eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
این آدم،شده مسئول گزینش دولت جدید!
🥀🏴 ⚫️ تصویرسازی از واقعه عاشورای سال ۶۱ هجری قمری 😭😭 (ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
+ در انتهای زیارت عاشورا در سجده می‌خوانیم؛ الذین بذلو مهجهم دون الحسین علیه السلام این مهجهم يعني چه؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
می‌دانید چرا تصاویر عزاداری رفتن را بولد می‌کنند؟؟ جوابش را از آیت الله میرباقری بشنوید. 🗳 جهش ایران
31.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 🥀 گاهی روضه را باید اینطور شنید!😭 🥀 اکنون عاشورای دیگری در غزه به پاست. برای مردم مظلوم غزه دعا کنید😭 🎙@لعنت الله علی قوم الظالمین
حرف عجیب حاج محمد رضا طاهری وسط روضه در مورد آیت الله رئیسی😭💔🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آفرین احسنت به خدا به این امربه معروف نزار القطری ... الهی که خدا هزاران بلای دنیوی ازش دفع کنه ... خدا حفظش کنه ...
. ♻️ هتک حرمت در عاشورای ۸۸ را فراموش نمی‌کنیم 🔰 امروز پانزدهمین سالروز عاشورای سال ۸۸ بود. روزی که کودتا و فتنه سال ۸۸ با فرماندهی برخی خواص همچون هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی، مهدی کروبی، میرحسین موسوی و همراهی و سکوت برخی خواص اصولگرای آن روز به اوج خود رسید. فتنه‌ای که با لباس اسلامیت به جنگ جمهوریت آمد. فتنه‌ای که با تکبیر روی پشت‌بام و خطبه نماز جمعه در برابر اراده مردم صف‌بندی کرده بود. فتنه‌ای که محصول لجاجت خواص بود. این روز را فراموش نمی‌کنیم. 🔹فراموش نمی‌کنیم نامه بدون سلام والسلام هاشمی را 🔹دعوت مردم به خیابان‌ها برای اغتشاشگری توسط بیت هاشمی را 🔹ساندویچ خوردن و فتنه‌گری فائزه هاشمی زیر پل کالج را 🔹به آتش کشیدن هیآت حسینی و مسجد لولاگر را 🔹ضرب و شتم بسیجیان و نیروی انتظامی را 🔹به شهادت رساندن حافظان امنیت مردم را 🔹راه‌اندازی ستاد اصولگرایان حامی موسوی را 🔹تبریک یکی از رؤسای قوا به موسوی قبل از شمارش آرا را 🔹نماز خواندن دختر و پسر دست در دست هم با کفش در نماز جمعه هاشمی را 🔹حمایت دشمنان امام و انقلاب از جنبشی که ادعای خط امام داشت را 🔹فرار مهدی هاشمی به انگلیس برای توطئه و تحمیل تحریم‌های فلج‌کننده به ملت ایران را 🔹مردم خداجو نامیدن فتنه‌گرانی که در عاشورا حسینی هتک حرمت کردند توسط میرحسین موسوی را و ... تردید نکنید برخی نمی‌خواهند کودتای سال ۸۸ یادآوری شود، چون خودشان در این کودتای شکست خورده نقش داشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 کارشناس رسانه‌های خارجی: نباید به ایران حمله‌ی مستقیم شود |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰کلیپی که طوفان به پا کرده... هیچ امر به معروفی، بی تأثیر نیست 🔴 بعضی در زمان انقلاب هم که اهل جهاد و مبارزه نبودند، می‌گفتند: امکانات نیست!
⭕️ هیئت‌گردی؛ اولین اقدام پزشکیان! 📌 ای‌کاش ظریف، کابینه خدمت ببندد؛ نه مثل آن تیم هسته‌ای ،که خیانت کرد و جاسوس‌پروری!
افتخار به جنایات پدران در کربلا 🔺 در منبر ظهر عاشورای خود را بیان کرد و گفت: اینکه تصور کنیم مردم در سال۶۱هجری و بعد از واقعه عاشورا به سمت اهل‌بیت آمده و آنان را از غربت نجات دادند، صد در صد باطل است، آنان نه تنها خود، بلکه نسلشان به جنایات در کربلا افتخار می‌کردند. علامه کراجکی در کتابی با عنوان «التعجب» به نمونه‌هایی حیرت‌آور از افتخار مردم به جنایت عاشورا می‌پردازد. 🔻"خانواده هایی در شام، پس از حادثه کربلا با عناوین تازه‌ای مشهور شدند. مانند بنوالسراویل و بنوالسرج و بنواسنان و بنوالمکبری و بنوالطشتی و بنوالقضیبی و بنواادرجا. 🔹بنوالسراویل، فرزندان کسانی بودند که لباس امام حسین را ربودند. 🔹بنوالسرج، فرزندان آنانی بودند که بر پیکر امام حسین اسب تاختند. برخی از آن تازندگان اسب، نعل اسب خود را به بهای بسیاری به مردم فروختند و مردم نعل اسبان را بر سردر خانه خود می زدند و بدان افتخار می کردند. 🔸بنو اسنان، فرزندان کسی بودند که نیزه‌ای را که سر امام حسین بر آن بود را حمل می‌کرد... 🔸بنوالمکبری، فرزندان کسی بودند که پشت سر نیزه‌داری که سر امام حسین را حرکت می‌داد تکبیر می‌گفت! 💡حال اهمیت آن ۷۲ یار باوفا بیشتر درک می‌شود. حال کار بزرگ زینب‌کبری بیشتر به چشم می‌آید که چگونه و در چه شرایطی و در جمع چه مردمانی عَلَمِ را به دست گرفت. 💠 اندیشکده راهبردی
مگه میشه محرم بشه و روضه بخونیم یاد و نیفتیم ما لشکر شمر و یزید رو، ۱۴۰۰ سال بعد، به چشم دیدیم ...😳😱😔😭😭😡😡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀🏴 🎙مصاحبه‌گر از یه زائر و شهروند عراق میپرسه شما همین یه لباس سیاه رو داری؟ زیادی کهنه شده...💔 (ع) (عج) (س)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴🇮🇷 ♨️جوان عراقی در بیت رهبری غوغا کرد... لبیک یا خامنه‌ای🌱 لبیک یا حسین است💔 (ع) (عج)
🔴 سی ان ان: سازمان های اطلاعاتی آمریکا اطلاعاتی از دخالت ایران در ترور نافرجام ترامپ پیدا کردند ! باز شروع شد🤔 دنبال چی می گردید؟ مگه آمریکا با اون همه بودجه بالای نظامی و ارتش تا بن دندان مسلح،با CIA و FBA سازمان سیا و آف بی آی و.... امن‌ترین کشور دنیا نیست ؟؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️نحوه عجیب دستگیری شیعیان با اتهامات ساختگی در آذربایجان! 🔹قرار دادن مواد مخدر در جیب شلوار یکی از بازداشت شدگان 🔹دستگاه امنیتی جمهوری آذربایجان در طول پانزده ماه اخیر حدود ده هزار نفر از فعالان دینی آذربایجان را با اتهامات ساختگی بازداشت و زندانی کرده است. 🔹شیعیان و محبان سیدالشهداء بعد از بازداشت بین پذیرفتن دو اتهام مخیر هستند یا باید عنوان جاسوسی برای ایران قبول کنند و یا مواد مخدر خرید و فروش کرده‌اند!