eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
🔰در «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک کردند سخنگوی سپاه: 🔹در عملیات تنبیهی وعده صادق ۱۰ کشور در حوزه پدافندی به رژیم صهیونیستی کمک کردند و در پس این عملیات، پیروزی کشورمان بر سیستم پدافندی کشور‌های مطرح رقم خورد. 🔹امروز دست ما پر است و دشمن هم این نکته را می‌داند. عملیات وعده صادق با سلاح‌های تولید داخل صورت گرفت. عظمت این اقدام به صورتی بود که آن‌ها باید مدت ها عطش داشته باشند که این حمله چگونه بوده است. 🔹این عملیات نظامی، اقدامی غافلگیرکننده نبود و زمانی که اولین پهپاد پرتاب شد آن‌ها منتظر بودند.
❓چنگک‌ها در مجموعه «هفت‌سراژدها» کیستند؟ ⏪عبدالله چنگک و برادران او در مجموعه هفت سر اژدها افرادی وابسته به سلطان‌خواه (نماد فساد) هستند که با استفاده از رانت وی با بانک مرکزی همکاری کرده و درواقع در بازار ارزی کشور اخلال ایجاد می‌کنند. ⏪عبدالله چنگک؛ مالک کارخانه نوشابه در واقع همان «یدالله روزچنگ» مالک برند معروف نوشیدنی«ایستک» است که برخی گفته‌اند او شاگرد نانوایی و راننده تاکسی بوده که سال ۱۳۷۹ برای کار از کردستان به تهران می‌آید. ⏪برادران روزچنگ پس از اخلال ارزی در کشور دستگیر شده و یدالله روزچنگ ۲۰ سال حبس، رد مال و دو سال محرومیت از خدمات دولتی محکوم می‌شود. لقمان روزچنگ به اتهام مشارکت و اخلال در نظام اقتصادی ۲۰ سال حبس، رد مال و دو سال محرومیت از خدمات دولتی محکوم شده و انور روزچنگ به اتهام مشارکت در تحصیل مال از طریق نامشروع و پرداخت رشوه به ۱۰ سال حبس و ضبط وجه رشوه محکوم می‌شوند. به نقل از سخنگوی قوه قضائیه تمام اموال این افراد به ارزش ۱۸۱میلیارد تومان ضبط و مصادره شده است و هیچ‌گونه مجازات مالی از این افراد باقی نمانده و موارد اجرا در حال پیگیری است. برخی خبرها نیز از مرخصی این سه برادر در دوران کرونا و رفتن به آمریکا حکایت دارد!! 📝 سیدعماد جلیلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌اگر زندگی‌جمعی نداشته باشیم؛ چه مشکلی پیش میاد؟ ➖ برگرفته از جلسات «تربیتِ تقوا محور در خانواده، مسجد و مدرسه» در فاطمیۀ بزرگ تهران، جلسۀ پنجم هیئت محبین مولا امیرالمؤمنین(ع)
امام خمینی رضوان الله علیه: بر ملت و دولت جمهوری اسلامی است در همۀ اعصار، که نگذارند عناصر فاسد دارای مکتبهای انحرافی یا گرایش به غرب و شرق در دانشسراها و دانشگاهها و سایر مراکز تعلیم و تربیت نفوذ کنند و از قدم اول جلوگیری نمایند تا مشکلی پیش نیاید و اختیار از دست نرود. ننگ و نفرین بر منحرفان اجنبی‌پرست. چقدر ساده لوحی است تریبون دادن به منحرفان بی‌سواد و هوچیگری که طشت رسوائیشان تحت عنوان مقدس استادی دانشگاه، سالهاست بر زمین افتاده است!!
