eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.7هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام @charkhfalak110 من‌ثروتمندم☝ eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 بامُدِیْرِمُدبّرِ👇خانم‌مریم‌فتح‌الله‌زاده @fathallahzade جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ ✨قسمت بیست و یکم 👤دکتر علیرضا آزمندیان 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
قدم هشتم 8. هدف‌هایمان را واقع‌بینانه انتخاب کنیم.. حتما باید شرایط‌مان را صادقانه در نظر بگیریم و بدانیم کدام هدف‌ها واقع‌بینانه و کدام‌شان کمی تخیلی هستند. با خودمان روراست باشیم و ببینیم ابزار لازم برای رسیدن به هدف‌هایمان (مهارت، منابع، وقت، دانش) را داریم یا خیر. . برای اینکه لاغر شویم و در مسابقات دوی کشوری شرکت کنیم، باید وقت زیادی برای دویدن و تمرین بگذاریم. اگر سرمان خیلی شلوغ است یا اصلا نمی‌خواهیم وقت زیادی صرف دویدن کنیم، این هدف به دردمان نمی‌خورد. کارهای زیاد دیگری هم هستند که می‌توانیم برای لاغر شدن انجام بدهیم و در وقت‌مان صرفه‌جویی کنیم. . اگر می‌خواهیم کتاب‌فروشی باز کنیم، اما تجربه‌ی کسب و کار نداریم، نمی‌توانیم بودجه‌ی مورد نیازمان را تأمین کنیم، در مورد این کار کوچک‌ترین دانشی نداریم و کلا اهل مطالعه و کتاب هم نیستیم، بعید است بتوانیم در این کار موفق باشیم. ادامه داره 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
☑️: (دیگران را تایید و تصدیق کنید) تصدیق کردن دیگران یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانیم انجام بدهیم تا روی اطرفیان خود تاثیر مثبت بر جای بگذاریم و از قدرت سپاسگزاری در زندگی و روابط روزانه خود استفاده کنیم. تایید و تصدیق کردن یک هنر است، مهارتی است که همه می‌توانند آن را بیاموزند، اما بسیاری از ما نه وقتی صرف این کار می‌کنیم و نه علاقه ای نشان می‌دهیم که یک سپاسگزار و قدرشناس باشیم. دلایل مختلفی وجود دارند که به ما اجازه نمی‌دهند تصدیق کننده دیگران باشیم. واقعیت این است که اغلب ما می‌توانیم در این زمینه بهتر ظاهر گردیم، می‌توانیم کاری کنیم که دیگران بدانند چقدر برای آنها ارزش قائل هستیم. ما بیشتر به آنچه در دیگران دوست نداریم توجه می کنیم. نمی‌خواهیم دیگران تصور کنند که چاپلوسی می‌کنیم. گاه قدرشناسی کردن از دیگران می تواند احساس بدی به اشخاص بدهد.       نمی دانیم که چگونه به طرز موثری از دیگران قدرشناسی کنیم.       به دیگران بهای لازم را نمی دهیم       انتظار داریم که آنها دقیقا مطابق خواسته ما عمل کنند.       ما در خانواده یا فرهنگی رشد کرده ایم که به قدرشناسی بها نمی دهد.       تصدیق کردن دیگران گاه به حساب ضعف گذاشته می شود.       به قدری مجذوب خود هستیم که متوجه کارهای خوب دیگران نمی‌شویم.       از خود انتقاد می‌کنیم و نتیجه آن می شود که از همه انتقاد کنیم...✨👌 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
چهارمین نکته 🌱4.به اهداف خود توجه داشته باشید: 🟣حتما به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود توجه داشته باشید. 🤏سعی کنید فراتر از اهداف مالی و شغلی به هدفهای دیگری نیز مانند اهداف ازدواج، زندگی زناشویی و رابطه و … فکر کنید. 🟣فهرستی از اهداف خود تهیه کرده و به آنها توجه داشته باشید. 🤏اگر هدفهای خیلی بزرگی دارید، آنها را به اهداف کوچکتر تقسیم کنید. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
