eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️لطفا نترسید و بریزید بیرون 🔹️از وقتی صدا وسیما،یه سری دلقک که به مردم و نظام دهن کجی کردن رو کنار گذاشت و از افراد بی ادعا و متخصص استفاده کرده، هم مخاطباش بیشتر شده و هم برنامه هاش ارزش دیدن پیدا کرده... 🔹️این یعنی اینکه آقایون در صدا وسیما و تمام ارکان نظام؛ لطفا نترسید و بریزید بیرون کسانی رو که خیانت و خباثت میکنن، افراد متخصص و نخبه و لایق کم نداریم!
‏پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما برنامه‌هایی هستند که ندارند. "زندگی پس از زندگی" و "محفل"
چرا اسرائیل وحشت زده است؟ دلیل اصلی این وحشت زدگی دو چیز است: ۱) حضرت آقا حفظه الله، رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و فرماندهان ارشد نظامی متفق القول اعلام کرده اند اسرائیل به سختی تنبیه خواهد شد ۲) گزینه های ایران برای تنبیه اسرائیل بسیار وسیع است. یعنی یهود فکر می کرد ید ایران مغلوله است غافل از آنکه بل یداه مبسوطتان! ایران برای تنبیه اسرائیل چه گزینه هایی دارد؟ تهدید اشخاص و افراد سیاسی و نظامی اسرائیل و آمریکا در تمام نقاط دنیا، بخصوص در خاک فلسطین اشغالی و کل منطقه غرب آسیا تهدید توانمندی های نظامی اسرائیل و آمریکا شامل پایگاههای نظامی ،سایت های موشکی، کشتی ها، آشیانه های جنگنده ها و... در تمام نقاط دنیا تخریب زیر ساخت های حیاتی اسرائیل ، به شیوه های حمله با موشک، بمب گذاری، حمله سایبری و... لطمه زدن به شاهرگ های اقتصادی زمینی و دریایی اسرائیل افزایش فشار مردمی جهانی بر علیه جنایات صهیونیست ها یک قانون تاریخی وجود دارد که می گوید، هر حکومت جنایتکار و ظالمی، وقتی به سرحد فروپاشی نزدیک می شود، اوج وحشی گری را از خود بروز می دهد. و اسرائیل با جنایات شش ماه اخیر،این حماقت را مرتکب شد و ان شاالله ضربات آتی محور مقاومت، خصوصا ایران اسلامی مقتدر، این غده ی سرطانی را از نقشه ی جهان پاک خواهد نمود. بعون الله تعالی
⭕️زینب سلیمانی: شهادت جمعی از فرزندان و نوادگان مجاهد بزرگ و شجاع ، زینت دیگری بر کارنامه پرافتخار ایشان افزود. 🔹یقیناً خون‌ به ناحق‌ریخته‌ این مظلومان و ۳۴ هزار شهید غزه؛ طوفانِ سهمگینی بر سر جانیان خبیث صهیونیست فرو می‌آورد و آتشِ مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد. ان شاءالله.
چند سالتون بود که فهمیدین سعدیِ بزرگ، شعرِ معروفش [بنی آدم اعضای یکدیگرند...] رو از این حدیث پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم گرفته؟!
خدایا، هنگامی که شیپور جنگ طنین انداز می‌شود، قلب من شکفته شده و به هیجان در می‌آید، زیرا جنگ مرد را از نامرد مشخص می‌کند! شهید دکتر چمران
🔴 نوه های شهید اسماعیل هنیه 👈یه سری پدرسوخته می‌گفتند ،بچه های اسماعیل هنیه، بیرون غزه دارند با پول‌های ایران عشق و حال می‌کنند !
