eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.7هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام @charkhfalak110 من‌ثروتمندم☝ eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 بامُدِیْرِمُدبّرِ👇خانم‌مریم‌فتح‌الله‌زاده @fathallahzade جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ ✨قسمت بیست و سوم 👤دکتر علیرضا آزمندیان 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
قدم دهم 10. پیشرفت‌مان را بررسی کنیم می‌توانیم پیشرفت‌های کاری و شخصی‌مان را در یک دفتر ثبت کنیم. با این کار هر زمان به میزان رشد و پیشرفت هدف‌مان نگاه کنیم انگیزه‌مان بیشتر می‌شود. در واقع خودمان را برای ادامه‌ی کار تشویق می‌کنیم. پیشرفت در زندگی را به خوبی فرا بگیریم. . وجود یک دوست در مسیر رسیدن به هدف بسیار خوب است. مثلا، وقتی برای یک مسابقه‌ی بزرگ آماده می‌شویم، اگر دوستی داشته باشیم که مرتبا او را ببینیم و با او ورزش کنیم می‌توانیم پیشرفت‌مان را به خوبی بسنجیم. . اگر برای مسابقه‌ی دوی کشوری آماده می‌شویم، می‌توانیم یک دفتر یادداشت داشته باشیم و میزان دویدن، زمان و احساس‌مان را در آن بنویسیم. وقتی در کارمان پیشرفت کنیم، اعتمادبه‌نفس‌مان بیشتر می‌شود و هر بار که به عقب نگاه کنیم از وضعیت‌ فعلی‌مان خوشحال می‌شویم. . ثبت پیشرفت در مورد کسب و کار کمی سخت است، اما خب می‌توانیم هدف‌های اصلی و فرعی‌مان را بنویسیم بعد بعضی‌ها را خط بزنیم و مشخص کنیم که هر کدام از این هدف‌ها چه زمانی عملی می‌شوند تا از پیشرفت‌مان باخبر شویم 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
اصل ششم هر روز به جای تمرکز بر نگرانی ها افسار ذهن سرکش تان را برای چند لحظه هم که شده در دست بگیرید و به خودتان بگویید ⁉️من چه چیزهایی را دوست دارم که میتوانم امروز بر آنها تمرکز کنم!؟ ✨💫گاهی آنقدر غرق در روزمرگی می‌شویم که فراموش می‌کنیم چه خواسته‌هایی داریم، 💫سعی کنید هر روز صبح ابتدا چند نفس عمیق بکشید و بابت اینکه بزودی خداوند خواسته شما را وارد زندگیتان میکند از او تشکر کنید و برای این احساس خوب شکرگزاری کنید. 🙏🏼خدایاسپاسگزارم که من را لایق داشتن شغل مورد علاقه ام دانستی. 🙏🏼خدایاسپاسگزارم که مرا لایق داشتن همسری مهربان و عالی دانستی. 🙏🏼خدایاسپاسگزارم که مرا لایق بدنی سالم و توانمند دانستی. 🙏🏼خدایاسپاسگزارم که مرا لایق عشق و محبت و آرامش دانستی. 👈🏼آنگاه که شروع میکنید به سپاسگزاری در مورد آنچه هنوز وارد زندگیتان نشده است به معنی این است که شما در حال توجه کردن به خواسته خود هستید و این نوع توجه کردن در شما احساس خوبی ایجاد میکند و احساس خوب شما فرکانس هماهنگ با خواسته تان را به کائنات ارسال می نماید و در صورت تکرار این روند اتفاقات خوب از راه خواهد رسید. ☺️با عشق سپاسگزاری کنید نه نیاز، ☺️با لبخند از خداوند درخواست کنید نه نگرانی و ناراحتی 😌و با امید بخواهید نه شک و تردید و هنگام خواستن خواسته خود را در حالی تجسم کنید که اکنون در زندگی شما حضور دارد. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
🦋 ششمین نکته 🌱6.تحصیلات وکسب مهارت هارافراموش نکنید: 🟣دانش و کسب مهارتها به شما اعتبار میدهد و کمک میکند تا به حداکثر پتانسیل خود برسید. 🤏آمار نشان داده است که هر چه تحصیلات و مهارتهای شما بیشتر باشد، احتمالا درآمد بیشتری خواهید داشت. 🟣هر چه بیشتر در مورد دنیایی که در آن زندگی میکنید بدانید، سوالات بیشتری خواهید داشت و برای داشتن زندگی موفق علاقه‌مندتر میشوید 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
یک تمرین بی‌نظیر برای قوی شدن: جلوی آینه بایستید به تک‌تک سلول‌های بدن‌تان فکر کنید به چشمان‌تان زُل بزنید و با صدای بلندددد بگویید تو شاهکااااررر خلقتی... دوستت دارم ... تو فوق‌العاده ای ... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
از همین لحظه میتوانید باورهای خود را تغییر دهید و بگویید: "در عالم هستی وفور نعمت است". با قانون جذب میتوانم آنچه را که میخواهم خلق کنم 👤دکتر جو وایتلی 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
