eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شهادت خبرنگار شبکه TRT ترکیه در غزه 🔸سامی برهوم خبرنگار شبکه TRT در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه به شهادت رسید. 🔸در این حمله دو خبرنگار دیگر هم زخمی شدند. 🔸از آغاز جنگ در غزه تاکنون ۱۴۱ خبرنگار در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
🌎🌎🌎 ❎ نکته سیاسی بصیرتی 🔴 آنچه جبهه کفر را بیش از انتقام موشکی ایران وحشت زده نموده چیست؟!! 1⃣ تاریخ ایران اقتدار و عظمت و استقلال امروز را به خاطر ندارد؛ حتی در زمانی که شاه عباس صفوی ارتش قوی ایران را پایه گذاری کرد "ابرقدرت رقیب" (عثمانی) با هدف پیشروی در عمق، به مرزهای ایران هجوم می آورد؛ 2⃣ اما اکنون با طرحی که امام خمینی قدس سره درانداخت و تدابیر حکیمانه امام خامنه ای، هیچ قدرت و ابرقدرتی حتی فکر تعرض به مرزهای ایران را هم به ذهن خود خطور نمیدهد؛ 3⃣ حال با قطعی شدن عملیات انتقامی ایران (تنها با یک جمله نائب المهدی عج در خطبه نماز عید سعید فطر) که: "رژیم خبیث تنبیه خواهد شد" ابهت پوشالی "پایگاه اصلی شیطان" در غرب آسیا پایمال، و اسرائیل در ابعاد امنیتی و اقتصادی و اجتماعی، پیش از شروع عملیات انتقام، از هم گسیخته گردیده و تمامی "معادلات حاکم" نظامی ۷۰ سال اخیر جهان کفر در منطقه، فرو پاشیده؛ نمایندگان دیپلماسی غرب پریشان و مظطرب در صف "تماس و التماس" از وزیر امور خارجه کشورمان قرار گرفته و گدایی "خویشتن داری ایران" مینمایند؛ اکنون همه نگاه ها به ام القرای اسلام است و ایران ترند اول X در آمریکا گردیده! 4⃣ در این میان نکته بسیار مهمی که باید مورد دقت قرار گیرد این است که: نگرانی "عمیق و اصلی" سران جهان کفر از حملات قریب الوقوع و انفجارات حتمی و خسارات قطعی ناشی از موشک های ایرانی نیست؛ 5⃣ نگارنده به جد معتقد است: نگرانی اصلی غرب و اتاق فکر شیطان، از آشکار شدن بیش از پیش یک پدیده آخرالزمانی در "دوره پسا حمله ایران به اسرائیل" است، یعنی: "آغاز صفحه جدیدی" در تاریخ سیاسی منطقه و ظهور و بروز "نسخه جدید و کارآمد" از "حکمرانی عزتمندانه و ظلم ستیز" در قالب نظریه الهی "امام و امت" و "دکترین ولایت فقیه" که داعیه دار ظلم ستیزی و آزادی قدس و نجات ملت‌ مظلوم فلسطین است، 6⃣ و این پدیده "مهر بطلانی" است بر تمامی نسخه های مادی و مزورانه حکومت های مادی و "منهای امامت" که بشر را به تباهی کشانده و به قهقرا بردند؛ لامحاله و مطابق با وعده امام خمینی، در ادامه این مسیر راه برای ظهور منجی جهان و ملت های مستضعف، هموار و وعده الهی محقق خواهد گردید ان شاالله 🔶 وَاجْعَلْهُ اَللّهُمَّ مَفْزَعاً لِمَظْلُومِ عِبادِک، وَناصِراً لِمَنْ لا يجِدُ لَهُ ناصِراً غَيرَک، وَمُجَدِّداً لِما عُطِّلَ مِنْ اَحْکامِ کتابِک، وَمُشَيداً لِما وَرَدَ مِنْ اَعْلامِ دينِک، وَسُنَنِ نَبِيک صَلَّى اللَّهُ عَلَيهِ وَآلِهِ، (دعای عهد) 🖌میراحمدرضا حاجتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 🧡 قدس، آزادترین شهر جهان خواهد شد! 🧡 نفس باد صبا، مشک فشان خواهد شد! ان شاءالله 🌿
✔️بعد از دانمارک، فرانسه هم رسما از دریای سرخ فرار کرد/ فرمانده ناو فرانسوی: سطح این درگیری ها بالاست، ما برای چنین نبردی آماده نیستیم 🔹ناوچه فرانسوی آلزاس پس از اولین تقابل با حملات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ، از آب‌های یمن به سمت کانال سوئز عقب نشینی کرد. 🔺فرمانده ناوچه آلزاس در مصاحبه با روزنامه فیگارو: 🔹خروج ناوچه ما به دلیل سطح بالای تهدیدات حوثی‌هاست. 🔹ما مدت زیادی است که با این سطح از جنگ سروکار نداشته‌ایم. 🔹حوثی‌ها (انصارالله) در استفاده از پهپادها و موشک‌های بالستیک به طور شگفت آور و کوبنده‌ای قاطع هستند.
🔸آمریکا معافیت تحریمی ایران را تمدید نکرد 🔹دولت آمریکا معافیت‌های تحریمی که به ایران اجازه می‌دهد در چارچوب برجام وارد همکاری‌های صلح‌آمیز هسته‌ای با طرف‌های بین‌المللی شود را تمدید نکرده است. 🔹واشنگتن آخرین‌بار آگوست ۲۰۲۳ این معافیت‌ها را تا ابتدای سال ۲۰۲۴ تمدید کرده بود و این معافیت‌ها اکنون منقضی شده‌اند. 🔹این معافیت‌ها در چارچوب برجام صادر می‌شود و دولت‌ آمریکا هر ۶ ماه موظف به تمدید آن بود. 🔹طبق متن برجام، کشورهای امضاکننده این پیمان متعهدشده بودند که با ایران در حوزه‌ همکاری هسته‌ای صلح‌آمیز از جمله در پروژه‌های رآکتور تحقیقاتی اراک و تاسیسات فردو همکاری کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا: 🔹تاسف بار هست که رئیس جمهور ما هشدار میدهد که ایران می‌خواهد حمله کند 🔹در دوران من ایران امکان حمله نداشت چون هیچ پولی نداشت که جنگ کند، کاملا شکست خورده بودند! 🔹ما در یک بازه زمانی فوق العاده خطرناک هستیم. ✍خیلی تند نرو ، التماس نامه تو هم در زمان ریاست جمهوریت به ایران ، زیر نشیمنگاه شینزو آبه نخست وزیر فقید ژاپن در دیدار با رهبر انقلاب ایران مشاهده شد!😏😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تخریب مسجد ۸۰۰ ساله توسط صهیونیست‌ها 🔹مسجد ۸۰۰ ساله زکریا در غزه توسط نظامیان صهیونیست‌ تخریب شد.😱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️حتی اگر حجاب رو قبول نداری 🔹️مسلمان نیستی 🔸️با آخوندها مشکل داری اما... این کار رو با دقت مشاهده کن🧐 آینده ایران و فرزندانمان به شدت در خطر است
🔰 نتیجه های کوتاه آمدن از دستورات دینی ! 🔰 حکایت خشت خاک، و آیینه صاف ! 🔹در غائله‌ی ورود زن‌ها به ورزشگاه مردها، آنچه آن پیرمردهای مجتهد اهل رساله، در خشت خام می‌دیدند، این جوان‌های مدعی اهل رسانه، در آیینه‌ نمی‌دیدند! مفسده‌ی افسار گسیختن فاجرها...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 حاج مهدی سلحشور 📜 شیطان با تمام جنودش می‌خواد توجه و تمرکز ما را از تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی منحرف کند. ▫️حزب الله عزیز بداند امروز وقت پرداختن به جسارت‌های حقیرانه افراد هتاک نیست و به وقتش پاسخ دندان شکنی خواهیم داد!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨شاید این روش در مشکل بی قانونی پوشش و کشف حجاب موثر باشد... بی‌تفاوت نباشیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹شرایط در غزه توصیف ناپذیر است، و مادران جهت تهیه شیرخشک و دارو برای نوزادانشان، ضجه می‌زنند...
جوری تیتر میزنند که انگار ایران خواستار افزایش تنش است، درحالیکه پاسخ ایران اتفاقا با هدف ایجاد ثبات در منطقه است؛ هرچند اساسا از این جماعت نباید زیاد انتظار داشت اما کاش لااقل به جای تکمیل پازل غربی‌ها برای فشار بر کشورمان (با ماجراجو جلوه دادنش)، داستان را از پله‌ی اول (جنایت و تجاوز رژیم صهیونیستی) روایت می‌کردند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸چشم و گوش و دهان و حرکت،امام سید علی خامنه ای ولاغیر.. 🔶شهید جواد محمدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎥 توصیف یک بهشت دروغ از زبان ساکنان آن این روزها تعداد زیادی از ایرانیان که با رویای بهشت اروپا از کشور مهاجرت کرده بودند، اقدام به پرده‌برداری از واقعیت دنیای خارج از ایران کرده‌اند. تصویر بهشتی که سال‌ها برای جوانان ما ساخته بودند را از زبان کسانی که در آن هستند بشنوید... 👈 حیف است این کلیپ ها به دست مردم نرسد.