eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.7هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام @charkhfalak110 من‌ثروتمندم☝ eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 بامُدِیْرِمُدبّرِ👇خانم‌مریم‌فتح‌الله‌زاده @fathallahzade جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5859457134122502024.mp3
7.66M
📕کتاب 👤نوشته مارلو مورگان 👀مترجم فرناز فرود قسمت 33 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
بنام قسمت 8 👇🏿👇🏿👇🏿
می توانی اگر بخواهی8.mp3
41.82M
جول اوستین قسمت 8 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
دستان شفا بخش+انسان شفا بخش قسمت 8 پایان👇🏿👇🏿👇🏿
4_5816915246832421893.mp3
15.67M
دستان شفا بخش/انسان شفابخش همکاری ترجمه:داوود نعمت اللهی قسمت هشتم ☕️ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ کلام آخر👇🏿 🌺انرژی مثبت کلمات را بیاد بیاورید، نگو : ببخشید که مزاحمتان شدم ! بگو : از اینکه وقتتان را در اختیار من گذاشتید متشکرم . نگو : خدا بد نده ! بگو : خدا سلامتی بده . نگو : قابل نداره ! بگو : هدیه ایست برای شما . نگو : شکست خوردم ! بگو : تجربه کردم . نگو : زشته ! بگو : قشنگ نیست . نگو : بد نیستم ! بگو : خوبم . 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📚 📕کتاب: ✍اثــــــــر: مایکــــــــل دانیـــــلز "" تکنیک جدیدی از خودشناسی را بر اساس تئوری های روانشناختی کارل یونگ نشان می دهد. این تکنیک به شما امکان می‌دهد نوع شخصیت روانشناختی خود را شناسایی کرده و ساختار و پویایی شخصیت خود را کشف کنید. یادگیری اینکه بین قوای مختلف و تمایلات موجود در روانمان تمایز وجود دارد ، راه را برای درک بیشتر "خود" و روابط شخصی مان باز می کند. این کتاب سرگرم کننده و ساده و برای همه قابل فهم است. 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿
6138135658154.pdf
3.5M
📚 🔻 📕کتاب: 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
عزیــزان این کتـاب یکی از برجستـــه‌تــرین و همینطور از برتـــــرین کتاب‌هایی است که در حوزه روانشناســــی خودشناسی نگاشته شــــده برای شروع خودشناسی، این اولین کتابیست که باید خونده بشه تا با مفاهیمی که دکتر یونگ به کار می‌بره آشنا بشی یکی از دوستان این کتاب رو بهم معرفی کرد که بهتره از این کتاب شروع کنم و واقعا عااااالی بود اگــــــر می‌خوای خودت رو بهتــر بشناسی این کتاب رو حتما مطالعـه کن... بی‌نظیــــــــره✨👌 ✨ 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
🧿دوستان گلم. ...... عزیــــــــــــزای دلــــــمون 👈🏻❤️ با کانال به همیشگےمون عزیـز گلم❣ مــــــــــــــــــا بـــــــــــــه 🙏 از دوستـــــانیکــه دعـــــــوتمون رو قبــــول کردن و به ما پیوســــتن💐 و 🙏 از دوستانیــــــکه کانـــــال رو مـعــرفــی میــکنند 👏 💐🌸🙏 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ ☘ ☘ شصت‌وهفتمین✋🙈 👋سلام دوستان گلم خوبین؟؟