eitaa logo
چند کلام حرف حساب !؟
3.5هزار دنبال‌کننده
35.1هزار عکس
35.4هزار ویدیو
167 فایل
﷽ 👈گلچین اخبار و مطالب ناب خبری ✅ تماس با مدیر: @ فعلا مقدور نمیباشد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💔 امیرالمؤمنین یارانش را میدید لذت می‌برد، شده امام زمان(عج) از دیدنت لذت ببره؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اولمرت، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی: نتانیاهو یک بیمار روانی است/اسرائیل توانی برای حمله فراگیر علیه ایران ندارد/حمله فراگیر و این حرف ها خزعبلات و لاف زیادیه!
معنای لذت - @Aminikhaah.mp3
3.18M
🎙 معنای لذت 🔶 مصادیق لهو و لعب
🔅 امیرالمؤمنین عليه‌السلام: ✍️ حقُّ الوالِدِ عَلَى الوَلَدِ أن يُطيعَهُ في كُلِّ شَيءٍ إلاّ في مَعصيَةِ اللّهِ سُبحانَهُ 🔴 حق پدر بر فرزند، اين است كه از او در هر كارى جز معصيت خدا، فرمان‌بردارى كند. 📚حکمت ۳۹۹ نهج البلاغه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فروش ویلاهای لاکچری تحت مالکیت منطقه آزاد قشم ‌ ♦️دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه کشور: پنج ویلای ساخته شده ‌در مسیر ساحل جنوبی شهر قشم که تحت مالکیت ‌منطقه آزاد قشم قرار دا‌رد، تا چند ماه آینده با هدف هزینه کردن پول آن در بحشی از زیر ساخت‌های طرح ملی پل خلیج فارس فروخته خواهد شد. ♦️این پنج ویلا در بهترین موقعیت دید دریایی مسیر ساحل جنوبی شهر قشم در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی که چند سال در ایام عید نوروز به این جزیره سفر می‌کرد در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت و با عنوان ویلاهای نهاد ریاست جمهوری ساخته شد و مردم این جزیره این ویلاها را به عنوان نهاد ریاست جمهوری می‌شناسند و این در حالی است که مالکیت این ویلاها در اختیار منطقه آزاد قشم قرار دارد.
📺 پخش مستندی درباره‌ روزهای منتهی به مرگ شاه مخلوع/ پروازی رو به سوی «کابوس نیمه شب» ‌ 🔻 روزهای بعد از فرار پهلوی دوم تا زمان مرگش، در قالب مجموعه‌ای 6 قسمتی از شبکه یک سیما به شکل هفتگی پخش می‌شود. 🔻 مجموعه مستند «کابوس نیمه شب»، تولید موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی و گروه فرهنگ، تاریخ و هنر شبکه یک سیما، با روایتی تاریخی از منظری پژوهشی به دنبال نمایش روزهای منتهی به مرگ شاه مخلوع است. ب 🔻 این مستند سریالی به نویسندگی و کارگردانی «علی عارضی» و تهیه‌کنندگی محمّدامین رسولی»، داستان آوارگی شاه منفور پهلوی در مقطع تاریخی 26 دی 1357 تا 5 مرداد 1359 را به زبان مستند روایت می‌کند. «کابوس نیمه شب» که براساس اسناد و مدارک به جامانده از کتاب خاطرات رجل سیاسی دوران پهلوی و اطرافیان شاه و با استفاده از آرشیوهای تصویری بنا شده است، در پی ارائه‌ روایتی واقعی از روزگار متلاشی شده‌ فردی است که خود را قدرت برتر می‌دانست. 🔻 مستند سریالی «کابوس نیمه شب»، جمعه ها ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴افشاگری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از تخفیف بالای ۵۰ درصدی مدیریت مجلس سابق به نمایندگان برای خرید منازل بالای شهر ♦️ ماجرای پس ندادن خانه های سازمانی نمایندگان در دوره قبل مجلس در بالای شهر و فروش آنها با تخفیف بیش از ۵۰ درصد از زبان زهره سادات لاجوردی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس
🌹 رونمایی از طرح جدید دیوارنگاره میدان حضرت ولیعصر(عج) در آستانه وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مقام والای مادران و همسران شهدا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️نماهنگ جدید سایت رهبر معظم انقلاب درباره تشییع شهید سلیمانی در آستانه سالگرد نماز جمعه تاریخی رهبر معظم انقلاب پس از شهادت حاج قاسم
🔴روزی که امام اموال خود را اعلام کرد. ♦️امام خمینی(ره) در تاریخ ۲۴ دی ۱۳۵۹ به صورت ، اولین مقام رسمی بودند که فهرست دارایی و اموال خویش را به موجب اصل ۱۴۲ قانون اساسی به دیوان عالی کشور اعلام کردند: 🔸نام: روح الله 🔸نام خانوادگی: مصطفوی معروف به خمینی 🔸شماره شناسنامه ۲۷۴۴ 🔸محل صدور: خمین 🔸سِمَت: روحانی ♦️۱- دارایی غیر منقول (با ذکر مشخصات): 1⃣ یک باب منزل مشتمل بر بیرونی و اندرونی در قم، محله باغ قلعه که معروف است. 2⃣ قطعه زمینی است ارث پدری است و به حسب اطلاع حضرت آقای پسندیده مشاع است بین این جانب و معظمٌ له و ورثه مرحوم اخوی که اجاره سهمیه این جانب از قرار اطلاع آقای اخوی، سالی چهار هزار ریال است که داده نمی‌شود. (به موجب حکم مورخ ۶۲/۱۲/۲۶، امام سهم موروثی خویش در خمین را به فقرای این شهر بخشیده و واگذار نمود) ♦️۲- دارایی منقول اعم از نقدی، موجودی یا سپرده بانکی، سهام و اموال غیر منقول دیگر با ذکر قیمت تقریبی: 1⃣ وجه مختصری است در تهران که نذورات و هدایای شخصی است. 2⃣ اثاث منزل ندارم، مختصر اثاثی است در قم و تهران، مِلک همسرم می‌باشد. دو قطعه قالی در منزل است، داده‌اند که اگر خواستم بابت خمس حساب کنم، و مال این جانب و ورثه نیست باید به سادات فقیر بدهند. چند جلد کتاب، بقیه کتبی است که در زمان شاه مخلوع به غارت رفت و نمی‌دانم چقدر است و چند جلد کتاب که در مدتی که در تهران هستم از طرف مولفین هدیه شده است که قیمت تقریبی آن را نمی‌دانم، ولی قدر قابلی نیست، اثاثی که در منزل مسکونی فعلی در تهران است مِلک صاحبان منزل است، احمد اطلاع دارد. 3⃣ کلیه وجوهی که در بانکها یا در منزل یا نزد اشخاص است که آقای پسندیده مطلع هستند، به استثنای وجه مختصری که اشاره شد، وجوه شرعیه می‌باشد و مِلک این جانب نیست، و ورثه این جانب در آنها حقی ندارند و تکلیف آنها را به حسب وصیت تعیین نموده‌ام. تاریخ ۲۴ دی ماه ۱۳۵۹ ۷ ربیع الاول ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 والله هر کس به این نظام تیر انداخت آواره شد... 🔹حاج قاسم سلیمانی: من تمام علمای شیعه و سنی را می‌شناسم، اشهد بالله که از مراجع ایران تا غیر ایران، سرآمد همه آنان این مرد تاریخی یعنی «آیت‌الله العظمی خامنه‌ای» است.
💬 با ارسال پیام رئیس‌جمهور به چین، رسما اجرای توافق ۲۵ ساله آغاز شد. 🔻 با همین توهّمات، پرونده چین شش سال در بایگانی دفتر ایشان خاک خورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 مستند یاغی 🔹 | نگاهی به چهار دهه گردن‌کشی ایران مقابل آمریکا
🔴 روحانی نه خودش مسکن ساخت نه گذاشت بخش خصوصی بسازد ♦️در دولت قبل، روحانی و آخوندی میگفتند دولت نباید مسکن تولید کند و باید شرایط را برای بخش خصوصی مهیا کند که مسکن تولید کنند اما در همین وعده هم ماندند و آمار نشان می‌دهد که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تولید مسکن توسط بخش خصوصی هم به شدت سقوط کرد. ♦️از آنجا که زمان ساخت و تکمیل مسکن تقریبا دو سال طول می کشد، واحدهای مسکونی تکمیل شده توسط بخش خصوصی تا پایان سال ۱۳۹۳ هم طرح‌هایی بوده است که در دولت احمدی نژاد کلید خوردند و از آن سال به بعد که نتیجه عملکرد دولت روحانی شروع شده، شاهد نصف شدن تولید مسکن توسط بخش خصوصی بودیم.
🔴 تهران در دنیا رتبه ۲ گرانترین قیمت مسکن را دارد! 🔹 آسیا نیز دارای ۹ مورد از ۱۰ گران ترین بازارهای املاک و مستغلات جهانی (در مقایسه با حقوق) است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 «پیوند‌های ژنتیکی یا حق‌گرایی!؟» 🔸 چقدر نسبت‌های فامیلی باعث شده که چشممان را بر روی حق ببندیم!؟ استاد ‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش پنتاگون به انیمیشن برگزیده پویش قهرمان در سایت Khamenei.ir درباره انتقام از قاتلان شهید سلیمانی 🔸جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز در مورد انیمیشنی که به تازگی در پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR منتشر شده است و به حتمی بودن انتقام از قاتلان شهید سلیمانی اشاره دارد گفت: «ما به تازگی از این موضوع مطلع شده‌ایم و در حال بررسی آن هستیم. ما هر تهدیدی از سوی ایران را کاملاً جدی میگیریم.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی نماینده مجلس، در جاده چالوس گیر می‌افتد ... 🔺کاش لازم نباشد که حتما برای مسئولین اتفاقی بیفتد تا بفهمند مردم چه ‌می‌کشند و خودشان زودتر به فکر حل معضلات کشور باشند.
مهمتر از نماز - @Aminikhaah.mp3
4.24M
🎙 قیاس نماز با اساسی ترین مسأله اسلام 🔶 شرح آخرین نماز اباعبدالله الحسین علیه السلام 📌برگرفته از جلسه « نماز خواندنی نماز خواستنی »
🔅 امیرالمؤمنین عليه‌السلام: ✍️ من كَلَّفَكَ ما لا تُطيقُ فقد أفتاكَ في عِصيانِهِ 🔴 هر كس تو را به چيزى كه توانش را ندارى مكلّف سازد، حكم نافرمانى تو از خودش را صادر كرده است. 📚 غررالحكم، حدیث ۹۱۳۷
🌹۱۳ جمادی‌الثانی سالروز شهادت حضرت ام البنین (س)همسربزرگوار امیرالمومنین (ع) و مادر چهار شهید از شهدای کربلا به ویژه حضرت ابوالفضل(ع)، و روز تکریم مادران وهمسران شهدا گرامیباد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حامد حدادی، بسکتبالیست: آمریکایی‌ها فکر می‌کنند مردم در ایران به جای ماشین، سوار شتر می‌شوند و کفش نمی‌پوشند! وقتی در آمریکا کت و شلوار می‌پوشیدم، به من می‌گفتند خوشحالی که کت و شلوار پوشیدی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 ام بی‌بنین ▪️تو قلب مدینه میخونه ▪️پرپر شد گلای باغ من
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس بانک مرکزی: قطعا سال بعد وضع اقتصادی بهتری خواهیم داشت 🔹الان تورم نقطه‌به‌نقطه کاهشی شده اما این به معنی ارزانی نیست، یعنی کالا کمتر گران شده است. درآمدها و هزینه‌ها در بودجه ۱۴۰۱ به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده که کسری بودجه نداشته باشیم.
🔻نصف هواپیماهای برجامی زمینگیر هستند علیرضا منظری، معاون اسبق هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری: 🔹وزیر اسبق راه و شهرسازی و قائم مقام او به عنوان مسئول خرید هواپیماهای پسابرجامی در مورد خرید هواپیما و نحوه تامین قطعات این هواپیماها همه حقیقت را به افکار عمومی نگفتند. 🔹عباس آخوندی، وزیر اسبق راه و شهرسازی و اصغر فخریه کاشان، قائم مقام وقت وزارت راه و شهرسازی، توجهی نداشتند که با اعمال تحریم‌های بیشتر، تامین قطعات هواپیماهای خریداری شده با مشکل مواجه خواهد شد. همین الان نصف هواپیماهای برجامی به علت نبود قطعات زمینگیر هستند. 🔹در زمان خرید هواپیماهای پسابرجامی، از نظرات کارشناسی استفاده‌ای نشد و خودسرانه اقدام به خرید کردند،‌ بنابراین بخشی از تقصیرات زمینگیر شدن هواپیماهای پسابرجامی مربوط به وزیر اسبق راه وشهرسازی و قائم مقام وقت وزارتخانه است./نود اقتصادی