eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هواسمون باشه فردِ اصلح فردی است که راه شهیـدِ خدمت و راه شهیـدِ مقاومت و راهِ شهـــدا را ادامه می‌دهد...🌱 🇮🇷
🔆امام باقر عليه السلام: الكَسَلُ يُضِرُّ بالدِّينِ و الدُّنيا 🔆تنبلى به دين و دنيا زيان مى زند 📚 ميزان الحكمه ج۱٠ص۱۳۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پوتین: با شهید رییسی به سمت جهان چندقطبی رفتیم 🔹رئیس‌جمهور روسیه: تحت رهبری رئیس‌جمهور فقید ایران، ایران به عضویت سازمان همکاری شانگهای و بریکس درآمد، ما با یکدیگر به سمت ایجاد جهان چندقطبی حرکت کردیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ‌های قاطع نماینده ارشد روسیه به خبرنگار بی‌بی‌سی در حمایت از ایران؛ قطعنامه علیه ایران سازنده نیست! 🔶میخائیل اولیانوف، نماینده ارشد روسیه در آژانش بین‌المللی انرژی اتمی: 🔺کشورهای اروپایی به جای زبان دیپلماسی، با زبان بلندگو با ایران صحبت می‌کنند؛ آنها فرصت برای حل مسائل با ایران را از دست دادند و تقصیر را به گردن ایران انداختند، این مسخره است!
موشکی با این مشخصات و با این شکل و شمایل و در این اندازه و با این برد شاید برای همه شما آشنا باشد. این موشک فقط چند ماه پس از رونمایی در تهران حالا از یمن به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است. خیبرشکن ۲ موشکی راهبردی با ارزش بالا و با سرعتی یره کننده است که هیچ یک از سامانه‌های پدافندی دشمن صهیونیستی قابلیت و قدرت مقابله با آن را ندارند. چند روز پیش که این موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد صهیونیست‌ها ادعا کردند که موفق به رهگیری و انهدام آن شدند اما این موشک نسل جدید همان موشکی است که ۵ روز پیش به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد و صهیونیست‌ها حتی یک فروند از این موشک‌ها را هم نتوانستند رهگیری کنند و همه آنها با دقت هرچه تمام‌تر به اهداف خود اصابت کردند. حالا دروغ صهیونیست‌ها در مورد رهگیری موشک خیبرشکن۲ را کسی باور نخواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
"بِسم الله الرّحمن الرّحیم" در آستانه انتخابات بزرگی هستیم! پیام دکتر جلیلی به ملت ایران در آستانه ی ورود به انتخابات صحبتهای ایشون رو بشنوید و مقایسه بکنید با اونها که تیم ندارند و برنامه ندارند و فقط با تخریب دیگران و با اجرای نمایشهای  تبلیغاتی سعی در جهت اغوای افکار عمومی رو دارند
ما می توانیم محبت کنید به دیگران ارسال کنید گاز به سواحل دریای عمان رسید 🔹خط انتقال گاز «ایرانشهر - مکران - چابهار و کنارک» با دستور سرپرست ریاست‌جمهوری به‌صورت ویدیوکنفرانس و با حضور وزیر نفت، در استان سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید. 🔹پروژه «ایرانشهر - مکران - چابهار و کنارک»، سومین طرح از برنامه بزرگ گازرسانی به جنوب شرقی کشور است که به ثمر نشست. بزرگترین نیروگاه بادی شرق کشور افتتاح شد 🔹با حضور وزیر نیرو بزرگترین نیروگاه بادی شرق کشور با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵۶.۵ میلیارد یورو هم به افتتاح رسید. 🔹نیروگاه بادی میل نادر به ظرفیت ۵۰ مگاوات شامل ۲۰ واحد توربین بادی ۲.۵ مگاواتی تیپ دو است. 🔹کار ساخت این نیروگاه در سال ۱۳۹۹ آغاز شد و پس از انجام عملیات ساختمانی، انتقال به سایت و نصب تجهیزات، با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.
🔻﷽🔻 خودزنی سربازان جبهه انقلاب اتحاد جبهه اصلاحات در نکوبیدن هم ✍سربازی گمنام ... قبل ها در یگان‌های نظامی و سربازخانه ها هر از گاهی، سربازی برای بهره مندی از مرخصی استعلاجی و یا حتی معافیت اقدام به خودزنی می کرد و با اسلحه ی پادگان تیری به انگشت پا یا گوشه ای از دست خود می زد اما در قبال این آسیب نتیجه ای ناچیز (مرخصی و استراحت) بدست می آورد، البته از اینکه خود زنی حرام شرعی است و یا ممکن است خطرات احتمالی بزرگتری برای جانش داشته باشد، غافل بود. حالا مشابه همین اقدام، توسط سربازانِ جبهه انقلاب در حال رخ دادن است با این تفاوت که اگر در پادگان سربازی خودزنی می کرد، حداقل نتیجه ای مانند مرخصی استعلاجی داشت اما در عرصه سیاسی خود زنی توسط نیروهای ارزشی نه تنها هیچ بهره ای ندارد و البته حرمت شرعی و عقاب الهی نیز دارد، بلکه موجب زیان و خسران به اساس انقلاب و ثمره خون شهیدان می شود. واضح تر آنکه در حالی که هنوز جبهه انقلاب بر روی کاندیدای خاصی ائتلاف نکرده است، خیلی از دوستان با قصد قربت برگزیدگان جبهه انقلاب را زیر سوال می برند. یکی زاکانی جانباز و.... را، دیگری جلیلی وارسته و متعهد را و آن یکی قالیباف رزمنده و جهادی را و...، آماج حملات خود قرار می دهند و البته آن سوی ماجرا و در جبهه لیبرال ها و غربگرایان کمتر شاهد این حملات هستیم. رفقای انقلابی، آرمانگرا، عدالتخواه، اصولگرا، ارزشی و ...، مواظب باشند و بدانند این خودزنی ها، حتی توسط سرباز صفرها هم منسوخ شده و نتیجه اش کاستن از سرمایه های جبهه در سنگر خودی است و هیچگونه ثمری نداشته و شبهه شرعی دارد و با این اقدام، ضمن حذف تمام داشته ها در عرصه انتخابات، زمینه را برای حاکمیت کدخداپرستان فراهم می کند. همین اقدام در دوره روحانی اتفاق افتاد، عمده متدینی به جان قالیباف، جلیلی و... افتادند و در یک غفلت و ناباورانه روحانی رای آورد. صبوری کنید و با هوشمندی هم از معصیت (تهمت و افترا و ...) پرهیز کنید و هم به جریان غربگرا و مغایر با آرمان‌های شهیدان، اجازه ی تنفس مصنوعی ندهید. مولایمان علی علیه السلام را همانهایی به مسلخ محراب بردند که در جبهه خودی فریاد قرآن و عدالت و حکم خدا سر می دادند. حالا بار دیگر، نفسهای معاویه ها به شماره افتاده و مالک اشترها به پشت خیمه کفر و نفاق رسیده اند، مبادا با شعارهای فریبنده، جبهه حق را مجبور به عقب نشینی کنیم. کاری نشود که امام و مقتدایمان... بار دیگر دلش بسوزد که همین گناه برای مسببین آن معصیتی کبیره است. بگذاریم تا ببینیم روزهای پایانی چه به صلاح نظام و انقلاب و نزدیک به مسیری است که شهید سعید اخیرمان رئیسی عزیز ریل گذاری کرده، پیش می‌آید، آنوقت تصمیم مقتضی را خواهیم گرفت خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار ┄┅═✧❁ 💐❁✧═┅
🔴 جماعتی که خاکی بودن رو مسخره میکردن خودشون تفی هستن 😏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ چرا غربی های انقدر بر اجرای اسناد غربی مثل ۲۰۳۰ اصرار دارند؟ صحبت های امام خامنه ای عزیز رو بشنوید...
‼️تنها کشوری که در جهان از اختراعهای خودش واسه کشورش استفاده نمیکنه و در اصل برای ایران تولید میشه اسراییل است! ‼️نمونه ۱:لباسهای زیر زنان و مردان که از پلاستیک تشکیل شده...عفونت مردان و خانمها که عامل بعدی سرطانه از همیناست. ‼️نمونه ۲:صنعت مایکروفر؛ واسه ما درست کردن. دیدی که چقدر آسان، خوراک زود آماده میشه! اما نمیدونی وقتی روشن میشه انگار ۲۰۰تا موبایل همزمان روشن شده و این امواج سرطان زا هستن ‼️نمونه ۳:لوازم آرایشی ۹۸%لوازم آرایشی جهان زیر نظر یهود انجام میشه. درون همین رژ لبی که خانمها به کار میبرن سرب به کار رفته. چون خورده میشه و جذب بدن میشه، باعث سرطان مثانه میشه. اکنون حدود سه هزار سرطان مثانه تو ایران داریم. امیدوارم کمتر استفاده کنید. ‼️نمونه ۴:رابرت مورداک یهودی کارگردان شبکه Farsi1 وپشتیبان شبکهGEM وقتی ازش پرسیدن: هدفت از راه اندازی این شبکه چی بوده؟! گفت:میخوام از هر ۵ زوج ایرانی ۴تاش طلاق بشه وزن و دختر رو به لجن بکشم و بنیان خانواده ها رو بپاشونم. ‼️نمونه ۵:بیماری دیابت تنها بیماری که درمان نداره. جالبه بدونی که داروهاشو خودشون دارن اما تنها یهودی ها استفاده میکنن واسه من و تو گفتن: اول پرهیز غذایی....قرص بخور حالا...انسولین تزریق کن...آخی انگشتت سیاه شده؟؟ از مچ قطعش کن...از زانو...آخرشم مرگ به همین سادگی. چون تلمود پزشک یهودی میگه:نباید جز یهودی کسی درمان شه. ‼️نمونه ۶:آشپزخانه اوپن؛ اسلام میگه دستشویی باید  بیرون از خونه باشه اما واست مدش کرد و وارد همه ساختمانها شد. از اون طرف وقتی آشپزخانه اوپنه، گازهای آلوده دستشویی وارد آشپزخانه میشه قورمه سبزی میخوری با ..........😣 ‼️نمونه ۷:حذف حجامت از دوره بوعلی سینا توسط یاکوپ پولاک یهودی. چون حجامت باعث میشد کسی بیمار نشه. خیلی آسان دستور حذفشو از رضا شاه پهلوی میگیره. حالا چند ساله دوباره دارن میگن: باید حجامت کرد. سرطان سینه زنان هم واسه نکردن حجامت بود. اکنون به اولین هدفش رسید. پاول زیمت سال نود گفت: تا سه سال آینده سونامی سرطان وارد ایران میشه. همین هم شد. سالانه بیش از ۴۶هزار نفر فوت بر اثر سرطان تو ایران گزارش شده که بیشترم میشه. تو فاصله ای که این مطلب رو خوندی یک نفر بر اثر سرطان تو ایران فوت کرد به همین راحتی... تو همه گروهها بزارید لطفا بعضی از شکلکها که در تلگرام استفاده میشود: 😈👿 يكي از نمادهاي شیطان پرستان؛ 🙏 علامت نماد هندو و مسیحی و بودايی؛ 🎄علامت کریسمس؛ 👐 🙌 فکر میکنید نماد دعای ما مسلمانهاست، اما خوب نگاه کنید انگشتان شصت به طرف داخل است در حالیکه باید برعکس باشد، پس این برای دعا نیست؛ دستانت را در کنار هم بگذار برای دعا ببین چگونه است؟ ✳️ علامت ستاره یهود؛ ✡️ نماد پرچم اسرائیل؛ ♍️ لفظ جلاله الله است که وارونه شده اگه گوشی رو برعکس بگیرید متوجه خواهید شد؛ واینها همه ♈️ ♉️ ♋️ ♌️ ♎️ ⛎ ♓️ ♑️ رموز شیطان پرستی 😬ببینید دشمن چقدر فعال است!!! ‼️نشر این پیام صدقه جاریه است.
