eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.7هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام @charkhfalak110 من‌ثروتمندم☝ eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 بامُدِیْرِمُدبّرِ👇خانم‌مریم‌فتح‌الله‌زاده @fathallahzade جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👨‍💼از یک کودک ' مهم را می‌توانیم بیاموزیم:👇🏿 💃🧚‍♀بدون هیچ دلیلی خوشحال و شادشاده،،، 🧟‍♂🧟‍♀هیچ وقت بیکار نیست مشغول یک کاریه،،، 🙅‍♂🧜و اگه یک چیزی رو بخواهد. با تمام قدرت براش میجنگه !،،، ظهرتون پراز تلاش سبز 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📚 📕کتاب 📌 فایلPDF 👤 حقیقت دارد و زندگی می‌تواند با نیایش و سپاسگزاری، بسیار بهتر از چیزی باشد که در کودکی تصور می‌کردیم. راندا برن، جزو صد چهره تاثیرگذارِ برگزیده از سوی مجله تایم در سال ۲۰۰۷، در کتاب معجزه شکرگزاری به تشریح اهمیت قدرشناسی در زندگی انسان می‌پردازد و با تمرین‌های آرامش‌بخشی به شما کمک می‌کند این توانایی را در خود تقویت و معجزه را در زندگی‌تان وارد نمایید. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿
-معجزه-شکرگزاری-mejzdb.pdf
680.3K
📚 📕کتاب 📌 فایلPDF 👤 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌴ویتامین امشب🌴 💐دوست من ،بدون ! 🍀افکار تو در جهان میگرده و شـرایط مشابه خودشو جذب میکنه❗ 💐خوب به این نکته دقت کن..! 🍀از طرفی هم، این انرژیهای افکار تو هست که خالق تمام اتفاقات زندگیته 🍀هر فکری جـاذب یک رویداد هست .هر فکری، جذب یک اتفاق هست، هر فکری یک موضوعی رو تو زندگیت، جاری میکنه✨ 🍀اگه مثبت فکر کنی،اتفاقای مثبت تو زندگیت میافته 🌺 اگه منفی ،فکر کنی اتفاقای منفی ❗ 🌳🌳 پس مثبت بــاش تا مثبت جذب کنی 🌙⚡️شبتان پراز فکرای مثبت و پراز رویاهای بی‌نظیر 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱آنکه امروز را از دست میدهد، فردا را هرگز نخواهد یافت!💙 هیچ روزی با ارزش‌تر از امروز نیست… امروزت را زیبا بساز ! امروزتون بخیر💚 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
🌳خدایا ⭐️میان تمام تلاطمهای زندگی 🌳فقط همین بس که میدانم ⭐️هستی . . . 🌳همیشه . . . ⭐️همین جا . . . 🌳درست در کنار من ! ⭐️صبحتون بخیر 🌳در پناه خدای مهربان 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 5 ویژگی آدمهای موفق 👆 ⚡️هر موفقیت از اولین قدم شروع شده...♥️ ⚡️و هر پایانی، آغازی داشته...🔥 🍄مهم اینه که از ته دل بخوای و براش بجنگی ، ادامه بدی و خود زیبای جدیدتو زندگی کنی 🍄اگر میخوای آدم گذشته باشی باید چشمت رو از آینده‌ای که میخواستی و هدفی که واسش روز شماری میکردی ببندی🤞🏼 🍄به همین سادگی میشی. جزئی از سرزمین افسوس‌ها ، ای‌کاش‌ها...❗ 🍄یا تلاش کن و تغییر ایجاد کن یا بشین و از پیشرفت دیگران حرف بزن...😏 🍄اگر میدونستی چه کارایی از دستت بر میاد شبا خوابت نمیبرد 😉 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
10806798920982.mp3
5.38M
🎵 🎶 🎤 ⭐️ به اشتراک بگذارید ✅ امیدوارم لذت ببرید... من ثروتمند هستم @charkhfalak110
🟡پاکسازی ویژه باز شدن مسیر مالی در ابتدا جمله زیر را خطاب به خداوند بگویید 👇🌺 🔻🔺خدایا به خاطر خاطرات و دیتاهای دورنم که منجر به مشکلات اقتصادی و مالی در زندگیم شده است .🔺🔻 سپس ذکرهای پاکسازی را تکرار کنید 👇🌺 متاسفم 🌸 لطفا مرا ببخش 🌺 متشکرم🍀 دوستت دارم ❤️ 🍓میتوانید یک چله برای خود در نظر بگیرید و در این چله هر روز این پاکسازی را انجام دهید .🍓 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
عرشیانفر_۲۰۲۳_۰۵_۱۰_۱۱_۳۶_۱۹_۷۳۶.mp3
4.23M
💟یک روز زندگی کردن مثل عقاب بهتر از هفتاد سال زندگی کردن مثل کلاغ.... 🌺🌱استاد 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
