eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
2هزار دنبال‌کننده
11.5هزار عکس
3.9هزار ویدیو
479 فایل
سلام eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 جهت تبلیغات👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد جهت‌خرید☝کدتصویری،سابلیمینال،کدکیهانی، کدهای‌شخصی، دوره‌پاکسازی‌چاکرا، ووو https://eitaa.com/joinchat/3544187851Cddc831a899 کانال نتایج☝
مشاهده در ایتا
دانلود
عجایب هفتادگانه قسمت دوم
💰من ثروتمندم 💰
عجایب هفتادگانه قسمت اول
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼 🍃🌺🍂 🌿🍂 🌸. ⚪️🔹 ◎﷽◎ 🔹⚪️ قسمت 2⃣ 🔸اجل گشته میمیرد🔸 آقای غلام حسین رستم نژاد با دوست دیگری در صندلی چهارم اتوبوسی که از بیرجند به مقصد مشهد در حال حرکت بود نشسته بودند که دوستشان تعریف می کرد: 🔹حدود ساعت ۲ بعد از نیمه شب ایشان مرا بیدار کرد و گفت ده دقیقه ای است از خواب پریده ام و می بینم شاگرد راننده چرت می زند و راننده هر چه با او صحبت می کند او می گوید خسته ام. اجازه بده من بروم جای او بنشینم تا با راننده صحبت کنم که خوابش نگیرد. او می گفت به کنار رفتم و آقای رستم نژاد جلو رفت و جای شاگرد راننده نشست شاگرد هم از خدا خواسته به عقب ماشین رفت و خوابید. 🔹هنوز چند لحظه ای نگذشته بود که اتوبوس در گردنه ی خماری ( بعد از تربت حیدریه) پشت سر تریلی که آهن ربا داشت قرار گرفت و چون از جلو ماشینهایی می آمدند سرعتش را به اندازه سرعت تریلی کم کرد ولی وقتی ماشینها رد شدند و خواست از تریلی سبقت بگیرد ظاهراً تریلی در تعویض دنده دچار اشکال شد و همان لحظه ای که طرف راننده از پشت تریلی بیرون آمده بود، آهنهای پشت تریلی به شیشه ی اتوبوس برخورد کرد و آنرا شکست و به سر آقای رستم نژاد خورد. 🔹ایشان متاسفانه بعلت خونریزی مغزی جان سپرد. همه می گفتند اگر ایشان بیدار نمی شد و با پای خود به جلو نمی رفت مثل بقیه ی سرنشینان اتوبوس هیچ حادثه ای برایش پیش نمی آمد. 🔹واقعاً اجل گشته می میرد نه بیمار سخت. ✳️ ادامه دارد... ¸.•*´¨*•.¸ 🌸 ﷽ 🌸 ¸.•*´¨*•.¸ ♥️اللهم_عجل_الولیک_الفرج♥️ ¸.•*´¨*•.¸ 🌸 ﷽ 🌸 ¸.•*´¨*•.¸ @zekrabab125 داستان و رمان )صلواتی ) @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ )صلواتی ) @charkhfalak110 مطالب پُرمغز )صلواتی ) @zekrabab نهج‌البلاغه برادرقران )صلواتی ) 🔴💚🔴💚🔴💚🔴💚🔴💚🔴💚🔴💚🔴 🌞 مطالب صلواتی 🌞 کپی با صلوات 🌞 ✍برای دیدن گلچینی از تمام موضوعات وارد کانال شوید ❣ با مدیریت
💰من ثروتمندم 💰
#شخصیت_و_حقوق__زن__در__اسلام قسمت 6
