eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.7هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام @charkhfalak110 من‌ثروتمندم☝ eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 بامُدِیْرِمُدبّرِ👇خانم‌مریم‌فتح‌الله‌زاده @fathallahzade جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد
مشاهده در ایتا
دانلود
AUD-20220818-WA0008.mp3
11.7M
☑️ دوره بی‌نظیر 21روزه عرشیانی شو✨ ⚪️... 🎙 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
04شکرگزاری روز چهارم.mp3
312.9K
✨نعمتهای زندگی✨ 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
شماره_4 1️⃣ مراحل اول تا سوم تمرین معجزهآسای شماره یک – نعمتهای الهیات را در نظر بیاور- را تکرار کن. فهرستی از ده موهبتی که داری تهیه کن و دلیل شکرگزاریات را بابت آنها بنویس. دوباره فهرستات را بخوان و بگو: خدایا شکرت، خدایا شکرت، خدایا شکرت و برای هر کدام شکرگزاری را احساس کن. 2️⃣روی یک ورق کاغذ یا کارت، جملهی زیر را بنویس: موهبت تندرستی مرا زنده نگه داشته است. 3️⃣ ورق کاغذ یا کارت را با جملهی نوشته شده بر روی آن در جایی بگذار که میدانی در طول روز اغلب آنرا میبینی. 4️⃣ دستکم در چهار فرصت، آن جمله را خیلی آهسته بخوان و از بابت موهبت ارزشمند تندرستی، تا جاییکه میتوانی حال و هوای شکرگزاری را احساس کن. 5️⃣ امشب قبل از اینکه بخوابی، یادداشت شکرگزاریات را در دست بگیر و عبارت اعجازآفرین خدایا شکرت را بابت بهترین اتفاقی که در طول روز برایت افتاد، بر زبان بیاور. 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿
04شکرگزاری روز چهارم.mp3
312.9K
✨نعمتهای زندگی✨ 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
04معجزه شکرگزاری روز چهارم.pdf
472.6K
📚 💢 🤏 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
🦋شانزدهمین نکته 🌱16.ازداشتن اهداف بزرگ نترسید: 🟣بسیاری از افراد میترسند که اهداف بزرگ داشته باشند. آنها سعی میکنند که زندگی خود را با اهداف کوچک و دست یافتنی سپری کنند. 🟣اما فرد موفق کسی است که رویاهایش را دنبال میکند و برای رسیدن به آنها تلاش میکند. 🤏حتی اگر سخت و دست نیافتنی باشد. تنها چیزی که او میداند این است که باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام دهد. 🤏بلند پروازیهای بیش از اندازه اصلا خوب نیست. 🟣اما محدود کردن رویاها و آرزوهای خود به دلیل ترس از داشتن اهداف بزرگ نیز به همان اندازه برای موفقیت در زندگی مضر است. 🤏سعی کنید اهداف خود را، حتی بزرگ و سخت، دنبال کنید.💛💚 پایان 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
🦋🦋در آینه جهان هستی من به من باز می‌تابد ؛آن من که محصول گذشتگان و اجدادو ژنتیک ،محیط و کردار آدمی است . و من براستی نمیدانم که آنچه در آینه می‌بینم آیا انعکاسی از کدام بخش من است ،پس چگونه می‌توانم کسی را و چیزی را مقصر بدانم ؟ 🤏هیچکس مقصر نیست . 🔴صحبت بر سر مقصر ما را سالیان سال به بیراهه برد .در حالیکه آنچه مهم است مسئولیت است نه تقصیر . من مسئولم . در قبال چه چیزی ؟ در قبال آنچه در زندگی من هست . چقدر مسئولم ؟ 100 درصد 🟤در واقع هر جا که مشکلی هست و من هم آنجا هستم . در مقابل آن 100 درصد مسئولم (دکتر هولن در کتاب محدودیت صفر) 🌻 ادامه دارد ...... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
