن حماس 🔸کریس ویلیامسون، نماینده پیشین پارلمان انگلیس که حاضر نشد در مصاحبه زنده تلویزیونی TalkTV بریتانیا، حماس و گروه‌های مقاومت فلسطینی را گروه تروریستی بنامد، باعث خشم مجری برنامه شده و به او اجازه تکمیل بحث خود را نداده و ناگهان مصاحبه با او را قطع می‌کنند.
برای ما که نه؛ برای تشنگی کودکان بی‌پناهِ فلسطینی، الهی عَجِّل لِظُهوره....
ماهِ دوازدهم آمد 😍 ولی ماهِ دوازدهم نیامد 😭 🌹 اَلسّـَــلاٰمُ عـَـلـَـیــْڪَ 🌹 يـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــٰا 🌹 اَبــــــــــــٰاصـــــــٰـالـِــــحَ 🌹 الـْــمـَــهـــدی (عج)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 برهنگی سازمان‌دهی شده توسط بهائیان در شیراز❗️ لخت چرخیدن در خیابان شده منبع درآمد برا یه عده😳 ببینید خودشون چی میگن...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سردار سلامی: دشمن خیلی تلاش می کند که مردم روز جمعه پای صندوق ها نیایند فرمانده کل سپاه پاسدارن در مراسم بهره برداری از طرح محرومیت زدایی سپاه فجر استان فارس: سفارش شهدا و امام شهدا این است که پای صندوق ها بیایید. مردم ما شعائر الهی ما هستند. تک تک مردم برای ما به اندازه همه ملت ارزشمند هستند. برای یک نفر اینها ما همه وجودمان را می گذاریم.
🔴 ایران در حال پیشرفته ولی هجمه دشمن اونقدر زیاده که حتی گاهی ما انقلابیا رو هم دچار سردرگمی میکنه! ولی چیزی که حقیقت داره اینه: 👇 🔹 پیشرفت کشور سرعت گرفته! درست همون چیزی که دشمن ازش میترسه و در حال سیاه جلوه دادنش هست!
🔴 چرا رأی بدم؟ 🔹 تو دولت آقای رئیسی، هزینه درمان ناباروری، و خیلی از بیماری های صعب العلاج ،رایگان شد! و حدود شش میلیون نفر هم رایگان بیمه شدند!