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼 🍃🌺🍂 🌿🍂 🌸. ⚪️🔹 ◎﷽◎ 🔹⚪️ 💠 زنان در قديم جزء اعضاى اصلى خانه و خانواده نبودند، خانواده را تنها مردان تشكيل مى دادند و زنان تابع خانواده بودند، در نتيجه قرابت اجتماعى رسمى كه مؤثر در مسأله توارث (= ارث) و امثال آنست، مختصّ در بين مردان بود (مردان بودند كه از يكديگر ارث مى بردند، و يا مثلاً شجره دودمانشان به وسيله ايشان حفظ مى شد) و امّا زنان نه در بين خود خويشاوندى (خواهرى و دختر عمويى و غيره) داشتند و نه در بين خود و مردان، حتّى بين زن و شوهر خويشاوندى نبود، بين پسر با مادرش و بين خواهر و برادرش و بين دختر و پدرش ارتباط خويشاوندى كه باعث توارث شود نبود. بلكه تنها (كه باعث اتصال زن و مرد به هم و تولّد فرزند از آندو مىشد) وجود داشت و بسا مى شد كه همين نبودن قرابت رسمى، مجوّز آن مى شد كه با مَحارم يكديگر ازدواج كنند، و سرپرست خانه، كه ولىّ همه ی دختران و زنان خانه بود، با دختر خود ازدواج كند؛ چون ولىّ دختر و سرپرست او بود پس همه رقم اختيارى در او داشت. 💠 و سخن كوتاه اينكه در اجتماعِ ، وجود زن در نظر روميان وجودى طُفيلى، و زندگيش تابع زندگى مردان بود، زمام زندگى و اراده اش به دست سرپرست خانه بود (كه يا پدرش باشد اگر پدرى در خانه بود، و يا همسرش اگر در خانه كسى به نام همسر باشد، و يا مردى ديگر غير آن دو) و سرپرست خانه هر كارى مى خواست با او مى كرد، و هر حكمى كه دلش مى خواست مى راند. چه بسا مى شد كه او را مى فروخت، و يا به ديگران مى بخشيد، و يا براى به ديگران قرض مى داد، و چه بسا به جاى حقّى كه بايد بپردازد (مثلاً قرض يا ماليات) خواهر يا دخترش را در اختيار صاحب حقّ مى گذاشت، و چه بسا او را با كتك و حتّى كُشتن مجازات مى كرد. تدبير اموال زنان نيز بدست مردان بود، هر چند كه آن مال، مهريه اى باشد كه با ازدواج به دست آورده و يا با اذن ولىّ خود كسب كرده باشد، ارث را هم كه گفتيم نداشت و از آن محروم بود؛ و اختيار ازدواج كردن دختر و زن به دست پدر و يا يكى از بزرگان قوم خود بود، طلاقش هم كه به دست شوهر بود و ... آرى اين بود وضع زن در روم. ادامه دارد... 📚 ¸.•*´¨*•.¸ 🌸 ﷽ 🌸 ¸.•*´¨*•.¸ ♥️اللهم_عجل_الولیک_الفرج♥️ ¸.•*´¨*•.¸ 🌸 ﷽ 🌸 ¸.•*´¨*•.¸ @zekrabab125 داستان و رمان )صلواتی ) @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ )صلواتی ) @charkhfalak110 مطالب پُرمغز )صلواتی ) @zekrabab نهج‌البلاغه برادرقران )صلواتی ) 🔴💚🔴💚🔴💚🔴💚🔴💚🔴💚🔴💚🔴 🌞 مطالب صلواتی 🌞 کپی با صلوات 🌞 ✍برای دیدن گلچینی از تمام موضوعات وارد کانال شوید ❣ با مدیریت
☑️ . 📚 جلد 6 ص 491 قسمت 3
💰من ثروتمندم 💰
☑️ #بَـــرده_داری . 📚 #تفسیر_المیزان جلد 6 ص 491 قسمت 2
