eitaa logo
چریک سایبر🇵🇸
1.1هزار دنبال‌کننده
36.7هزار عکس
46.4هزار ویدیو
980 فایل
با سرخط خبرهای جبهه‌ی مقاومت باما همراه باشید. لحظه به لحظه در نبرد آخرالزمان برای نابودی اسرائیل✌️ فلسطین🇵🇸 یمن🇾🇪 لبنان🇱🇧 سوریه🇸🇾 عراق🇮🇶 ایران🇮🇷 امروز حرم حسین بن علی، ایران است. https://eitaa.com/cherikcyberi
مشاهده در ایتا
دانلود
📲علی کریمی با حاکم دبی چه ارتباطی دارد؟! کاربری طی توئیتی نوشت: 🔸علی کریمی که فرارکرده، نخست وزیرامارات و حاکم دبی مدعی اصلی جزایر سه گانه ایران را فالوکرده. محمدآل مکتوم، بانی عادی سازی روابط امارات بااسرائیل. با چندهمسر و۲۶ فرزند به طراح جنبش فمینیستی درکشورهای رقیب معروف است!  فریدالعقیلی هم رابط کریمی و برخی سلبریتیها با امارات است. 🔹شهرک رسانه ای وتولید محتوای دبی DMC هم با ۱۵هزار کارمند آشکار و پنهان نقش زیادی درحمایت رسانه ای و رباتیک از کریمی وبرخی سلبریتی ها در پویش فیک داشته. حالا وقتی کریمی میگوید جانم فدای خاک! بپرسید کدام خاک؟ نظری درباره جزایر ایرانی ندارد؟ @basirat_shahriyar
🔥نان مردم در تنور ❗ 🔻یک گام مهم و فوری در سامان بخشی به فضای مجازی، بازکردن گره بخشی از مردم از اینستاگرام است. 🔻ایجاد و معرفی بستر مناسب ایرانی در فضای مجازی، کمک در تبلیغات و تخصیص وام بدون سود متناسب با تعداد اعضا برای کسب کارها، نمونه‌ای از این اقدامات است. 🔻خناسان، برای دمیدن به آتش اغتشاشات، به این گره، امید بسته‌اند. 🔻اقدام جهادی و سریع وزاری ارتباطات و اقتصاد و صمت و ...واقعا ضروری است. ✍حمیدرضا ابراهیمی @basirat_shahriyar
🔥هزارمین روز بی تو 🔻پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ مصادف با ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۲ هزارمین روز شهادت است. 🔸پ.ن:آیا خبری در راه است؟ ✍حمیدرضا ابراهیمی @basirat_shahriyar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
7.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ⁉️ چرا اینقدر به آینده نظام امیدوارند؟! ❇️ اگر خسته یا مایوس شدین، این کلیپ حال خوب کن رو ببینید... ‼️ اختلاس‌_مالی یا اهتمام کاری! ‼️ لاکچری بازی آقازاده‌ها یا جانبازی آزاده‌ها ‼️ کمیت دشمنان یا کیفیت دوستان! ‼️ آقازاده‌های ژنتیک یا خمینی‌زاده‌های ایدئولوژیک 🌱اللھم‌عجل‌ݪوݪیڪ‌اݪفࢪج‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🌱 🌥 ظهور بسیار نزدیک است 🌄 نشر زیاد به خاطر خشنودی و ظهور آقا امام زمان (عج) با صلوات بر محمد و آل محمد 🇮🇷 جهاد فرهنگی 🇮🇷 @basirat_shahriyar
هدایت شده از ایران آنلاین ✌️
39.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مهم!! بهانه بود، بحران به زودی در آغاز خواهد شد/ فرانسه صحنه گردان است؟ / گویا مسئله درگیری ایران را باید فراتر از اتاق فکری در ایران دید / اتاق فکری دارد صحنه گردانی می‌کند که از ایران تا عراق را پای کار آورده است / این گروه قصد دارد از هفته آینده عراق را دچار آشوب کند / برخی گروه‌های عراقی می‌گویند فرانسه پشت این ناآرامی هاست .../ قسمت ۹۸۰ ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی http://zil.ink/mr.tahlilgar @mrtahlilgar1
برنامه جریان - 6 مهر 1401 را با حضور سید علیرضا آل‌داود در تلوبیون ببینید ناگفته‌های فتنه با اسم رمز مهسا امینی... 👇 http://www.telewebion.com/episode/0x2999113
