eitaa logo
چند کلام حرف حساب !؟
3.5هزار دنبال‌کننده
35.1هزار عکس
35.4هزار ویدیو
167 فایل
﷽ 👈گلچین اخبار و مطالب ناب خبری ✅ تماس با مدیر: @ فعلا مقدور نمیباشد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻ذبح هویت ملی روی فرش قرمز جشنواره‎های خارجی! 👈 دکتر مجید شاه حسینی درباره تکنسین‌های سینما عقیده دارد افرادی به شدت کمیت‌محور به جای کیفیت‌محور هستند که به گیشه توجه دارند و از تعداد جوایز می‌گویند؛ تا دیروز فیلمسازی گمنام بوده‌اند ولی به محض پا گذاشتن روی فرش قرمز جشنواره‌های خارجی، هویت‌های ملی را زیرپا می‌گذارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سید حسن نصرالله: هر وقت خسته می‌شدم به ایران می‌رفتم و با آیت الله مصباح(ره) دیدار می‌کردم ♦️ بعد از رحلت آیت الله بهجت(ره) پناهگاه مدیران حزب الله و محور دیدارهایمان در قم آیت الله مصباح یزدی(ره) بوده و وقتی باز می‌گشتند انگار دوباره متولد شده‌اند. 🔸درست همان زمانی که این مرد خدا در داخل کشور مورد بدترین توهین ها قرار می گرفت!
🌹۲۱ دی سالروز شهادت شهید مصطفی احمدی روشن ♦️کسانی که ثمرات خون شهداء و دانشمندان هسته ای رو زیر خروارها بتن دفن و عزت ملی را لگدمال کردند، باید پاسخگوی این خسارت عظیم باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدئویی از حاج محمود کریمی در اردوی جهادی منطقه ایل‌سالار-فراشبند
عبدالعلی علی عسگری رییس سابق صداوسیما به عنوان مدیرعامل هلدینگ ‎پتروشیمی خلیج فارس، بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران منصوب شد. گفته می‌شود شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بزرگ ترین شرکت بازار سهام ایران است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتقاد رییس قوه قضاییه از استفاده نابجا از پابند برای زندانیان محسنی اژه‌ای: 🔻وقتی طرف شرور و تروریست نیست چرا پابند می‌زنید؟ 🔻به کسی که دست بند دارد و عضو گروه‌های تروریستی نیست، چرا پابند می‌زنید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: عزیزان من، کسانی که این سخن را از این بنده‌ی حقیر می‌شنوید! غیرت دینی را حفظ کنید؛ غیرت دینی را حفظ کنید.
روسای سازمان صداوسیما پس از اتمام دوره مسئولیت‌شان کجا رفتند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الحسن: هرجا حاج قاسم بود مطمئن بودیم پیروزیم فرمانده تیپ الباقر وابسته به مقاومت مردمی: 🔹وقتی مسئول عملیات و فرمانده ما به ما اطلاع می‌داد حاج قاسم هم حضور دارد، به محض شنیدن مسئله حضور حاج قاسم در اتاق عملیات روحیه ما از صفر به هزار می‌رسید. 🔹روابطی که ما به عنوان نیروهای همطراز و نیروهای عشایر سوریه به طور اعم و در حلب به طور اخص با حاج قاسم سلیمانی داشتیم، روابطی عالی بود، روابط منحصر به فردی میان ما و شهید حاج قاسم سلیمانی شکل گرفته بود.
رکوردزنی‌های پی‌درپی آمریکا در کرونا 🔹دیروز در آمریکا یک میلیون و ۳۵۰ هزار مورد ابتلای جدید به کرونا ثبت شد که رکوردی تازه در آمار ابتلای روزانه در کشورهای درگیر جهان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنگوی دولت: تا تکلیف ارز ترجیحی مشخص نشود یارانه‌ها تغییر نمی‌کند / قبل هر اقدامی حتما مردم را در جریان می گذاریم
🌺 امام کاظم علیه‌السلام فرمودند: هرگاه به کودکان وعده دادید، بدان وفا کنید؛ چرا که آنان بر این باورند که شما روزی‌شان را مى‌دهید. 📗 غررالحکم، ح۱۰۲۹۷
🔰 لوح | تقاص 🔻 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «آنهایی که سلیمانی را شهید کردند، ترامپ و امثالش، جزو فراموش‌شدگان تاریخ خواهند بود، امّا او تا ابد زنده است و دشمنان او گم‌وگور خواهند شد. البتّه ان‌شاءالله بعد از آنکه تقاص دنیوی‌شان را بدهند.» ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
👌 22 دی ماه سالروز دستگیری تفنگداران آمریکایی متجاوز به خاک میهن در خلیج فارس مبارکباد
🌹22 دی ماه سالروز شهادت دانشمند هسته‌ای دکتر مسعود علی محمدی🌹 🕊شادی روح بلندش صلوات
🔴زنگ خطر جمعیت در ۷ استان ♦️گیلان با شاخص ۱.۰۶، مازندران ۱.۱۹، البرز ۱.۱۹، سمنان ۱.۲۲ و تهران ۱.۲۷، مرکزی با ۱.۳۳ و اصفهان با ۱.۴۹ نرخ کل باروری وضعیت بحرانی از نظر سالمندی جمعیت دارند ♦️بنا بر اعلام مرکز تحقیقات سلامت سالمندان، طی ۵دهه اخیر نرخ سالمندان کشور از ۵ به ۱۰درصد رسیده است و پیش‌بینی می‌شود این نرخ در ۵۰سال آینده ۳برابر شود و در سال۱۴۵۰ به حدود ۳۰درصد برسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لذت معمولی بودن😍 این روزا رسم و رسوم و عرف‌های تجملاتی ازدواج اونقدر زیاد شده که اصل ازدواج به حاشیه رفته. انقدر که همه دنبال برگزاری موبه‌موی حاشیه‌های نه چندان درست ازدواج هستن، فکر به‌موقع و با دل خوش زیر یه سقف رفتن نیستن.
