eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.7هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام @charkhfalak110 من‌ثروتمندم☝ eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 بامُدِیْرِمُدبّرِ👇خانم‌مریم‌فتح‌الله‌زاده @fathallahzade جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🏆 🦋5 . آدام هیلدرث.. از دوبیت و کریسپ 🟣آدام هیلدرث پس از ایجاد سایتی اجتماعی برای نوجوانان به نام “دوبیت” ( مشهور در بریتانیا ) در شانزدهمین سال تولدش یک میلیونر بود . پس از اینکه سایت اجتماعی اش با موفقیت بسیار مواجه شد ، آدام هیلدرث تصمیم به تأسیس “کریسپ” (شرکتی برای حفاظت از کودکان علیه شکارچیان آنلاین) گرفت و سرانجام در سال ۲۰۰۴ نامش در لیستِ ۲۰ نفر برتر از میان ثروتمندترین نوجوانان بریتانیا ثبت شد . 🍄 : گاهی بهترین کار و شغل جستجو کردن در میان مشاغل پر درآمد و انتخاب یکی از آنها است . کشف نیازهای جامعه و یافتن راه حل برای رفع آنها نیز ایده ی خوب دیگری است که آدام هیلدرث از هر دوی آنها استفاده کرد . ادامه داره قسمت پنجم 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
‍ 💢💢شخصیت سوم: همیشه نگران هم در اثر ناتوانی ما در کنترل افکار بیرونی به وجود می‌آید و باعث عدم مدیریت ذهن خواهد شد. 🤏وقتی شخصیت همیشه نگران بر روی ناخودآگاه شما تسلط پیدا میکند مدام این جمله‌ها را به خود تکرار میکنید 💋1_ آخ اگر اینجوری میشد چی میشد! 💋2_ اگر یه وقت نشه چی! 💋3_ از کجا معلوم همه چیز همونجوری که فکر می‌کن اتفاق بیفته؟ 🤏این شخصیت شما را از حرکت رو به جلو باز میدارد و باعث عدم پیشرفت شما خواهد شد علاوه بر آن به دلیل اینکه همیشه ترس از تکرار اتفاقات گذشته را در زمان حال و آینده دارید، تقریبا هیچ چالشی را امتحان نخواهید کرد 🍀خلاص شدن از شر همیشه نگران 🤏نگرانی میتواند موجب عدم تمرکز هنگام درس خواندن و یا انجام کارهای روزانه شود همچنین نگرانی بیش از حد و وارد کردن استرس اضافی به مغز، مدیریت ذهن را به کاری غیر ممکن تبدیل خواهد کرد اگر افکار نگران کننده به سراغ شما آمدند به این فکر کنید که واقعا فکر کردن به آنها چه کمکی به شما میکند؟ سرزنش کردن خودتان بابت فرصتی که از دست دادید و دیگر قابل بازگشت نیست هیچ کمکی به پیشرفت شما نخواهد کرد. درعوض می‌توانید از آن اتفاق به عنوان یک تجربه ارزشمند برای آینده استفاده کنید 🤏از طرف دیگر ترسیدن از اینکه حتما یک موقعیت ممکن است دوباره تکرار شود، بازهم به شما کمک نخواهد کرد و برعکس، شانسهای شما را از بین خواهد برد. پس سعی کنید در این مورد کاملا متعادل عمل کنید منبع:سایت‌هوش‌برترایرانیان 🍄شخص سوم 🍄 ادامه داره 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روزهای قمر در عقرب تیرماه 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿
☘ خیلی مهم👇🏽 ماه روز جمعه وارد نشان هبوط خود ( عقرب میشود ) و روبه رو اورانوس قرار میگیرید .همچین زاویه سختی با پلوتو میسازد🌙💥 پلوتو سیاره ترس ها و مرگ است . با این درجه سختی ماه ترس های احساسی و روانی ما خودشان را نشان خواهد داد ، در پس همین ترس ها عزت نفس ما مورد آزمایش قرار میگیرد ، توهم و افکاری که پایین ترین قسمت زندگی ما هست ، از قدیمی ترین خاطرات تا بدترین نفوذ ها را شاید لمس کنیم ( بخصوص نشان هایی که عنصر وجودی انها آب است) توجه ما به اتفاقات ناگوار احساسی معطوف شاید بشود در حالی که هیچ اتفاق خاصی نیوفتاده بسیار بدبین شویم زاویه سخت بین قمر در عقرب و مریخ شاید کمی مارا از نظر جسمی نیز بیمار کند ( حالت تهوع ، دل درد ، سر درد و…) زخم های کهنه و قدیمی سر باز