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼 🍃🌺🍂 🌿🍂 🌸. ⚪️🔹 ◎﷽◎ 🔹⚪️ 💠 و لذا اگر خواننده محترم آزادانه و در روش اينگونه افراد و استثمارشان تأمّل كند خواهد ديد كه اينان روش خود را در تملّك و تصاحب انسانها، تنها در انسانهايى كه داخل در مجتمع آنان و جزئى از اجزاى آنند معتبر نمى دانسته بلكه روش مزبور را در آشنا و بيگانه و دوست و دشمن اجرا می کردند. چيزى كه هست را از اين جهت تملّك مى كردند كه بيگانه بود و يا به جرم دشمنى، محكوم به بيگانگى و خروج از مجتمع او شده بود. زیرا دشمن همه آرزو و همّش اين بوده است كه تار و پود هستى او را به باد داده، اسم و رسمش را محو و نابود سازد و به همين جهت از مجتمع طرف خود خارج شده، و طرف هم به خود حقّ مى داد كه او را نابود كرده و او و ما يَملك او را تملّك كند، چون براى او احترامى قائل نبود. 💠 و همچنين كه اولاد خود را مِلک خود مى دانستند آنان نيز اولاد را در عين حالى كه جزو مجتمع خود مى شمردند ولیکن هم طراز و هم سنگ خودشان نمى پنداشتند، و چنين معتقد بودند كه فرزندان در مجتمع بشرى از متعلّقات و توابع پدرانند و به همين جهت به پدران حقّ مى دادند كه در فرزندان خود همه رقَم تصرّف حتى كُشتن و فروختن و تصرّفات ديگر را بكنند. يا از اين جهت تملّک مى كردند كه خصوصياتى كه در آنان بوده آنان را بر اين مى داشت كه كنند كه ما فوق افراد مجتمعند و افراد، هم پايه و هم وزن و در منافع شريك آنان نيستند و حقّ دارند كه در جامعه حُكمرانى نموده و از هر لذّتى لُبّ لباب آن را (= بهترینش را) به خود اختصاص دهند و در نُفوس افراد مجتمع همه رقم دخل و تصرف نموده حتى آنان را زير يوغ بَردگى خود درآورند. 💠 پس معلوم شد در مسأله بَرده گيرى همان «حقّ اختصاص و تملّك على الاطلاقى» بوده كه انسان هاى براى خود قائل بوده اند. و نيز معلوم شد كه اين روش ناپسند را نسبت به طائفه مخصوصى اجرا نمی كردند، بلكه هر ضعيفى را بدون استثنا محكوم به رِقّيت و بندگی خود مى دانستند و تنها كسانى مستثنا بودند كه مثل خودشان زورمند و در وزن اجتماعى هم سنگ شان باشند. از اينان گذشته هيچ مانعى از بَرده گرفتن بقيه افراد مجتمع برايشان نبود و عُمده ی اين بقيه سه طائفه بودند : : دشمنانى كه با آنان سر جنگ داشتند، : فرزندان خُرد و ضعيف آنان و هم چنين زنان نسبت به اولياى خودشان، : هر مغلوب ذليلى نسبت به غالب عزّت يافته خود. ادامه دارد... 📚 ¸.•*´¨*•.¸ 🌸 ﷽ 🌸 ¸.•*´¨*•.¸ ♥️اللهم_عجل_الولیک_الفرج♥️ ¸.•*´¨*•.¸ 🌸 ﷽ 🌸 ¸.•*´¨*•.¸ @zekrabab125 داستان و رمان )صلواتی ) @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ )صلواتی ) @charkhfalak110 مطالب پُرمغز )صلواتی ) @zekrabab نهج‌البلاغه برادرقران )صلواتی ) 🔴💚🔴💚🔴💚🔴💚🔴💚🔴💚🔴💚🔴 🌞 مطالب صلواتی 🌞 کپی با صلوات 🌞 ✍برای دیدن گلچینی از تمام موضوعات وارد کانال شوید ❣ با مدیریت
