eitaa logo
«غلت خورده در چای»
146 دنبال‌کننده
541 عکس
93 ویدیو
3 فایل
واقعا نمیدونم برای چی اینجارو زدم. بی هدف بود این تصمیم. خیلی بی هدف. اینجا هم میشنوم حرفاتو:https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_9mrbe3n&btn=هرچی.دوست.داری.بگو
مشاهده در ایتا
دانلود
نعلبکی احتمالا مخفف لعنتی نیست؟ 😅 ~ نه زیبا:) اون بالاتر ها گفتم بخاطر علاقه‌م به چای شمارو نعلبکی های خودم صدا میزنم:)
هدایت شده از دیلی یکی
منم خب😦
«غلت خورده در چای»
منم خب😦
وای جهیدم ببخشید اصن حواسم نبود🤣😭
از رسمی حرف زدنت خوشم اومد ~ جدی؟ چقدر زیبا ممنونم:»
نظرتون راجب من چیه؟ چجوریم از نظرتون؟ (جدی و بدون تعارف بگید:)
https://eitaa.com/chertvaperthayman/4100 حس می کنم قبلا عادت نداشتی به رسمی حرف زدن ولی کم کم داری اینکارو می کنی.. چرا؟.. نمیدونم ولی بهم وایب یه ادم خوشگذرون رو میدی که دوست داره بهتر بشه:) ~ وای.. نه ولی تقریبا قبلا هم همین‌بودم فقط شاید کمتر اینجا نشون میدادم ولی من اصلا آدم خوشگذرونی نیستم:)
https://eitaa.com/chertvaperthayman/4094 کدوم دیلی دار🛐عه و کدوم🚮؟ اگه قرار بود یکی از دیلی دارا رو تو دنیای حضوری ببینی اون کی بود؟ با کدوم دیلی دار کجا میری؟(همه دیلی دارایی که میشناسی باید بگی) کدوم دیلی وایب✨✨✨میده بهت؟ کدوم دیلی وایب🤢🤢🤢میده بهت؟ کدوم دیلی دار وطن پرست تره؟ کدوم دلقک تره و کدوم جدی تر؟ کدوم عصبی تره؟ کدوم ناز تره؟ ~ سوالات خیلی جنجالیه💔 واقعا نمیتونم بگ_ ولی خب اگه قرار بود یکی از دیلی دارهارو میدیدم جاسمین بود. اونم بین‌الحرمین همه‌ی دیلی ها و دیلی دار ها خیلی ناز هستن و من میخوام بلیثمشون
نظر مردم نباید برات مهم باشه گیگیلیی☝🏼🎀 ولی خودت باش.. همیشه.. موچ💋 ~ نعلبکی مایل به لیث؟