میکنند و باید برای زخم های قدیمی مرهم پیدا کنیم ، مرهم و درمان قلب و روح خسته ی ما در این روزها با کمی تلخی صورت خواهد گرفت باید رجوع کنیم به دستاورد های مثبت خود ، باید دیدمان را مثبت کنیم و پیشنهادات خوبی که از سمت اورانوس برای ما ممکن است از اطرافیان داده شود را با روشن بینی پاسخ دهیم ، اورانوس در این روزها با تاثیر روی ماه ثبات احساسی را از ما میگیرد و نباید بگذاریم تصمیمات ما تحت تاثیر دید منفی و احساسات غلط گرار گیرد💫 این پیام را برای دوستان خود بفرستید 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌☘ ☘ گاهی برای انداختن یه درخت باید صد ضربه تبر 🪓 بزنید. از این صد ضربه، نود و نه ضربه اول کارش اینه که شرایط رو برای ضربه صدم💯 آماده کنه. اینکه درخت در طول نود و نه ضربه سر جایش است، دلیل بیهودگی آن ضربات نیست🥵 دلیل دلسردی نیست🥶 دلیل ناامیدی نیست😨 💰💰💰 هر مبارزه ای همین شکلیه اینکه اقداماتی که می کنیم به سرعت جواب نمی ده نباید در عزم و اراده ما خللی ایجاد کنه. باید هر کاری می کنیم بزاریم به حساب یکی از همون نود و نه ضربه اول. ضربه صدم بالاخره از راه می رسد🪵 و درخت را می اندازد. 🌴 موفقیت صبر میخواد عصرتون شاد 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برای موفقیت لازم است، کاری متفاوت انجام دهیم و همواره اشتیاقی شدید به آموختن، رشد کردن و موفق شدن در وجودمان احساس کنیم. خداوندا برای موفقیت در دنیا و آخرت، توسعه فکری، اراده قوی و اشتیاق شدید به ما عنایت فرما، آمین یا رب العالمین. 🌹سلام. صبحتون بخیر یک‌شنبه‌تون بی نظیر باد 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
خدایا . . . جوری حال ما را خوب کن که هیچ چیزی نتونه تغییرش بده . . . خدایا . . . درهای رحمتت را به روی ما طوری باز کن که کسی قادر به بستنش نباشد . . . 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
💐خدایا شکرت برای این روز زیبا💐 👈🍃🌺 یک توصیه عالی هرروز وقتی چشماتو باز میکنی با بدنت حرف بزن بهش بگو: « همینطور که هستی تو رو دوست دارم. بخاطر اینکه با من هستی از تو سپاسگزارم اگر احساس می کنی که به هر صورتی به تو توهین و بدرفتاری کردم، لطفا منو ببخش. در طول روز گاهی درنگی کن و به ملاقات جسمت برو. بگذار این ملاقات آکنده از عشق و سپاسگزاری باشه. ممنونم که منو این طرف و آن طرف می بری. بخاطر نفس کشیدن و تپیدن قلب نیز از تو متشکرم بخاطر پوست و صورت زیبا ازتو ممنونم بخاطر موهای قشنگم ازتو سپاسگزارم بگو: بخاطر خنده زیبات و لبحندت تو رو دوست دارم با بدنت حرف بزن ازش تشکر کن بزار شکرگزاری امروزت این باشد. مطمئن باش بعد از مدتی تاثیرش رو میبینی... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهم نیست آدما چی فکر میکنن مهم نیست که آدما به تو میگن میتونی یا نمیتونی مهم نیست الان کجایی.... مهم اینه که به کجا میخوای برسی! 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دوره قسمت12بخش2👇🏿
قسمت دوم- روز دوازدهم.mp3
31.96M
☑️ دوره بی‌نظیر 21روزه عرشیانی شو✨ ⚪️... ✨بخش دوم 🎙 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