👈 : علت طولانی شدن غیبت ⬅️ گناه فردیِ برادران یوسف (حسد) ، به گناه جمعی تبدیل شد ، یوسف را به چاه انداختند و یوسف چهل سال به غیبت رفت . ⬅️ جسارت فردی زلیخا ( ابراز علاقه به نامحرم) به جسارت اجتماعی او و سایر زنان کشیده شد . ♻️گناه مردم و نخواستن یوسف باعث شد که عرصه بر یوسف تنگ شود و یوسف ۱۲ سال در زندانِ فراموشی افتد . ↩️ در جامعهٔ کنونی ما گناه اجتماعی و جمعی بیداد می‌کند‼️ ↩️ سؤال : وقتی که مردم به راحتی گناه می‌کنند و با عمل خویش ثابت می‌کنند که ما امام زمانمان را نمی‌خواهیم ، چرا باید خداوند فرمان ظهور ایشان را صادر کند⁉️ ✅ بنابراین وظیفهٔ منتظران این است، که با خودسازی و دیگرسازی [ تهذیب و کسب اسماءالله ] باطن جامعه را مهیای ظهور کرده و زمینه را برای ظهور امام زمان عجل الله آماده کنند . ⁉️ مگر علت آمدن امام زمان عجل الله، چیزی جز ایجاد جامعهٔ مهدوی و توحید در عالَم است؟ پس باید پیش از ظهور، خودمان را با تهذیب، مهیای حکومت الهی کنیم .
مگه میشه روز خلیج فارس باشه و یاد شهید محمد ناظری نیافتیم نمیدونم میدونید یا نه؟! اما بسیاری از فرماندهان سپاه(مثل حاج قاسم) و فرماندهان حزب الله(مثل حاج عماد مغنیه) زیرنظر این شهید بزرگوار آموزش دیدند امروز امنیت آب های نیلگون خلیج فارس مدیون این بزرگمرد و شاگردهاش در یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران هستیم
💢ما به دستان خودمان، ملت مان را مسخره کرده ایم! مگر ما را، ما دنیای سومی ها، ما شرقی ها، ما مسلمان ها را چه کار کردند؟ اول ، زبانمان، ، فکرمان، گذشته مان، تاریخمان و اصلاً نژادمان را و همه چیزمان را چنان تحقیر کردند، و ما را به قدری آدم های «دست دوم» کردند، که ما نشستیم خودمان، خودمان را مسخره کردیم ! و در عوض، خودشان را آنقدر برتر و بالاتر و عزیزتر نشان دادند، به ما باوراندند، که ما تمام تلاش و دعوت و آرزو و مبارزه مان برای «نوکری فرنگ» شد، تا اینکه ادای آنها را در بیاوریم، شبیه به آنها حرکت کنیم، حرف بزنیم، راه برویم...! 📚 کتاب چه باید کرد بخش ص ۲۰۶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 استقبال ویژه خانواده از وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال پس از کسب قهرمانی آسیا 👌ماشاءالله به این خانواده محجبه و عفیفه... ♦️حالا فهمیدین چرا براندازا برد تیم فوتسال رو تبریک نمی گن...!
♨️نشر حداکثری تذکر آیت الله العظمی نوری همدانی مرجع تقلید انقلابی به مجلس شورای اسلامی پیرامون لایحه عفاف و حجاب لایحه عفاف و حجاب باید 👈با متخصصین امر و دلسوزان مشورت و 👈مطابق با قانون و شرع مقدس اسلام باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ ۱: فاکس نیوز برنامه گذاشته علیه دانشجویان حامی فلسطین و مهمون برنامه یک دختر ایرانی آمریکایی است که میگه این جنگ خیر و شر است و من طرف اسرائیلم. کلیپ۲: برخورد پلیس با دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه سنت لوئیس واشنگتن این صحنه‌ها من رو به یاد این صحبت آیت الله حائری شیرازی انداخت: بالاخره صف پاکان و ناپاکان، جدا خواهد شد دیروز گروهی از خبرنگاران اتریشی پیش من آمده بودند و سؤالاتشان را مطرح کردند. اولین سؤالشان این بود: در این 15 سال که از انقلاب گذشته، شاهد برگشتن جوانان از انقلاب هستید؟ در واقع، از من می خواست که این را تأیید کنم! گفتم من به شما توضیح می دهم؛ انسان دو بخش دارد: بخشی که می خواهد مقتدر باشد و از همه بزند و از همه بِبَرَد و همه را غارت کند؛ و بخشی که می خواهد یک ذره به کسی تعدّی نکند. شما اروپایی‌ها، امریکایی‌ها، این بخشِ بزن-بخور را می‌بینید و آن بخش نزن-نَبَر را نمی‌بینید. شما، به جز هرزه ها هیچکس زیر چترتان و پرچمتان نخواهد ماند و ما تمام پاکان جهان را، از چنگ شما بیرون می‌آوریم. ما با شما عالَم را قسمت می کنیم. پاکان عالم را از شما خواهیم گرفت و شما هرزه‌های ما را از ما خواهید گرفت؛ هرزه‌های ما برای شما و پاکان عالَم برای ما. اگر در عمق اروپا و آمریکا یا حتی در درون اسرائیل، پاکی هست، بالاخره از صفوف شما خارج خواهد شد و به ما خواهد پیوست؛ و اگر در درون خانه های ما، ناپاکی وجود داشته باشد، بالاخره از بین ما خارج خواهد شد و به شما خواهد پیوست. این قرار ما با شما. قرآن می فرماید: «لِيَمِيزَ اللَّهُ الْخَبِيثَ مِنَ الطَّيِّبِ».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🙋‍♂مدیریت امام خامنه ای جهان کفر را متحیر کرد🙋‍♂ استاد حسن عباسی فوق‌العاده مدیریت استراتژیک آقا را در وحدت بین شیعه و سنی تبیین کرد. خیلی منطقی و زیباست سروران و فعالان فضای مجازی این کلیپ را حتما حتما تماشا کنید و به هوش و ذکاوت مقام عظمای ولایت درود و صلوات بفرستید.