. 🏆 🦋7 . جف ، دِیوید و کاترین کوک از وب سایت : مای یربوک 🟣قبل از اینکه کسی با “فیسبوک” آشنایی داشته باشد این ۳ خواهر و برادر “ مای یربوک ” (سایتی اجتماعی بر مبنای مدارس تحصیلی) را راه اندازی کرده بودند . در آن زمان این سایت به فیسبوک شباهت داشت با این تفاوت که بیشتر تمرکزش بر روی مدارس ابتدایی معطوف بود تا دانشگاه ها . ایده ی راه اندازی وب سایت زمانی به فکرشان خطور کرد که به شهر جدیدی نقل مکان کرده بودند و دلشان می خواست دوستان جدیدی پیدا کنند . این سایت تقریبا ۶ سال پس از این ماجرا راه اندازی شد . خواهر و برادران کوک سرانجام سایت شان را به مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار به شرکت “کوپاسا” فروختند که مبلغ بدی نبود . 🍄 : خلاءهای جامعه را دریابیم و سعی در رفع آنها داشته باشیم . کنشگر و فعال باشیم . این کودکان می توانستند از اینکه در محل جدید دوستی ندارند گوشه ای کِز کنند و زانوی غم به بغل گیرند ، اما آنها به جای این کار تصمیم گرفتند راه چاره ای بیابند و وارد عمل شدند . ادامه داره قسمت هفتم 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹🍃 ☀️تابستون یعنی صدای 🍹یخ تو لیوان شربت 🏃‍♀یعنی پیاده‌روی های عصر 🍉یعنی هندونه بعد از ظهر داغ 😉یعنی خوابیدن رو پشت بوم ☺️یعنی بیدار شدن زیر آسمون ☀️عصرتون پراز خاطرات شیرین 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌼🍃سه‌شنبه‌تون عالی 🌷🍃امروز برایتان اینگونه 🌷🍃دعا کردم 🌷🍃الهی بهترین لحظه‌ها رو 🌼🍃پیش رو داشته باشید 🌷🍃لحظه‌های خوب 🌷🍃لحظه‌های شیرین 🌷🍃لحظه‌های سربلندی و 🌼🍃لحظه‌های خوشبختی 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
🌺نیایش صبحگاهی خدایا🙏 مراقب دستان ما باش که جز بسوی تو باز نگردد مراقب قلب ما باش🍃 که فقط خانه محبت تو باشد کمکمان کن🌷🍃 تا با هم مهربان باشیم تا محبت و مهربانی‌ات را با تمام وجود احساس کنیم🌷🍃 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
هیچ چیزی تصادفی اتفاق نمی افتد. هیچ چیز! میلیون ها امکان وجود دارد و همه چیز ممکن است. اما فقط یک چیز برایت رخ خواهد داد: آن چیزی که برایش، آماده و منتظری... آگاه باش! تو منتظر چه چیز هستی؟ 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
4_5832188708882744955.mp3
12M
⭐️فایل عالی و تکان دهنده استاد عباس منش ✅حرکت کنیم 💪 استاد اگر گوش میدی این ویس هارو و حرکت نمیکنی جمع کن برو از اینجا اصل زندگی حرکت پیشرفت و ترقی هست از پیشرفت و تصمیم های جدید نترس کسی که اعتماد به نفس داره اینجور زندگی میکنه شرایط خوب اتفاقا یک زنگ هشداره 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
شکرگزار باشید زیرا: 1_ شکرگزاری به داشته هایتان برکت میدهد. 2_ شکرگزاری سبب می شود سریعتر به خواسته هایتان برسید. 3_ با دقت به زیبایی های اطرافتان می توانید حس سپاسگزاریتان را تقویت کنید. 4_ به کمک شکرگزاری میتوانید بدنی سالم و شاداب داشته باشید. 5_ با شکرگزاری احساس ناامیدی را از بین میبرید. 6_ شکر گزاری باعث برکت ثروت میشود. 7_ شکرگزاری باورهای مثبتتان را تقویت میکند. اگر می‌دانستید شکرگزاری چه تاثیر عمیقی بر ثانیه به ثانیه زندگیتان دارد هر لحظه قدردان و سپاسگزار خالق هستی بودید.💚 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