شماره_3 1️⃣مراحل اول تا سوم تمرین معجزهآسای شماره یک را انجام بده. نعمتهای الهیات را درنظر بیاور. فهرستی از ده موهبتی که داری تهیه کن و دلیل شکرگزاریات را بابت آنها بنویس. دوباره فهرستت را بخوان و در آخر هر موهبت، سه بار بگو: خدایا شکرت، خدایا شکرت، خدایا شکرت، و تا جاییکه امکان دارد حال و هوای شکرگزاری را احساس کن. 2️⃣سه نفر را که رابطهای بسیار نزدیک با تو دارند، انتخاب کن و عکسی هم از هر یک از آنها دم دست بگذار. 3️⃣عکس را مقابل خودت بگذار و پنج ویژگی مورد قدردانی در هر یک از آن افراد را در دفترچهی روزانه یا کامپیوتر خودت بنویس. 4️⃣هر جمله را با عبارت اعجازآفرین متشکرم، اسم فرد موردنظر و ویژگی بخصوصی در آن فرد که بابتش قدردان هستی، کامل کن. 5️⃣امروز هر سه عکس را همراه خودت داشته باش یا آنها را جایی بگذار که مدام پیش روی تو باشد. دستکم در سه مورد، به عکسها نگاه کن و با صورت فرد در عکس حرف بزن و با استفاده از عبارت اعجازآفرین متشکرم و بر زبان آوردن اسم او، از آن فرد قدردانی کن. متشکرم، هایلی. 6️⃣ قبل از اینکه بخوابی، یادداشت شکرگزاریات را در دست بگیر و عبارت اعجازآفرین خدایا شکرت را بابت بهترین اتفاقی که در طول روز برایت افتاد، بر زبان بیاور. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿
03شکرگزاری روز سوم.mp3
392.4K
✨نعمتهای زندگی✨ 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿
03معجزه شکرگزاری روز سوم.pdf
449.2K
📚 💢 🤏 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
🦋پانزدهمین نکته 🌱15.تعیین مرزها: 🟣حد و مرز خود را در روابط با دیگران مشخص کنید. 🤏از نیازها و انتظارات خود به موقع و به جا دفاع کنید. 🤏نسبت به دیگران اهمیت قائل باشید اما بد رفتاری آنها را نپذیرید. 🤏به یاد داشته باشید که آدم موفق بودن به این معنا نیست که نسبت به رفتار خشونت آمیز و بی احترامی دیگران ساکت ماند. 🟣همچنین به مرزهایی که دیگران برای شما تعیین می کنند نیز احترام بگذارید. 🤏یکی از اصول زندگی موفق برقراری روابط سالم است. برای داشتن روابط سالم باید حد و مرزهای مشخصی در روابط تعیین کرد.💚💛 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
🦋🦋این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید نداها را صدا ( مولانای جان) 🟣جهان هستی آینه است . درست مانند آینه بازتابی از من است . 🤏من به آینه می‌تابد و بازتابش چیزهایی است که انسان در زندگی می‌بیند . چه دوست داشته باشد چه دوست نداشته باشد . 🔴اگر انسان در زندگی با مسائلی مواجه می‌شود که برایش ناخوشایند است ‌. آیا سرزنش جهان پیرامون یا بدنبال مقصر بودن کار صحیحی است ؟در حالیکه جهان هستی آینه ماست ؟ 🤏براستی بدنبال مقصر بودن چه نتیجه‌ای به دنبال دارد؟ 🔵و اینکه ما خود و دیگران را محکوم کنیم و دائم در حال انتقاد از دیگران باشیم چه حاصلی دارد ؟ 🤏ثمره‌اش جز آشفتگی بیشتر و احساس گناه افزونتر چه چیزی است ؟ ادامه دارد... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
. 🏆 🦋6 . موزیاه بریجز.. از موز باوز 🟣موزیاه بریجز در ۹ سالگی یک شرکت تولیدی پاپیون راه اندازی کرد و تجارتش را با چنان سرعتی گسترش داد که درآمدش در سال به ۱۵۰،۰۰۰ دلار رسید . موزیاه بریجز در حال حاضر چندین کارمند دارد . او در میان نشریات معتبر از چهره ی خاصی برخوردار است و حتی در برنامه ی “شارک تانک” هم شرکت کرد . موزیاه بریجز اکنون در خط تولید لباس مشغول است که مطمئناً در این زمینه هم به موفقیت های بزرگی خواهد رسید . 🍄 : اگر تصمیم به راه اندازی تجارتی داریم به توسعه و پیشرفت کارمان ادامه دهیم . همیشه جا برای توسعه ی تجارت وجود دارد فقط حواسمان باشد از تیمی قوی در کنار خود بهره جویید . ادامه داره قسمت ششم 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📚 📕کتاب : بنام 🤏 جایی که آرامش آغاز میشود :دکتر آیهالیکالا هیولن 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿
کتاب محدودیت صفر. رایگان.pdf
1.52M
📚 📕کتاب : بنام 🤏 جایی که آرامش آغاز میشود :دکتر آیهالیکالا هیولن 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا