eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 | رئیس‌جمهور: تا امروز به ۵هزار روستا در کشور آب‌رسانی شده است 🍃🌹🍃 🔻رئیس‌جمهور در آئین بهره‌برداری از طرح‌های آب و فاضلاب شهر تهران: با توجه به منابع آبی محدود کشور تامین آب شرب، آب کشاورزی و آب صنایع بسیار اهمیت دارد. 🔸هدف دولت آب‌رسانی به ده‌هزار روستا در کشور است که تا امروز به نیمی از این روستاها آب‌رسانی شده و رسیدن آب به سایر روستاها هم در حال عملیاتی شدن است. 🔺در بحث آب کشاورزی، باید با استفاده از آب‌رسانی زیرسطحی و کاملا علمی، بهترین محصول را با کم‌ترین مصرف آب داشته باشیم.
26.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 گروکشی نفتی اسرائیل از رژیم شاه 🍃🌹🍃 🔸در دوران پیش از انقلاب، اسرائیلی‌ها نفت را با قیمت بسیار ارزان از ایران می‌خریدند و حتی این مسئله را به نوعی حق خود و یک لطف در حق ایران می‌دانستند. 🔹در این بخش، نگاهی داریم به سندی تاریخی، که سخاوت رژیم پهلوی به فروش نفت به اسرائیل را نشان می‌دهد!؟
🌹افتتاح نیروگاه بیوگاز سوز فاضلاب غرب تهران 🔺 با افتتاح این نیروگاه، ایرات به بزرگترین تولیدکننده برق از نیروگاه‌های بیوگاز سوز تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در منطقه تبدیل شد.
❌ وقتی به شاهچراغ حمله شد، گفتند: جای گشت ارشاد، امنیت مردم رو تأمین کنید. ▪︎ولی وقتی تروریست‌ها را دستگیر کردند، هشتگ نه به اعدام راه انداختند. ◾️ اسرائیل، نطنز و اصفهان را زد و شهیدان شهریاری و احمدی روشن را ترور کرد، گفتند: دیدید روسیه پدافند اس۳۰۰ نداد. ▪︎ غزه اسرائیل را با طوفان الاقصی زد، نوشتند: خون رو با خون جواب نمیدن. ▪️ طالبان، پنجشیر را تصرف کرد: غوغا راه انداختند که: حکومت، حاضر به دفاع از مظلومان افغانی نیست! اما از مظلومین فلسطین که دفاع شد، گفتند: نه غزه، نه لبنان! تحریم که شدیم، تحلیل کردند که: به خاطر دشمنی تان با آمریکا است. ◾️ اما وقتی آمریکا از برجام خارج شد نوشتند: به خاطر حمله شما به سفارت عربستان بود! ▪️وقتی بدون برجام، روابط خارجی برقرار شد، گفتند: پولش رو که نمی‌تونید بیارید چه فایده! ▪︎ پولها که آزاد شد، گفتند: همه رو دادید فلسطین! ▪︎ به همت دانشمندان جوانمان واکسن ساختیم. توییت زدند که: آب مقطره. ▪︎ واکسن وارد کردیم، نوشتند: چینیه به درد نمیخوره! ▪️ با عربستان جنگ دیپلماتیک داشتیم، فریاد زدند: دیپلماسی بلد نیستید. ▪︎با عربستان ارتباط برقرار کردیم، ناگهان گفتند: چی شد از شعارهای انقلاب عقب نشینی کردید؟! ▪︎ هیأت‌ها رونق گرفت، نوشتند: عزا بسه مردم نیاز به شادی دارند! ▪︎جشن شادی چند کیلومتری غدیر برگزار شد، گفتند: امارات ماهواره فرستاده هوا شما ایستگاه صلواتی می‌زنید؟! بجای شادی، پولشو بدین به فقرا! 😐 ▪️ماهواره فرستادیم هوا، ناجوانمردانه گفتند: وقتی مردم تو اجاره خونه مانده‌اند، ماهواره چه فایده داره! ▪︎با چین قرارداد ساخت مسکن و با روسیه قرارداد همکاری بلند مدت نوشتیم، تحلیل نوشتند که: کشور رو فروختید به چین و روسیه. ▪︎روسیه اسلحه از ما خرید: گفتند در جنگ اوکراین دخالت کردید! ▪︎اعلام بی‌طرفی کردیم: گفتند از اسرائیل ترسیدید. ▪︎اسرائیل رو بزنیم: مقصر مائیم، چون چوب کردیم لانه زنبور. ▪️نزنیم میگن: ایران ترسید. ▪️خلاصه ما هر کاری بکنیم زیر سئوالیم. چون نوکران کدخدا شبانه روز مشغول کارند ▪️ واقعاً و بنی اسرائیل باید در کلاس درس این پفیوزیسیون شاگردی کنه! ✨
🚨🚨جریمه زنان نیمه برهنه، در زمان پهلوی، به درخواست مردم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 از منافقان با ریش و ظاهر بچه حزب الهی بیشتر باید ترسید! از ریشوهای منافق بترسید!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 لیبرالیسم؛ پشت پرده توحش مدرن 🔺مرگ بر رژیم صهیونیستی و آمریکا یعنی مرگ بر لیبرالیسم 🔺توحش امروز حاصل تفکرات لیبرال و مادی‌گراست 🔺در تفکر اسلامی، انسان ابدیت در پیش داره،و اگه متوحش بشه، احساس بیچارگی می‌کنه...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هذیان گویی مجدد بایدن: "در طول جنگ جهانی دوم، آمریکا و ژاپن برای ارزش‌های مشترک می‌جنگیدند!" این درحالی‌است که این دو کشور در جنگ‌ جهانی دوم، دشمن بودند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تلاوت طوفانی و فوق‌العاده دو برادر و حیرت داوران برنامه محفل شبکه سه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی رهبری داد میزنند به تعبیر حاج قاسم سلیمانی ☝️ واقعا مهم 🇮🇷
📌 وعده شهید متوسليان برای حمله شبانه به اسرائیل 🔷️ حاج احمد متوسلیان در آخرین سخنرانی خود روش حمله به اسرائیل را ترسیم کرد و گفت: روزى را نزديک خواهيم نمود كه اسرائيل چنان بترسد و در فكر اين باشد كه مبادا از لوله سلاحمان، به جاى گلوله، پاسدار بيرون بيايد... ◇ باشد كه ما شبانگاهان بر سرشان بريزيم، همچون عقابان تيزپروازى كه شب و روز برايشان معنا ندارد و باشد آنجايى به هم برسيم كه با گرفتن هزاران اسير از صهيونيست‏ها، به جهانيان ثابت كنيم كه ما به اتكا به می‏جنگيم، نه به اتكاى هواپيما، نه با موشک هاى سام، نه با تانک، نه با توپ، نه با آتش جنگ‏افزارهاى مادى ‏مان. ◇ ان ‏شاءالله...
وضعیت ایران اسلامی، و رژیم صهیونیستی،در مصاف با یکدیگر 😏😂😂
🚨هنیه: اسرائیل نمی‌تواند حماس را نابود کند 🔥رئیس دفتر سیاسی حماس: قتل‌عام و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، نشان‌دهنده شکست راهبردی این رژیم است؛ چون به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته است. 🔥رسانه‌های رژیم اشغالگر اعلام کردند که کشتن کودکان برای ایجاد فشار بر حماس برای تغییر موضع خود در مذاکرات است. این مسئله اتفاق نخواهد افتاد و اسرائیل، اسرای صهیونیست را جز با یک معامله شرافتمندانه برای حماس نمی‌تواند بازگردانَد.
🚨فرمانده سابق ارتش اسرائیل: ما در غزه گیر افتاده ایم و نتانیاهو تهدیدی برای موجودیت ماست 🔥«یائیر گولان» معاون رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی و نماینده فعلی کنست در گفتگو با پایگاه عبری والا: 💥ما در غزه بدون هرگونه هدف حقیقی یا استراتژی مشخصی برای خروج گرفتار شدیم 💥نتانیاهو بدترین نخست وزیر تاریخ اسرائیل و تهدیدی وجودی برای اسرائیلی‌ها است 💥دو هدف نابودی حماس و بازگرداندن اسرا از غزه، از ابتدا اهدافی غیرواقعی بود.
🚨کامرون: ایران برای تنش زدایی و جلوگیری از حملات بیشتر باید تلاش کند 🚨وزیر خارجه انگلیس: به وزیرخارجه امیرعبداللهیان گفتم، که ایران نباید خاورمیانه را وارد یک جنگ گسترده تر کند. 💥من عمیقاً در خصوص یک اشتباه محاسباتی احتمالی و تشدید خشونت نگرانم.
سکوت و جدل 31.mp3
7.06M
31 ✍وقتی خصومت،قلبت رو مشغول کنه؛ یهو می بینی؛ چند ساعت توی دلت،داری با طرف مقابلت حرف میزنی ومی جنگی! ❌بعداز یه مدت چشم وا می‌کنی و می بینی، راه آسمون رو گم کردی.
🔴 مراقبه زبان ✓ بیشترین عضوی که انسان از آن استفاده می کند و با دیگران ارتباط برقرار می کند زبان است و باید دائما مراقبه و توجه داشته باشد. توجه به اینکه پروردگار می فرماید: «ما یلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلاَّ لَدَیهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ...» هیچ کلام بی معنی فضلاً از الفاظ معنی دار و عبارات معنی دار نیست که ملائکه رقیب و عتید قاطعانه و بدون مسامحه می نویسند! 👈 از دستورات جناب علامه طباطبایی (رحمه الله) در بادی امر به شاگردان این است که شخص در ابتدا توجه داشته باشد که دو ملک در سمت راست و چپ او دائماً مراقب او هستند و او خود را در محضر ایشان ببیند.خوب است که انسان چند هفته مراقبه جدی بر زبان خود داشته باشد تا اثر آن را در نماز و بقیه اعمال عبادی خود ببیند.
سکوت و جدل 32.mp3
7.44M
32 شبیه ترین انسانها به خدا اونایی هستند که اهل تغافلند ❗️ 👈تغافل یعنی، گاهی خودت رو به نفهمیدن بزنی، و بجای بگومگو، چشمت رو بروی اشتباهات دیگران ببندی!!!
4_5987588579931463002.mp3
1.23M
⁉️ حضرت از قرار گرفتن درزمره فرماندهان و سپاهیان ویژه حضرت اطلاع قبلی دارند ؟وبعداز آگاهی از‌این موضوع متعجب میشوند؟
✅ یک خاخام صهیونیست یهودی و دیگر صهیونیست ها مالکان شرکت های فیلمسازی معروف پورن و مستهجن در دنیا هستند. 🔻 آنها بیش از صد ها میلیون دختر و پسر از سنین 18 به بالا را استخدام کرده اند که از صبح تا شب برای گمراهی جوامع مسلمان شیعی و به خصوص جوان ایرانی تولید محتوا مستهجن کنند. 🔻 شعار اصلی این شياطين این است که ما می بایست در تمام موضوعات مختلف زندگی روزمره، فیلم های مستهجن درست کنیم تا بطور کامل بر ذهن مخاطب تسلط داشته باشیم. برای مثال وقتی به معلمتان یا به دوستتان و غیره نگاه می کنید به یاد فلان فیلم در این موضوع بیفتید. 🔻 امروزه هدف اصلی کارگردانان فیلم های مستهجن مسئله تابو شکنی و حرام شکنی است و مسائلی از جمله ارتباط جنسی با محارم، خیانت جنسی زن و شوهر و رابطه با حیوانات جزو محبوب ترین محتویات جنسی سال های اخیر هستند و باعث گسترش آمار های جنسی در کشور های مختلف در این موضوعات شده اند. 🔻 باید بدانید که از اوایل دهه 70 و پس از پیروزی ایران در جنگ تحمیلی، یکی از بزرگترین گرفتاری ها در مرزهای مرتبط با پاکستان و افغانستان بحث مقابله با ورود پوستر ها و ویدیو های مستهجن به کشور بوده است و کولبرهایی اصلا با همین هدف فعالیت می کردند و معلوم نبود که از کجا تامین مالی می شدند. 🛑 آنها به دنبال یک عملیات کنترل ذهن برای جوانان ما هستند. 🙏 هر چه لعن و نفرین دارید بر سر صهیونیست ها بزنید. به عزت خدا که نابودی صهیونیست ها و اسرائیل موجب آرامش دنیا و ایران خواهد شد. (مهدی گلشنی: نويسنده و پژوهشگر جنگ نرم)
🌕 زباله‌گرد، کیسه طلا و دلار ۲ میلیارد تومانی رو به صاحبش بازگرداند ... سوم فروردین ۱۴۰۳ اعضای یک خانواده لرستانی، وقتی به تهران سفر می‌کنن متوجه میشن طلا و دلارهاشون که بیش از دو میلیارد تومان ارزش داشته، رو گم کردند! سریع به خانه‌شون الیگودرز (لرستان) برمی‌گردند و آنجا رو جست‌وجو می‌کنند و متوجه میشن طلا و دلارها در خانه نیست! دو، سه روز بعدش، یکی از کارمندان بانک با آنها تماس می‌گیره و میگه فردی کارت بانکی شما رو پیدا کرده و ادعا می‌کنه چیزهای دیگه‌ای هم در کنار کارت بانکی موجوده. خانواده به بانک مراجعه می‌کنن و آنجا با دادن مشخصات محتوای داخل کیسه طلا و دلارها رو دریافت می‌کنند. فردی که کیسه طلاها و دلار رو پیدا کرده ۵۲ سال داره و میگه: «آن روز زباله‌ها رو جمع کردم و وقتی خواستم زباله‌ها رو از هم جدا کنم متوجه شدم داخل کیسه کلی طلا و دلار هست. چند روزی این طلا و دلارها با من بود، اما چون ما با نان حلال بزرگ شدیم، نتوانستم کیسه رو برای خودم بردارم ...»