انتهای مسیر برهنگی از زبان یک رقاصه متحول شده: «من شهرزاد این راه را آمده‌ام. مسافر تلخ این جاده بوده‌ام. من رقصیده‌ام. وقتی شبها می‌رقصیدم، هیچ چشمی چهره مرا نمی‌دید، دستهایم را نمی‌دید، آگاه شدم، دانستم باید تنم را بپوشانم تا چهره‌ام دیده شود، حرفم شنیده شود. 💢 آگاه شدم که ای زن! وقتی «تنت» را به تماشا گذاشتی، مردان «تنت» را نگاه کردند، برایشان فقط یک «لحظه» است اما برای زنی که عریان می‌شود، این دیگر لحظه نیست، عمریست که از دست می‌رود.» کبری سعید با نام هنری شهرزاد، رقاصی بود که با رقصیدن در فیلم معروف «قیصر»، وارد دنیای سینما شد. او تا مدت‌ها نقش رقاص و زنان بدکاره را در فیلم‌ها ایفا می‌کرد. در سال ۵۲ در یک تحول اخلاقی، مسیر زندگی‌اش کاملا عوض شد و علیه برهنگی در سینما شورید بازی در سینما را کنار گذاشت. چندین مصاحبه از وی وجود دارد که به برهنگی در سینما و فضای فرهنگی کشور اعتراض می‌کند. او ادامه تحصیل داد و چند کتاب شعر نیز چاپ کرد. شهرزاد با حمایت‌های مالی پوری بنایی، به عنوان اولین کارگردان زنِ سینما، فیلم‌هایی با استاندارهای ضدبرهنگی خود ساخت!
💥برخی از گناهان صغيره طبق روایات عبارتند از: ۱- نگاه كردن به نامحرم . ۲- تنها نشستن با زن اجنبي . ۳- لعنت گفتن بر انسان و يا حيوان . ۴- گريه كردن به آواز بلند برميت و مرده . ۵- سخن گفتن در وقت خطبه جـمعـه و عيدين . ۶- نشست و برخاست با افراد و اشخاص فاسق وفاجر . ۷- خنديدن در نماز و يا گريه و انــدوه كردن به علت غــم . ۸- شنيدن غيبت مسلمان وسكوت كردن دربرابرغيبت كننده . ۹- عبور كردن از روي شـانه هاي نماز گـذاران در مــسجـد . ۱۰- در خنده وشوخي افراط نمودن واز حد تجاوز كردن . ۱۱- داخل كردن نجاست و ناپــاكي در مــسجـد . ۱۲- ايستاده بــول نمودن( بدون عذر شرعي ). ۱۳- روزه گرفتن در ايـام مـمنـوعـه . ۱۴- سفـركردن زن بدون محرم . ۱۵- فـحـش گـفتن و زبان درازي كردن . ۱۶- طرفداري كردن از باطل و از انسان ظالم . ۱۷- پوشيدن عيب مال وجنس در وقت فروختن آن . ۱۸- اراده خلاف وعده ، در وقت وعده كردن به كسـي . ۱۹- تلاوت قرآنكريم در حــالت جـنـابت ، حــيض و نــفاس . ۲۰- در وقت قضاي حاجت روي ويا پشت به طرف قبله كردن . ۲۱- تأخير در پرداخت زكات و رفتن به حج فرضي بدون عذرشرعـي . ۲۲- جلوي گيري از ورود اشياء خوردني و مورد نــياز مردم ( گندم ... ) جهت گران فروختن . ۲۳- بوسيدن دست مردم غير از ( والدين،معلم و يا يك بزرگواري... ) . ۲۴- ترك سخن گفتن با برادرمسلمان بيش از سه روز بدون عذرشرعي . ۲۵- بدون از تحقـيق از جانب كسي دعوا كردن و دفاع نمودن . ۲۶- داخـل شـدن شخــص جـُنب و ناپــاك به مسجد . ۲۷- اداء كردن زكات از مال پست و خراب . ۲۸- حـسـودي كــردن با ديگران . ۲۹- بد گـمانـي نسبــت به مــسلـمانان . ۳۰- راز كسـي را به ديگران افــشاء كـردن . ۳۱- انـداخــتن نـجـاســـت و پـلـيدي در راه مـــردم . ۳۲- امـام قرار دادن کسي که ، مردم از او راضــي نيسـتـنــد . ۳۳- ضايع كردن وقت در چيزهاي بـيهــوده و باطـل ( لــهو و لهــب ). ۳۴- بي جهت به بام خانه وغيره بالا رفتن(طوريكه داخل خانه هاي مردم ديده شود). ۳۵- خريد وفروش بعد از اذان نمازجمعه(وقت خطبه امام و اداي نمازجمعه) . ۳۶- بستن دندانها به سيــم طــلا ( از روي تكــبر و فخــر ) . ۳۷- گــفتگـو و سخـن دنـيوي زدن در مــسجد . ۳۸- پرورش ســگ ( بدون عــذر شرعــي ) . ۳۹- نماز خواندن در اوقات مكــروه . ۴۰- راه رفتـن با فــخر
•┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈• ✴️ صیمُرے خدمت امام رضا علیـہ السلام از عقیم بودن زنش شڪایت ڪرد حضرتش تبسمے ڪردہ و فرمود 💍انگشترے از جنس فیروزہ بگیر و بر روے آن بنویس 🌿💙رب لا تذرنے فردا و انت خیر الوارثین💙🌿 ✴️صیمرے مے گوید : بـہ مدت یڪ ماـہ نڪشید ڪـہ ( همسرم حاملـہ شد ) و خداوند پسرے بـہ من عطا فرمود🍃 📚تحفة الرضویة ص ۲۸۹ 🍂🍁
✨﷽✨ ✍پنج سفارش فوق العاده زیبا از حضرت امیر المومنین علی (علیه السلام): 💢شما را به پنج چیز سفارش می کنم که اگر در طلب آنها متحمل رنج زیاد شوید سزاوار است: 1⃣ جز به خدا امیدوار نباشید. 2⃣ غیر گناه خود از چیزی نترسید. 3⃣ اگر چیزی بلد نیستید، از گفتن «نمی‌دانم »،خجالت نکشید. 4⃣ اگر چیزی را نمی‌دانید، در یادگیری آن ، خجالت به خود راه ندهید. 5⃣ همواره صبر پیشه کنید که صبر در ایمان مانند سر در بدن است.بدنی که سر نداشته باشد خیری در آن نیست و ایمانی که صبر نداشته باشد نیز خیر ندارد. 📚 نهج البلاغه (صبحی صالح) ،ص۴۸۲
✨﷽✨ ⚡️زیبا و پند آموز⚡️ ✍پيرى در روستايى هرروز براى نماز صبح از منزل خارج وبه مسجد مى رفت .دريك روز بارانى پير ، صبح براى نماز از خانه بيرون امد ،چند قدمى كه رفت در چاله اي افتاد، خيس وگلى شد. به خانه بازگشت لباس راعوض كرد ودوباره برگشت ، پس از مسافتى براى بار دوم خيس و گلى شد برگشت لباس راعوض كرد ازخانه براى نماز خارج شد. ديد در جلوى در، جوانى چراغ به دست ايستاده است سلام كرد و راهي مسجد شدند، هنگام ورود به مسجد ديد جوان وارد مسجد نشد پرسيد اى جوان براى نماز وارد مسجد نمى شوى؟ جوان گفت نه ،اى پير ،من شيطان هستم براى بار اول كه بازگشتى خدابه فرشتگان گفت تمام گناهان او را بخشيدم براى باردوم كه بازگشتى خدا به فرشتگان گفت تمام گناهان اهل خانه او را بخشيدم ترسيدم اگر براى بار سوم در چاله بيفتى خداوند به فرشتگان بگويد تمام گناهان اهل روستا رابخشيدم كه من اين همه تلاش براى گمراهى انان داشتم براى همين آمدم چراغ گرفتم تا به سلامت به مسجد برسى!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.🌱 💥😂یـــــنــی مــــی‌خــوای بـــگی.... 💎😂عـــــــمــل‌کــــــرد گــــــــنبــد آهـــــــــــنــیـــــــــن هــــــــــم هـــــــمــینـــــــطـــوره؟!!! 🤪😂🤪
مرحوم ملا احمد نراقی گوید: در کنار فرات صیادان زیادی برای ماهیگیری می‌نشستند. نوجوانی با پای معلول، کنار فرات می‌آمد و مبلغی می‌گرفت و دست به هر تور ماهیگیری که می‌خواست می‌زد و تور او پر ماهی می‌شد. این نوجوان هر روز برای یک نفر این کار را می‌کرد و بیشتر انجام نمی‌داد. گمان کردم علم طلسم بلد است. روزی او را پیدا کردم،دیدم حتی سواد هم ندارد. علت را جویا شدم. گفت: من مادر پیری داشتم که برای درمان او مجبور بودم در همین مکان ماهیگیری کنم، روزی تمساحی پای مرا گرفت و قطع کرد. نزد مادر آمدم و گریه کردم. او دعا کرد و گفت: «خدایا پسر مرا بدون نیاز به وجودش روزی آسانی بده که او سلامتی خود را به خاطر من از دست داد.» بعد از مرگ مادرم وقتی من در فرات تور می‌اندازم، از بین همه صیادها ماهی‌ها وارد تور می‌شوند. و حتی وقتی که من تور در فرات نمی‌اندازم، کافی است دستم را به توری بزنم، همه ماهی‌های روزی من که به‌خاطر دعای مادر من است در آن تور جمع می‌شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هنگامي كه حضرت موسي از طرف خداوند، براي رفتن به سوي فرعون و دعوت او به خداپرستي مأمور گرديد، موسي كه احساس خطر مي كرد به فكر خانواده و بچه هاي خود افتاد. و به خدا عرض كرد: پروردگارا! چه كسي از خانواده و بچه هاي من، سرپرستي مي كند؟!. خداوند به موسي فرمان داد: عصاي خود را بر سنگ بزن. موسي عصايش را بر سنگ زد، آن سنگ شكست و در درون آن سنگ ديگر نمايان شد، با عصاي خود يك ضربه ديگر بر آن سنگ زد، آن نيز شكسته شد و در درونش سنگ ديگر پيدا گرديد. موسي ضربه ديگر باعصاي خود بر سنگ سوم زد و آن سنگ نيز شكسته شد، او در درون آن سنگ، كرمي را ديد كه چيزي به دهان گرفته و آن را مي خورد. پرده هاي حجاب از گوش موسي به كنار رفت و شنيد آن كرم مي گويد: «سُبْحانَ مَنْ يَسْمَعُ كَلامِي وَ يَعْرِفُ مَكانِي وَ يَذْكُرُني وَ لايَنْسانِي؛ پاك و منزه است آن خداوندي كه مرا مي بيند، و سخن مرا مي شنود، و به جايگاه من آگاه است، و بياد من هست، و مرا فراموش نمي كند.» به اين ترتيب، موسي دريافت، كه خداوند عهده دار رزق و روزي بندگان است و با توكل بر او، كارها سامان مي يابد. 📙تفسير روح البيان، ج 4، ص 96 و 97. داستان دوستان، جلد 4، حكايت
بزرگترین ایراد در فرهنگ آمریکا و آلمان و انگلیس و فرانسه و اسرائیل و سوئد و ژاپن(در کل ممالک غربی و کشورهای غیرمسلمان آسیای میانه) بی غیرتی خانواده هاست خبرنگار از دخترهایی در یکی از شهرهای آمریکا می پرسید با چند شخص ارتباط داشتین تا به امروز اونا برخی میگفتند : دقیقا یادم نیست! یکی شون میگفت البته مادرم با اینکه من مردی بیارم خونه مشکلی نداره! و توجه نمیکنه!