eitaa logo
چند کلام حرف حساب !؟
3.5هزار دنبال‌کننده
35.1هزار عکس
35.4هزار ویدیو
167 فایل
﷽ 👈گلچین اخبار و مطالب ناب خبری ✅ تماس با مدیر: @ فعلا مقدور نمیباشد
مشاهده در ایتا
دانلود
طالب‌زاده کنار شهید آوینی دفن می‌شود 🔹پیکر نادر طالب‌زاده یک‌شنبه ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد بلال صداوسیما در خیابان ولیعصر تهران تشییع می‌شود. سپس پیکر او در بهشت زهرا و در کنار شهید آوینی دفن خواهد شد. 🔹مراسم وداع با پیکر طالب‌زاده نیز امروز ساعت ۱۶ تا ۱۸ در معراج شهدای تهران برگزار می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دوست داشتم «مادر» شوم الهام فرهمند بازیکن تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن اصفهان: 🔹 "در تمام بازی ها فرزندم همراه من است؛ دوست داشتم هم طعم مادر شدن را بچشم و هم ورزش حرفه‌ای را ادامه بدهم. سختی‌ها را به خاطر این لذت‌ها تحمل می‌کنم"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دانشگاه تهران محل برگزاری نماز عید فطر ♦️بر اساس اعلام شورای سیاست‌گذاری ائمه تهران، در پایتخت، دانشگاه تهران محل برگزاری نماز عید فطر خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سکانسی از "فیلم تویی که نمی‌شناختمت" 🔻 ساخته محمد ابراهیم سلطانی فر 🔻 با بازی نادر طالب زاده 🕊 شادی روحش صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم کمتر دیده شده از دیدار استاد طالب‌زاده با شهید سلیمانی
🗓 گرامیباد دهم اردیبهشت ماه 👈 روز ملی خلیج فارس که به مناسبت سال‌روز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز و خلیج فارس نامگذاری شده است.
29.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مستند رستاخیز جان 🔹این مستند ساخته مرحوم نادر طالب‌زاده و برگرفته از مقاله شهید آوینی است.
تحدیر(تندخوانی)جزء۲۸ قرآن‌کریم - <unknown>.mp3
3.99M
تندخوانی جزء بیست و هشتم قرآن کریم با صدای استاد معتز آقایی.
دعای روز بیست و هشتم ماه مبارک رمضان📿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥شایعه اعتراض دیروز مردم در راهپیمایی! 🔹در شبکه های اجتماعی خبر شعار دادن مردم امروز اهواز علیه دولت در روز قدس قلمداد شده که این امر صحت ندارد این شعار دادن مربوط به نارضایتی کارگران فولاد اهواز قبل از کرونا می باشد که دشمنان دوباره منتشر کرده اند.
🔴آمریکا بدنبال جذب دانشمندان برجسته روسیه ⏪به گزارش ایرنا از نیویورک تایمز، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا از کنگره این کشور درخواست کرده صدور روادید برای دانشمندان روسی را که مشتاق ترک کشورشان در بحبوحه جنگ روسیه و اوکراین هستند، تسریع کند. کارشناسان، این اقدام را تلاشی جدید از سوی آمریکا برای تسریع فرار مغزهای روسی و محروم ساختن روسیه از برخی استعدادهای برتر این کشور، عنوان کرده اند. ◾️دولت آمریکا در بسته پیشنهادی ۳۳ میلیارد دلاری که در قالب کمک به اوکراین به کنگره ارسال کرده، بندی گنجانده که الزام دانشمندان روسی متقاضی روادید H۱-B را برای داشتن یک کارفرمای حامی به مدت چهار سال تعلیق می کند و یکی از بزرگترین موانع را برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت به آمریکا از بین می برد. ◾️بنا به گزارش نیویورک تایمز، این قانون فقط برای شهروندان روسی با مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا در رشته‌های علوم یا مهندسی مانند هوش مصنوعی، مهندسی هسته‌ای یا فیزیک کوانتوم اعمال می‌شود. مقامات دولت آمریکا استدلال کرده اند که چنین اقدامی دارای مزایای دوگانه خواهد بود؛ افزایش هزینه های روسیه و در عین حال انتفاع آمریکا از دانش این افراد است. ◾️تاکنون اکثریت قریب به اتفاق چنین روادیدی برای صنعت فناوری به متقاضیان هندی می رسید. طبق آمار، هر سال و قبل از شیوع بیماری همه‌گیر کووید-۱۹، بر اساس طبقه‌بندی مهاجران که عمدتاً برای اساتید برجسته، محققان و متخصصان درجه پیشرفته در نظر گرفته شده بود، در صورت داشتن حامی کارفرما، حدود ۱۸۰۰ روس سالانه اقامت دائم قانونی آمریکا را دریافت می کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔮۹ توصیه‌ی کلیدی از آیت الله کشمیری برای ماه مبارک رمضان این دو روز باقیمانده رو از دست ندید👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰صهیونیست به چه افرادی گفته می‌شود؟ 🔻 آیا تمام ساکنان اسرائیل صهیونیست هستند؟ 🔻 در آمریکا 50 ملیون مسیحی صهیونیست زندگی می‌کنند. ⛔️
🔰 آرمانخواهی انسان مستلزم صبر بر رنجهاست؛پس برادر خوبم، برای "جانبازی در راه آرمانها" یادبگیر که در این سیاره رنج صبورترینِ انسانها باشی ✍ شهید سیّدمرتضی آوینی
🔴فطریه امسال چقدر است؟ ♦️امام خامنه‌ای: ۴۰ هزار تومان ♦️آیت‌الله سیستانی: ۴۰ تا ۲۲۵ هزار تومان ♦️آیت‌الله‌ شبیری زنجانی: ۴۰ هزار تومان ♦️آیت‌الله مکارم: ۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان ♦️آیت‌الله وحیدخراسانی: ۴۰ تا ۱۴۰ هزار تومان ♦️آیت‌الله نوری همدانی: ۴۰ هزار تومان طبق نظر اکثرا مراجع هم‌چنین می‌توانید معادل قیمت ۳ کیلوگرم برنج یا آرد در محل زندگی خود را به‌عنوان فطریه پرداخت کنید.
🏴 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت پژوهشگر و هنرمند انقلابی آقای نادر طالب‌زاده 🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت پژوهشگر و هنرمند انقلابی آقای نادر طالب زاده را تسلیت گفتند. ▪️متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم با تأسف خبر درگذشت پژوهشگر و هنرمند انقلابی و پرتلاش و پرانگیزه آقای نادر طالب زاده رحمة الله علیه را دریافت کردم. به خانواده و بازماندگان و همکاران و دوستان ایشان صمیمانه تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال رحمت و مغفرت و پاداش نیک برای خدمات باارزش فرهنگی و رسانه‌ئی ایشان مسألت مینمایم. سیّدعلی خامنه‌ای ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
اسلحه بیش از هر دلیل دیگری باعث مرگ کودکان و نوجوانان آمریکایی در سال 2020 شده است. به گفته محققان دانشگاه میشیگان، جنایت با اسلحه در افراد زیر ۱۹ سال از تصادفات اتومبیل، سرطان و اوردوز مصرف مواد مخدر به عنوان اصلی‌ترین عامل مرگ پیشی گرفته است. بیش از ۴۳۰۰ نوجوان و کودک در سال ۲۰۲۰ بر اثر تیراندازی جان خود را از دست دادند که نسبت به سال قبل آن ۲۹ درصد افزایش داشته است. حدود ۸۱.۴ میلیون آمریکایی اسلحه دارند. بیش از ۳۹۰ میلیون اسلحه در دست غیرنظامیان در ایالات متحده وجود دارد.
🔴اینستاگرام ۵ هزار پست با هشتگ را حذف کرد! ♦️اپلیکیشن اینستاگرام در ادامه سیاست‌های ضد ایرانی خود، پست‌های کاربران با هشتگ را از دسترس خارج کرد!
📸 دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر تهران؛ «عیدنا فی القدس»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برخورد پرویز پرستویی با یکی از طرفداران منافقین در حاشیه اکران فیلم هزار و یک روز در کالیفرنیا
📷 اولین تصویر از پیکر علمدار جبهه فرهنگی انقلاب و جبهه مقاومت استاد حاج نادر طالب زاده در معراج شهدای تهران
36.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نادر طالب زاده: هنگام سفر به بوسنی به مادرم گفتم دارم میرم اتریش تفریح! وزارت خارجه‌ای ‌ها به آیت‌الله جنتی می‌گفتد به شهر موستار نرو