نعلبکی احتمالا مخفف لعنتی نیست؟ 😅
~
نه زیبا:)
اون بالاتر ها گفتم بخاطر علاقهم به چای
شمارو نعلبکی های خودم صدا میزنم:)
https://eitaa.com/chertvaperthayman/4100
حس می کنم قبلا عادت نداشتی به رسمی حرف زدن ولی کم کم داری اینکارو می کنی.. چرا؟.. نمیدونم ولی بهم وایب یه ادم خوشگذرون رو میدی که دوست داره بهتر بشه:)
~
وای..
نه ولی تقریبا قبلا هم همینبودم فقط شاید کمتر اینجا نشون میدادم
ولی من اصلا آدم خوشگذرونی نیستم:)
https://eitaa.com/chertvaperthayman/4094
کدوم دیلی دار🛐عه و کدوم🚮؟
اگه قرار بود یکی از دیلی دارا رو تو دنیای حضوری ببینی اون کی بود؟
با کدوم دیلی دار کجا میری؟(همه دیلی دارایی که میشناسی باید بگی)
کدوم دیلی وایب✨✨✨میده بهت؟
کدوم دیلی وایب🤢🤢🤢میده بهت؟
کدوم دیلی دار وطن پرست تره؟
کدوم دلقک تره و کدوم جدی تر؟
کدوم عصبی تره؟
کدوم ناز تره؟
~
سوالات خیلی جنجالیه💔
واقعا نمیتونم بگ_
ولی خب اگه قرار بود یکی از دیلی دارهارو میدیدم جاسمین بود. اونم بینالحرمین
همهی دیلی ها و دیلی دار ها خیلی ناز هستن و من میخوام بلیثمشون
نظر مردم نباید برات مهم باشه گیگیلیی☝🏼🎀
ولی خودت باش.. همیشه.. موچ💋
~
نعلبکی مایل به لیث؟