خودسازی جلسه7 👇🏿👇🏿👇🏿
AudioMix_09-06-23_15-33-06-286_09-06-23_15-33-15-569.mp3
24.97M
✴️ چهار نیروی درونی ✴️ در مسیر تهذیب به کدام باید غذا بدهیم 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
☘ 💪😎• میخوای به هدفات برسی این کارها را انجام بده:  👌- هدف تو تعیین کن و بنویسشون. 👌- راه هایی که میتونی به هدفت برسی رو بنویس. 👌- از تصویرسازی ذهنی استفاده کن و فکر کن بهش رسیدی. 👌- زمان را در نظر بگیرید سرعت رو بالا ببر و اگه لازمه ازیک نفر با تجربه کمک بگیر. 👌- انگیزه و اشتیاق سوزان در خودت حس کن و ایجادش کن. 💪🤠• چطوری به پیشرفت خودم کمک کنم:  👤- استعداد های خودت را بشناس. 👤- روی نقاط ضعفت کار کن. 👤- همیشه مشتاق آموختن باش. 👤- یک اشتباه را چند بار تکرار نکن. 👤- مصمم و قوی باش. 👤- یه چیزی رو یادت باشه. 👤- روی انجام کارهایی تمرکز کن که برات سخت 👤- تو با اشتباهات تعریف نمیشی. 👤- شکست پایان راه نیست. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🦋 پیشرفتهای روز مره، تدریجی و مستمر، خالق یک زندگی شفت‌انگیز و خارق‌العاده هستند👌 خودت رو رها نکن... برنامه داشته باش... 🤏🤏ولو کوچیک، 🍀اما هر روز انجامش بده.. ⚡️شبتان خوب و خوش 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در ایـن صبح هایی که نسیم بـهاری🕊💐 ریه‌هایت را پر می‌کند در این صبحها که تا چشم باز میکنی🕊💐 بنفشه هـا بـرایت می رقصند در این صبح هایی که خـداوند تو را با بوسهٔ اول صبحـش بیدار میکند 🕊💐 برایت آرزو میکنم آرامش سهم امروز وهر روزت باشد ‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به رسم رفاقت برای همدگه دعا کنیم 🙏خــــدایــــا ✨فــراوانـی و بــرکــت آرامــش و سـعــادت ✨را به مردم میهنم ارزانی دار 🙏بــــارالــهـــا ✨امــروز دل هـمـه ی هموطنانمان را شـاد ✨لبهاشون را خـنـدون روزی‌هاشون را فراوون ✨رویاهاشون را محقق صبحشون را آروم بگردان 🤲آمـــیـــن‌یـــارَبَّ‌العالمین صبحتون پر از عطر و یاد خدا آرامش مهمان لحـظـه‌هاتون 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱 🚨تو ارزشمنـــــدی و لایق بهترینا اگه خودتو دست کم گرفتــــی👨‍🦼 مقصــــر شکست خودتی💁‍♂ 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱اگه بخواییم صبر کنیم تا آماده باشیم!! بعد شروع کنیم ... 🛑 باید کل زندگیمون رو به صبر کردن بگذرونیم😢 شروع کن☺️❤️ با هر چیزی که داری📚✏️ از هر جایی که هستی 🏇⛷🛼 هر چقدر که میتونی😉💪 ولی شروع کن📝 🌤سلاااااام امــــروزتون پر از خیر و برکت❣ 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
-1345708287_1198518165.mp3
11.66M
🎙: ✏ تفاوت انسان های و 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دوره قسمت3👇🏿👇🏿
عرشیانی_شو- روز سوم-عرشیانی_شو- روز سوم.mp3
9.2M
☑️ دوره بی‌نظیر 21روزه عرشیانی شو✨ ⚪️... 🎙 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
کلیپ . 22 👇🏿👇🏿👇🏿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼 🌷قسمت بیست و دوم 👤دکتر علیرضا 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