✨إِن يَنصُرْكُمُ اللّهُ فَلاَ غَالِبَ لَكُمْ ✨وَإِن يَخْذُلْكُمْ فَمَن ذَا الَّذِي يَنصُرُكُم ✨مِّن بَعْدِهِ وَعَلَى اللّهِ فَلْيَتَوَكِّلِ الْمُؤْمِنُونَ ✨اگر خداوند شما را يارى كند، ✨هيچ كس بر شما غالب نخواهد شد ✨و اگر شما را خوار كند، پس چه كسى ✨است كه بعد از آن بتواند شما را يارى كند؟ ✨بنابراين مؤمنان فقط بايد ✨بر خداوند توكّل كنند. 📚 سوره مبارکه آل عمران ✍ آیه ۱۶۰ .•°°•.💞.•°°•. 💛 💚 `•.¸ ༄༅ 🔰 🔰 📚 کپی مطالب باذکر صلوات 📚 @zekrabab نهج‌البلاغه برادرقران @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ @charkhfalak110 مطالب صلواتی 💟🔵💟🔵💟🔵💟🔵💟🔵💟
💰من ثروتمندم 💰
✴️ #بالباقیات‌الصالحات 159 ⚪️🔹 ◎﷽◎ 🔹⚪️ 💚💚 فَاِذا فَرَغْتَ فَانْصَبْ وَاِلَي ر
✴️ 160                                     💠⚪️ ◎﷽◎ ⚪️💠 💜 زمانيكه فراغت يافتي در عبادت بكوش، و به جانب پروردگارت رغبت کن 💜 ☑️ 📚منبع: مهج‌الدعوات،ص335-336) /3/28 💠🔱💠🔱💠🔱💠🔱💠🔱💠🔱💠 🌞 درختم‌ها 🌞 🌷 🌷 ⛈ حتما در نظر بگیرید 💠 را به نیت تعجیل در ظهور و سلامتی و نصرت الهی امام زمان(عج)و رسیدن به توفیق امام زمان(عج) 💠 و بخشش گنهکاران ❣و را هدیه کنیم به پدرومادرامون ❌🔱❌🔱❌🔱❌🔱❌ 💜بسم الله الرحمن الرحیم💜 «اللَّهُمَّ يَا إِلَهَ الْآلِهَةِ، يَا وَاحِدُ يَا أَحَدُ ، يَا آخِرَ الْآخِرِينَ ، يَا قَاهِرَ الْقَاهِرِينَ ،يَا عَلِيُّ ، يَا عَظِيمُ ، أَنْتَ الْعَلِيُّ الْأَعْلَى ، عَلَوْتَ فَوْقَ كُلِّ عُلْوٍ، هَذَا يَا سَيِّدِي عَهْدِي وَ أَنْتَ مُنْجِزٌ وَعْدِي ، فَصِلْ يَا مَوْلَايَ عَهْدِي ، وَ أَنْجِزْ وَعْدِي.آمَنْتُ بِكَ ، أَسْأَلُكَ بِحِجَابِكَ الْعَرَبِيِّ ، وَ بِحِجَابِكَ الْعَجَمِيِّ ، وَ بِحِجَابِكَ الْعِبْرَانِيِّ ، وَ بِحِجَابِكَ السُّرْيَانِيِّ ، وَ بِحِجَابِكَ الرُّومِيِّ ، وَ بِحِجَابِكَ الْهِنْدِيِّ ، وَ أَثْبِتْ مَعْرِفَتَكَ بِالْعِنَايَةِ الْأُولَى، فَإِنَّكَ أَنْتَ اللَّهُ لَا تُرَى وَ أَنْتَ بِالْمَنْظَرِ الْأَعْلَى، وَ أَتَقَرَّبُ إِلَيْكَ بِرَسُولِكَ الْمُنْذِرِ صلّی الله علیه و آله ، وَ بِعَلِيٍّ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْهِ الْهَادِي ، وَ بِالْحَسَنِ السَّيِّدِ ، وَ بِالْحُسَيْنِ الشَّهِيدِ سِبْطَيْ نَبِيِّكَ ، وَ بِفَاطِمَةَ الْبَتُولِ ، وَ بِعَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ زَيْنِ الْعَابِدِينَ ذِي الثَّفِنَاتِ ، وَ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ الْبَاقِرِ عَنْ عِلْمِكَ ، وَ بِجَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ الصَّادِقِ الَّذِي صَدَّقَ بِمِيثَاقِكَ وَ بِمِيعَادِكَ ، وَ مُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ الْحَصُورِ الْقَائِمِ بِعَهْدِكَ ، وَ بِعَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الرَّاضِي بِحُكْمِكَ، وَ بِمُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ الْحِبْرِ الْفَاضِلِ الْمُرْتَضَى فِي الْمُؤْمِنِينَ، وَ بِعَلِيِّ بْنِ مُحَمَّدٍ الْأَمِينِ الْمُؤْتَمَنِ هَادِي الْمُسْتَرْشِدِينَ، وَ بِالْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ الطَّاهِرِ الزَّكِيِّ خِزَانَةِ الْوَصِيِّينَ، وَ أَتَقَرَّبُ إِلَيْكَ بِالْإِمَامِ الْقَائِمِ الْعَدْلِ الْمُنْتَظَرِ الْمَهْدِيِّ ، إِمَامِنَا وَ ابْنِ إِمَامِنَا ، صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْهِمْ أَجْمَعِينَ. يَا مَنْ جَلَّ فَعَظُمَ وَ هُوَ أَهْلُ ذَلِكَ فَعَفَا وَ رَحِمَ ، يَا مَنْ قَدَرَ فَلَطُفَ ، أَشْكُو إِلَيْكَ ضَعْفِي وَ مَا قَصُرَ عَنْهُ أَمَلِي مِنْ تَوْحِيدِكَ وَ كُنْهِ مَعْرِفَتِكَ ، وَ أَتَوَجَّهُ إِلَيْكَ بِالتَّسْمِيَةِ الْبَيْضَاءِ وَ بِالْوَحْدَانِيَّةِ الْكُبْرَى الَّتِي قَصُرَ عَنْهَا مَنْ أَدْبَرَ وَ تَوَلَّى، وَ آمَنْتُ بِحِجَابِكَ الْأَعْظَمِ ، وَ بِكَلِمَاتِكَ التَّامَّةِ الْعُلْيَا الَّتِي خَلَقْتَ مِنْهَا دَارَ الْبَلَاءِ ، وَ أَحْلَلْتَ مَنْ أَحْبَبْتَ جَنَّةَ الْمَأْوَى ، وَ آمَنْتُ بِالسَّابِقِينَ وَ الصِّدِّيقِينَ ، أَصْحَابِ الْيَمِينِ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ ، الَّذِينَ خَلَطُوا عَمَلاً صالِحاً وَ آخَرَ سَيِّئاً أَلَّا تُوَلِّيَنِي غَيْرَهُمْ، وَ لَا تُفَرِّقَ بَيْنِي وَ بَيْنَهُمْ غَداً إِذَا قَدَّمْتَ الرِّضَا بِفَصْلِ الْقَضَاءِ، آمَنْتُ بِسِرِّهِمْ وَ عَلَانِيَتِهِمْ وَ خَوَاتِيمِ أَعْمَالِهِمْ، فَإِنَّكَ تَخْتِمُ عَلَيْهَا إِذَا شِئْتَ، يَا مَنْ أَتْحَفَنِي بِالْإِقْرَارِ بِالْوَحْدَانِيَّةِ ، وَ حَبَانِي بِمَعْرِفَةِ الرُّبُوبِيَّةِ ، وَ خَلَّصَنِي مِنَ الشَّكِّ وَ الْعَمَى، رَضِيتُ بِكَ رَبّاً ، وَ بِالْأَصْفِيَاءِ حُجَجاً ، وَ بِالْمَحْجُوبِينَ أَنْبِيَاءَ وَ بِالرُّسُلِ أَدِلَّاءَ ، وَ بِالْمُتَّقِينَ أُمَرَاءَ وَ سَامِعاً لَكَ مُطِيعاً» ا❌🔱❌🔱❌🔱❌🔱❌ 🌞 قبـول باشـه 🙏 ان‌شـاءالله 🙏 همگـی حاجـت روا بشیـد به حق زهــرای مرضیــه (سلام الله علیها)🌹 آمین یارب‌العالمین 🔴🔴 📣ختم‌تان در در کارنامه‌ی عمل‌تون ذخیره میشود 🙏التماس دعا 👈 این پیام معنوی ادامه دارد 🔴 با نشر در صدقه جاریه آن شریک شوید 🎊🎀🎊🎀🎊🌺🌺🌴🌺🌺🎊🎀🎊🎀🎊 ✋سلام دوستان گلم ✍اینها است، اینها برای آخرتمون میمونه ، ♦️در نشر کوتاهی نکنید ✍ شما ختم‌ها را در کانال یا گروهتون و برای دوستانتون با اسم و لینگ خودتون منتشر کنید ... موفق باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا