تصویر از نیروی نظامی در سینما تا واقعیت.
بارها به تصویر برساخته از سربازان آمریکایی در سینما اشاره کردهایم.
این تصویر در واقعیت چیز دیگری است.
@cheenamaa
هدایت شده از کانال حمید کثیری
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وسط میدان فردوسی موشک خورده و #مادر همان موقع با او تماس میگیرد ...
آمریکا میفهمد با چنین مردمی طرف است؟! این یک قاب بینظیر است
#حمید_کثیری 👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2151219200Cf6cb8914a4
هدایت شده از خبر فوری
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ اسکات ریتر: ترامپ جنگ را با شلیک اولین موشک باخت
@AkhbareFori | khabarfoori.com
چی نما
♦️ اسکات ریتر: ترامپ جنگ را با شلیک اولین موشک باخت @AkhbareFori | khabarfoori.com
حتما اسکات ریتر را میشناسید.
اغلب در فضای رسانه از او به عنوان ارتشی بازنشسته یاد میشود.
اما او بازرس سازمان ملل در بخش سلاحهای کشتار جمعی بین سالهای ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۸ نیز بوده است.
معمولا مواضع ضدغربی دارد.چون از اغلب آمریکاییها خاورمیانه را بهتر میشناسد.خصوصا آشنایی نسبی خوبی با معارف مکتب شیعه دارد.
در همین مصاحبه ببینید حرفهای جالبی میزند.
هدایت شده از بیداری مدیا
یه ژانری راه افتاده تو کاربرهای عرب که
با تام و جری میم و گیف درست میکنند و تطبیق میدن با اوضاع این روزهای منطقه که خیلی هم وایرال شده !
🎬 #بیداری_مدیا برای بیداری وجدانها
@Bidari_Media
هدایت شده از اسکواد ایران | Squad iran
حضور ابراهیم حاتمی کیا در راهپیمایی های مردمی تهران
@Squad_iran | #T
💬 نظرات
*🏴▫️یادداشت سیدرضا میرکریمی(کارگردان سینما) پیرامون رهبر شهید ایران: سوگت جانی دوباره به غرور ملی داد/ تا آخرین لحظه از سربلندی ایران گفتی*
▪️سیدرضا میرکریمی، کارگردان، تهیهکننده و نویسنده سینما درباره شهادت رهبر معظم انقلاب آیتالله خامنهای یادداشتی را منتشر کرد، در متن این یادداشت آمده است:
«نه فرار کردی، نه پنهان شدی، نه ترسیدی، و نه هیچکدام از تهمتهایی که نادانان برایت ساخته بودند؛ تا آخرین لحظه از استقلال و سربلندی ایران گفتی و همراه با خانوادهات، اولین قربانیان، هجوم اهریمنان برای بلعیدن ایران عزیز شدی و با سوگت، جانی دوباره دادی به غرور ملی، در دفاع از کیان وطن.
سیدرضا میرکریمی
١٣ اسفند ٠۴
@akharinkhabar | akharinkhabar.ir
❇️مطلبی درباره سریالهای ایرانی میخواندم که در آن به سریال وضعیت سفید اشاره شده بود.
رفتم چند قسمتی از سریال را دوباره بعد از سالها دیدم.
سریال حال و هوای همین روزهای ماست با این تفاوت که وقایع در دهه شصت میگذرد.
چند خانواده به خاطر موشک باران صدام به باغی بیرون از شهر میروند.جمع شدن آنها کنار هم موقعیتهای جذابی خلق میکند.از آنجا چند خانواده کنار هم جمع میشوند.طبیعی است که قهر و کدورتهای گذشته سر باز میکند. روایت سریال به سمت همین نکته میرود.در شرایط جنگی و زیر موشک بیشتر قدر همدیگر را باید بدانیم.
البته که شرایط جنگی امروز با توجه به شهادت رهبری عزیزمان و جنگ شناختی با آن موقع خیلی تفاوت دارد.اما حس و حال خوب سریال به درد شرایط امروز میخورد.
میشود به تلویزیون پیشنهاد داد سریال را بازپخش کند.
این سریال یکی از سریالهای موفق تلویزیون است.
@cheenamaa