سلام من مایل به صحبتم ولی نمیدونم چی بگم پس تا بعد از ظهر جمعه صبر میکنم تا بیام تجربه ی حضور در کنکورم رو بگم 🚶♂
صبح وقتی داشتم اماده میشدم هنوز باورم نمیشد دارم میرم کنکور بدم حس عجیبی بود واقعا .
اونجا که رفتیم حدیثو دیدم و حداقل قبل ازمون خوشحال شدم فقط شکلاتامونو نزاشتن ببریم این قسمتش بد بود یکم البته
رفتیم تو حوزه و یه بطری آب و ویفر موزی 🍌 بهمون دادن .
رفتم تو کلاسم و بچه ها داشتن کلی میگفتن میخندیدن قسمت خنده دار ماجرا فقط اون اقایی بود که پشت میکروفون حرف میزد 😂
یه بار وسط آزمون بعد از اعلام زمان میکروفونش خاموش نشد صداش میومد داشت تخمه میخورد؛ وسط آزمون همه : 😂