همسر فرعون‌ . . . تصميم‌ گرفت‌ که‌ عوض‌ شه ؛ و شُد یکی از زنان‌ والای ‌بهشتی:) پسر نوح . . . تصميمی ‌برای عوض‌ شدن‌ نداشت! غرق‌ شد و شُد درس ‌عبرتی برای آیندگان . . . اولی همسر‌ يك ‌طغيانگر بود . و دومـی ‌پسـر یك‌ پيامبــر .. برای عـوض‌شدن ‌هيچ‌ بهانه‌ای قابل ‌قبول ‌نيست (: اين ‌خودت‌ هستی که ‌تصميم‌ میگيری عوض ‌بشی یا نه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خانواده های معزز شهدا ، جانبازان و سایر ایثارگران عزیز، لطفا این کلیپ را نگاه کنید تا به آرامش برسید.. 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل نیروی انتظامی: از هفته آینده افرادی که کشف حجاب کنند ابتدا تذکر می گیرند؛ سپس به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روزمان را با قرآن آغاز کنیم/ ترتیل صفحه ۱۹۴ قرآن کریم ( آیات ۴۱ تا ۴۷ سوره مبارکه توبه)  🌴💎🌾💎🌴 🌺 امام صادق (ع) می‌فرمایند: «مَن قَرَأَالقُرآنَ وَ هُوَ شابٌّ مُؤمِنٌ ، اِختَلَطَ القُرآنُ بِلَحمِهِ وَ دَمِهِ» هر جوان مؤمنی که قرآن بخواند، قرآن با گوشت و خونش آمیخته گردد. (اصول کافی ۲/۶۰۳) استاد پرهیزگار
کان: ۷۱ درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای نتانیاهو 🔹شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی در ششمین ماه از جنایات این رژیم علیه فلسطینیان غزه نتایج نظرسنجی را منتشر کرد که در آن ۷۱ درصد از صهیونیست‌ها خواهان استعفای نتانیاهو شدند. 🔹از طرف دیگر، ۶۸ درصد از صهیونیست‌ها معتقد بودند که عملکرد نتانیاهو در جنگ غزه خوب نبوده و تنها ۲۹ درصد از عملکرد او رضایت داشتند.
🔴 ساعتی پیش بشار اسد رییس جمهور سوریه از یک سو قصد و ترور ناموفق جان سالم به در برد.
از اسلام ، نققه و مهریه اش را می خواهند اما حجابش را خیر از امنیت ، ایثار و ریخته شدن خون مدافعانش را می خواهند اما پاسداشت ارزش هایشان را خیر . از کشور، امکاناتش را می خواهند اما احترام به قانون اساسی و فرهنگش را خیر . عجب موجوداتی هستند بعضیا 😒
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ نرهای دیوث و بی غیرت در آخر امت من مردانی خواهند بود که بر آنها لعنت کنيد که آنها لعنت شده‌اند. قسمت دوم کلیپ حجاب در آخرالزمان | حدیث از پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم درباره بی غیرتی مردان در آخرالزمان!
به صدام گفتن چرا بعد از کشتن صدر خواهرش رو هم کشتی؟ گفت : من اشتباه یزید را تکرار نمیکنم زینب بود که بعد از حسین نامش را زنده کرد.
♨️کاخ سفید : ما نمی خواهیم درگیری در منطقه گسترش یابد. به ایران اطلاع دادیم که آمریکا هیچ ارتباطی با حمله به کنسولگری در دمشق ندارد. ✍یه نوع غلط کردم سیاسی، در گفتمان نظام امپریالیستی محسوب میشه😉
فضای مجازی این روزها😂 این فضا به جامعه عرب هم کشیده شده همه منتظرن _بعد عید میزنن _پروازها کنسل شدن _شب میزنن _1:20 میزنن _الفرار الفرار _قیامت نزدیک شده و ماه شکافته شد😄
♨️ چین ۲ شرکت آمریکایی را تحریم کرد 🔹️وزارت امور خارجه امروز چین پنجشنبه گفت، تصمیم گرفته است اقدامات تحریمی متقابلی را علیه دو شرکت از ایالات متحده اعمال کند. 🔹️شرکت‌های «General Atomics Aeronautical Systems» و «General Dynamics Land Systems» که در فروش تسلیحات به تایوان دخیل هستند، هدف تحریم‌های چین قرار گرفتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 | رئیس‌جمهور: تا امروز به ۵هزار روستا در کشور آب‌رسانی شده است 🍃🌹🍃 🔻رئیس‌جمهور در آئین بهره‌برداری از طرح‌های آب و فاضلاب شهر تهران: با توجه به منابع آبی محدود کشور تامین آب شرب، آب کشاورزی و آب صنایع بسیار اهمیت دارد. 🔸هدف دولت آب‌رسانی به ده‌هزار روستا در کشور است که تا امروز به نیمی از این روستاها آب‌رسانی شده و رسیدن آب به سایر روستاها هم در حال عملیاتی شدن است. 🔺در بحث آب کشاورزی، باید با استفاده از آب‌رسانی زیرسطحی و کاملا علمی، بهترین محصول را با کم‌ترین مصرف آب داشته باشیم.
26.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 گروکشی نفتی اسرائیل از رژیم شاه 🍃🌹🍃 🔸در دوران پیش از انقلاب، اسرائیلی‌ها نفت را با قیمت بسیار ارزان از ایران می‌خریدند و حتی این مسئله را به نوعی حق خود و یک لطف در حق ایران می‌دانستند. 🔹در این بخش، نگاهی داریم به سندی تاریخی، که سخاوت رژیم پهلوی به فروش نفت به اسرائیل را نشان می‌دهد!؟