"ذهنیت مثبت" عالی بودن را برای خودمان همیشه تکرار کنیم تا عالی شویم. ما هرچه می گوییم و هر چه به زبان می آوریم همان می شود. ذهن ما چیزی را می سازد که می گوییم. افکار ما می تواند یک بیابان خشک را به گلستانی تبدیل کند. آدم های سالم دنیایی از افکار عالی دارند وذهن خود را خوشحال و سالم نگه می دارند. برای همین همیشه شاد و خونسرد و مهربان هستند ذهن سالم موفقیت به همراه دارد . 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
☘ ⭕️هفت راه کار برای ✨✨👌 1⃣~ از راحت طلبی دست بکش: از سختی دادن به خود نترسید، از اینکه گامهای متفاوت بر دارید هراس به دل راه ندهید و به دنبال آموزش و یادگیری باشید 2⃣~ بپذیرید که اشتباه جزئی از وجود انسان است : اگر مسیر را اشتباه رفتید از روی لجاجت همان جا نایستید‌، اشتباهتان را بپذیرید و باز گردید. 3⃣~ به دور دستها نگاه کنید: مسیر موفقیت از ترسیم چشم‌انداز میگذرد. 4⃣~ شاد باشید: شادی یکی از بالهای پرواز انسان و از اکسیرهای جادوییِ انگیزه است، فرمول شاد بودن ساده است، دیگران را شاد کنید به همان میزان شاد خواهید بود 5⃣~ برای خودتان هم وقت بگذارید: برای خودتان زمانی خاص اختصاص دهید و حتی برای خودتان جایزه تعیین کنید که سبب افزایش انگیزه خواهد بود 6⃣~ به تمام کسانیکه به شما گفته‌اند نمیتوانید فکر کنید و انگیزه و اراده‌تان را محکمتر کنید 7⃣~ آینده و گذشته را خیلی جدی نگیرید: فکر کردن زیاد در باره آینده محصولی جز اضطراب به ارمغان نخواهد آورد و فکر به گذشته افسردگی به بار خواهد آورد. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دوره قسمت14👇🏿👇🏿
عرشیانی_شو-_روز_چهاردهم-عرشیانی_شو-_روز_چهاردهم.mp3
18.82M
☑️ دوره بی‌نظیر 21روزه عرشیانی شو✨ ⚪️... 🎙 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
شماره_۵ 1️⃣مرحلهی اول تا سوم تمرین معجزهآسای شمارهی یک– نعمتهای الهیات را در نظر بیاور –را تکرار کن.فهرستی از ده موهبتی که داری تهیه کن و دلیل شاکر بودنت را بابت آنها بنویس دوباره فهرستت را بخوان و بگو خدایاشکرت، خدایاشکرت، خدایاشکرت، و از بابت هر کدام حال و هوای شکرگزاری را احساس کن. 2️⃣بنشین وچند دقیقهای به دوران کودکیات برگرد و راجع به آن و تمام چیزهایی که بدون هیچ هزینهای برایت مهیا شدند، فکر کن 3️⃣هرخاطرهای دربارهی اینکه پولی برایت خرج شده است به یادت آمد، کلمهی اعجازآفرین خدایا شکر ت را برای آن مورد از صمیم قلب بگو و آنرا احساس کن 4️⃣یک برگ اسکناس بردار و روی آن برچسبی بزن و با خطی خوانا و درشت رویاش بنویس خدایا، تو را بابت تمام پولهایی که در سراسر زندگیام دریافت کردم، شکر میکنم 5️⃣امروز اسکناس خارق‌العاده‌ات را همراه داشته باش و دستکم یک بار در صبح و یک بار در بعد از ظهر یا هر چند بار که دلت میخواهد، آن اسکناس را بیرون بیاور، آنرا در دست بگیر و نوشتهی روی برچسب را بخوان و با تمام وجود خدا را بابت وفور پولی که به تو داده شده است، شکر کن 6️⃣بعداز امروز، این اسکناس خارقالعاده را در جایی جلوی چشمانت بگذار تا یادآوری باشد برای تداوم شکرگزاری بابت پول فراوانی که در طول زندگی به تو داده شده است 7️⃣امشب قبل از اینکه بخوابی، یادداشت شکرگزاریات را در دست بگیر وعبارت اعجازآفرین خدایا شکرت را بابت بهترین اتفاقی که درطول روز برایت افتاد، بر زبان بیاور 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 👇🏿👇🏿👇🏿
05شکرگزاری روز پنجم.mp3
536.4K
✨نعمتهای زندگی✨ 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