eitaa logo
چند کلام حرف حساب !؟
3.5هزار دنبال‌کننده
35.1هزار عکس
35.4هزار ویدیو
167 فایل
﷽ 👈گلچین اخبار و مطالب ناب خبری ✅ تماس با مدیر: @ فعلا مقدور نمیباشد
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴*«کاترین شکدم» به بی‌بی‌سی: نه جاسوس بودم، نه با مقامات ایرانی رابطه داشتم، نه به اسناد دسترسی داشتم* 🔹«کاترین پرز شکدم» که این روزها به واسطه عملیات روانی یک کانال احمدی‌نژادی نامش بر سر زبان‌ها افتاده، در گفت‌وگویی با بی‌بی‌سی فارسی گفت: نه جاسوس بودم و نه با کسی از مقامات ایرانی رابطه‌ای داشتم. 🔹او گفت که این مطالب را او هم در فضای اینترنت دیده ولی آن‌ها را بیش از آنکه علیه خود بداند توهین به مقامات ایرانی تصور می‌کند. 🔹«کاترین شکدم» اظهار داشت: برخلاف آنچه گفته می‌شود به هیچ اسنادی در ایران دسترسی نداشته‌ام و آنکه در انتهای مطلبم در تایمز اسراییل نوشته‌ام که ایران به دنبال سلاح اتمی است صرفاً برداشت شخصی‌ام است که می‌تواند کسی بپذیرد یا نپذیرد. اما برای این حرفم نه به سندی دسترسی داشته‌ام و نه با کسی صحبت کرده‌ام. 🔹«شکدم» گفت تمام آنچه در این‌باره دیده‌ام همان مطالب آشکار روی اینترنت بوده است. 🔹وی همچنین درباره مطالبش که در سایت khamenei.ir منتشر شده در پاسخ به سوال مجری بی‌بی‌سی که آیا اصلا به دفتر رهبری رفت‌و‌آمد داشته‌اید گفت خیر. چند مطلب را به صورت ایمیلی فرستادم و حتی پولی هم دریافت نکرده‌ام. 🔸 طی روزهای گذشته با عملیاتی که از سوی کانالهای جریان نفاق و انحراف آغاز شد، اتهامات بسیاری به مقامات و رسانه‌های ایرانی درباره تحت نفوذ قرار گرفتن و حتی ارتباط شخصی برخی مقامات با «کاترین شکدم» مطرح شد. 🔸به زودی گزارش کاملی درباره مباحث مطرح شده راجع به «کاترین شکدم» منتشر و توضیح داده خواهد شد که چگونه شبکه‌ای از فیک‌نیوزها از جمله کانالهای شبکه فتنه و نفاق و انحراف و عدالتخواران و افرادی مانند تاج‌زاده و صدرالساداتی و... به خدمتکار تبلیغات ضدایران و به سود اسراییل تبدیل شدند.
دو قاب از سه جانباز دفاع مقدس جانبازان دفاع مقدس خداوردی ابراهیمی، محمد باقری و حسین ابراهیمی بعد از سال‌ها در روستای دستجرد کبودراهنگ گرد هم آمدند تا خاطرات دوران ایثار و حماسه را مرور کنند 🌷🌷🌷🌿🌿🌿 🌱🌱 (ع)🌺🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢مهدی هاشمی هستند بازیگر جمهوری اسلامی ایران! ودکای روسی نمیخورم!
4_5767019422048847536.mp3
1.85M
🌸 (ع) 💐نسیم پنجم شعبان ز راه آمده است 💐صدای پای بهاران ز راه آمده است 🎤 👏 👌بسیار دلنشین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام 🔸من حمید فرخ نژاد، همان که زن و بچه ام را راهی آمریکا کرده ام و ساکن کشوری هستند که مردم کشورم را بیش از ده سال است که تحریم کرده اند، کشوری که بیش از دو میلیون عراقی و افغانستانی را در طول دو جنگ کشت، برای عقب نماندن از قافله، و برای خوش خدمتی به اربابان غربی، نه از روی حس انسان دوستی، و تنها برای لجبازی با حاکمیت ایران و دو قطبی کردن جامعه ایران، جایزه ای که شانزده سال قبل از یک جشنواره نه چندان مطرح در مسکو گرفته ام را به این کشور بر می گردانم.