قدم نهم 9. هدف‌هایمان را اولویت‌بندی کنیم هر کدام از ما در هر زمانی از زندگی تعدادی هدف داریم که ممکن است در مرحله‌های مختلفی از تکامل باشند. باید به خوبی تصمیم بگیریم کدام هدف‌ها از بقیه مهم‌ترند و باید زودتر انجام شوند. هدف‌های زیاد باعث سردرگمی ما می‌شود، نمی‌توانیم آن‌طور که باید و شاید برای‌شان تلاش کنیم و ممکن است به آنها نرسیم. پس باید بدانیم چگونه هدف تعیین کنیم و برای‌شان اولویت قرار بدهیم.‌ . شاید بتوانیم اولویت‌های مهم زندگی‌مان را تعیین کنیم. در این صورت اگر بعضی هدف‌های‌مان مخالف همدیگر باشند هم می‌توانیم تمرکز کنیم. باید بین انجام یک یا دو هدف کوچک و یک اولویت مهم زندگی‌مان انتخاب کنیم. خب معلوم است دیگر! اولویت اول زندگی‌مان خیلی مهم‌تر است. . اگر هدف‌مان تناسب اندام است و برای رسیدن به آن خوردن غذاهای سالم، دوی ۵ کیلومتر و سه بار در هفته شنای یک کیلومتر را تعیین کرده‌ایم، ممکن است متوجه شویم وقت کافی برای انجام همه‌ی این کارها را با هم نداریم. پس باید اولویت‌بندی کنیم: اگر می‌خواهیم در مسابقات دوی کشوری شرکت کنیم دوی ۵ کیلومتر نسبت به شنا مهم‌تر است. تغذیه‌ی سالم را بهتر است ادامه بدهیم، چون علاوه بر اینکه برای سلامتی‌مان خوب است به هدف‌مان هم کمک می‌کند. . اگر می‌خواهیم کتاب‌فروشی خودمان را تأسیس کنیم، قبل از اینکه کتاب و لوازم مورد نیازمان را بخرید، باید حتما مجوز بگیریم و از بابت وام هم خیال‌مان راحت باشد. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
☑️: (سپاسگزار خود باشید) سپاسگزاری از خود به ما پایه و اساسی می دهد تا قدرشناس باشیم، اندیشه و احساساتمان را در جهت مثبتی متمرکز کنیم، از کلمات مثبت استفاده کنیم و به طرز موثر از دیگران تقدیر و حسن جویی نماییم. بدون سپاسگزاری از خود، اگر هم غیر ممکن نباشد، برایمان دشوار است که از زندگی و دیگران تشکر و سپاسگزاری نماییم. سپاسگزاری و قدردانی از خود، به زبان ساده، دوست داشتن خود است. وقتی خودمان را دوست بداریم و از خود به خاطر کاری که می‌کنیم یا کسی که هستیم قدردانی کنیم، کاری برای سپاسگزاری از خود انجام داده ایم. سپاسگزاری از خود می‌تواند شکل‌های مختلفی به خود بگیرد، اما تقریبا هر احساسی که درباره خود داشته باشیم، هر کاری که برای خودمان بکنیم و هر حرفی را که به زبان محبت به خود بزنیم، در مجموعه سپاسگزاری از خود قرار می‌گیرد. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
پنجمین نکته 🌱5. به تعهدات و برنامه‌ریزی‌های خود پایبند باشیم: 🟣به یاد داشته باشید که برای داشتن زندگی موفق، تنها برنامه‌ریزی کافی نیست. 🤏نگه داشتن تعهدات و تلاش برای رسیدن به اهداف و آنچه که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اید نیز مهم است. 🟣اگر به خودتان قول داده‌اید که کاری را انجام میدهید، پس حتما برای انجام دادن آن تلاش کنید. 🤏حرف بدون عمل اصلا ارزشی ندارد. تعهدات و برنامه‌های خود را بنویسید و آنها را در مکانهایی که میتوانید ببینید آویزان کنید. 🟣اهداف و کارهای خود را هرازگاهی مرور کنید تا مطمئن شوید که در مسیر درست حرکت میکنید. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا