eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.7هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام @charkhfalak110 من‌ثروتمندم☝ eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 بامُدِیْرِمُدبّرِ👇خانم‌مریم‌فتح‌الله‌زاده @fathallahzade جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد
مشاهده در ایتا
دانلود
کلیپ . 12 👇🏿👇🏿👇🏿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ_فوق_انگیزشی 💰راز_ثروت 🌷قسمت :12 👤دکتر علیرضا آزمندیان 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
خطاهای شناختی چگونه عمل می کنند؟ هر فرد در زندگی بسته به شرایط که در زندگی تجربه می کند و رویدادهای تلخی که با آنها روبرو می شود، فرم داده های محیط و آن رخداد را به شکل دلخواهش تغییر می دهد. خطاهای شناختی مشابه آینده و دوربین عمل نمی کنند و اتفاقات را همگونه که هستند به فرد نمایش نمی دهند؛ بلکه مشابه با خواسته ها خود به اشیا شکل عجیب و غریب می دهند. به عنوان مثال فرد زمانی که دچار زندگی دچار شکست می شود، خود را آدم بدبخت و بازنده تصور می کند. این روند در ذهنش تکرار می رود و حس منفی به اطرافش پیدا می کند. در حالی که درست بود تا فرد به خود بگوید که من در یک جای زندگی شکست خوردم و درگیر خطای همه چیز منفی نشود. 🪴در پستهای آینده براتون توضیح کامل میدم.. خانم :دکتر رهرا زمانی ادامه دارد..قسمت مقدمه 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
☘ ❣ 🔰 هرگاه به نعمت دیگران حسادت می کنیم، دقیقا یک پیام منفی به کائنات می دهیم یعنی اینکه او ( شخصی که به او حسادت کرده ایم ) لیاقت و شایستگی این نعمت را دارد ولی من ندارم؛ یا امیدی به اینکه من نیز بتوانم این نعمت را داشته باشم، ندارم. برای از بین رفتن حس حسادت، شروع کنید به دوست داشتن خودتان و آنچه که هستید و آنچه که دارید و ویژگی های خوب و مثبتتان را ببینید. خودتان را تحسین کنید و خودتان را آن قدر نیرومند ببینید که به چیزهایی که دیگران دارند و حتی بیشتر از آن می رسید. برای داشته های دیگران شکرگزاری کنید زیرا انرژی مثبت این شکرگزاری به خود شما بازمی گردد. 🖍 عبارات تاکیدی زیر را به هنگام حسد ورزیدن با یقین و ایمان تکرار کنید: " خداوند هر نعمتی که برای دیگران فرستاده، بیش از آن برای من می فرستد. من خود را تایید می کنم زیرا ارزشمند و دارای اعتماد به نفس هستم. داشته های من و‌دیگران در یک زنجیره الهی به هم وصل هستند. آنچه برای دیگران بخواهم، به خودم بازمیگردد " 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
روزانه به مدت چند دقيقه تمام حرفهاى درون ذهن خود را بنويسيد و آنها را بخوانيد. تمام گفتگوهای ذهنی خود، تمام شکایتها، همه نگرانی ها و اضطراب ها را بنویسید و سپس بعد از چند روز آنها را بخوانید. متوجه خواهید شد بسیاری از آنها فقط مسائل سطحی است و اصلا مشکل بزرگی نیست. حتما امتحان کنید! با این کار کم کم دست از برداشته و بیشتری نصیبتان میشود.. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