50 ا💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼 ا🍃🌺🍂 ا🌿🍂 ا🌸. ⚪️🔹 ◎﷽◎ 🔹⚪️ 50 👈 توجه به مهربانی خدا برای ما یک نیاز است! 🌹 استاد پناهیان: 🔸به ما فرموده‌اند در آغاز کارها «بسم الله الرحمن الرحیم» بگوییم. عجیب‌تر از تأکید بر تکرار «بسم الله الرحمن الرحیم» تاکید این آیه بر مهربانی خداست؛ چراکه در همین یک جمله، دوبار ما را به یاد مهربانی خدا می‌اندازد و می‌گوید «خدا هم رحمن است و هم رحیم» قرآن با این ذکر نورانی شروع می‌شود، در سورۀ حمد که باید در همۀ نمازهایت بخوانی، در آیۀ سوم، دوباره می‌فرماید: «الرَّحْمَنِ الرَّحِيم» توجه به مهربانی خدا واقعاً مورد نیاز ماست! 🔸اگر کسی بگوید «من نمی‌توانم به خدا توجّه کنم چون عوامل غفلت در دنیا زیاد است» می‌گوییم: به مهربانی خدا هم نمی‌توانی توجّه کنی؟! تو که هر لحظه به مهربانی او احتیاج داری! توجه به مفهومی مثل «مرگ» دل را خیلی جلا می‌دهد اما بیشتر تأکید بر این است که به مهربانی خدا نگاه کنیم. اگر کسی می‌خواهد برای قدرت کنترل ذهن تمرین کند و مدّت طولانی به خدا بیندیشد، به مهربانی خدا نگاه کند، چون این کار راحت است. 🔸اگر متوجّه مهربانی خدا نشویم بدبخت می‌شویم: «وَ مَنْ يَعْشُ عَنْ ذِكْرِ الرَّحْمنِ نُقَيِّضْ لَهُ شَيْطاناً فَهُوَ لَهُ قَرينٌ»(زخرف/۳۶ ) هر کس در زندگی به یاد خدای رحمن(یعنی خدایی که به همه مهربان است) نباشد، شیطان را بر او مسلّط می‌کنیم و این شیطان با او همنشین می‌شود. 🔸اینکه مدت زیادی به یاد خدای «رحمن» نباشیم، برایمان خطرناک است. برای هر حرکتی که خواستی انجام بدهی، بگو: «بسم‌الله الرحمن الرحیم» این یک برنامۀ عمومی است که اهل‌بیت(ع) به ما داده‌اند، هر حرکت و سکونی را با «بسم الله الرحمن الرحیم» شروع کن. 🔸مرحوم قاضی طباطبایی(ره) می‌فرماید: در عالم مکاشفه دیدم «رَحمَةُ اللهِ الواسعة» اباعبدالله‌الحسین(ع) است. اگر به فکر رحمت خدا نبودی، به فکر امام‌حسین(ع) هم نمی‌توانستی باشی؟ بدون حسین زندگی نکن. از حسین جدا نشو؛ حسین یعنی مهرباني خدا! 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خودشناسی25 👇🏿👇🏿👇🏿
4_5958616882331258742.mp3
13.97M
♦️ علت مشکلات تکراری(بسیار مهم) (حتما با دقت بارها گوش دهید و برای درک عمیق محتوا و برای استفاده ی درست از آموزشهای خودشناسی و قوانین جهان از پادکست شماره ۱ به ترتیب شروع کنید به گوش دادن 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
کلیپ . 16 👇🏿👇🏿👇🏿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ ✨قسمت شانزدهم 👤دکتر علیرضا آزمندیان 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
شماره ۴ تعميم افراطی: 🔴صرفاً براساس يك رويداد خاص ، يك الگوی كلی (فراگير) منفی را استنباط می كنيد. مثلاً: “اين اتفاق هميشه برای من پيش می آيد، انگار من خيلی جاها شكست می خورم”. 🟣افرادی که این نوع خطا را در افکار دارند حقایق زندگی را پررنگ تر از مقدار واقعی آن می بینند. 🔴شدت و مقدار واقعی خیلی کمتر از مقدار و شدتی است که در ذهن فرد قرار دارد. فردی که دچار این خطای شناختی است ، هر حادثه منفی و از جمله یک ناکامی شغلی را شکستی تمام عیار و تمام نشدنی تلقی می کند و آن را با کلماتی چون هرگز و همیشه توصیف می کند. 🟣فروشنده دوره گرد افسرده ای که فروش خوبی نداشته و در حال رانندگی پرنده ای به شیشه اتومبیلش خورده بود گفت: چه بد شانس هستم، پرنده ها همیشه به شیشه اتومبیل من می خورند. شاید بتوان این طور بیان کرد که این افراد به دلیل مبالغه در بخشی از افکار، نمی توانند جوانب مثبت زندگی را ببینند. شاید در مثال ذکر شده بتوان این طور بیان کرد که این فروشنده دوره گرد از خیلی مواهب که دارد غافل است و این که او ماشینی دارد که خیلی از فروشندگان دیگر ندارند. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
قدم سوم چگونه هدف تعیین کنیم؟🛣 3 .باید هدف‌های کوتاه‌مدت‌مان را یادداشت کنیم حال که از خواسته‌هایمان اطلاع داریم و هدف‌مان را برای چند سال آینده تعیین کرده‌ایم، باید سفت و سخت به آنها بچسبیم و برای به دست آوردن‌شان تلاش کنیم. باید یک برنامه‌ی زمانی منطقی داشته باشیم. بهتر است در هدف‌های کوتاه‌مدت برای بیشتر از یک سال برنامه‌ریزی نکنیم. . وقتی هدف‌هایمان را می‌نویسیم دیگر به راحتی نمی‌توانیم از آنها عبور کنیم و همیشه برای‌شان احترام قائل هستیم. . مثلا برای لاغر شدن، اولین هدف‌مان می‌تواند پیاده‌روی یا مصرف بیشتر سبزیجات باشد. . برای کارآفرینی می‌توانیم در یک کلاس کتابداری شرکت کنیم یا مناسب‌ترین محل برای کتابفروشی خود را بیابیم. ادامه دارد.. قسمت سوم 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
غول درون ۱.mp3
3.9M
🔵 غول_درون1 🔺ویژه جذب ثروت . شادی . آرامش . سلامتی و .... قسمت اول 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.