eitaa logo
چند کلام حرف حساب !؟
3.5هزار دنبال‌کننده
35.1هزار عکس
35.4هزار ویدیو
167 فایل
﷽ 👈گلچین اخبار و مطالب ناب خبری ✅ تماس با مدیر: @ فعلا مقدور نمیباشد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پیکر مطهر شهیدی با دستان بسته در شرق دجله کشف شد 🔹در جریان تفحص پیکر شهدا در تاریخ 25 مهر 1400 در شرق دجله عراق، گروه‌های تفحص با پیکر شهیدی روبرو شدند که دستانش توسط بعثی‌ها بسته شده بود.
🌹وقتی که شهید رجایی آثار شکنجه ساواک در پای خود را در کنفرانس مطبوعاتی سازمان ملل به همگان نشان داد ♦️۲۶ مهرماه ۱۳۵۹ در تقویم سیاسی ایران یادآور سخنرانی تاریخی محمدعلی رجایی، نخست وزیر وقت ایران در سازمان ملل متحد است که تمانی قدرت‌های جهان را به باد انتقاد گرفت و بغداد را آغازکر جنگ ایران و عراق خواند. ♦️نقطه عطف حضور شهید رجایی در سازمان ملل به کنفرانس مطبوعاتی وی برمی‌گردد، زمانی که نخست وزیر فقید ایران در برابر دوربین رسانه‌های جهان پای برهنه خود را روی میز گذاشت و گفت "من به مدت دو سال در زندان‌های رژیم شاه معدوم، زندانی کارتر و آمریکا بودم. آثار شکنجه و سختی‌هایی که در زندان بر من روا شد، بعد از چهار سال هنوز بر بدنم نمایان است. من دو سال تمام ضربات شلاق‌های کارتر را بر پای خود احساس کردم و این در حالی است که ما با گروگان‌ها در جاسوس‌خانه، رفتاری کاملاً انسانی داریم. "
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حاجی‌زاده: قدرت نخست موشکی و پهپادی در منطقه‌ایم ♦️فرمانده نیروی هوافضای سپاه: در حوزه موشکی و پهپادی در منطقه قدرت اول و در جهان هم جزو قدرت‌های برتر هستیم. ♦️برای دیگران این میزان توانمندی در کشوری که در همه زمینه‌ها تحریم است، چشم‌گیر است.
💠 دستور «محمدمهدی اسماعیلی» برای راه‌اندازی اتاق فکر تخصصی وزارت ارشاد 🔻 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت نخبگان، صاحب‌نظران و فعالان فرهنگی ضروری است حوزه‌های تخصصی نسبت به راه‌اندازی هیات‌های اندیشه‌ورز اقدام کنند. هم‌چنین «محمدمهدی اسماعیلی» یکی از ملزومات مدیریت را تسهیل ارتباط با جامعه عنوان کرد و گفت: مدیران باید راه ارتباطی مردم با خودشان را آسان کنند، در همین خصوص از مجموعه روابط عمومی خواسته‌ام شرایطی را فراهم کند تا بتوانیم ارتباط بیشتری با جامعه داشته باشیم و از سایر مدیران هم می‌خواهم علاوه بر کارکنان خود با عموم جامعه راه‌های ارتباطی را ایجاد کنند. 🔻 وی افزود: مدیر بودن یک فرصت است که امکان خدمتگذاری را برای ما فراهم کرده و شاید به دلیل مراجعات گاهی با خستگی زیاد روبه‌رو شویم، اما این یک نعمت است که خداوند به همه‌ی ما عنایت کرده که براساس آن می‌توانیم کار مردم را انجام دهیم. 🕖 ۱۹
❌ از دهه ۷۰ حاکمیت دلار برمناسبات اقتصادی ایران اتفاق افتاد واقتصاد ملی ایران دلاریزه شد سازمان برنامه وبودجه به دلار بسته شد و بانک مرکزی صراف دلار شد باید دید علت آن جنبه های نفوذ وامنیتی بوده یاجهل برنظام تصمیم سازی وتصمیم گیری حاکم بوده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 تشکر حجت الاسلام از رئیس جمهور به خاطر توصیه به برخورد اقناعی درباره واکسن ♻️ از صدا و سیما تقاضا می‌کنم از شیوۀ غلط تبلیغات در موضوع دست بردارد
49.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بررسی وضعیت کرونا در عراق 🔹اثبات عنایت سید‌الشهداء به عزاداری و زائران 🔸بررسی مستند وضعیت در کربلا 🔹مصاحبه اختصاصی با 📌کاری از گروه فرهنگی تبلیغی عقیله عشق علیهاسلام و موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا علیه السلام
🔴 ماجرای «محرمانه بودن اموال مسئولین» از کجا آمد؟ 🔹با کمی تحقیق و تفحص متوجه میشویم طرح بررسی اموال مسئولین در سال ۹۱ کلید خورد. در آن سال مجلس وقت تصمیم بر این داشت که اموال مسئولین و نمایندگان دولتی قبل و بعد از شروع و اتمام مسئولیت بررسی شوند که در شورای نگهبان لغو شد و در کشمکش مجلس و شورای نگهبان پس از سه سال یعنی در سال ۹۴ مجمع تشخیص مصلحت نظام آن وقت به ریاست هاشمی رفسنجانی افشای اموال مسئولین را جرم تلقی کرد و برچست محرمانه زده شد! 🔹تا این که همین چند روز پیش این مساله دوباره با کمی چاشنی شایعه سرتیتر رسانه ها شد.
🔴آیا می دانستید سالیانه معادل ۱۵ میلیون دلار اسلحه از ارتش رژیم صهیونیستی دزدیده می‌شود و به فروش می‌رسد؟ یعنی سربازان برای منفعت مالی اسلحه را می دزدند یا با دزد همکاری می‌کنند. لامصب اونم که آمریکا مفتی بهتون داده بود! اینا دیگه چقدر گدان
🔴 | سرانه وکیل به ازای هر ده هزار پرونده حقوقی 🔹ایران یکی از فقیرترین کشورها در دسترسی به خدمات حقوقی در دنیا است. 🔹انحصار در وکالت یکی از سدهای دسترسی مردم به خدمات حقوقی بود که توسط مجلس شکسته شد.
🔴 فوت ۱۸۱ نفر از هموطنان در شبانه‌روز گذشته بر اثر کرونا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 وزیر راه و شهرسازی: ۴ میلیون مسکن در ۴ سال ساخته می‌شود 🔹قاسمی: ۴ میلیون مسکن در ۴ سال ساخته خواهد شد، با توجه به اینکه ساخت مسکن حدود یکی سال و نیم به طول می انجامد برای فاز اول ساخت دو میلیون واحد مسکونی را در برنامه داریم. 🔹در ۸۰۰ شهر برای ساخت مسکن زمین شناسائی شده است.
🔴 کالین پاول مرد 🔹کالین پاول نخستین وزیر خارجه سیاه‌پوست آمریکا به دلیل عوارض ناشی از کووید-۱۹ در سن ۸۴ سالگی جانش را از دست داد./ تسنیم
🔴 باید دست تولیدکننده را گرفت نه پایش را!
🔴 امروز 17 اُکتبر ۲۵ مهر روز جهانی ریشه‌کنی و مبارزه با فقر هست. یادتونه جناب شیخ بنفش می گفت تو دولت من مبارزه با فقرِ مطلق همیشه پاینده هست؟ - بله آقای روحانی! شما و هم دستان تون فقر رو تا شونصدهزار جدتون با ۱۸ میلیارد دلار و ۶۰ تُن طلا ریشه‌کن کردید! ✍ مُحَمّد نُصوحی
🔴 انتقال مجروحان حادثه مسجد فاطمیه قندهار به ایران مجروحان حادثه اخیر مسجد فاطمیه قندهار به دلیل کمبود امکانات بیمارستان این ولایت با کمک جمهوری اسلامی ایران به کشورمان منتقل شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صهیونیست‌ها «سالاد شیرازی» رو هم غصب کردن! سرزمین جعلی، دولت جعلی، تاریخ و فرهنگ جعلی و حالا غذای جعلی😳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار حاجی‎زاده: قدرت نخست موشکی و پهپادی در منطقه‎ایم فرمانده نیروی هوافضای سپاه: 🔹 در حوزه موشکی و پهپادی در منطقه قدرت اول و در جهان هم جزو قدرت‎های برتر هستیم. 🔹 برای دیگران این میزان توانمندی در کشوری که در همه زمینه‎ها تحریم است، چشم‎گیر است.
نامگذاری هفته وحدت در جمهوری اسلامی یک اعتقاد و ایمان قلبی است - Khamenei.ir.mp3
1.83M
🎙 رهبر معظم انقلاب: نامگذاری در جمهوری اسلامی یک اعتقاد و ایمان قلبی است ♦️ این همه مصیبت در دنیای اسلام بخاطر رعایت نکردن وحدت است
🔴شرکت هواپیمایی sky up اوکراین در جهت بالا بردن کارایی و حفظ امنیت جنسی مهماندارانش یونیفرم قبلی آنها را تغییر داده و کت بلند و کفش اسپرت جایگزین کرده :))
🔴 واکنش یک کاربر مسیحی به سخنان امشب ‏سید حسن نصرالله: ای حافظ مسلمانان و مسیحیان، ما شکی به تاریخ شما و امروز شما و آینده شرافتمندانه شما نداریم. شما تهدید نیستید، شما ضرورت هستید.
🌺 امام علی علیه‌السلام: 💠 ثلاثٌ يُوجِبْنَ المَحبَّةَ: حُسنُ الخُلقِ، و حُسنُ الرِّفقِ، و التَّواضُعُ ❇️ سه خصلت موجب جلب محبّت مى‌شود: خوش‌خويى، ملايمت و فروتنى 📚 غررالحكم، حدیث ۴۶۸۴
🌹 تصویر ویژه‌ای از امام خامنه‌ای در لباس اهالی سیستان و بلوچستان 🌺 انتشار به مناسبت هفته وحدت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم | نارنجک روحانی در دستان رئیسی! 🔺این ویدئوی پنج دقیقه‌ای قسمتی از زمین مین‌گذاری شده دولت روحانی برای دولت سیزدهم را به تصویر کشیده است.