زلنسکی "سکوت" غرب را محکوم کرد: تحریم‌ها کافی نیستند 🔹️همزمان با اینکه روسیه اعلام کرد حملاتش علیه صنایع دفاعی اوکراین را ادامه می‌دهد، رئیس جمهوری اوکراین "سکوت" غرب را محکوم کرد و گفت: انگار رهبران غربی حل شده‌اند! 🔹️تحریم‌های غربی علیه روسیه از شدت کافی برخوردار نبوده‌اند./ایسنا
هشدار روسیه درباره نفت ۳۰۰ دلاری 🔹روسیه اعلام کرد درصورتی‌که صادرات نفتش تحریم شود، قیمت هر بشکه نفت ۳۰۰ دلار می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥‌ اولین تصاویر از داخل ابرکاخ جاده چالوس ۲۴ ساعت پس از شروع عملیات تخریب
آلمان: نمی‌شود از روسیه گاز نخریم 🔹صدراعظم آلمان: واردات انرژی از روسیه برای زندگی روزمره اروپایی‌ها ضروری است. درحال حاضر هیچ برنامه‌ای برای توقف این روند نداریم.
🔻 | سقوط یک به یک افرادی که آمریکا قول حمایت به آنها داده بود؛ این قسمت "زلنسکی!"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نمایندگان مجلس جمهوری ایرلند: تاریخ، کسانی را که به جای محکومیت رژیم آپارتاید اسرائیل بی طرف نشسته یا همچون کبک سر زیر برف کرده‌اند را رسوا خواهد کرد...
📸 تصاویر متفاوت رسانه‌ها از اولین حضور روحانی در مجلس خبرگان پس از ریاست جمهوری
📸 حضور آنجلینا جولی در یمن آنجلینا جولی، فرستاده ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهجویان روز یکشنبه وارد شهر ساحلی "عدن" واقع در جنوب یمن شد. جولی با انتشار پستی در ایسنتاگرام خود نوشت: «در حالی که ما به تماشای وحشتی که در اوکراین در حال وقوع است ادامه می‌دهیم و خواستار توقف فوری آن هستیم من این‌جا در یمن هستم تا از افرادی که به شدت نیاز به صلح دارند حمایت کنم.» جولی همچنین بحران پناهجویان یمنی را با بحران انسانی در اوکراین مقایسه کرد و تاکید کرد که «همه» مستحق حمایت و پشتیبانی هستند.
💢 آمریکا: تحریم‌های روسیه ارتباطی به مذاکرات ندارد سخنگوی کاخ سفید: 🔹در حال پیشرفت در مذاکرات وین هستیم. 🔹مسلما سخت ترین مسائل در پایان روند مذاکرات مطرح می شوند. 🔹تحریم های اعمال شده بر روسیه به دلیل جنگ در اوکراین ارتباطی با مذاکرات وین ندارد.
💢گزافه‌گویی نفتالی بنت: اسرائیل نمی‌گذارد هیچ شرکت بین‌المللی به ایران نزدیک شود 🔹به نقل از رویترز، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مضحک مدعی شد حتی در صورت احیای برجام و بازگشت آمریکا به این توافق، این رژیم نخواهد گذاشت که هیچ شرکت بین‌المللی به همکاری با ایران اقدام کند. 🔹وی در این خصوص مدعی شد بعد از احیای برجام نیز رژیم صهیونیستی برای شرکت‌های بین‌المللی توضیح خواهد داد که به خاطر حفظ منافع اقتصادی خود، «نباید به ایران نزدیک شوند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢مدیرعاملی که با پول باشگاه برای خود جوراب می‌خریده! 🔹حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد حسابرسی سرخابی‌های پایتخت می‌گوید: مدیرعاملی داشتیم که جوراب و کت و شلوار شخصی خود را با هزینه باشگاه تامین کرده است.