☘ 🟣چند قانون برای آرامش و جذب انرژی: ☘_قانون خلا یا خالی شدن👇 هر چه انسان از کینه و حسد و دروغ و.......تهی باشد؛ بیشتر ذهنش جذب موهبتهای الهی میشود. ☘_قانون بارش👇 فوران کردن بی‌مضایقه بخشیدن؛ بارش مهر و عشق. ☘_قانون نظم👇 همیشه بی‌نظمی برکت رو از بین می‌بره و از ما می‌گیره. ☘_قانون پاکی👇 پاکی جذب پاکی میشود؛ پس خودتان را پاک کنید تا رحمت الهی برایتان جاری شود و این پاکی فقط منحصر به پاکی جسم نیست؛ بلکه پاکی ذهن؛ دل ؛زبان و اندیشه میباشد. ☘_قانون سحرخیزی👇 انرژی عالم هستی از اول صبح ؛هر چه به روز نزدیکتر میشود کمترمیشود. اوج انرژیها اول صبح است. ☘_قانون هماهنگی👇 موفقیت یعنی پیشبرد تمامی جنبه‌های زندگی به صورت هماهنگ. ☘_قانون تنوع👇 هر چند وقت یکبار وسایل خانه را جابجا کنیم؛ لباسهای رنگارنگ بپوشیم و از یک رنگ خاص نباید همیشه استفاده کرد چون خستگی می‌آورد. ☘_قانون جماعت👇 یعنی با هم بودن؛ جمع انرژی‌اش از مجموع اجزا بیشتر است. ☘_قانون عشق👇 اگر کسی با شما رفتار بدی دارد بیایید برایش عاشقانه طلب خیر کنید؛ خوش رفتاری و سپاس نعمت؛ موجب دوام نعمت است 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
موفقیت یک شبه اتفاق نمی افتد اندکی بهتر شدن نسبت به روزِ قبل موفقیت است... 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
بهانه‌ها میخهایی هستند که انسان با آنها خانه‌ای از شکست برای خود میسازد. 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
اگر خداوند آرزویی در دلت نهاد... بدان توانایی رسیدن به آن را در وجود تو دیده است.... 👤 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
گفتمانی را که نه خود قانع می‌شـوی و نه می‌توانی شخص مقابل را قانع کنی با لبخندی تمام کن...! 👤برتراند راسل 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_2099334536.mp3
6.83M
عصرتون 🌼بخیر           🎧تب‌وتاب🎧                 ❤️ 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸✨جمعه تون عالی 💕✨یک اقیانوس عشق 🌸✨یک دریا مهربانی 🌻✨یک آسمان آرامش 💕✨یک دنیا شور و شعف 🌸✨یک عصر عالی 🌻✨هزاران لبخند زیبا 💕✨را برای تک تکتون آرزومندم 🌸✨عصرتون زیبا و در پناه الله 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لبخند بزن به دیروزی که گذشت و به امروزی که زیباست و به فردایی که زیباتر خواهد بود ... صبحتون بخیر 😍🌹 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
احساس خوب داشتن از امروز فقط کارهایی را انجام دهيد، که به شما احساس خوبی میدهد. افرادی که ارزش شما را پايين می اورند را از زندگیتان حذف کنيد. موارد مثبت و ویژگی های مثبت خودتان را مکتوب کنيد و بابت داشتن آن ها سپاسگزاری کنيد. هر روز جلوی آیینه قرار بگیريد و با تمام وجود فریاد بزنيد، ✅من خودم را دوست دارم ✅من لایق بهترین ها هستم. ✅من انسان ارزشمندی هستم. ۲۱ روز این تمرین را انجام دهيد بعد از ۲۱ روز شاهد دگرگونی زندگی خودتان خواهید بود! 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
4_5956554473395456231.mp3
15.84M
🛑در دنیایی که هم سرما هست و هم گرما هم فقر هست و هم ثروت بیاییم آگاهانه بر زیبایی ها تمرکز کنیم 🛑پول و ثروت نتیجه تمرکز بر زیبایی هاست 🛑به اندازه ای که به یاد می آورم جنس اتفاقات با کیفیت تر می شود میکس عالی استاد با ارسال این فایلها به دیگران به رشد و گسترش جهان کمک کنید 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دوره قسمت5👇🏿👇🏿
1_2451799327.mp3
11.4M
☑️ دوره بی‌نظیر 21روزه عرشیانی شو✨ ⚪️... 🎙 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
کلیپ . 24 👇🏿👇🏿👇🏿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ ✨قسمت بیست و چهارم 👤دکتر علیرضا آزمندیان 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
قدم یازدهم 11. هدف‌هایمان را بسنجیم.. وقتی به هدف‌های تعیین شده رسیدیم از خودمان تجلیل کنیم و برای خودمان جشن بگیریم. . مثلا اگر برای اولین بار ۵ کیلومتر دویده‌‌ایم، از تکمیل این هدف شکرگزار باشیم. حتی اگر این کار در مقایسه با شرکت در مسابقه‌ی دوی کشوری خیلی کوچک باشد. . قطعا وقتی برای اولین بار در کتاب‌فروشی‌مان را باز می‌کنیم و اولین کتاب‌مان را می‌فروشیم از خوشحالی در پوست خودمان نمی‌گنجیم و این خودش یک جشن درست و حسابی است، چون به هدف‌مان خیلی نزدیک هستیم 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.