💠 گفت‌و‌گوی مفصل با «میکائیل براتی»؛ هنرمند برگزیده‌ی دوازدهمین جشنواره‌ی مردمی «عمار»/ کاش «دستکش ننه عصمت» همیشه جلوی چشم من بود 🔻 «میکائیل براتی» که در دوازدهمین جشنواره‌ی مردمی «عمار»؛ جایزه‌ی ارزشمند «دستکش ننه عصمت» را به دست آورد، شاید نامی غریبه برای مخاطبان باشد اما آثارش با وجود این گمنامی در هر اتفاقی می‌درخشد. تصویرگری‌های «میکائیل براتی» برای «غدیر خم»، «حماسه‌ی زینبیه»، «حرم امام رضا (علیه‌السلام)»، «علی‌وار»، «در کِشتی نجات» (تصویرسازی نمادین از حضور شهید سلیمانی در محضر امام حسین علیه‌السلام) و «انتفاضه‌ی موشکی فلسطینیان» و «تصویرسازی کتاب «انّ مع‌الصبر نصرا» (خاطرات مقام معظم رهبری) و طراحی برای بزرگ‌ترین دیوارنگاره‌ی ایران در میدان ولیعصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، بخشی از کارهای این طراح گرافیک و تصویرساز با استعداد و هنرمند شاخص جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی در یکسال گذشته است. 🔻 در لینک زیر می‌توانید متن گفت‌و‌گوی اختصاصی خبرنگار سایت موسسه‌ی فرهنگی هنری اندیشه‌ی شهید آوینی با «میکائیل براتی» را بخوانید. 🖇 yun.ir/rzmoga
ماجرای هشدار حاج قاسم به روحانی 🔹سردار حاجی‌زاده: حاج قاسم در دیپلماسی، مخالف سازش و وابستگی بود و به دولت قبل می‌گفت از این طریق به جایی نمی‌رسید. 🔹حاج قاسم به روحانی گفت دفاع از انقلاب و ملت و نظام و رهبری خط قرمز ما است و فکر نکن همیشه می‌توانی تخریب کنی و ما هم سکوت کنیم! 🔹عین جمله حاج قاسم این بود که گفت: آقای روحانی! می‌خواهی مسیر احمدی‌نژاد را بروی؟ تو هم می‌خواهی مثل او بشوی؟ مردم به تو رأی داده‌اند و رئیس‌جمهور شدی بیا دست به دست هم دهیم کمک کنیم کشور را درست کنیم. برای چه خودزنی می‌کنی؟ برای چه هر روز به خودمان حمله می‌کنی؟ بیا مشکلات را حل کنیم. مشروح گفت‌وگو را اینجا 👉 بخوانید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نوزادی که در آشوب فرودگاه کابل به سربازان آمریکایی سپرده شد اما توسط این سربازها رها شده بود، پس از پنج ماه به پدربزرگش رسید 🔺"سهیل احمدی" نوزادی که در ماه اوت و زمانی که تنها دو ماه داشت در فرودگاه بین‌المللی کابل از بالای سیم‌خاردار به سربازان آمریکایی سپرده شد، پنج ماه بعد در پایتخت افغانستان به آغوش پدربزرگش رسید. 🔹پدر و مادر سهیل در ایالات متحده پناهنده هستند و تا مدت‌ها از فرزندشان خبر نداشتند.
🔴فوتی‌های کرونا در تهران تک‌ رقمی شد ♦️دکتر توکلی، معاون درمان ستاد کرونا استان تهران: بد حالی عمومی در بیمارانی که اکنون مراجعه می‌کنند نسبت به گذشته کاهش یافته است. ♦️پوشش واکسیناسیون عمومی توانسته به طور قابل قبولی جلوی بیماری شدید و مرگ و میر را بگیرد. ♦️در شرایط کنونی بیشترین اثر را، تزریق دُز سوم واکسن خواهد داشت.
💠 سامانه‌ی جامع کتابخانه‌های دفاع مقدس کشور رونمایی شد 🔻 در حاشیه‌ی همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با حضور «محمد‌مهدی اسماعیلی»؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر»؛ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سامانه‌ی جامع کتابخانه‌های دفاع مقدس کشور رونمایی شد. 🔻 پیش از این «علی اصغر جعفری»؛ مدیرعامل موزه‌ی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نشست خبری افتتاح ۸۰۰ نمایشگاه کتاب مقدس عنوان کرده بود: یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم در حوزه‌ی دفاع مقدس، ادبیات و آثار مکتوب است. اگرچه در این دوران چاپ کتاب مشکلاتی داشت، اما در عرصه‌ی کتاب مقدس موفق بودیم. در سه سال گذشته، ۴۴۴۵ عنوان کتاب توسط حدود ۷۰۰ ناشر دفاع مقدس به چاپ رسیده است و در سال‌های گذشته انتشار کتاب‌های حوزه‌ی دفاع مقدس از ۱۱.۵ درصد به حدود ۲۰ درصد رسیده است. 🕑 ۱۴