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ چند نکته درباره غتشاشات اخیر .... ♨️ در توطئه مرکب اخیر، حمله سایبری به زیرساخت های ایران، تشویق تظاهرات کنندگان به اعمال خشونت بار، تجهیز تسلیحاتی اغتشاشگران، بمب باران 24 ساعته افکار عمومی برای حضور در خیابان و بالاخره تلاش برای بسیج هر انکه با برندی خاص معرف مردم است چه در داخل وجه درخارج از کشور در دستور کار مشترک رسانه ای سعودی قرار گرفت اما تنها حاصل ان توقف این سناریوهای تبلیغاتی نخ نما در ایستگاه بوق اعتراضی بود. 🔻در اعتشاشات اخیر انچه بیش از هر چیز جلوه گری می کرد تلاش این رسانه ها و حامیان غربی و عبری انها بر هجوم به اسلام بود. طبعا این توطئه مرکب نه اسلام معمولی که "اسلام سیاسی" را هدف قرارداده بود اسلامی که رقیب جدی محور غربی –عربی و عبری است و تا این لحظه در میدان نبرد و در مقابل این محور سه گانه مشئوم تسلیم نشده است. @basirat_shahriyar
🇮🇷 📝 | سرنوشت آشوب‌های مجازی چگونه است؟ 🍃🌹🍃 🔻یک واقعیت انکارناپذیر درباره آشوب‌های اخیر کشور، محوریت سلبریتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی مجازی مانند اینستاگرام و توئیتر در تهییج و تحریک نوجوانان و جوانان است. 🔸سؤال مهمی که در این میان مطرح می‌شود این است که سرانجام تحولات منبعث از این شبکه‌ها چه می‌شود؟ در پاسخ باید گفت که بررسی نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در رخداد تحولات سیاسی، برای نخستین بار پس از تحولات ۲۰۱۱ دنیای عرب، با توجه به نقش فیس بوک در این تحولات، مورد توجه قرار گرفت. 🔹در این انقلاب‌ها که به انقلاب‌های «فیس‌بوکی» هم مشهور شدند، شبکه‌های اجتماعی مجازی بویژه فیس بوک در سه مرحله تحولات انقلابی را متأثر کردند: در مرحله‌ی شکل‌گیری انقلاب به تسریع فروپاشی رژیم کمک کردند، در مرحله‌ی پیروزی نقش اندکی داشتند و در مرحله‌ی بعد از پیروزی به نفرت‌پراکنی قومی و دینی و تشدید خشونت پرداختند. درواقع، در نهایت به کارگزار تشدید و تعارضی کردن شکاف‌های اجتماعی تبدیل شدند. 🔺براساس این تجربه، با توجه به بی‌سر بودن آشوب‌های اخیر در ایران، بی‌برنامه و غیرهدفمند بودن آنها در عین وجود عنصر سازماندهی قوی و تأثیرپذیری بالا از فضای مجازی، این تحولات نتیجه‌ای جز سوق دادن کشور به سمت خشونت و تعارضی کردن شکاف‌های اجتماعی ندارد. بر همین اساس، ضمن تلاش برای پایان دادن به استعمار مجازی در کشور، بایستی با تبیین شرایط حساس کشور و توطئه‌های شوم بیگانگان، مانع از اغفال سلبریتی‌ها و جوانان شد. ✍ مصطفی قربانی | | @basirat_shahriyar
⭕️ لطفا با دقت بخوانید / مقایسه ی نا آرامی های 78 ، 88 ، 98 با خروش لمپن ها ... ♨️ جنس اغتشاش امروز با گذشته متفاوت است. یکی دانستن اینها منجر به خطای محاسباتی و تصمیم گیری می شود. آنچه روشن است اینکه این روزها امتداد گذشته نیست و ما با یک پدیده جدید مواجهیم که در انتهای متن به عنوان تفاوت اصلی اشاره خواهم کرد. 🔻دو تفاوت اولیه: 🔴 یکم. در تمام موارد قبلی اغتشاشات از اعتراضات شروع شده بود اما اینبار از ابتدا اغتشاش بود.به همین دلیل شعارها از لحظه اول حول کشتن و اتش زدن و خراب کردن و تقابل با اصل نظام بود. 💢 دوم. در تمام موارد گذشته بهانه اعتراضات فتنه گون بود. به این معنا که حق و باطل ممزوج بود و روشن نبود. ۷۸ به ظاهر فرهنگی و سر بستن روزنامه سلام. ۸۸ سر تقلب و قدرت سیاسی. ۹۸ بحث اقتصادی بود و اینبار هیچ گونه فتنه ای وجود نداشت. شفاف و شفاف. حجاب بهانه و اصل نظام نشانه؛ مردم نه بهانه را می پذیرفتند و نه نشانه. ‼️اما این دو تفاوت اصلی نبود.... و مهمترین: ♨️ سوم. در همه موارد قبلی در فضای واقعی، حادثه ای رخ میداد و رسانه ها متناسب با آن ماجرا را روایت می کردند اما اینبار روایت رسانه ها اصل بود و در بیرون برای آن واقعیت ساخته میشد. 🔹در تمام موارد قبلی رسانه ها نقش اطلاع رسانی و در موارد جدی تر نقش تهییج و ترغیب را داشتند و اما اینبار نقش تصویرسازی. 💢 فتنه اخیر، فتنه لمپن ها بود. به همین دلیل اساسا با یک نیاز واقعی شروع نشد. اساسا نیازی هم به نیاز حقیقی مردم نبود. نیاز به یک هیجان وجود داشت؛ تحریک و تحریض احساسات. یک هیجان زدگی تا هیجان زده ها به میدان بیایند. برای همین عمده نوجوان بودند که بی شک در خلوت و یا با گذشت زمان پشیمان می شدند. اما لمپن ها این افراد نبودند. لمپن جریان خارج از کشوری بود که تصور می کرد با اتش نشاندن به اباحه گری می تواند علیه دین و خاک این مردم قیام کند؛ اما فقط هیجان صید کرد و خلاص. کف روی آب. 🔸اساسا در جنبش لمپن ها میداندارها در خارج از کشور و اتش بیارها در رسانه و کلوخ انداز ها کف خیابان هستند. این نیز تفاوتی دیگر بین این دوره و موارد گذشته است. ❌ و اما اصل حرف؛ 🔴 نزاع ایندوره برخلاف تصور رایج در رسانه ها بود نه در خیابان. در خیابان تنها رویدادسازی بود برای تصویرسازی در رسانه. جمعیتی بسیار محدود اما درجه خشونت بالا که قدرت تصویر سازی داشته باشد. 🔻برای تصویر سازی رسانه ای اساسا جمعیت لازم نبود؛ کافی بود زن میداندار باشد و خشونت رخدادساز. هردو نیز مهیا بود. حجاب سوزی تا حجاب کشی؛ از اتش زدن ناجا تا بسیجی تا پاکبان تا اتش نشان و امدادگر و غیره. 🔹یک گروه پنجاه تا صدنفره که هر شب در یک نقطه جمع می شوند تا بگویند همه جا هستیم. خشونت زیاد تا تلقی بی شماریم بسازد. 🔺نزاع ایندوره، جنگ تصویر بود. جنگی برای ساخت تصویر. ترند ها و هتشگ ها دیگر به تنهایی کارساز نبود؛ باید رخدادی هم ساخته میشد در مدد به این ترندها. سطح دعوا در کف خیابان به همین اندازه محدود بود... 💢 جنبش لمپن ها، جنبش بی مایه ای است که تخریب دارد اما خالی از هرگونه عمق مردمی و اعتقادی و حتی نیاز عمومی است. عاری از وسعت. جنبشی محصور در خیالات و فضای مجازی. ⭕️ جنبش لمپن ها از مجاز آغاز می شود و واقعیت را تنها برای تحکیم تصویر و خیال میسازد؛ برخلاف همه جنبش ها که از واقعیت اغاز می شود و به مجاز امتداد میابد. 🔻و خسارت محض برای کسانی بود که این رفت و برگشت خیال انگیز بین واقع و مجاز را درک نکردند و بی آبرو شدند. ‼️و مهمترین نکته آموزنده این است که؛ 🔹دستگاه امنیتی مقصرین اصلی فتنه لمپن ها را در فضای تصویرسازی و مجازی دنبال کند نه صرفا کف خیابان. ♨️ به همین دلیل است که نقش سلبریتی ها در این دوره تنها برداشتن حجاب و جذب فالور و کسب اعتبار نبود؛ اینبار به روشنی در خون های ریخته شده کف خیابان سهم دارند و باید در دادگاه حاضر شوند. 🔻و از این واضحتر اینکه؛ 🔴 فتنه لمپن ها تمامی ندارد چون کم هزینه ترین حالت ممکن برای دشمن است؛ رویداد سازی برای تصویر سازی. 🔸خلاصه اگر فضای مجازی را رها کنید باز هم با خون های به ناحق ریخته شده مواجه خواهید بود. 🔹تصویر سازی مصداق عینی میخواهد؛ نباشد، میسازند. 🔸 آتش می زنند و خون میریزند تا بگویند بی شماریم. دهها نفر کشتند تا بگویند آن یک نفر را شما کشتید. 💢 و اینهمه چرا؟ 🔻چون فهمیدند اگر در ذهن مردم پیروز شوند در واقع نیز پیروزند. این واقع سازی ها برای واقع نمایی در جنگ ذهنی است و تمام. ✍️ محسن مهدیان @basirat_shahriyar