یک کودک ''سه چیز'' می‌تواند به یک انسان بالغ بیاموزد: بدون دلیل شاد بودن، همیشه مشغول کاری بودن، و اعلام خواسته‌ی خویش با تمام قوا! پائولو کوئلیو 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
☘ شادمانی به‌سرعت حاصل نمیشود شادمانی از چندین ویژگی ضروری ناشی میشود و یک محصول فرعی است شادمانی مجموع دوازده ویژگی است همه این ویژگی‌ها نباید وجود داشته باشند اگرچه بیشتر آنها برای شخصی که نوعی شادمانی طولانی مدت را تجربه می‌کند باید به وفور وجود داشته باشد. دوازده ویژگی شادمانی: عشق، خوش‌بینی، احساس آزادی، فعالیت، امنیت، سلامتی، معنویت، نوع‌دوستی، دوراندیشی، شوخ‌طبعی، هدف. 📚 مردم شاد چگونه می‌اندیشند ✍🏻 دکتر دن بیکر 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Reza Azizan - Ay Allah.mp3
6.43M
اینم یک 🎵 🎶 🏝 آی الله ❤️ ترکی | شاد 🪴 🧡قـرار نيست همه ى كارها 🌻رو درست انجام بدى. 🧡فقط شروع كن. 🌻اشتباه كن، ازشون درس بگير 🧡 و به جلو حـركت كن! 💥💥عصرتون خوش و خرم 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.سلام به همه شما عزیزان همراه قدیمی و خوش آمدگویی خدمت اون عزیزانی که تازه وارد کانال شدن😍 انشالله که حال دل تک‌تکتون خوب و عالی باشه. این دسته💐 گلهای زیبا تقدیم با عشق ♥️ 👈به تو که خیلی عزیزی و نازی عصرتون_بخیر 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💫شب را بدون ⭐️افسوس امروز رفته 💫بدون آهِ گذشته تمام کن ⭐️به فردا فکر کن که 💫روزِ دیگری است ⭐️دنیاتون بدون غم 💫فرداتون مملو ازخبرهای خوش ⭐️ شبتون سرشار از آرامش 🌼بخیر 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💥صبحتون با نور خدا روشن و نور خدا بر قلبتون جاری❤️ 🙏 الهی که حاجات دلتون با حکمت خدا یکی باشه🌱 سه‌شنبه‌تون بخیر🥰🥰 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
و اگر خدا برایت خیری اراده کند هیچ کس توانایی جلو گیری از فضل او را ندارد💛 خدایاشکرت امروز کنارم بودی🤲 خدایا شکرت برای بودنت❤️ خدایا شکرت برای برکاتت🤲 خدایاشکرت حواست بمن هست🪴 خدایاشکرت که زندگی بهم دادی🎁 خدایا شکرت برای سلامتی ...⚽ خدایا شکرت حالم عالیه🙂 خدایا شکرت کارم عالیه💲 خدایا شکرت افکارم عالیه🧠 خدایا شکرت اخلاقم عالیه😉 خدایا شکرت درامدم عالیه💰 خدایا شکرت دیدگاهم مثبته👁‍🗨 خدایا شکرت وجودم پر از آرامشه😇 خدایا شکرت جذاب هستم😁 خدایا شکرت موفق هستم💎 خدایا شکرت باهوش هستم🌝 خدایا شکرت ارزشمند هستم✅ خدایاشکرت شکرگزار هستم🤲 خدایاشکرت قدرتمند هستم👌 خدایاشکرت خوشحال هستم☺️ خدایا شکرت دوست داشتنی هستم❤️ 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
AUD-20220303-WA0024.mp3
5.8M
❣بگو خدایا شکرت .... ❣ ✳️ استاد 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
4_471627923527315416.mp3
6.45M
من هنوز همون خدام! ⚠️ اگه احساس می‌کنی خدا توی سختی های زندگیت صداتو نمیشنوه شنیدن این پادکست برات واجبه 👌 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
🪴برای شــروع نبـاید عـالی باشی. 🪴اما برای اینکه عالی باشی. 🪴بایـــد شــروع کـنی. 💸وقت طلاس💸 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