ظهورِ پیش از ظهور.mp3
8.79M
ظهور اَسماء امام مهدی علیه‌السلام در جهان، شروع شده است!
31.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👌 عالی! طیب الله انفاسکم حاج آقا! کاش تمام ائمه جمعه ، در تبیین به شجاعت شما میبودند 🎥 فیلم ┋ نسبت ما با جبهه حق 🔺لابشرط یا بشرط شیء ..!! 🎙حجت‌الاسلام سالار سنجری ▫️نمازجمعه چهاردانگه | ۱۱ خرداد ؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیام قالیباف به همه طرفداران خود در سال ۹۶: لطفاً تمام ظرفیت‌های خود را برای پیروزی برادر عزیزمان سید ابراهیم رئیسی و به بار نشستن دولت کار و کرامت به کار بگیرید🇮🇷
🇮🇷کوچه بده، آزادراه تحویل بگیر روستا بده، کلانشهر تحویل بگیر پیکان بده، مرسدس بنز تحویل بگیر راکت بده، شهر موشکی تحویل بگیر....
🇮🇷 | چرا قالیباف؟ 🔹 علی زکریایی نوشت: این متن تنها یکی از دلایل انتخابمه و یک مرور گذری بر صرفا کارنامه «خدمات شهری» دکتر محمدباقر قالیبافه: 1⃣ سال ۱۳۸۴ با رای شورای شهر تهران به عنوان هفتمین شهردار پس از انقلاب پایتخت برگزیده شد 2⃣ در همان سال اول به پایان رساندن تونل ۲ کیلومتری رسالت انجام شد که در اولین سال فعالیت مدیریتی او به بهره برداری رسید. 3⃣ در سال ۱۳۸۷ برابر با سال ۲۰۰۸ میلادی از طرف سایت شهرداری‌های جهان به عنوان هشتمین شهردار برتر دنیا معرفی شد. ، از میان ۲۰۰ هزار شهردار جهان 4⃣ انتخاب شهر تهران به عنوان یکی از ۵ شهر برتر جهان در زمینه حمل و نقل و ترافیک شهری در سال ۲۰۱۱ 5⃣ احداث روز شمار در پروژه های شهری و همچنین خوش قولی و وفای به عهد در افتتاح به موقع طرحها براساس زمان شمار، یکی از مهمترین ابتکارات و اقدامات قالیباف در مدیریت شهری تهران بود، امری که رضایت مردم را نیز درپی داشته است. 6⃣ سه پروژه برج میلاد، میدان رسالت و میدان کلاهدوز از جمله پروژه‌هایی بوده است که زمان اجرای آن‌ها بسیار طولانی شده بود و چندین شهردار برای اجرای آنها عوض شده بود، اما با هدایت تیم تحت امر قالیباف به بهره برداری رسید. 7⃣ دوران مدیریت قالیباف بر شهرداری دورانی بوده که شورای شهر تهران مرکب از طیف های مختلف بوده اند و رئیس دولت نیز همکاری کمی را با نهاد شهرداری انجام و حتی در برخی موارد نیز پرداخت بدهی های خود به شهرداری را با مشکلات زیادی مواجه می نمود. 8⃣ شفاف سازی حساب‌های مالی 9⃣ ساماندهی شرکت‌ها و موسسات پرتعداد تابعه شهرداری 🔟 افزایش سرانه فضاهای فرهنگی.
🇮🇷 | چرا قالیباف؟ 🔹علی زکریایی نوشت: 1⃣1⃣ تسریع روند توسعه جنوب تهران برای کم شدن فاصله شمال و جنوب 2⃣1⃣ توسعه مبادلات بین‌المللی و برگزاری اجلاس شهرداران آسیایی 3⃣1⃣ یافتن منابع سرمایه‌گذاری خارجی 4⃣1⃣ توجه به هویت معنوی شهر و توسعه مسجد محور محلات 5⃣1⃣ اهتمام به هویت محله‌ای و کارکردهای همبستگی ساز محلات نه به عنوان کالبد صرف که به عنوان مجموعه‌ای ذی‌روح و بالنده 6⃣1⃣ توسعه ورزش شهروندی 7⃣1⃣ پروژه های بلند پروازانه مانند تونل توحید و نیایش و صدر 8⃣1⃣ افتتاح اولین آبنمای موزیکال کشور 9⃣1⃣ افتتتاح سینما آزادی به عنوان بهار سینمای ایران 0⃣2⃣ دریاچه چیتگر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️«اگر گروه‌های شما باهم اختلاف پیدا بکنند، ممکن است اشخاصی که لایق این مقام نباشند، به این مقام برسند» قابل توجه جبهه انقلاب این فرمایشات امام رو جدی بگیریم👌
🇮🇷 | چرا قالیباف؟ 🔹 علی زکریایی نوشت: 1⃣2⃣ پارک پرندگان و دهها و صدها پروژه ی عمرانی، خدماتی، فرهنگی دیگر و مواردی متعدد از این دست و افتتاح دهها تونل چندین ده کیلومتری و بزرگراههای شریان ساز در قلب پایتخت، توسعه پرشتاب شبکه مترو و خطوط حمل و نقل سریع و السیر در پایتخت 2⃣2⃣ سامانه های ارتباط مردمی 137 3⃣2⃣ توسعه حمل و نقل عمومی 4⃣2⃣ در حوزه مترو: ازسال ۱۳۸۴ تا کنون ، ۳۷ کیلومتر مسیر و ۲۷ ایستگاه جدید ، طول خط مترو از ۷۹ کیلومتر به ۱۱۶ کیلومتر بالغ گردیده و میزان سرویس دهی از حدود ۲۶۲ میلیون نفر مسافر در سال ۱۳۸۴ به حدود ۵۰۰ میلیون نفر در سال ۱۳۸۹ ارتقاء یافته است. سهم سفرهای روزانه با مترو نیز به ۸% در سال ۸۹ بالغ گردیده است. 5⃣2⃣ در حوزه اتوبوس: از سال ۱۳۸۴ تا کنون تعداد ۴۴۳۴ دستگاه اتوبوس جدید وارد این ناوگان گردیده و همچنین تا کنون ۳۰۱۷ دستگاه اتوبوس فرسوده ، از رده خارج شده استو این نوسازی نسبت به سال ۱۳۸۴ تا ۱۸۰% رشد داشته است. در همین زمینه طرح ویژه کارت بلیط الکترونیکی مشترک ناوگان اتوبوسرانی و مترو در سال ۸۸ طراحی و به مرحله اجرا رسیده است که تا کنون بیش از ۴۹۰۰ دستگاه اتوبوس از اتوبوس های شرکت واحد مجهز به سیستم کارت خوان گردیده اند و در نتیجه آن سرعت استفاده از حمل و نقل عمومی افزایش یافته 6⃣2⃣ بهره برداری از ۵ خط سامانه اتوبوسرانی تند رو BRT به طول ۸۵ کیلومتر و ۱۱۲ ایستگاه ، امکان جابجایی ۲۷۰۰۰۰۰۰ نفر مسافر در ماه 7⃣2⃣ افزایش ۳۰۰ خط جدید و نوسازی بیش از ۳۱هزار دستگاه تاکسی از سال ۸۴ 8⃣2⃣ احداث و توسعه خطوط BRT و ارتقای خدمات رسانی در شبکه اتوبوسرانی و ورود ناوگان جدید اتوبوس‌های تندرو (BRT) به شهر تهران، ازسوی محمد باقرقالیباف نقطه عطفی در تغییر نگاه مدیریتی نسبت به تحقق کرامت انسانی تلقی شد. 9⃣2⃣ همچنین اضافه‌شدن ۱۰۰واگن مترو، احداث ۷ ایستگاه جدید، افزایش سرعت، توسعه خطوط یک، ۲ و ۴ در قالب راه‌اندازی ایستگاه قیطریه، میدان تیراندازومیدان شهدا ومیدان انقلاب ایستگاه میدان تجریش وچهارراه تهرانپارس 0⃣3⃣ حجم بالای عملیات دردست اجرای شهرداری تهران در اعماق زمین و دور از چشم شهروندان که در قالب تونل توحید 1⃣3⃣ کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی وایستگاه‌های مترودرجبهه‌های مختلف فعال است تا به آنجا بود که قرارشد تا برای اطلاع شهروندان ازنحوه وحجم عملیات عمرانی دردست اجرای شهرداری دراعماق زمین، مانیتورهایی بالای سراین طرح‌ها نصب شود، تا به‌طورمستقیم عملیات حفاری وعمرانی کارگران برای عموم به نمایش گذارده شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆پاسخ صریح رهبرمعظم انقلاب به اونایی که چند روز دیگه به علت رد صلاحیتشون همه چیز رو زیر سوال میبرن یا انتخابات رو فرمایشی خطاب می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 روایت شهید امیرعبداللهیان از اولین اقدامش؛مهار کرونا در دولت بعد از رای اعتماد مجلس.
🔴 ۵ ویژگی از شهید جمهور که باید در دولت آتی امتداد یابد. ✍️فیروزآبادی، معاون کمیته امداد 1️⃣شخصیت اخلاقی و فراحزبی ایشان که دولت را از وارد شدن به حاشیه ها دور کرد. 2️⃣ منش، رفتار و ارتباطات داخلی و خارجی، ایشان را واقعا نماینده کل جمهوری اسلامی تجلی می داد و در عرصه بین الملی امکان اثرگذاری قابل توجه را فراهم کرده بود. رئیس جمهور قد کوتاه و رئیس جمهوری که نماینده بخش محدودی از جامعه باشد نمی تواند زمینه استفاده از فرصت های کشور را فراهم نماید. 3️⃣مخابره پیام استقلال و نه پیام ضعف و وابستگی از ایران به جهان که دوستان را امیدوار و دشمن را از دستیابی به سلطه مجدد ناامید می کرد. 4️⃣رابطه نزدیک رئیس جمهور با رهبری باعث شد از دغدغه های رهبری برای صیانت از خطوط قرمز نظام کاسته شود و به جای درجا زدن، فرصت فعال نمودن ظرفیت های بزرگتری برای کشور ایجاد شود. 5️⃣ایجاد زمینه رشد نیروی جوان در سطوح مدیریتی، که شبیه آن در دولت های قبل کمتر مشاهده می شد. 🔹در دولت بعد ضمن حفظ این دستاوردها باید یک گام مهم دیگر باید به دولت اضافه شود تا زمینه جهش کشور فراهم شود. آن کار مهم عبارت است از اینکه دولت با یک فکر واحد و منسجم اداره شود و شخص رئیس جمهور سکان دار حل مسائل کلان باشد زیرا تصمیم گیری در دوراهی های مهم کشور تابع فهم و تشخیص رئیس جمهور است. 🔹اولویت مهم دیگر کشور، اصلاح نظام اداری است. اگر اصلاح نظام اداری صورت نگیرد رئیس جمهور با چند نفر اطرافش نمی تواند لکوموتیو سنگین دولت را به دوش بکشد و از ظرفیت آحاد بدنه دولت استفاده کند و عملا انتظارات مردم محقق نخواهد شد.