💁‍♀ روزوشبتون بخیر امیدوارم حال دلتون عالی باشه😍🌹 در مورد اوقات با برکت صحبت کردیم و در ادامه 👇🏿 😉 به قول شهید رجایی: به کار بگو‌ نماز دارم، به نماز نگو کار دارم 📣 آیة الله قاضی میگفتند: هر کسی نماز اول وقت خواند و به مقامات عالیه نرسید ، مرا لعن کند شما برنامه‌تون برای نماز اول وقت چطوریه⁉️ استاد حورایی یه جمله معروف دارند: تهوعی باید تا تحولی شاید 👈 یه وقتایی ما نمیخوایم تغییر کنیم چون به همین وضعیتی که داریم نسبتا راضی هستیم و چه بسا یه سری امتیازاتی هر چند اندک ازش دریافت میکنیم ❌مثلاً تنبلی میکنی و احساس راحتی داری نه احساس ناراحتی ، یعنی در واقع لذتی که از تنبلی میبری بیشتره تا لذتی که از کار کردن و با برنامه بودن میبری ❌بی‌نظم‌ و بی‌برنامه هستی و میگی من همین مدلی‌ام و با این مدل خودت کنار اومدی 😫وسواس عملی یا فکری داری و اگر چه رنج هم میبری ولی لذتی که از این وسواست میبری بیشتره ، مثلا همینکه دو نفر بهت بگن چقدر تمیزه و یا خودت احساس کنی از همه پاکتر و تمیز تر هستی ، لذت میبری و دنبال درمان خودت نیستی. 😵‍💫 مدام افکار منفی رو نشخوار فکری میکنی و متوجه نیستی که چه وقتی داره ازت تلف میشه ✅ آدمایی می‌تونند راحت تغییر کنند که از وضعیت بی‌نظم زندگیشون خسته شده باشند ، یا اثرات مخرب این بی‌نظمی و بی‌توجهی به زمان را تا حدودی درک کنند 😞 یه حقیقت تلخی وجود داره که باید باهاش مواجه بشیم و اون اینه که خیلی از مشکلات الان زندگی ما به خاطر نداشتن برنامه درست برای زندگی و تنبلی‌های خودمونه اعم از تنبلی در خودسازی و تنبلی در منظم بودن و ... 👌خیلی از مشکلاتی هم که در آینده باهاش مواجه خواهیم شد نتیجه‌ی همینه ✅ آدم عاقل قبل از اتفاقات و مشکلات ، فکر میکنه و تدبیر میکنه و زمان را در مییابد . 👌اگر اینو متوجه بشیم میتونیم امیدوار باشیم که در پی این تنفر و خسته شدن از دست عملکرد خودمون ، ممکنه تغییری کنیم. 😐 وگرنه اینکه دو روز با این کارگاه پیش برم و دو روز با اون یکی ، ولی تغییراتم موقتی باشه برای اینه که هنوز اونطور که باید متوجه آثار مخرب رفتارهامون و تنبلی‌ها ، نشدیم 👌و خوب و آگاهانه فکر نکردیم به اینکه چه عواقبی در دنیا و آخرت به خاطر همین تغییر نکردن هامون ، گریبانگیرمون میشه 🤔 باید با کار فکری درست، از بی‌برنامگی و تنبلی ، بدمون بیاد تا تغییراتمون موندگار باشه 👌کار فکری درست به افسردگی و ناامیدی منجر نمیشه بلکه به راه حل و تغییر منجر میشه ، اگر ناامید شدیم بدونیم مسیر فکر کردنمون اشتباهه فکر کنید که شما بر اثر بی‌نظمی و تنبلی و تغییر نکردن، با چه مشکلاتی مواجه شدین ؟ و چه فرصتهایی رو از دست دادین ⁉️ موفق باشید.. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
❤️ 19 مراقبه حفاظت از عزیزان و اموالم 👇🏿👇🏿👇🏿
مراقبه حفاظت از عزیزان و اموال.mp3
18.02M
مراقبه حفاظت از عزیزان و اموالم 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
❣ ﷽ ❣ وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً» و بگو: حق آمد، و باطل نابود شد، یقیناٌ باطل نابود شدنی است.🧚‍♀ (سوره اسراء آیه 81) 💰💰💰💰💰💰💰💰 🩸 9 آبان ۱۴۰۲🩸 اذکار بسیار عالی و پر قدرت به مدت ۳۳ شب قبل و بعد از گفتن. نیت خواسته کنید شب قبل از خواب بخوانید و بخوابید یا نور ۲۵۶ مرتبه 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تَوَکَّلـــتُ‌عَلَـــی‌اللّــــه به خداوند اعتماد کن✨ گاهی بهترین‌ها را بعد از تلخ‌ترین تجربه ها به تو می‌دهد تا تو قدر زیباترین چیزهائی که بدست آورده‌ای بدانی سـ🍁ـلااااااام روزتـــون خـــــدائی چه دلنشین است صبحگاهی که با لبخند و امید همراه باشد امیدوارم از هم اکنون از زمین و زمان مانند باران برایتان خوشبختی و برکت و شادی و امید ببارد. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ امــــروز را بلند بخـ☺️ـــند ... بلنـــــد بگو خدایاشکــــــرررررت🙏🏼 ... بلنـــد آواز ســــر بده مانند گنجشــ🕊️ـــک‌ها ، شـــاد باش ، دیگــــران را خوشحـــ☺️ــال کن ! دوستانت را قضــ😔ــاوت نکن ، قبل از آن که کسی را نصیحت کنی یک روز با او وقــ🙁ــت بگذران ... با کفــ👣ــش‌های او راه برو ... از زنـــ✨ــدگی‌اش باخبر باش .... خــ🤲🏼ـــدا را ستایش کنید نه تنها به خاطر چیز هایی که به آن نیــــاز دارید بلکـــــــه به خاطر داشتن  خیلی چیزهایی که  باید شکـــــــر آن را بجا بیاورید.😇 خدایــــاشکــــــرت🙏🏼 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌ ‎‎‎‌‌‎‎‌‎ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
🌟عمر شما از زمانی آغاز میشود که اختیار زندگی خود را به دست میگیرید🌟 ویکتور هوگو 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
Audio_334225.m4a
8.54M
🎙 🔥چطوری خودمو دوست داشته باشم⁉️ میدونی چطور به خودت و روحت احترام بذاری⁉️ چطور میتونی احساس سربلندی کنى⁉️ 🔥تا آخراین پادکست روگوش کن وبرای هرخانم قدرتمندی که می‌شناسی و دوست داری به آرامش و شادیش کمک کنی بفرست🥰 گوینده 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
در سختی‌ها مثل دانهٔ قهوه باش ☕️ زن جوانی پیش مادرش رفت و از مشکلات زندگی‌اش و تلاش و جنگ مداومش برای او گفت. مادرش او را به آشپزخانه برد و سه ظرف را آب کرد و روی شعله گذاشت تا بجوشد. در اولی هویج،🥕 در دومی تخم‌مرغ 🥚و در سومی دانه‌های قهوه ☕️ریخت و بعد از جوش آمدن شعله‌ها را خاموش کرد! بعد هر کدام را در ظرف جداگانه گذاشت و از او خواست که هر کدام را لمس کند و بگوید چگونه‌اند؟! او این کار را کرد و گفت: هویج ها نرم هستند. تخم‌مرغ‌ها را شکست و بعد از اینکه پوسته آن را جدا کرد، تخم‌مرغ سفت‌شده را دید و در آخر قهوه را چشید. دختر از مادرش پرسید: مفهوم این‌ها چیست؟ مادر به او پاسخ داد: هر سه در شرایط سخت و یکسان بوده‌اند؛ اما هر کدام عکس‌العمل متفاوتی نشان داده‌اند.🤔 هویج در ابتدا بسیار سخت و محکم بود، اما وقتی در آب جوش قرار گرفت، نرم و ضعیف شد. تخم‌مرغ که پوسته‌ی بیرونی آن از مایع درونی آن محافظت می‌کرد، سفت و محکم شد و دانه‌های قهوه که یکتا بودند، بعد از قرارگرفتن در آب جوشان، آب را تغییر دادند. سپس از دخترش پرسید: تو کدام‌ یک از اینها هستی؟ وقتی شرایط بد و سختی پیش می‌آید، تو چگونه عمل می‌کنی؟ اگر تو مانند دانه‌های قهوه باشی هرچه شرایط بدتر می‌شود تو بهترمی‌شوی و شرایط را به‌ نفع خودت تغییر می‌دهی!؟ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.