🔴 #صمیمیت_و_احترام
💠 هرچقدر هم که با همسرتون #صمیمی و راحت هستید، ولی سعی کنید یه سری احترامها را همیشه حفظ کنید!
🔰 #صمیمیت جای خود
🔰 #احترام هم جای خود
💠 مثلا اگر طوری نشستید که پشتتون به همسرتون بود یه عذرخواهی بکنید!
💠 یا وقتی میخواهید چیزی به دستش بدهید از کلمهی "بفرمایید" استفاده کنید!
💠 اگر کاری ولو کوچک مثل دادن قاشق به دستتان، انجام داد از او با یک کلمهی "ممنونم" #تشکر کنید!
💠 یا وقتی صداتون کرد از کلمه "جانم و..." استفاده کنید!
#همسرداری
ـ☫ܥِِ݆ܝیܭــ
دیده شده در مراسم حج ❤️ "هیچی فقط خواستم بگم قسمت تون یدونه ازین همدما🥲" #ازدواج 🆔 @chericc ☫
امام صادق(ع):
وقتی ازدواج کردی دستشو بگیر و بگو؛خدایا امانتت رو تحویل گرفتم:)))
ـ☫ܥِِ݆ܝیܭــ
حاج قاسم میگفت:
دنبال شهادت نرو که بهش نمیرسی ؛ یهکاریکن شهادت دنبال تو باشه...❤️🩹🥺
#شهیدسلیمانی
#حاجقاسم
امیرالمؤمنین علیه السلام"🌱
یاد ما اهل بیت شفابخش بیماریها و ناخوشیها و درمانگر وسوسه و شک است.
#امیرالمومنین
هدایت شده از 💚نور الهدی...💚
✍قابل توجه دوستان غایب در تجمعات شبانه خیابانی
✅بعد از واقعه عاشورا حدوداً ۳۵ هزار نفر در یاری اهل بیت کشته شدند ولی اصلا ارزش کار اون ۷۲ نفر رو نداشت...
👌چون دیر شده بود.
✳️ گروه اوّل توابیّن بودند
همونهایی که روز عاشورا سکوت کردند،
بعد از شهادت همگی قیام کردند
تقریباً همه کشته شدند. حدود ۲۰۰۰ نفر...
ولی دیر شده بود
✳️❷ گروه دوّم مردم مدینه بودند
بعد از عاشورا قیام کردند همگی کشته شدند حدود ۱۰ هزار نفر.
یزید گفت: لشکری که به مدینه حمله کنه، سه روز جان و مال و ناموس مردم مدینه برايش حلاله.
👌ولی دیر شده بود
❶ مردمی که در مدینه هنگام خروج امام حسین علیه السلام همراهیش نکردن...
❷ مردمی که هنگام ورود امام حسین (علیه السلام) به کوفه کمکش نکردند...
👈 همه بعدها به کمک امام رفتند...
👌 ولی دیر شده بود
امام سجاد علیه السلام هم استقبال خاصّی از این حرکتها نمیکردند.
👌 چون دیر شده بود.
🔻حدود ۳۵ هزار نفر کشته شدند امّا دیر شده بود.
👌خیلی فرق هست بین اون ۷۲ نفری که به موقع به یاری امامشون رفتند...!
⚠️ ما باید مراقب باشیم که از امام خودمون(امام زمان عج) عقب نیفتیم.
☝🏼الْمُتَقَدِّمُ لَهُمْ مارِقٌ، وَالْمُتَاَخِّرُ عَنْهُمْ زاهِقٌ وَاللّازِمُ لَهُمْ لاحِقٌ
✅هر که بر ایشان تقدم جوید از دین بیرون رفته و کسى که از ایشان عقب ماند به نابودى گراید.
✍ وقتی گفته میشود (خیابان با ما) این یک وظیفه است - برخی فرضشان در این باره چیز دیگری است
خیر برادر من این وظیفه است و همه احکام که بر ان صادق میشود جز حکم وظیفه و وظیفه شناسی و احساس مسئولیت و مسئولیت پذیری نیست
برخی میگویند گرانی هست و طولانی شده و خسته شده ایم و مسئول بی کفایت است و سیاست مدار خائن هست و .....
بله هست، همه اینها هست و بدتر از این هم ممکن است که بشود - چه انتظاری دارید ؟؟؟ اگر قرار بر راحتی امتحان الهی در حد انتظار من و شما بود در طول تاریخ مستحق تر از ما خیلی ها بوده اند!!!
ما یا میخواهیم که دست قدرت الهی یاریمان کند یا نمیخواهیم ... یا قصد ایجاد شرایط ظهور حجت خدا را داریم و یا نداریم
اگر به دنبال استعانت الهی هستیم و هدفمان فراهم کردن شرایط ظهور حجت است
باب آن فراهم شده است چرا سستی میکنید ؟؟ چرا در خیابان منفعلید؟؟
چرا به هر بهانه ای پا پس میکشید ؟؟
اگر به دنبال اصلاح امور کشور هستید - اگر به وضع ایجادی توسط دولت معترض هستید - اگر میخواهید پشتیبان ولایت فقیه در شرایط فعلی باشید - اگر میخواهید مدافع ایران و اسلام باشید - اگر به دنبال بهتر شدن آینده کشور هستید - اگر میخواهید طعم شیرین پیروزی بر دشمنان داخلی و خارجی را بچشید - اگر میخواهید که مشکلات اقتصاد و سیاست خارجی و ...و ... رفع شود
اگر تا دیروز راهی برای تأثیر گذاری بر همه اینها توسط مردم وجود نداشت
امروز به برکت خون رهبر شهید مظلوم این مهم ایجاد شده است
حضور فعال در خیابان را حفظ کنید همه اینها را میشود در خیابانها و با مطالبه گری عاقلانه بدست آورد
کافیه باور داشته باشیم که ما پیروزیم
https://eitaa.com/norolhoda_1
650.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨کارشناس صداوسیما : ما آریایی نیستیم!
اینکه بعضیها میگن ما آریایی هستیم، نژادپرستیه و منشا اون به اروپا (نازی ها) برمیگرده.
بین انسان ها هیچ تفاوتی وجود نداره.
تمدن سرزمین ما ۶۵ هزار سالهست، آريايیها کلا ۴-۵ هزار سال پیش اومدن
آریاییها همه رو کُشتن و به قدرت رسیدن، اینکه بگیم ما آریایی هستیم یعنی ما فرزندان کسایی هستیم که در خاک ما نسل کُشی کردن، تمدن های جیرفت، ایلام و... وجود دارند که از آریایی ها قدیمی تر و بومی فلات ایران هستند.
🚨🇮🇷 @chericc 🇮🇷🚨