47 ا💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼 ا🍃🌺🍂 ا🌿🍂 ا🌸. ⚪️🔹 ◎﷽◎ 🔹⚪️ 47 👈 خدا چه ابزارهایی برای کنترل ذهن به ما داده است؟ 👈 با یک عملیات سادۀ کنترل ذهن، می‌توان غضب را از بین برد 🌹 استاد پناهیان: 🔸 امروزه اسبابِ پراکندگی ذهن و عوامل ضعفِ کنترل ذهن، در دنیا زیاد شده است؛ فضاهای رسانه‌ای با انواع و اقسام سرگرمی‌ها، هر لحظه ذهن انسان‌ها را به خود مشغول می‌کنند. لذا کنترل ذهن و قدرت تمرکز به‌عنوان یک فضیلت انسانی و ضرورت زندگی، هم برای رفع بسیاری از بیماری‌ها و هم برای پیداکردن نشاط و آرامش، توصیه می‌شود. 🔸 متخصّصین در کتاب‌های روان‌شناسی سعی می‌کنند با برخی ابزار و تکنیک‌ها، قدرتی در انسان ایجاد کنند تا بتواند ذهن خود را کنترل کند، اما ابزار حقیقی کنترل ذهن و چیزی که آن‌قدر باعظمت و باشکوه باشد که توجه انسان را متمرکز کند، سراغ ندارند! 🔸 ولی ما-در قرآن و فرهنگ دینی‌مان- موضوعاتی داریم که می‌توانیم به آنها عمیقاً توجّه کنیم تا قدرت کنترل ذهن ما افزایش پیدا کند؛ موضوعاتی مثل خداوند، قیامت، بهشت و... ما برای فهم این موضوعات نیاز به تمرکز ذهن داریم. یکی‌ از این موضوعات، جهنّم است. دوزخ، این قدرت را دارد که توجّه ما را عمیقاً جلب کند و اراده‌ای برای کنترل ذهن در انسان پدید آورد. درباره مؤمن، فرموده‌اند: «لایُصلِحُهُ الا الخوف»(کافی/۲/۷۱) مؤمن جز با خوف اصلاح نمی‌شود، چون یکی از خاصیت‌های خوف، ایجاد تمرکز است. 🔸 رسول‌خدا(ص) به امیرالمؤمنین(ع) می‌فرماید: غضب نکن (منظور، عصبانیت بیجاست) ولی اگر غضب کردی بنشین (نشستن به انسان کمک می‌کند تا بتواند ذهنش را کنترل کند) بعد به «قدرت پروردگار بر بندگان» فکر کن! «يَا عَلِيُّ لَا تَغْضَبْ فَإِذَا غَضِبْتَ فَاقْعُدْ وَ تَفَكَّرْ فِي قُدْرَةِ الرَّبِّ عَلَى الْعِبَادِ» (تحف‌العقول/ص۱۴) یعنی با یک عملیات سادۀ کنترل ذهن، غضب-که نابودکنندۀ انسان است- از بین می‌رود. 🔸 موضوع دیگری که فهم آن نیاز به تمرکز ذهن و تفکر عمیق دارد، محبتی است که ائمۀ هدی(ع) نسبت به ما دارند. امام‌زمان(ع) چقدر ما را دوست دارد؟ خیلی زیاد؛ از پدر و مادرمان هم به ما بیشتر علاقه دارد. چرا حضرت، هر هفته دوبار پروندۀ اعمال ما را نگاه می‌کند؟ (کافی/۱/۲۱۹) (وسائل‌الشیعه/۱۶/۱۱۴) چون واقعاً نگران ما است و اگر گناهی در پروندۀ ما ببیند، برای ما طلب مغفرت می‌کند. اگر عمیقاً به این موضوع فکر کنیم، محبت ما به امام‌زمان(ع) بیشتر خواهد شد. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کتاب‌صوتی👇🏿 👇🏿
4_5773630063912158926.mp3
15.22M
📚کتاب صوتی🎙 ❓ ❓ 💢 قسمت سیزدهم 💢 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
خودشناسی22 👇🏿👇🏿👇🏿
4_5945162124182424667.mp3
15.55M
♦️ رمز جذب خواسته ها رمز گشایی یک نکته مهم در جذب خواسته ها (حتما با دقت بارها گوش دهید و برای درک عمیق محتوا و برای استفاده ی درست از آموزشهای خودشناسی و قوانین جهان از پادکست شماره ۱ به ترتیب شروع کنید به گوش دادن. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.